Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Skoda Yeti? Δυστυχώς δεν βγαίνει σε λίγα κυβικά diesel αλλά βγαίνει σε 1.2 και 1.4 TSi που με αέριο θα είναι πολύ οικονομικό. Επίσης είναι αρκέτα οικονομικό και σαν αγορά

Edited by project.breeze
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δες και κάνα αμάξι της προκοπής, πχ Dacia, Zastava, Lada, Skoda.

 

Wartburg και Trabant δυστυχώς δεν ξαναβγάζουν.

Edited by AMHxaNos
Δημοσιεύτηκε (edited)

Οpel Corsa πετρελαιο φίλε μου το βρήκα προσφορά καινούργιο τότε (λόγω νεου μοντέλου που θα έβγαινε) 13.000 μετρητοίς, τι μέρα που μπήκα να ρωτήσω τιμές το έκλεισα κιόλας, έχω ξεχάσει τι πάει να πεί πετρέλαιο κτλ 

Edited by Elounda
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα. Έχουμε και λέμε.

 

1. Προτιμώ καύσιμο diesel για οικονομία. Κάνω περίπου 15-20.000κμ/ετος. Είναι οκ για τόσα χλμ. Είναι περί τις 2000-3000 ακριβότερος από βενζίνη.

2. Το αυτοκίνητο θέλω να εχει πολύ μεγάλους χωρους, για να χωράει τα πάντα. Το εχω παρει από φοβο από τον γαμπρό μου, που με ένα Avensis λέι πως δεν το χωραει! :smile:

3. Δεν με χαλάει η αισθητική του station, ισα ισα που μου αρέσει. ΑΝτιθέτως, δεν θελω κοψιά limo. Nissan Qashqai 1,5d 

4. Δεν εχω ιδεα αν θα κινηθώ ακόμα σε καινούργιο, ή αν εχει νόημα να βρερις value fo money μεταχειρισμένο. Nissan Xtrail, Honda CRV, VOLVO XC60 V60, VW TOUAREG ;ή άλλα μεγάλα ανάλογα τι σηκώενι και η τσέπη σου για συντήρηση/εφορία

5. Την αποψη σας αν αξιζει αν σκεφτει κανεις την αορα μεταχειρισμένου βενζίνης και να του κουμπώσεις υγραέριο. Ισχύει για τα παραπάνω.

6. Το budget ειναι σχετικό και εξαρτάται από το VfM.Ας βάλουμε ένα ταβανι 25κ. Δεν είναι μόνο η αγορά αλλά η συντήρηση και η εφορία πχ μπορείς να αγοράσεις ένα Lad Cruiser 10 ετίας με αέριο αλλά για λάστιχα να θες ένα χιλιάρικο+ και εφορία τεκμήριο. Σε αυτό βάζεις πράγματα και ατελείωτα  χιλιόμετρα να κάνεις.

7. Από σχολή: Μάλλον Γερμανο θα με εκοβα. Αλλά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. Γερμανός και Ιαπωνέζος αξιοπιστία.

 

Το ξερω πως η ασκηση είναι δυσκολη και χαοτική, αφού δεν ξέρω τι ακριβώς θέλω! πχ. ΟΚ, το V60 είναι ένα όνειρο, αλλά πολύ πολύ πιο ακριβό από το ταβάνι.

 

Την αποψη σας για τα Octavia 1.6Τdi, και έάν αξιζουν τη φημη vfM.

 

Αυτά. Sorry για το ασύνδετο του πράγματος! 

Η μπαγκαζιέρα είναι χρήσιμη αλλά κόβει σε αεροδυναμική και αυξάνει κατανάλωση.

Το τραίηλερ είναι καλό αλλά πιστεύω ότι θέλει περισσότερη προσοχή στην οδήγηση(δεν έχω οδηγήσει με τρειλερ)

Καλύτερα να έχει τους χώρους το ίδιο το αυτοκίνητο όσο γίνεται.

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, Κυριακή σημερα, ευκαιρία για λίγη διαβούλευση.

 

Θα προσπαθήσω να δωσω κάποιες απαντήσεις.

 

1. Τους χώρους υποθετω δεν τους χρειάζομαι καθημερινά. Αλλά σιγουρα θα ειναι παραπάνω απο΄2-3 Σ/Κ το χρόνο.

2. Ωραιο και το corsaki και οικονομικότατο (σε αντιθεση με το Astra ππου θα εχω μεχρι το φθινόπωρο), αλλά προφανώς δεν κάνει από χώρους, ειναι μικρό. Μην ξεχνάτε, σε ενα αμαξι θα πρέπει να χωρανε καροτσάκι και λοιπά συμπράγκαλα. (που ακομα τα ψαχνω ποια ειναι :wink: )

3. Εχω χάσει λίγο την επαφή με την φορολογία του ΙΧ, (τελη και εκτακτες εισφορες κτλ), αλλά νομίζω πως το ταβάνι θα ειναι επίσης τα 2.000cc, καθώς παραπάνω νομίζω πως σκίζει... επίσης, θελω το αυτοκίνητο να εχει και λογική/χαμηλή κατανάλωση.

4. Αν βάλεις υγραέριο, δεν χάνεις την εγγύηση του κατασκευαστή?

5. Θα επανέλθω...

Δημοσιεύτηκε

αν εχει ακομα εγγυηση και βαλεις υγραεριο εννοητε την χανεις ...

αν κανεις πολλα χιλιομετρα την ημερα συμφερη το πετρελαιο .. αλλα πρεπει το αμαξι να κινητε καθε μερα αν το αφηνεις δυο τρεις μερες ακινητο με πετρελαιο κακης ποιοτητας θα σου δημιουργησει προβλημα .. αν πας για πετρελαιο εισαγωγης την εβαψες γιατι ολοι γυριζουν κοντερ, κοιτα autoscout24 να δεις ποσα χιλιομετρα εχουν τα πετρελαια εισαγωγης και κοιτα μετα στις μαντρες με ποσα τα δινουν .. μπορει να δειχνουν καινουρια αλλα εκει δεν εχουν ηλιο και τα χρησιμοποιουν επι το πλείστον επαγγελμαιες που ειναι μονη τους μεσα στο οχημα και κανουν απο 200 με 300 χιλιομετρα την μερα ..ειδικα τα ευρο 5 και 6 ειναι πολυ πιεσμενα και δεν ξερει κανεις τι θα βγαλουν μετα απο μερικα χιλιαδες χιλιομετρα ... μπορει να ειναι οικονομικα αλλα μια αντλια να σου κατσει ή κανα μπεκ που δεν ξερει κανεις να τα φτιαξει και θα σου πουν σιγουρα για καινουργια την εκατσες και παει περιπατο η οικονομια ... 

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, Κυριακή σημερα, ευκαιρία για λίγη διαβούλευση.

 

Θα προσπαθήσω να δωσω κάποιες απαντήσεις.

 

1. Τους χώρους υποθετω δεν τους χρειάζομαι καθημερινά. Αλλά σιγουρα θα ειναι παραπάνω απο΄2-3 Σ/Κ το χρόνο.

2. Ωραιο και το corsaki και οικονομικότατο (σε αντιθεση με το Astra ππου θα εχω μεχρι το φθινόπωρο), αλλά προφανώς δεν κάνει από χώρους, ειναι μικρό. Μην ξεχνάτε, σε ενα αμαξι θα πρέπει να χωρανε καροτσάκι και λοιπά συμπράγκαλα. (που ακομα τα ψαχνω ποια ειναι :wink: )

3. Εχω χάσει λίγο την επαφή με την φορολογία του ΙΧ, (τελη και εκτακτες εισφορες κτλ), αλλά νομίζω πως το ταβάνι θα ειναι επίσης τα 2.000cc, καθώς παραπάνω νομίζω πως σκίζει... επίσης, θελω το αυτοκίνητο να εχει και λογική/χαμηλή κατανάλωση.

4. Αν βάλεις υγραέριο, δεν χάνεις την εγγύηση του κατασκευαστή?

5. Θα επανέλθω...

Φίλε γονέας γαρ, μια χαρά τα βολεύω στο κορσάκι τα πράγματα.Είναι δε λίγο στριμωγμένα αλλά αν θές να πάς κανά ταξίδι μακρινό αρκετές μέρες υπάρχει και η λυση της μπαγκαζιέρας οροφής  

Δημοσιεύτηκε

Πολύ corsa βρε παιδιά.. ο άνθρωπος έχει ένα ταβάνι κάπου 25Κ και θα πάει να πάρει ένα αμάξι κατηγορίας c;

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.