george68 Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 08:02 πμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 08:02 πμ (edited) φανταζομαι ολοι ειδατε το ατυχημα στο παρκινγ της ΕΟ με την πορσε ... αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν υπαρχουν καποια προτυπα κατασκευεις τετοιον παρκινγν και αν το συγκεκριμενο ειναι φτιαγμενο συμφωνα με αυτα ... εγω θεωρω λαθος που ο χωρος σταθμευσης τον αυτοκινητων ηταν εκει που ηταν Edited February 27, 2017 at 08:02 πμ by george68
ikaros13 Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 10:08 πμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 10:08 πμ Για να αντέχει τον οποίο τρελό σκάει με 250 χλμ πάνω με τις πάντες; Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Ghostrider Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 10:32 πμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 10:32 πμ (edited) Το σημείο όπου σημειώθηκε το δυστύχημα: https://www.google.gr/maps/@38.3717541,23.396796,3a,75y,297.58h,79.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1spK91JSmzgzMQKXxrfMeJlA!2e0!7i13312!8i6656 Τρομερά μέτρα ασφαλείας κατά την κατασκευή. H διαμόρφωση των πάρκινγκ πρέπει να γίνεται με γνώμονα τα διεθνή πρότυπα & όχι το κόστος της απαλλοτρίωσης. Οι θέσεις στάθμευσης βρίσκονται συνευθειακά με την λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. Αν κατασκεύαζαν τις θέσεις πίσω από το κτίριο, θα έπρεπε να απαλλοτριώσουν άλλο τόσο οικόπεδο. Αν τις έβαζαν μετά κατά μήκος του δρόμου, παρομοίως, θα χρειαζόταν ζώνη επιτάχυνσης, η οποία ξεκινά να μετρά μετά την τελευταία θέση πάρκινγκ. Ένα όχημα έχασε τον έλεγχο σε κλειστό εθνικό δρόμο κι ένα μωρό σκοτώθηκε στο καρεκλάκι του στο αυτοκίνητο των γονιών του, έξω από τουαλέτες σε πάρκινγκ κλειστού δρόμου. Χωρίς καμία επιβράδυνση, χωρίς καμία πρόσκρουση σε μπαριέρες ή στηθαία. ΔΕΝ μπορεί να μην υπάρχει υπεύθυνος, πέραν του οδηγού που σαφέστατα έτρεχε. Υπάρχουν κατασκευαστικές ευθύνες ή ελλειπές πλαίσιο ως προς την ασφάλεια στη μελέτη των συγκεκριμένων χωρών. Αναμένω σχόλια από σαφώς πιο εξειδικευμένους συναδέλφους που έχουν ασχοληθεί με την οδοποιία & την κατασκευή & γνωρίζουν το πλαίσιο & τους κανονισμούς. Edited February 27, 2017 at 10:33 πμ by Ghostrider
stet Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 10:43 πμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 10:43 πμ Όντως με τις πάντες μπήκε όπως είδα στο βιντεάκι... Ένα τυχαίο γεγονός ήταν...Μπορεί να το βάλεις πάλι υπό τις ίδιες συνθήκες και να πέσει αλλού... Και είκοσι μέτρα πιο μέσα να ήταν αν έτρεχε με 250 πάλι θα μπορούσε να προσγειωθεί με κάποιο τρόπο. Στο εξωτερικό έχω δει και χώρους ξεκούρασης πολύ πιο μέσα από την εθνική οδό και κάποιους σαν τους δικούς μας. Και στις εισόδους των ΣΕΑ συνήθως είναι μια κλειστή δεξια στροφή και μετά διακλαδίζεται. Και σε αυτή την περίπτωση το πιθανότερο είναι να έπεφτε πάνω και να έφερνε τούμπες στον αέρα. Δε γνωρίζω αν υπάρχουν προδιαγραφές.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 11:10 πμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 11:10 πμ H διαμόρφωση των πάρκινγκ πρέπει να γίνεται με γνώμονα τα διεθνή πρότυπα & όχι το κόστος της απαλλοτρίωσης. Οι θέσεις στάθμευσης βρίσκονται συνευθειακά με την λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. Εγώ βλέπω πως οι θέσεις στάθμευσης είναι δεξιότερα της ΛΕΑ και ανάμεσα στην ΛΕΑ και στον χώρο υπάρχει στηθαίο.. Το συνευθειακά δεν το βλέπω...
george68 Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 11:29 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 11:29 πμ (edited) σιγουρα ηταν τρομερη ατυχια οτι συνέβη κυριος για την ατυχη οικογενεια .. αλλα ετσι οπως ειναι το παρκινγ θα μπορουσε να γινει και με καποιον που ηθελε να μπει μεσα και πηγαινε ας πουμε με 100 χλμ ... θελω να πω οτι εχει μικρη εισοδο .. δεν νομιζω να χωραει δηλαδη μια νταλικα ο χωρος σταθμευσης και αφου εφτιαξαν τουαλετες ισως θα επρεπε να εχουν προβλεψει καποια πραγματα ... εγω ποτε δεν σταματω σε τετοια παρκιγν αλλα αν εφτιαγνα κανονισμο θα εβαζα μεγαλιτερη εισοδο σε μηκος και αλλιως τις θεσεις παρκινγκ ... γιαυτο ρωταω αν υπαρχει καποιος κανονισμος ... και νομιζω εχει ξαναγινει παρομοιο ατυχημα οχι ομως με θυματα ... η δουλεια του μηχανικου ειναι να προβλεπει καταστασεις και να προλαβαινει το ατυχημα ... σιγουρα δεν μπορεις να τα προβλεψεις ολα ... Edited February 27, 2017 at 11:40 πμ by george68
ikaros13 Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 12:25 μμ Δημοσιεύτηκε February 27, 2017 at 12:25 μμ (edited) Οποίος μπαίνει στην είσοδο πάρκινγκ δεν μπαίνει σίγουρα με 100, καλά αυτό δεν ήταν καν είσοδος ήταν εισερχόμενη ρουκέτα. Αν πρέπει να πάμε το θέμα παρακάτω είναι στα πάρκινγκ που δεν έχουν καν τουαλέτες απλά ένα μικρό κομμάτι δρόμου με αποτέλεσμα και να κατουρας στο δρόμο οι άντρες γιατί οι γυναίκες θα γίνονται σχόλια διερχόμενων. Στο εξωτερικό όλα τα πάρκινγκ έχουν τουαλέτες και σίγουρα μεγαλύτερη απλα. Αυτά ναι είναι επικίνδυνα Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk Edited February 27, 2017 at 12:26 μμ by ikaros13
Michael Heretakis Δημοσιεύτηκε March 1, 2017 at 07:48 μμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2017 at 07:48 μμ Ας αναρωτηθούμε πρώτα πόσο πλάτος έχει η ΛΕΑ λίγο μετά απο το σημείο που αρχίζει η εισοδος στο χώρο στάθμευσης.https://www.facebook.com/mheretakis/posts/1412289655489618?pnref=story
ikaros13 Δημοσιεύτηκε March 1, 2017 at 08:14 μμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2017 at 08:14 μμ Οκ παιδιά 300+ πήγαινε το πορσικο τι να λέμε τώρα... όσα θέλει αεροπλάνο στην απογείωση Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk 1
Faethon11 Δημοσιεύτηκε March 1, 2017 at 10:40 μμ Δημοσιεύτηκε March 1, 2017 at 10:40 μμ Ας πούμε ότι η ΛΕΑ έχει μικρότερο πλάτος. Σημαίνει κάτι για το δυστύχημα? Πας με 200 και θα πας στη ΛΕΑ; Αλλά δεν είναι το πρώτο που συμβαίνει Κάτι αντίστοιχο συνέβει το 2015 σε υπό κατασκευή πάρκινγκ αλλά τότε βοήθησε η τύχη.... http://www2.iefimerida.gr/news/221727/apisteyto-trohaio-stin-atalanti-sothikan-epeidi-eklaige-moro-toys-eikones
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα