nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Το θέμα είναι ότι υπήρχε πάρκινγκ για Ι.Χ. που αν είχε παρκάρει δεν θα χε πάθει τίποτα η οικογένεια. Για όλα υπάρχει μία λογική. Για μένα φταίει λοιπόν και ο τύπος που πάρκαρε εκεί. Όχι πολύ αλλά φταίει. 1
Ghostrider Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Το θέμα είναι ότι υπήρχε πάρκινγκ για Ι.Χ. που αν είχε παρκάρει δεν θα χε πάθει τίποτα η οικογένεια. Για όλα υπάρχει μία λογική. Για μένα φταίει λοιπόν και ο τύπος που πάρκαρε εκεί. Όχι πολύ αλλά φταίει. Μαζί σου σε αυτό, θα πάρκαρα μετά το σταθμό WC, γιατί έτσι λέει η δική μου λογική. Προσωπικά δεν το γνώριζα, υποθέτω πως δεν το γνωρίζουν και οι περισσότεροι. Υπάρχει κάποια νομοθεσία σχετική με τη μελέτη & τον τρόπο κατασκευής τέτοιων έργων; Κάποιος συνάδελφος που να έχει εργαστεί στο συγκεκριμένο χώρο δεν υπάρχει μες στο forum;
Dimitris_81 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Παιδια ας μην τα ριχνουμε ολα στις κατασκευες. Ας βαλουμε και λιγο την κακη παιδεια που εχουμε σαν οδηγοι. 1
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 ρε παιδιά τι λέτε?? μπήκε ο άλλος με 250 με τις πάντες μέσα στο parking και φταίει ο άλλος ο άμοιρος που πάρκαρε στη θέση στάθμευσης των φορτηγών. 3
kostassid Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 η συζήτηση πάει να γίνει χειρότερη και από τα σχόλια που διαβάζει κανείς σε δήθεν δημοσιογραφικούς ιστότοπους και στο facebook. 5
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 ρε παιδιά τι λέτε?? μπήκε ο άλλος με 250 με τις πάντες μέσα στο parking και φταίει ο άλλος ο άμοιρος που πάρκαρε στη θέση στάθμευσης των φορτηγών. Ναι φίλε μου φταίει. Γιατί η λογική του να παρκάρουν πρώτα τα φορτηγά είναι αυτή. Αν σκάσει κάτι από πίσω ίσως αντέξουν. Δεν είπαμε ξαναλέω ότι φταίει πολύ. Αλλά θα μπορούσε να το προσέξει. Όλα αυτά μετράνε πάρα πολύ σε δικαστηρία κτλ. Προφανώς υπαίτιος του ατυχήματος είναι η πόρσε. Δεν το αμφισβητεί κανένας αυτό. 1 1
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 (edited) Για να συμβεί ένα ατύχημα πρέπει να συμπέσουν πολλοί παράγοντες ταυτόχρονα. -ποιότητα οδοστρώματος -χάραξη δρόμου -ποιότητα και συντήρηση αυτοκινήτου -καιρικές συνθήκες -κυκλοφορία -εκπαίδευση οδηγού -κατάσταση οδηγού -διατάξεις ασφαλείας στον δρόμο και στο πάρκινγκ -τύχη.... και άλλα που μπορεί να ξεχνάω Με μόνο ένα αρνητικό παράγοντα δύσκολα γίνεται ατύχημα και αν γίνει μπορεί να μην έχει τόσο τρομακτικές συνέπειες Εδώ πρόκειται για κυρίαρχο παράγοντα τύχη σε συνδυασμό με την εκπαίδευση του οδηγού (αδιανόητο να τρέχει με τέτοια ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα και μάλιστα με χειμερινά ελαστικά αν είναι έτσι τελικά...) Δεν θέλω να το παίξω Ιαβέρης γιατί όλοι κάνουμε ή έχουμε κάνει τα λαθάκια μας αλλά η οδική ασφάλεια είναι επένδυση που αποφέρει χρηματικά οφέλη εκτός από το κόστος σε ανθρώπινες ζωές αλλά όπως και να το κάνουμε το θέμα πηγαίνει παράλληλα με το πολιτισμικό και κοινωνικό επίπεδο της χώρας το οποίο συμβαδίζει με επίπεδα Ασίας ή Αφρικής περισσότερο παρά με αναπτυγμένου κόσμου. Για μένα ο στόχος κάθε κοινωνίας που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να είναι το vision zero χωρίς καμία απολύτως έκπτωση.... Αν όμως κάποιος το θέσει ως μείζων θέμα στην βουλή ή στις αρμόδιες υπηρεσίες (στο υπουργείο μεταφορών κυρίως) θα σε κοιτάνε ως εξωγήινο... Edited Μάρτιος 2 , 2017 by Γιάννης
Ghostrider Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Σύμφωνος με αυτά που λέει παραπάνω ο Γιάννης, απλά ξαναπαραθέτω αυτά που έγραψα στο πρώτο μου μήνυμα: Ένα όχημα έχασε τον έλεγχο σε κλειστό εθνικό δρόμο κι ένα μωρό σκοτώθηκε στο καρεκλάκι του στο αυτοκίνητο των γονιών του, έξω από τουαλέτες σε πάρκινγκ κλειστού δρόμου. Χωρίς καμία επιβράδυνση, χωρίς καμία πρόσκρουση σε μπαριέρες ή στηθαία. Αν αυτό δεν φαίνεται παράξενο σε κανέναν, οκ, τότε το ξεχνάω. Απολύτως σύμφωνος πως η υπερβολική ταχύτητα είναι ο κύριος παράγοντας που οδήγησε στο δυστύχημα.
ted78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2017 (edited) Υπάρχουν οι προδιαγραφές και οι τεχνικές οδηγίες στις ΟΜΟΕ και από την εικόνα του χώρου, αν και αποσπασματική, φαίνεται να τηρούνται σε γενικές γραμμές οι κανόνες. Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι για τέτοιες ταχύτητες έχουμε υπερβεί κατά πολύ οποιαδήποτε έννοια σχεδιασμού, προδιαγραφών και αντοχών, τόσο των στοιχείων της οδού, όσο και του οχήματος αλλά και των ικανοτήτων του οδηγού. Το μόνο που θα μπορούσε να είναι σωτήριο, είναι καθαρά η τύχη, αλλά δεν ήταν ευγενική με κανέναν. Edited Μάρτιος 2 , 2017 by ted78
antloukidis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 3 , 2017 Συμφωνώ απολύτως με τον τρόπο σκέψης του συναδέλφου Ghostrider, και αν όντως έχουν τηρηθεί οι προδιαγραφές σχεδιασμού (που δεν τις γνωρίζω), πιστεύω ότι άμεσα πρέπει αυτές να αλλάξουν. Ας μη ξεχνάμε ότι τελευταία έχει μπεί και άλλος ένας ένας παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό (βλέπε εκούσια σύγκρουση αυτοκτονίας με μεγάλη ταχύτητα)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα