georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2017 Κατ αρχάς υπάρχουν και τα έργα διαχείρισης των δρόμων. Ένα ποσοστό του τεχνικού δυναμικού (άνθρωποι, μηχανήματα, βιομηχανίες υλικών) παραμένει απασχολημένο για να συντηρεί το δίκτυο. Έχουμε μια εικόνα του πόσοι μηχανικοί απασχολούνται πανελλαδικά στην οδοποιϊα και πόσοι εκτιμάται να παραμείνουν στη συντήρηση;
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2017 Σοβαρά τώρα πιστεύεις ότι απασχολούνται πολλοί μηχανικοί στις οδοποιίες; Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2017 Δε ξέρω τον αριθμό (γι' αυτό και ρωτάω) αλλά νομίζω ότι είναι ο δεύτερος μαζικότερος κλάδος του πολ/μηχ (μετά την οικοδομή).
kapnicious Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Από τις πληροφορίες που έχω για ΝΕΑ ΟΔΟ (ΙΟΝΙΑ) και ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ θα χρειαστούν στηνλειουργία-συντήρηση του εκάστοτε αυτοκινητοδρόμου περίπου 8 Διπλ. μηχανικοί. Επομένως το 3% που ανέφερε ο κύριος Ροδόπουλος ίσως είναι και αισιόδοξο σενάριο
georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 (edited) Στο 3% μπορεί να συμπεριλαμβάνει και τους μηχανικούς οδοποιϊας των σχετικών δημοσίων υπηρεσιών (πχ κάθε δήμος δε θα' χει καμια δεκαριά?). Αν είναι έτσι τότε μιλάμε για μεγάλο κύμα ανεργίας. Γνωρίζουμε περίπου πόσοι απασχολούνται στην οδοποιϊα αυτή τη στιγμή; Edited Φεβρουάριος 22 , 2017 by georgios_m
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Η οδοποιία δίνει δουλειά σε πολλούς κλάδους όπως ασφαλτάδικα, σκυροδέματα, στηθαία ασφαλείας, ιστούς, σήμανση, χημική βιομηχανία... Στον συνολικό κατασκευαστικό τζίρο μπορεί να φτάνει στο 30-35%. Συνολικά σε ανθρώπινο δυναμικό μιλάμε για πάνω απο 10-15000 κόσμο που από το 2018 και μετά θα ψάχνει για δουλειά.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Ναι, συνολικά πρέπει να το δούμε, συμπεριλαμβάνοντας ακόμα και τους δημοσίους υπαλλήλους διαφόρων υπηρεσιών που δε θα αντικαθίστανται εφόσον δε θα έχουν αντικείμενο.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Ναι, συνολικά πρέπει να το δούμε, συμπεριλαμβάνοντας ακόμα και τους δημοσίους υπαλλήλους διαφόρων υπηρεσιών που δε θα αντικαθίστανται εφόσον δε θα έχουν αντικείμενο. έτσι είναι
georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22 , 2017 Όσοι ξεμείνουν από δουλειά πρέπει να στραφούν σε νέες εφαρμογές που έπονται της κατασκευής του οδικού δικτύου, πχ πληροφοριακά συστήματα για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, μοντέλα ατμοσφαιρικής ρύπανσης για τη λήψη βελτιωτικών μέτρων κλπ. Όλα αυτά έχουν και εξαγώγιμο χαρακτήρα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα