Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

ζήτησα αριθμό... όχι ονομαστικά...

 

θα σου πω πως υπάρχουν εργαστήρια στην Έλλαδα που πληρώνουν 50Κ € έκαστο ερευνητή ετήσια...

Ξαναλέω, ότι θα μπορούσαν να είναι περισσότερα...

Και για να δίνονται αυτά τα χρήματα, χωρίς να είναι πάρα πολλά, σημαίνει ότι γίνεται δουλειά...

 Αριθμο ξερω στον δικο m χωρο expertise ενεργειακα και κλιματικα περι τα 6-7 group που ειναι καλα, και μαλιστα θεωρουνται 2-3 state of the art.

 

Τα χρηματα αυτα δινονται γιατι συνηθως τα Ελληνικα group μπαινουν σαν collaborators, και οχι σαν PI (Principle Investigators). Μεγαλυτερο ποσοστο μπαινουν σε τετοια γιατι υπαρχουν μονο κ μονο προσωπικες επαφες.

Αυτο ομως γινοταν εως τωρα γιατι οι καθηγηταδες που εχουν μερακι ειχαν ερθει απο εξω. Η πλειοψηφια after 2000 ερευνητων δεν μπορει να στηριξει μονη της ερευνα στην Ελλαδα. 

 

Στο εξωτερικο σε αναγκαζουν απο επιπεδο διδακτορικο να στηριξεις ερευνα μονος, και μαλιστα να αναπτυξεις κιολας εαν θες δουλεια.

 

Τελευταιο call στην Ελλαδα εδινε μισθο σε επιπεδο ερευνητη για να αναπτυξει δικη του ερευνα (εαν δεν απατωμαι, εχω κ το ΦΕΚ καπου) μεικτα 15-20κ, αυτα ειναι αστεια ποσα για να κανεις ερευνα λαμβανοντας υποψιν οτι δεν θα εχεις κ εξοπλισμο. Εαν υπαρχει σωστη χρηση του ερευνητικου δυναμικου στην Ελλαδα, και φυσικα εαν γινεται σωστα τα 30-40κ καθαρα δεν ειναι κατι δυσκολο. Σκεψου μονο εαν τα αποτελεσματα που παραγονται εχουν 3-5 φορες added value απο τα λεφτα που πηρες σαν funding. Αυτο ομως εδω δεν γινεται συχνα

Edited by george_RES
  • Απαντήσεις 40
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

 

ζήτησα αριθμό... όχι ονομαστικά...

 

θα σου πω πως υπάρχουν εργαστήρια στην Έλλαδα που πληρώνουν 50Κ € έκαστο ερευνητή ετήσια...

Ξαναλέω, ότι θα μπορούσαν να είναι περισσότερα...

Και για να δίνονται αυτά τα χρήματα, χωρίς να είναι πάρα πολλά, σημαίνει ότι γίνεται δουλειά...

 

 

ζήτησα αριθμό... όχι ονομαστικά...

 

θα σου πω πως υπάρχουν εργαστήρια στην Έλλαδα που πληρώνουν 50Κ € έκαστο ερευνητή ετήσια...

Ξαναλέω, ότι θα μπορούσαν να είναι περισσότερα...

Και για να δίνονται αυτά τα χρήματα, χωρίς να είναι πάρα πολλά, σημαίνει ότι γίνεται δουλειά...

 

 

1ον: Ποιά είναι η αναλογία μισθού ΔΕΠ/Μισθού Ερευνητή; Για 1 Ευρώ Ερευνητή, αντιστοιχούν 7 ΔΕΠ (στην καλύτερη)...Στην Γερμανία π.χ. τα ερευνητικα είναι μόνο για τους ερευνητές-υπαλλήλους

 

2ον: Πόσα από τα ερευνητικά είναι καθαρά έρευνα πάνω σε ενα πολύ χοτ-σποτ αντικείμενο κι οχι μελέτες βαφτισμενες ερευνητικά;

 

3ον: Πόσο καθαρά είναι τα κριτήρια εισαγωγής ερευνητών;

 

4ον: Τί διεθνείς συνεργασίες έχουν τα ελληνικά ιδρύματα;

 

5ον: Πόσα ερευνητικά αφορούν δουλεια διδακτορικών/μεταπτυχιακών και όχι άσχετα αντικείμενα;

 

Μάλλον μιλάς από δική σου οπτική (ώντας τυχερός) και ξέρεις/είσαι μέλος δυνατού γκρουπ. Γιατί στην πλειοψηφία, είναι βράσε όρυζα..

Δημοσιεύτηκε

Φύγατε απο το θέμα υπάρχει και το πμ διδάκτορες

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε (edited)

για να κλείσω από την μεριά μου... γιατί είμαστε αρκέτα off topic...

 

στην ζωή ό,τι κυνηγάς κερδίζεις...

 

Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι και στην Ελλάδα έχουμε αρκετά δυνατά εργαστήρια, οργανωμένα, που πληρώνουν ικανοποιητικά τους ερευνητές που παράγουν έργο για σοβαρά ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα...

 

Μακάρι να τα διπλασιάσουμε - τριπλασιάσουμε ως αριθμό.

 

Κριτήρια συμμετοχής και όχι "εισαγωγής"  σε ερευνητικά προγράμματα μέχρι 31/12/2016 ήταν η ενασχόληση με το αντικείμενο λόγω έρευνας στο πλαίσιο διδακτορικού και όχι μεταπτυχιακού...

Από 1/1/2017 αλλάζουν κάποια πράγματα, αλλά στην ουσία θα σε πληρώσουν για να παράξεις έρευνα... αν μέσα στο σύστημα έχουν βολευτεί και κάποιοι δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση...

 

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

 

Προσωπικά, μετά από ~15 χρόνια  καθημερινής 12+ ώρης πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, ήρθε η ώρα για τις προσωπικές αναζητήσεις, και η επικοινωνία μου με τις ομάδες αυτές είναι συμβουλευτική και... για να παίρνω λίγο "μυρωδιά και κλίμα... του χώρου"

Edited by astrah
Δημοσιεύτηκε (edited)

Επιστρεφοντας στο θεμα λοιπον ειναι καλο που βγαινουν θεσεις μεσω ΑΣΕΠ, εν κατακλειδι ομως προσωπικη μου αποψη οτι πρεπει να καταργηθουν τα μορια για οτιδηποτε.

 

Αντι αυτου πρεπει η οποιαδηποτε αγγελια να λεει κοιταχτε κυριοι θελουμε ελαχιστο προσον μεταπτυχιακο + τοσα χρονια εργασιας the end, εαν δεν το εχεις δεν μην στειλεις.

 

Για μια θεση λοιπον δεν γινεται να βαλεις ολους στο ιδιο τσουβαλι, αλλες πρεπει να κανουν οι πτυχιουχοι-διπλωματουχοι-master και αλλες τα αλλα προσοντα. Αυτο προυποθετει οτι και η ΔΥ εχει σκεφτει τι πρεπει να κανει ο υπαλληλος και δεν ανοιγει θεση απλα για να την ανοιξει στο κοινο. (πραγμα που δεν ξερω κατα ποσο συμβαινει)

 

@astrah

Δεν ισοπεδωνουμε τιποτα, απλα σου καταγραφω ποιο κομματι εχω ζησει εγω.

 

Τωρα εαν θελουμε αξιοκρατια στην Ελλαδα ακομα και σε ενα τετοιο υψηλο επιπεδο, αυτο ειναι θεμα για αλλο thread. Αλλα σκεψου πραγματικα ποσο κλειστη κοινωνια ειναι τα περισσοτερα στην Ελλαδα. Δεν θελουμε και δεν βλεπω να αλλαζει αυτη η νοοτροπια.

Μακαρι να ειμαι λαθος και η δικη σου θεση να βγει σωστη, αλλα εαν σου δωθει η ευκαιρια (εφοσον συνεργαζεσαι) θα προτεινα εαν μπορεις να παρεις μερος σε καποιο international conference στης ASCE, και λεω international γιατι εκει θα δεις καλυτερα τι νταβαντουρι γινεται.

Ξαναλεω κακοι δεν ειμαστε, αλλα δεν ειμαστε στο ερευνητικο υψηλο επιπεδο που νομιζουμε. Μην εχετε αυταπατες σε EU level δεν ειμαστε ουτε στο top 10, σκληρο αλλα πρεπει να ειπωθει. Γιατι ετσι μπορει ισως να δουλεψει για να αλλαξει

Edited by george_RES
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν δεν θα μιλήσω για μεταδιδακτορικά καθώς και γώ όπως και άλλοι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι είναι.

Δέν μπορούμε να μιλάμε για το μετά συνάδερφοι όταν σε προπτυχιακό επίπεδο μέχρι πρόσφατα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια κάνανε την ίδια ύλη.

Δεν μπορούμε να μιλάμε για το μετά όταν βλέπεις καθηγητή σε ανώτατο ίδρυμα να συνδέει το αμπερόμετρο παράλληλα σε εργαστηριακό μάθημα μπροστά σε μελλοντικούς μηχανικούς ή ο άλλος λέει σε μάθημα Μ.Ε.Κ ότι ο κομπρέσσορας είναι καλύτερος απο τον υπερσυμπιεστή , καθένας απο αυτούς έχοντας διπλώματα ( έχω ξεκαθαρίσει  την γνώμη μου για την διαφορά του όρου πτυχιο -diplom) ,μεταπτυχιακά και phd κοκ.

Το θέμα για μένα είναι η εκβάνθυνση να καταλάβει άλλος τι κάνει.. πώς το κάνει... Απο τα απλά στα δύσκολα.. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει διδακτορικό απλά για να το έχει , ή να το κάνει χωρίς να έχει μετά κάπου χρησιμότητα απλά για να μαζεύουμε χαρτιά γιατι οι παλιοί μας περάσανε όλα τα ταμπού '' μάζευε αγόρι μου χαρτιά κάπου θα χρειαστούν'' .. Διδάσκουμε την ύλη ξερά.. Τι να ξέρει ο άλλος Kirchkoff ? Laplace? Fourier? Στατικά? Σκυροδέματα-οπλισμούς? ΜΕΚ? Η/Ζ?  . Το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί αναδιάρθρωση κατ΄εμε..Όταν δεν υπάρχει έρευνα τι να το κάνεις?

Δημοσιεύτηκε

 

Λοιπόν δεν θα μιλήσω για μεταδιδακτορικά καθώς και γώ όπως και άλλοι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι είναι.

Δέν μπορούμε να μιλάμε για το μετά συνάδερφοι όταν σε προπτυχιακό επίπεδο μέχρι πρόσφατα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια κάνανε την ίδια ύλη.

Δεν μπορούμε να μιλάμε για το μετά όταν βλέπεις καθηγητή σε ανώτατο ίδρυμα να συνδέει το αμπερόμετρο παράλληλα σε εργαστηριακό μάθημα μπροστά σε μελλοντικούς μηχανικούς ή ο άλλος λέει σε μάθημα Μ.Ε.Κ ότι ο κομπρέσσορας είναι καλύτερος απο τον υπερσυμπιεστή , καθένας απο αυτούς έχοντας διπλώματα ( έχω ξεκαθαρίσει  την γνώμη μου για την διαφορά του όρου πτυχιο -diplom) ,μεταπτυχιακά και phd κοκ.

Το θέμα για μένα είναι η εκβάνθυνση να καταλάβει άλλος τι κάνει.. πώς το κάνει... Απο τα απλά στα δύσκολα.. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει διδακτορικό απλά για να το έχει , ή να το κάνει χωρίς να έχει μετά κάπου χρησιμότητα απλά για να μαζεύουμε χαρτιά γιατι οι παλιοί μας περάσανε όλα τα ταμπού '' μάζευε αγόρι μου χαρτιά κάπου θα χρειαστούν'' .. Διδάσκουμε την ύλη ξερά.. Τι να ξέρει ο άλλος Kirchkoff ? Laplace? Fourier? Στατικά? Σκυροδέματα-οπλισμούς? ΜΕΚ? Η/Ζ?  . Το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί αναδιάρθρωση κατ΄εμε..Όταν δεν υπάρχει έρευνα τι να το κάνεις?

 

 

Λοιπόν δεν θα μιλήσω για μεταδιδακτορικά καθώς και γώ όπως και άλλοι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι είναι.

Δέν μπορούμε να μιλάμε για το μετά συνάδερφοι όταν σε προπτυχιακό επίπεδο μέχρι πρόσφατα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια κάνανε την ίδια ύλη.

Δεν μπορούμε να μιλάμε για το μετά όταν βλέπεις καθηγητή σε ανώτατο ίδρυμα να συνδέει το αμπερόμετρο παράλληλα σε εργαστηριακό μάθημα μπροστά σε μελλοντικούς μηχανικούς ή ο άλλος λέει σε μάθημα Μ.Ε.Κ ότι ο κομπρέσσορας είναι καλύτερος απο τον υπερσυμπιεστή , καθένας απο αυτούς έχοντας διπλώματα ( έχω ξεκαθαρίσει  την γνώμη μου για την διαφορά του όρου πτυχιο -diplom) ,μεταπτυχιακά και phd κοκ.

Το θέμα για μένα είναι η εκβάνθυνση να καταλάβει άλλος τι κάνει.. πώς το κάνει... Απο τα απλά στα δύσκολα.. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει διδακτορικό απλά για να το έχει , ή να το κάνει χωρίς να έχει μετά κάπου χρησιμότητα απλά για να μαζεύουμε χαρτιά γιατι οι παλιοί μας περάσανε όλα τα ταμπού '' μάζευε αγόρι μου χαρτιά κάπου θα χρειαστούν'' .. Διδάσκουμε την ύλη ξερά.. Τι να ξέρει ο άλλος Kirchkoff ? Laplace? Fourier? Στατικά? Σκυροδέματα-οπλισμούς? ΜΕΚ? Η/Ζ?  . Το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί αναδιάρθρωση κατ΄εμε..Όταν δεν υπάρχει έρευνα τι να το κάνεις?

 

 

Ορθότατη παρατήρηση...

 

Το ζήτημα είναι ότι ο υποψήφιος υπάλληλος του ΔΤ πρέπει:

 

1. Να κατέχει συμπαγείς γνώσεις και να στροφάρει. Μπορείς να έχεις διδακτορικο στα υδραυλικά έργα και να μην ξερεις τί σημαίνει λεκάνη απορροής πρακτικά! Αν μπουν σοβαροί κανόνες εξέτασεις, μπορεί να μπουν οι άνθρωποι που είναι άξιοι και δοκιμασμένοι.

 

2. Στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης οι άνθρωποι υψηλών προσόντων απορροφόνται είτε στον ιδιωτικό τομέα (μισθοι διπλάσιοι τουλάχιστον από το δημόσιο..) ή σε επιτελικές θεσεις του ΔΤ. Η Ελλάδα παράγει περισσότερους από όσους μπορεί να συντηρήσει.Επίσης, στις χωρες αυτές, η πρόσληψη στο ΔΤ εξαρτάται από το βιογραφικό και την συνέντευξη...Στην Ελλάδα αν γίνει αυτό οι πολιτικάντηδες που νέμονται καθε φορά την εξουσία, θα βάλουν τον καθε άσχετο.

 

ΥΓ: Μεταδιδακτορική έρευνα είναι μία έρευνα που την κναεις μετα το διδακτορικο και υποτιθεται ότι την κανεις ανεξαρτητα και τα αποτελέσματα αυτης συμβάλλουν στην πορεία της επιστήμης σε μεγάλο βαθμό...Ένα τρικ για όλους για να παρκαρουν ανεργους για 1-2 χρόνια. Είναι μία ακαδημαϊκή ενασχόληση που δεν αφορά Δίπλωμα ή Πτυχίο. Στο εξωτερικό υπάρχει και η διατριβή επί υφηγεσία (habilitation) που την κανουν όσοι προορίζονται για καθηγητές. Στην Ελλάδα, καταργήθηκε το 1982.

Δημοσιεύτηκε

   

   

 

Ορθότατη παρατήρηση...

 

Το ζήτημα είναι ότι ο υποψήφιος υπάλληλος του ΔΤ πρέπει:

 

1. Να κατέχει συμπαγείς γνώσεις και να στροφάρει. Μπορείς να έχεις διδακτορικο στα υδραυλικά έργα και να μην ξερεις τί σημαίνει λεκάνη απορροής πρακτικά! Αν μπουν σοβαροί κανόνες εξέτασεις, μπορεί να μπουν οι άνθρωποι που είναι άξιοι και δοκιμασμένοι.

 

2. Στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης οι άνθρωποι υψηλών προσόντων απορροφόνται είτε στον ιδιωτικό τομέα (μισθοι διπλάσιοι τουλάχιστον από το δημόσιο..) ή σε επιτελικές θεσεις του ΔΤ. Η Ελλάδα παράγει περισσότερους από όσους μπορεί να συντηρήσει.Επίσης, στις χωρες αυτές, η πρόσληψη στο ΔΤ εξαρτάται από το βιογραφικό και την συνέντευξη...Στην Ελλάδα αν γίνει αυτό οι πολιτικάντηδες που νέμονται καθε φορά την εξουσία, θα βάλουν τον καθε άσχετο.

 

ΥΓ: Μεταδιδακτορική έρευνα είναι μία έρευνα που την κναεις μετα το διδακτορικο και υποτιθεται ότι την κανεις ανεξαρτητα και τα αποτελέσματα αυτης συμβάλλουν στην πορεία της επιστήμης σε μεγάλο βαθμό...Ένα τρικ για όλους για να παρκαρουν ανεργους για 1-2 χρόνια. Είναι μία ακαδημαϊκή ενασχόληση που δεν αφορά Δίπλωμα ή Πτυχίο. Στο εξωτερικό υπάρχει και η διατριβή επί υφηγεσία (habilitation) που την κανουν όσοι προορίζονται για καθηγητές. Στην Ελλάδα, καταργήθηκε το 1982.

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση din! Ναι γιαυτό και γώ λέω για γνώμη περι πτυχίου-διπλώματος καθώς δεν έχει σημασία για μένα αν ο άλλος δεν στροφάρει.. με κάλυψες απόλυτα.. Για τα λάθη των καθηγητών  δεν το είπα με την κακή έννοια απλα στο σύστημα κάτι δεν πάει καλα..

Δημοσιεύτηκε

εδω ζητάνε την πιστοποιηση της πιστοποιησης. Πιστοποιηση για Αγγλικα, δλδ καποιος που εχει proficiency πρεπει να παρει την πιστοποιηση δλδ ντροπη

 

Ποιά πιστοποίηση εννοείς; Το CPE επαρκεί.

Δημοσιεύτηκε (edited)

στην  χωρα  της  ανεργιας  και  10  μεταπτυχιακα  να  εχεις  δεν  θα  βρεις  δουλεια 

φυσικα  γιαυτο  ευθυνεται  η  αντιληψη  των  πολιτικων    καλυτερα  οι  φοροι  και  το  επιδοματακι 

καθως  και  η  μαυρη  εργασια  παρα οι  επενδύσεις  και  η  αναπτυξη .το  βιωσαμε   8  χρονια  τωρα

στα  δυο  τελευταία  στον  υπερτατο  βαθμο   και  μαλλον  θα  συνεχιστεί   και  μετα  το  2020  μεχρι  ο  μεσος 

ελληνας  να  εμπεδωσει  τι  σημαινει   φορολογικη  σχιζοφρενεια  .

Edited by loser

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.