rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Εχω την εντυπωση οτι υπάρχουν πινακες. πινακες asi, δεν σου κάνουν
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 πινακες asi, δεν σου κάνουν Δεν τους εχω υπόψη μου που μπορω να τους βρω? Ευχαριστω
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 τώρα που εριξα όμως μια ματιά χλωμό το βλέπω, δεν βρήκα κάτι (περίεργο!), δες handbooks
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2010 Συνάδελφοι επανέρχομαι κι εγώ στο αρχικό ερώτημα του Άρη.Συνήθως αν κάτι δεν απαγορεύεται, τότε επιτρέπεται.Η συγκολλητή αποκατάσταση συνέχειας υποστυλώματος , απαγορεύεται κάπου ρητά? Στην ΓΤΣΥ ΣΙΔΗΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ του ΥΠΕΧΩΔΕ, αναφέρει : "Όλες οι συγκολλήσεις εκτελούνται και ελέγχονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του DΙΝ 8563".Πιο κάτω γίνεται λόγος για τα μέρη 1,2και 3 του DIN 8563.Έχει κανείς δει ν αναφέρεται κατι συγκεκριμένο περί υποστυλώματος? http://ifile.it/u6a3tlq/2008_41_10.pdf 3 εικόνες στο τέλος
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2010 Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2010 Συνάδελφε, με εσωραφές πλήρους διείσδυσης κολλάς τα πάντα οπουδήποτε. Προσωπικά, αποφεύγω τα "ματίσματα" σε περιοχές με μεγάλες ροπές και βάζω εσωραφές πλήρους διείσδυσης ενισχυμένες με εξωραφές δια τον φόβο ...του ηλεκτροσυγκολλητή. Εννοείται ότι χρειάζεται έλεγχος περί φαινομένων δευτέρας τάξεως και κατασκευαστικών ατελειών.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 5 , 2013 Για την αποκατάσταση συνέχειας κοιλοδοκού (κάτω πέλμα δικτυώματος) κάνω τον έλεγχο και δεν βγαίνει ένας έλεγχος: tpmin<tp<tpmax.. Το αξονικό φορτίο είναι αρκετά μικρό. Ουσιαστικά πρέπει να μειώσω το πάχος της μετωπικής πλάκας <5mm το οποίο δεν το θεωρώ σωστό...Άσε που μετά δεν θα βγαίνει ο έλεγχος σε άλλο συνδυασμό... Σε κάποιες παλιές σημειώσεις είδα ότι αυτός ο έλεγχος είναι από τη CIDECT. Ξέρει κανείς αν είναι απαιτούμενος από τον Ευρωκώδικα? Διότι δεν το βρίσκω...
Str_eng Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Δεν καταλαβαίνω καλά τι σύνδεση κάνεις και ποιός έλεγχος είναι αυτός. Το tp είναι πάχος παρένθετης πλάκας πχ;
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 (edited) Σύνδεση αποκατάστασης συνέχειας δοκού. Γιάννη έχεις πρόγραμμα που σου λύνει αυτή τη σύνδεση με κοιλοδοκούς ; Oι Ευρωκώδικες σε πολλά δεν καλύπτουν τους κοιλοδοκούς. Η `Cidect εξειδικεύεται στους κοιλοδοκούς. Ουσιαστικά για αυτή τη σύνδεση (moment connection ) χρησιμοποιείται ένα modified tee model . Ουσιαστικά πρέπει να μειώσω το πάχος της μετωπικής πλάκας <5mm Το αντίθετο , να αυξήσεις το πάχος του κοιλοδοκού ; Tι διατομή έχεις ; Ποιος έλεγχος δε σου βγαίνει το tp < tpmax Αυτός έχει να κάνει με τον έλεγχο των κοχλιών , τι φορτίο μπορούν να φέρουν ανάλογα με το πάχος της πλάκας. Για αυτό σου ζητάει να μειώσεις το πάχος της πλάκας (βλ. εξίσωση 30). Αν γνωρίζεις ακριβώς τα φορτία, για τον έλεγχο των κοχλιών χρησιμοποιείς την εξίσωση 29. Aν ναι , δηλαδή δε σου βγαίνει ο έλεγχος tp < tpmax , και για αυτό σου ζητάει να μειώσεις το πάχος της πλάκας δοκίμασε. (βλ. συντελεστές εξίσωσης 30) 1. Αντί για 2 σειρές κοχλιών να βάλεις 3. (οριζόντια) 2. Αύξησε την απόσταση so , δηλαδή τις διαστάσεις της πλάκας στην κατακόρυφη απόσταση Αυξάνοντας την απόσταση so , των κοχλιών από την παρειά του κοιλοδοκού θα σου αυξηθεί στη μία διάσταση και η πλάκα , εκτός αν έχεις μεγάλο περιθώριο για το ae 3. Την ποιότητα των κοχλιών (αυτοί που είναι εφελκυόμενοι χρειάζονται...., τελικά όλους) από 8.8. σε 10.9 Πιθανολογώ ότι το πρόγραμμα κάνει έλεγχο ελάσματος (πλάκας) και μετά αυτόματα ελέγχει με την εξίσωση 30. Πάντως αν την έχει το Ιnstant , να πούμε και ένα μπράβο στη CCS γιατί σε άλλα 3 προγράμματα που είδα δεν υπάρχει η σύνδεση αποκατάστασης με κοιλοδοκούς. Το αξονικό φορτίο είναι αρκετά μικρό Η σύνδεση αποκατάστασης δοκού είναι σύνδεση ροπής , οπότε μπορεί να έχει μεγάλη ροπή σε εκείνο το σημείο. Οπότε δοκίμασε να την κάνεις σε κάποιο άλλο σημείο που μηδενίζονται οι ροπές , αν και ο κατασκευαστής συνήθως προτιμάει να την κάνει εκεί όπου έχει λιγότερη φύρα (ανάλογα αν οι διατομές είναι 12μ. ή 15μ. ) Edited Ιούνιος 6 , 2013 by spy1551 2
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Καταρχήν ευχαριστώ @Str_eng η σύνδεσή μου είναι όπως ακριβώς την δείχνει στο σχήμα ο spy1551. Έχω δηλαδή ένα δικτύωμα με κοιλοδοκούς και θέλω να κάνω αποκάτασταση συνέχειας της κοιλοδοκού. Ο ευκολότερος τρόπος είναι να συγκολλήσουμε μετωπικές πλάκες (καπάκια) στις κοιλοδοκούς εκατέρωθεν τις οποίες μετά θα κοχλιώσουμε @spy1551: 1) Δεν έχω ούτε μεγάλη ροπή ούτε μεγάλο αξονικό.... 2) Δεν μπορώ να πω ΠΟΥ θα κάνω την σύνδεση γιατί ο κατασκευαστής θα την κάνει ούτως ή άλλως εκεί που τον βολεύει....Οπότε επιλέγω την δυσμενέστερη θέση.... 3) Το tp είναι το πάχος της πλάκας μου το οποίο έχει επιλέξει 10mm. Ο έλεγχος σε όλους τους συνδυασμούς ULS βγαίνει ΟΚ, ενώ σε ένα συγκεκριμένο συνδυασμό (νομίζω είναι αυτός με 1.5 στην θερμοκρασία) βγαίνει: tpmin=~3, tpmax~=5mm!!!! Λογικά, δεν βγαίνει!!! Τι πρέπει? Να βάλω πάχος πλάκας 4mm??? Αν είναι δυνατόν!!! Μάλλον κάποιο bug του προγράμματος θα είναι... 4) Βάζω 3 σειρές κοχλίες, βάζω μεγαλύτερη απόσταση p, τίποτα!! Την ποιότητα την έχω στο 4.6...Το θεωρώ "κακό σχεδιασμό" να δώσω 8.8 ή 10.9 για 4Χ2=8 κοχλίες της αποκατάστασης συνέχειας γιατί α) μπορεί να μην βρίσκουν πουθενά και β) θα φάω βρίσιμο από τον εργολάβο και θα έχει και δίκιο..... Αποκατάσταση συνέχειας κοιλοδοκού έχετε βρει στον Ευρωκώδικα πουθενά?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2013 Αποκατάσταση συνέχειας κοιλοδοκού έχετε βρει στον Ευρωκώδικα πουθενά? Το EN 1993-1-8 έχει όλα τα αναγκαία στοιχεία για τον σχεδιασμό αυτή της σύνδεσης. Εδώ και πολλά χρόνια (>10) χρησιμοποιώ μόνο κοχλίες 8.8. Υπάρχουν όλα τα μεγέθη και τα σχέδια και είναι φθηνοί. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα