project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Όσα τεχνολογικά μπιχλιμπίδια κι αν προσθέσεις, ο έλεγχος σε τέτοιες ταχύτητες είναι χαμένη υπόθεση. Δες μόνο στην f-1, που είναι και επαγγελματίες οδηγοί και έχουν ένα κάρο βοηθήματα, πόσο εύκολο είναι να χαθεί ο έλεγχος, από κάτι μικρό. Αν χαθεί ο έλεγχος πιθανότατα ναι, τα μπιχλιμπίδια αυτά φροντίζουν όμως ωστε να μην χαθεί ο έλεγχος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ πιθανό ο οδηγός να τα είχε απενεργοποιήσει όλα, βέβαια κανένα βοήθημα δεν μπορεί να κοροϊδέψει την φυσική όπως και να το κάνουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 (edited) ... τα σαμαράκια απαγορεύονται δια ροπάλου στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. ... ναι, ωραία, ok, μάλιστα, είναι προφανές και καλά κάνουν. Ο δρόμος που πήγαινε στο πάρκινγκ και WC θεωρείται και αυτός ταχείας κυκλοφορίας? Το τελικιάζουμε-σανιδώνουμε και εκεί? . ... και ψάχνουμε να ρίξουμε ευθύνες στα ΚΤΕΟ, στον δρόμο κλπ ... διότι εκ των υστέρων καταλάβαμε ότι αν τον δρόμο τον έκαναν λίγο στραβό τότε δεν θα σκοτώνοταν οι επιβάτες στο σταθμευμένο. 2 ζωές κέρδος, τουλάχιστον. Αλλά εντάξει, ok, το είπαμε παραπάνω, hindsight. . Ο,τι μπιχλιμπίδι προειδοποιεί και σφυράει είναι καλοδεχούμενο. Edited Μάρτιος 8 , 2017 by AMHxaNos Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 ναι, ωραία, ok, μάλιστα, είναι προφανές και καλά κάνουν.Ο δρόμος που πήγαινε στο πάρκινγκ και WC θεωρείται και αυτός ταχείας κυκλοφορίας? Το τελικιάζουμε-σανιδώνουμε και εκεί? Εννοείς τη λωρίδα επιβράδυνσης, μέχρι την είσοδο του χώρου ή τον εσωτερικό διάδρομο κυκλοφορίας; Φαντάζομαι το δεύτερο εννοείς. Εκεί δεν είναι απαραίτητο και στη συγκεκριμένη περίπτωση το περισσότερο που θα μπορούσε να προσφέρει θα ήταν μία εντυπωσιακή εκτίναξη της πόρσε στον αέρα. διότι εκ των υστέρων καταλάβαμε ότι αν τον δρόμο τον έκαναν λίγο στραβό τότε δεν θα σκοτώνοταν οι επιβάτες στο σταθμευμένο. 2 ζωές κέρδος, τουλάχιστον. Αλλά εντάξει, ok, το είπαμε παραπάνω, hindsight. Δεδομένου του διαθέσιμου χώρου, δε νομίζω ότι θα μπορούσε να γίνει κάποια εντυπωσιακά διαφορετική διευθέτηση. Ο,τι μπιχλιμπίδι προειδοποιεί και σφυράει είναι καλοδεχούμενο. Καλοδεχούμενο μεν, δεν είναι πανάκεια δε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Ρε παιδιά υπάρχει η άμοιρη η ταμπέλα που γράφει πάρκινγκ ΙΧ μετά το κτίριο και όχι πριν. Δεν είναι ο λόγος του ατυχήματος αυτός προφανώς. Αλλά γιατί να μην τηρούμε κιόλας τον νόμο με ακρίβεια για να μαστε πιο σίγουροι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 ... περισσότερο που θα μπορούσε να προσφέρει θα ήταν μία εντυπωσιακή εκτίναξη της πόρσε στον αέρα. ... πιθανόν, όπως πιθανόν είναι η εκτίναξη να "περιέχει" και εκτροπή απο την ευθεία. (κέρδος) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted78 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Μπορεί να ήταν κέρδος σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να ήταν ζημία σε κάποια άλλη. Αυτό είναι κάτι που δε μπορεί να αξιολογηθεί. Πάντως στο ερώτημα τι θα μπορούσε να είναι διαφορετικό, ώστε να μη χαθούν και οι τέσσερις ζωές, η απάντηση για εμένα είναι η ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όλα τα άλλα είναι καλλιγραφίες στον πάτο της μαϊμούς. (με το συμπάθιο). 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2017 Εννοείται αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2017 Δεν έχει νόημα να προτείνουμε σαν λύση τη μείωση της ταχύτητας διότι δε μπορούμε να μπούμε στο κεφάλι του κάθε οδηγού και να τον εμποδίσουμε να τρέξει. Οπότε κοιτάζουμε όλα τα άλλα, δηλαδή την άμυνα των υπολοίπων αλλά στο μέτρο του δυνατού και την προστασία των παραβατών από τη βλακεία τους. Διότι ατύχημα δεν είναι μόνο ο θάνατος των ακίνητων επιβατών (που κακώς ήταν εκεί) αλλά και το ότι οι εν κινήσει βρήκαν τοίχο αντί να βγουν σε χωράφια. Οι χώροι ξεκούρασης των αυτοκινητοδρόμων είναι τμήμα του αυτοκινητόδρομου και δεν επιτρέπεται να υπάρχουν εμπόδια που αν πέσεις πάνω τους να σκοτώνεσαι. Οπότε τα σαμαράκια είναι εγκληματική ιδέα. Το ίδιο και η τσιμεντένια τουαλέτα σε σημείο που διέρχεται κάποια τροχιά εκτροπής. Το ότι υπάρχουν και σε άλλες χώρες παρόμοιοι δρόμοι δεν είναι επιχείρημα. Κι εκεί γίνονται ατυχήματα. Επίσης, η καθημερινή εμπειρία ανοίγει νέους προβληματισμούς και οι σημερινές προδιαγραφές αύριο σίγουρα θα είναι κατά τι πιο αυστηρές. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα