Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αν ήθελαν να λύσουν το θέμα της λάθος ΕΤΑ θα το είχαν κάνει και όταν υπήρχε ο έλεγχος των αμοιβών του ΤΕΕ ...

 

Ο νόμος του 1994 αντικαθιστά λέγοντας αυτά που λέει και το ΒΔ του 1955.

Ο έλεγχος που κάνει η ΥΔΟΜ αναφέρεται στο τελευταίο εδάφιο. Για να ελέγχθεί το οφειλόμενο να καταβληθεί ποσό πρέπει να είναι γνωστές οι αμοιβές. Του ΤΕΕ πάλι.

 

Ο έλεγχος που λες ότι καταργήθηκε με τον 3919 θεωρώ ότι είναι αυτός για το ελάχιστο κλπ. Εγώ μίλησα για τη δυνατότητα διεκδίκησης από το ΤΕΕ της αμοιβής από τον ιδιοκτήτη που δεν πληρώνει.

  • Απαντήσεις 66
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

H τρόϊκα είχε ορίσει σε όλα τα μνημόνια την "κατάργηση των εισφορών - κρατήσεων υπέρ τρίτων" ως γενική φιλοσοφία κι αυτοί οι μάγκες το καταστρατηγούν, δηλαδή, δουλεύουν κι εμάς κι αυτούς..... κι αυτό πρέπει από επίσημα χείλη ν' ακουστεί προς κάθε κατεύθυνση και ν' αποδειχθεί με το συγκεκριμένο χαρτί....

Δημοσιεύτηκε

Αν ήθελαν να λύσουν το θέμα της λάθος ΕΤΑ θα το είχαν κάνει και όταν υπήρχε ο έλεγχος των αμοιβών του ΤΕΕ ...

 

Ο νόμος του 1994 αντικαθιστά λέγοντας αυτά που λέει και το ΒΔ του 1955.

Ο έλεγχος που κάνει η ΥΔΟΜ αναφέρεται στο τελευταίο εδάφιο. Για να ελέγχθεί το οφειλόμενο να καταβληθεί ποσό πρέπει να είναι γνωστές οι αμοιβές. Του ΤΕΕ πάλι.

 

Ο έλεγχος που λες ότι καταργήθηκε με τον 3919 θεωρώ ότι είναι αυτός για το ελάχιστο κλπ. Εγώ μίλησα για τη δυνατότητα διεκδίκησης από το ΤΕΕ της αμοιβής από τον ιδιοκτήτη που δεν πληρώνει.

1. Ας το λύσουν και μετά ας το ζητήσουν

2. Σωστά

3. Ζητάει σαφέστατα τη δήλωση και τίποτε αλλό. Παλιά δεν τους πηγαίναμε την Α.Π.Υ. Οπότε δεν απαιτείται η προσκόμιση της δήλωσης του ΤΕΕ

4. Γνωστοποίηση της αμοιβής στο ΤΕΕ γίνεται προκειμένου το ΤΕΕ να μπορεί να εισπράξει τις εισφορές και τα λοιπά δικαιώματα (παρ.2 άρθρου 7, Ν. 3919/11). Εφόσον αυτές οι κρατήσεις καταργήθηκαν για ποιο λόγο θα πρέπει να συνεχίσει να γίνεται η γνωστοποίηση στο ΤΕΕ; Αν θέλεις να διεκδικήσεις τις αμοιβές μέσω του ΤΕΕ (παρ.5 άρθρου 7 Ν. 3919/11) μπορείς να τις δηλώσεις στο σύστημα. Η συγκεκριμένη παράγραφος δεν επιβάλλει τον έλεγχο αυτών από το ΤΕΕ ορίζει ότι οι νόμιμες (οι οποίες υπολογίζονται σύμφωνα με τη νομοθεσία και όχι το ΤΕΕ) θεωρπουνται ως βάση διεκδίκησης στα δικαστήρια.

 

5. Οι αναφερόμενες στο προεδρικό διάταγμα 696/1974 ελάχιστες αμοιβές ή αμοιβές νοούνται εφεξής ως νόμιμες αμοιβές κατά την έννοια της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του ίδιου διατάγματος όπως αντικαθίσταται με την παράγραφο 8 και, πέραν της λήψεως υπόψη για τον υπολογισμό νόμιμων εισφορών και δικαιωμάτων από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος κατά την προηγούμενη παράγραφο, λαμβάνονται επίσης υπόψη από τα δικαστήρια κατά την εκδίκαση διαφορών από αμοιβές μηχανικών για την παροχή εργασίας σύμφωνα με τα άρθρα 677, 678, 679, 680 και 681 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, όταν δεν προκύπτει έγκυρη έγγραφη συμφωνία περί αυτών.

 

12. α) Επί της συμβατικώς συνομολογούμενης ή της νομίμου αμοιβής κατά τις διακρίσεις της παραγράφου 4. καταβάλλεται από τον μηχανικό υπέρ του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας ποσοστό 2% για τις πάσης φύσεως δαπάνες αυτού. Σε περίπτωση άρνησης, δυστροπίας ή καθυστέρησης καταβολής των αμοιβών μελετών ή επιβλέψεων από εργοδότη, μπορεί και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος να επιδιώξει δικαστικώς την είσπραξη της οφειλόμενης αμοιβής, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου μέλους του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας ή της εταιρείας, γραφείου ή συμπράξεως γραφείων εκπονήσεως τεχνικών μελετών. Με την αίτηση πρέπει να προσδιορίζεται και το σύνολο της οφειλόμενης αμοιβής.

 

 

 

Φίλε Καν ελπίζω να μην με παρεξηγείς αλλά θεωρώ πως η διαφωνία μας παράγει χρήσιμα αποτελέσματα για τους υπόλοιπους συναδέλφους!!!!

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς και παράγει, γι' αυτό και συνεχίζουμε ...

 

Πριν ανακεφαλαιώσω, θα πω ότι ουσιαστικά τα ίδια λέμε ... απλά με άλλο τρόπο.

 

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ :

  1. Οι υπάλληλοι των ΥΔΟΜ δεν πρόκειται να πειστούν ποτέ από "οδηγίες" ή "τηλέφωνα" ή "έγγραφα" όπως το σχολιαζόμενο έγγραφο. Θα ζητάνε πάντα ότι τους κατοχυρώνει και είναι γραπτό. Αν αμφιβάλλουν θα αναζητήσουν το επόμενο που αυτοί νομίζουν ότι τους κατοχυρώνει, ασχέτως αν υπερβάλλουν ή όχι. ΚΑΝΩΝ του Δ.Υ. και σε όποιον αρέσει. Ποτέ δεν υπάρχει έλεγχος του ελέγχοντος.
  2. Κατάθεση, συμφωνητικά κλπ. άλλα ως αποδεικτικά καταβολής είναι από μη απαιτούμενα έως παράνομο να εμφανίζονται σε γραφεία ΥΔΟΜ.
  3. Τα αποδεικτικά καταβολής εισφορών και τελών είναι πάντοτε παραστατικά ταμείου.
  4. Ο έλεγχος του ποσού των αποδεικτικών γίνεται με βάση ένα ποσόν Προϋπολογισμού ή Αμοιβής.
  5. Η ορθότητα υπολογισμού του Προϋπολογισμού ή της Αμοιβής γίνεται με βάση παραδεκτό τεύχος από πρόγραμμα ή αναφορά ΤΕΕ ή και το χέρι.
  6. Η Αμοιβή για τις κρατήσεις ήταν κάποτε η νόμιμη και εν γένει είναι η συνομολογούμενη-συμβατική. Αν η τελευταία δεν συνομολογείται κάπου, τότε η συμβατική είναι η νόμιμη.
  7. Το μοναδικό στοιχείο που αρκεί για την τεκμηρίωση-καθορισμό της συμβατικής είναι η αναφορά του ΤΕΕ.
  8. Από την αναφορά του ΤΕΕ προκύπτει το ποσόν συμβατικής αμοιβής του κάθε μηχανικού ώστε να ελεγχθεί το ΦΕΜ του και να δοθεί η άδεια.
  9. Η ασφαλιστική ενημερότητα δεν είναι παραστατικό καταβολής εισφορών. Ακόμη και ο νόμος, που βασίζονται κάποιες ΥΔΟΜ για να ζητάνε την ασφαλιστική, μιλάει για 6μηνη ισχύ της ενημερότητας πράγμα που δεν αποδεικνύει καταβολή εισφορών αλλά το αντίθετο. Επίσης πάντα υπήρχε ασφαλιστική με ισχύοντα διακανονισμό, δηλαδή παραδοχή της μη καταβολής. Το αρμόδιο υπουργείο πρέπει να το ξεκαθαρίσει εγγράφως. Με ΚΥΑ γιατί αφορά πολλά υπουργεία.
  10. Το ΕΜΠ έχει τελειώσει μαζί με το ΤΣΜΕΔΕ όπως και το παράβολο-χαρτόσημο επί αυτού. Δεν υπάρχει κάπου νόμος που το στηρίζει ως ποσοστό της νόμιμης όπως λέει το έγγραφο. Ας βγάλουν ΚΥΑ που να το ορίζουν ή να το καταργούν. Ίσως έτσι μάθει και το Παιδείας ότι εισπράττει πόρο που δεν του αποδίδεται ή ότι κάποιοι παίρνουν και προμήθεια επί αυτού.

ΤΕΛΟΣ,

η Αμαλιάδος να σοβαρευτεί και να μην παίζει με τους μηχανικούς πολιτικά ή πελατειακά παίγνια.

Έχει νομικούς και στελέχη που μπορούν να κάνουν στοιχειώδη έρευνα και τεκμηρίωση των δεδομένων. Δεν είναι και επιστήμη ...

 

Επίσης, να προσέχει ο κάθε ΓΓ που βάζει την υπογραφή του. Υπάρχουν και άλλοι θεσμοί που θα μπορούσαμε να καταφύγουμε.

