Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μια τεράστια μονάδα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, που έχει δημιουργηθεί από την Tesla, βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στη Νότια Καλιφόρνια και συγκεκριμένα στο Οντάριο.

 

Η εγκατάσταση, που ανακοινώθηκε το περασμένο φθινόπωρο, έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας ικανής να τροφοδοτήσει 15.000 σπίτια έως και τέσσερις ώρες, κάτι που αντιστοιχεί σε 80 megawatt ώρες ηλεκτρισμού με μέγιστη συνολική ισχύ τα 20 megawatts.

 

Η εγκατάσταση έχει δημιουργηθεί, ώστε να μειώσει την ανάγκη για τα λεγόμενα “peaker plants”, δηλαδή σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, που λειτουργούν, όταν υπάρχει αυξημένη ζήτηση για παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, όπως για παράδειγμα σε ένα ζεστό απόγευμα, που τα κλιματιστικά δουλεύουν ασταμάτητα. Ωστόσο, το κόστος εγκατάστασης και συντήρησης είναι ιδιαίτερα υψηλό, ιδίως σε κάποιες περιοχές, που λειτουργούν μόνο για μερικές ώρες ακόμα και σε διάρκεια ενός χρόνου.

 

Οι 396 μετασχηματιστές, που εγκατέστησε η Tesla, κατασκευάστηκαν στο Gigafactory, το γιγάντιο εργοστάσιο της εταιρείας στην Νεβάδα. Αν και τα 80 megawatt μπορεί να ακούγονται πολλά, στην πραγματικότητα είναι περίπου ίδια με την ποσότητα των μπαταριών που η εταιρεία χρησιμοποιεί στη γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων της σε 3-4 μέρες.

 

Οι μετασχηματιστές της Tesla, μπορούν, επίσης, να χρησιμοποιηθούν με φωτοβολταϊκά πάνελ και άλλων ειδών συσκευών για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα τροφοδοσίας ολόκληρων νησιών και απομακρυσμένων περιοχών και εγκαταστάσεων.

 

Η πλειοψηφία των μπαταριών, που κατασκευάζονται στο γιγάντιο εργοστάσιο της Tesla, θα τοποθετηθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρίας. Ωστόσο, η μαζική παραγωγή θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους των εγκαταστάσεων αποθήκευσης ενέργειας, καθιστώντας τις εγκαταστάσεις πιο αποδοτικές από οικονομική άποψη.

 

Οι μπαταρίες αυτές καθώς και τα φωτοβολταϊκά πάνελ που απέκτησε η Tesla μετά την εξαγορά της Solarcity είναι δύο μόνο από τους λόγους που η εταιρεία προχώρησε στην μετονομασία της την περασμένη εβδομάδα, αφαιρώντας την αναφορά Motors δίπλα από το Tesla αφού πλέον δεν θεωρείται αποκλειστικά αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Πηγή: http://www.insomnia....

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Έχει υπολογίσει κανείς το περιβαλλοντικό και ενεργειακό κόστος των μπαταριών;

 

Οι μπαταρίες λιθίου υπολογίζονται για περίπου 400 με 500 φορτίσεις.

Ήδη από τις 250 φορτίσεις μπορεί η μπαταρία να έχει χάσει πάνω από το 20% της χωρητικότητάς της.

 

Σε γενικές γραμμές το πολύ σε δύο χρόνια είναι για πέταμα. Τι θα γίνει με όλα τα σκουπίδια που θα δημιουργηθούν σε τέτοια κλίμακα;

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ στην λογική αλλά δεν νομίζω πως μιλάμε για τεχνολογία λιθίου (τουλάχιστον οι κλασσικές μπαταρίες για φωτοβολταϊκά συστήματα δεν είναι λιθίου)

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αμερικάνοι είναι.. έχουν λύση για όλα...

 

(κάποια έξυπνη βόμβα θα εφεύρουν... να ρίχνουν στους κακούς..., που θα εφεύρουν επίσης...)

Edited by antloukidis
Δημοσιεύτηκε

@sdim

Από που προκύπτουν οι 400 - 500 φορτίσεις και τα 2 χρόνια το πολύ διάρκεια ζωής?

Υπάρχουν τύποι μπαταριών ιόντων λιθίου που ξεπερνούν τους 5000 κύκλους @100% DoD.

Η Tesla συγκεκριμένα δίνει 10 έτη εγγύηση στο powerwall 2.

Η Sony δίνει 15 έτη για τις Fortelion.

Η μέχρι τώρα εμπειρία από την χρήση τους δείχνει ότι τα παραπάνω είναι αληθή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.