Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγο στο εργοτάξιο του μετρό στην συμβολή της Αιγαίου με την Πόντου, στο κέντρο της Καλαμαριάς, όταν κατά την διάρκεια της προσπάθειας ανέλκυσης ενός φορτηγού από το εσωτερικό του εργοταξίου, ο γερανός που χειρίζονταν ένας 50χρονος, έπεσε σε βάθος 30 μέτρων.

 

Ο άτυχος χειριστής, ανασύρθηκε τελικά νεκρός από το σημείο του δυστυχήματος.

 

Ο 50χρονος ήταν χειριστής και ιδιοκτήτης του γερανοφόρου οχήματος.

 

Στις εργασίες του Μετρό, είχαμε άλλον έναν νεκρό, το 2009, στον Σταθμό στο Βαρδάρη.

 

Πηγή: http://www.olathessa...st_600.html?m=1

 

Φωτογραφίες από το Rthess.gr

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα.

Είναι ενδιαφέρον να δούμε τι έφταιξε.

Ιδιαίτερα όσοι από εμάς εμπλεκόμαστε με γερανούς ώστε να το έχουμα στα υπόψη μας.

Έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι σαν να το "τράβηξε" προς τα κάτω.. Έχει κεντραριστεί στο κενό (ούτε καν διαγώνια). Δεν είναι πολύ οριακό το πλάτος μεταξύ των δύο τσιμεντένιων δοκαριών για να ανεβάζεις/κατεβάζεις φορτηγά/μπετονιέρες; Από κάτω κάνουν χειρισμούς με σχοινιά για να μην περιστρέφεται το φορτηγό/μπετονιέρα;

Δημοσιεύτηκε

Κατα πληροφορίες γνωστών μου από την εταιρεία μάλλον ο γερανός έριξε μπούμα μπροστά να σηκώσει, το βάρος ήταν τέτοιο που τον γύρισε καπάκι. Θα γλύτωσε σε αυτήν την περίπτωση αν ήταν επίπεδο το έδαφος μεχρι να ακουμπήσει το φορτίο (τη στιγμή που άρχισαν να σηκώνονται οι πίσω τροχοί δεν υπάρχει επιστροφή) αλλα ήταν το κενό εμπρός

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε

Οκ όπως φαίνεται πήγε να σηκώσει ένα φορτηγό από το φρεάτιο κάτω, δεν έβαλε σωστό αντίβαρο και αναποδογύρισε.

 

Το ερώτημα μου, όταν αναποδογύρισε ο γερανός ο χειριστής εκτινάχθηκε προς τα κάτω έξω από το όχημα ? Δεν μπορούσε να παραμείνει μέσα στο όχημα με κάποια ζώνη ασφαλείας ?

Δημοσιεύτηκε

.... "ασφαλιστικά" δεν είχε ο γερανός? αν είχε, τα είχε βγάλει off ο χειριστής? τα χαρτιά του ήταν εντάξει? είχε και τα 2 πιστοποιητικά ? ρητορικές ερωτήσεις.... Επίσης το αν ήταν ή οχι το έδαφος επίπεδο δεν έχει καμμία σχέση, ο γερανός ανυψώνεται στα ποδαρικά του και "οριζοντιώνεται"

Δημοσιεύτηκε

Κατα πληροφορίες γνωστών μου από την εταιρεία μάλλον ο γερανός έριξε μπούμα μπροστά να σηκώσει, το βάρος ήταν τέτοιο που τον γύρισε καπάκι. Θα γλύτωσε σε αυτήν την περίπτωση αν ήταν επίπεδο το έδαφος μεχρι να ακουμπήσει το φορτίο (τη στιγμή που άρχισαν να σηκώνονται οι πίσω τροχοί δεν υπάρχει επιστροφή) αλλα ήταν το κενό εμπρός

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Εδώ 

http://www.karfitsa.gr/2017/03/13/%CE%A4%CE%A9%CE%A1%CE%91-%CE%A3%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CF%81%CF%8C-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CF%84%CF%8D%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%84/

αναφέρει ότι ήταν υπέρβαρο.

Το εδαφος είναι επίπεδο(έτσι φαίνεται από τις φωτογραφίες). Αυτό που εννοείς είναι αν οι εργασίες γινόντουσαν στο ίδιο επίπεδο-έδαφος (και όχι ανελκυση από το υπόγειο όπως στη συγκεκριμενη περίπτωση) αν άφηνε το σύρμα δεν θα έπεφτε μπροστά ο γερανός?

Δημοσιεύτηκε

Οκ όπως φαίνεται πήγε να σηκώσει ένα φορτηγό από το φρεάτιο κάτω, δεν έβαλε σωστό αντίβαρο και αναποδογύρισε.

 

Το ερώτημα μου, όταν αναποδογύρισε ο γερανός ο χειριστής εκτινάχθηκε προς τα κάτω έξω από το όχημα ? Δεν μπορούσε να παραμείνει μέσα στο όχημα με κάποια ζώνη ασφαλείας ?

Μπορεί να είχε και τα σωστά αντίβαρα απλώς να ήταν υπέρβαρο.

Πολύ πιθανό να εκτινάχθηκε και να βρήκε πάνω στο καπάκι. Άρα να ήταν εγκλωβισμένος αιμόφυρτος μέσα στην καμπίνα. Δε θυμάμαι αν έχουν ζώνες ασφαλείας ούτε έχω παρατηρήσει κάποιον χειριστή να φοράει ζώνη ασφαλείας.

Δημοσιεύτηκε

.... "ασφαλιστικά" δεν είχε ο γερανός? αν είχε, τα είχε βγάλει off ο χειριστής? τα χαρτιά του ήταν εντάξει? είχε και τα 2 πιστοποιητικά ? ρητορικές ερωτήσεις.... Επίσης το αν ήταν ή οχι το έδαφος επίπεδο δεν έχει καμμία σχέση, ο γερανός ανυψώνεται στα ποδαρικά του και "οριζοντιώνεται"

Έχω την εντύπωση ότι τα ασφαλιστικά δεν παρακάμπτονται. Τουλάχιστον στους νέωτερους γερανούς.

Δημοσιεύτηκε

Από όσα έχω δει, ακόμη και οι νεότεροι γερανοί, δίνουν τη δυνατότητα (πολύ) μικρής παράκαμψης των ασφαλιστικών. Στους δε παλαιότερους, τα πράγματα είναι πολύ πιο "ευέλικτα".

Δημοσιεύτηκε

Κακώς πάντως υπάρχει η δυνατότητα παράκαμψης και ακόμα χειρότερα να το παρακάμπτει ο ίδιος ο χειριστής. Ο σχεδιασμός των γερανών είναι για συγκεκριμένες συνθήκες και όρια(πιέσεις υγρών, αντοχή μετάλλων, ταλαντώσεις κλπ). Όταν τα παρακάμπτεις γιατί νομίζεις ότι κάνει "λάθος" το μηχάνημα τότε χάνεις τον έλεγχο για οτιδήποτε προκύψει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.