Οι ίδιοι επιλέγουν το χειρότερο ... δηλ. να γελοιοποιούνται. Εμείς απλά δεν έχουμε αντικείμενο ώστε να αξίζει τον κόπο κάτι παραπέρα από αυτό.

 

Δημοσιεύτηκε

Σωστά τα λες kan62!!!!!

Πώς όμως θα προχωρήσει κάποιος όταν η πολεοδομία θα επικαλείται το συγκεκριμένο κατάπτυστο έγγραφο???

Δημοσιεύτηκε

Όπως και πριν. Τι άλλαξε ;

Χάος και πριν, χάος και τώρα ... και μάλιστα καλλιεργούμενο από Γ.Γ. ...

Δημοσιεύτηκε

Παρατηρήσεις:

1. "αποδεικτικά καταβολής εισφορών και κρατήσεων του αρθρ. 3...". Από πότε, άραγε, θεωρείται εισφορά ή κρατηση η αμοιβή του μηχανικού?

2. Το αρθεο 7 του  Ν.  3919/2011 γιατι δεν λαμβανεται υπόψην?

3. Το έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, ως Προϊσταμενη Αρχή των Υπηρεσιών Δόμησης, σχετικά με την μή υποχρέωση καταθεσης του αποδεικτικού καταβολής της αμοιβής των μηχανικών, γιατί δεν λαμβάνεται υπόψην?

4.Το γεγονός ότι η εφαρμογή του πληροφοριακού συστηματος υπολογισμού των αμοιβών του ΤΕΕ , εγινε μετα από μια απλή ανακοίνωσή του , κατοχειρώνει το Υπουργείο και το αναφερει στο εγγραφό του ακόμη και αν  ο υπολογισμός των αμοιβών γινεται σωστα ή όχι?

3. Όταν καταργειται κάτι  (ΤΣΜΕΔΕ) πως μπορεί να υπαρχει το ήμισυ του (ΕΜΠ)? ή μήπως επανήλθε με άλλον νόμο?

4. ΑΝ, η συμφωνηθείσα αμοιβή είναι μεγαλύτερη της νόμιμης (σπάνιο σημερα αλλά τυχαίνει) η εισφορά που προτείνουν θα ισχύει παλι επι της νόμιμης αμοιβής?

4.  Οι ενημερότητα του ΤΣΜΕΔΕ που απαιτείται συμφωνα με τον ΑΝ.2326/1940 αλλά και με το αρθρ.27 παρ.6 του  Ν. 3518/2016. Παυει η ισχυς των νόμων μετα από το εν λόγω έγγραφο?

5.Γιατί γίνεται δεκτός ο νόμος περί Φ.Ε.Μ. (που εκδόθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας) ενώ αγνοείται ο νόμος περί ενημεροτήτων (που εκδόθηκε απο το ΤΣΜΕΔΕ)?

6. Μπορεί ενα Υπουργείο με ενα έγγραφό του να καταργεί νόμο άλλου φορεα (ΤΣΜΕΔΕ) ?

6. Το Πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, σχετικά με την υποχρέωση προσκόμισης ενημερότητας , γιατί δεν λαμβάνονται υπόψην?

7. Τί γίνεται κατα των έλεγχο των φορολογικών για οικοδομικές άδειες που ελέγχονται σύμφωνα με το  διαταγμα 795 Δ και με τα φορολογικά για τις κεραίες κινητλης τηλεφωνίας ?

Τελικά, ενα έγγραφο (ουτε καν Απόφαση ή εγκύκλιος) έχει μεγαλύτερη ισχύ από την εφαρμογή των Νόμων και μπορεί να τους καταργεί?

Δημοσιεύτηκε

Όπως και πριν. Τι άλλαξε ;

Χάος και πριν, χάος και τώρα ... και μάλιστα καλλιεργούμενο από Γ.Γ. ...

Γιατί φίλε μου χάος;

Δηλ. εσύ είσαι υπέρ της αυθαιρεσίας των ΥΔΟΜ και του πρ. του ΤΕΕ να απαιτούν ασφαλιστική ενημερότητα από συναδέλφους;

Είσαι υπέρ του αποκλεισμού συναδέλφων από την εργασία;

Θέλεις να δημιουργηθεί μια κάστα λίγων μεγαλομηχανικών;

Οι νέοι συνάδελφοι που βγαίνουν τώρα στο επάγγελμα (όσοι αυτοί είναι) και δεν έχουν μπαμπά ή μαμά από πίσω να τους πληρώνει τις ασφ. εισφορές πως θα δουλέψουν;

Δημοσιεύτηκε

Αν αυτό κατάλαβες από αυτά που γράφω, μου έλυσες και την απορία που είχα αν κάποιοι αντιλαμβάνονται αυτά που διαβάζουν.

Δημοσιεύτηκε

Αν αυτό κατάλαβες από αυτά που γράφω, μου έλυσες και την απορία που είχα αν κάποιοι αντιλαμβάνονται αυτά που διαβάζουν.

Αυτό ακριβώς

Οπότε αν θέλεις να γίνεσαι κατανοητός θα πρότεινα να γράφεις χωρίς να είσαι δογματικός και να βλέπεις το δάσος και όχι το δέντρο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.