mnav Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 (edited) Θα ήθελα να μοιραστώ με τους συναδέλφους την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που εισέπραξα από την εταιρεία XXX. Τα τελευταία 6 χρόνια η οικογένειά μου έχτιζε δύο μεζονέτες, στις οποίες τοποθετήσαμε κουφώματα XXX. Δεν θα αναφέρω το όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας, γιατί τελικά μας αποζημίωσε για τις κακοτεχνίες, που έγιναν.Μετά το πέρας της εργασίας, καλέσαμε εμπειρογνώμονα της XXX (ο οποίος πληρώθηκε 200 ευρώ) και είπε ότι όλα έχουν τοποθετηθεί μια χαρά και ωραία! Όταν τα σπίτια κατοικήθηκαν (μετά από 4 χρόνια, διότι τότε είχαμε οικονομικά τη δυνατότητα της αποπεράτωσης), διαπιστώσαμε πολύ άσχημες κακοτεχνίες. Σε σημείο να παρουσιάζεται εισροή αέρα και νερών από τα κουφώματα!! Ενδεικτικά αναφέρω: α) Σε 8 επάλληλα έλειπαν τα πλαϊνά λάστιχα «του γάντζου»(σε 5 έλειπε το ένα και σε 3 έλειπαν όλα!) β) Σε 14 επάλληλα τα λάστιχα του γάντζου ήταν βαλμένα ανάποδα. Αντί η ακμή τους να αγγίζει το αλουμίνιο (όπως δείχνει και η τομή για τη σειρά xxx στη σελίδα 134 του σχετικού φυλλαδίου της XXX) αυτή ακουμπούσε στο πολυαμίδιο της βάσης στήριξης, γ) Σε 6ανοιγόμενα έλειπαν τελείως τα περιμετρικά λάστιχα στην κάσα και προστέθηκαν με επαναρρύθμιση των μηχανισμών κλεισίματος και κλειδώματος, δ) σε 5 επάλληλα χρειάστηκε εξάρμωση και επαναρρύθμιση των μηχανισμών x για καλό κλείσιμο Καλέσαμε έναν δικό μας ειδικό και ολοκλήρωσε συντήρηση και αποκατάσταση με κόστος 600 ευρώ. Από αυτό το ποσόν, τα 350 αφορούσαν στη διόρθωση των κακοτεχνιών. Ζητήσαμε να βρούμε το δίκιο μας από τις δύο εταιρείες, απαιτώντας από την κατασκευάστρια τα 350 ευρώ των κακοτεχνιών και από την XXX τα 200 ευρώ της λανθασμένης πραγματογνωμοσύνης, αλλά η συμπεριφορά που εισπράξαμε ήταν εντελώς αντιεπαγγελματική. Ο εκπρόσωπός της XXX δεν μπήκε καν στον κόπο να δώσει έστω μια απάντηση, ενώ προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί του επί 3 μήνες. Η εταιρεία έχει τεράστια ευθύνη, γιατί αν είχε διαπιστωθεί στην πραγματογνωμοσύνη της πχ ότι τα μισά λάστιχα είχαν τοποθετηθεί ανάποδα, η κατασκευάστρια θα είχε αναγκαστεί να τα διορθώσει και εμείς θα είχαμε γλυτώσει το επιπρόσθετο έξοδο που κάναμε πρόσφατα. Η τελευταία μου επιστολή προς την εταιρεία έγινε με κοινοποίηση στην Γενική Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή και αυτή η κίνηση είχε ως αποτέλεσμα να λάβουμε απάντηση για πρώτη φορά μετά από 3 μήνες από την XXX. Η οποία στην ουσία ήταν ένα άθλιο bullying από έναν δικηγόρο τους! Το παραθέτω αυτούσιο: Αγαπητή κα ..… Σε απάντηση της από 31/1/2017 επιστολής σας (μέσω email), επαγόμαστε τα ακόλουθα: 1. Η συνημμένη πολιτική αυτοψιών της εταιρίας XXX, σας κοινοποιήθηκε εγκαίρως. Αφότου λάβατε γνώση και συναινέσατε στα αναγραφόμενα, πληρώσατε το αντίστοιχο ποσό (βάσει του σχετικού εκδοθέντος παραστατικού). Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα “εκτίμησης” ή “τροποποίησης" της πραγματογνωμοσύνης κατά το δοκούν, η οποία διενεργείται με απολύτως ανεξάρτητα κριτήρια. Επιπροσθέτως, η από 27-6-2012 συνημμένη πραγματογνωμοσύνη, διεξήχθη από τον XXX, έναν από τους πλέον πολύπειρους μηχανικούς της XXX ο οποίος κι έκρινε την ορθότητα των κουφωμάτων. 2. Η αυτοψία διενεργήθηκε τον Ιούνιο του 2012 σε ημιτελή οικοδομή. Τέσσερα (4) χρόνια αργότερα διαπιστώσατε, κατά τα λεγόμενά σας, προβλήματα με την λειτουργία των κουφωμάτων. Γιατί δεν καλέσατε το συνεργείο που τοποθέτησε τα κουφώματα για να διαπιστώσει το πρόβλημα? Πότε και με ποιόν τρόπο κλονίσθηκε η εμπιστοσύνη σας, καίτοι δεν ακούσατε καν τη γνώμη της XXX; 3. Συμπερασματικά, σας ενημερώνουμε πως όλες οι αναφερθείσες από μέρους σας παρεμβάσεις και "κακοτεχνίες” στην λειτουργία των κουφωμάτων είναι εξ ολοκλήρου απόρροια της κακής τους χρήσης. Σε μια ερειπωμένη ημιτελή οικοδομή, παρέλασαν αμέτρητα συνεργεία κατά την διάρκεια των τεσσάρων αυτών χρόνων, χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος. Αποτελεί απορίας άξιο, η ευκολία με την οποία καταφέρεστε εναντίον μας, ενώ σαφώς γνωρίζετε ότι αποκλειστικά υπαίτια για τα ενδεχόμενα προβλήματα στην λειτουργία των κουφωμάτων είναι η δική σας πλημμελής συμπεριφορά. Προς τούτο σας παρακαλούμε όπως είσθε προσεκτικότερος στις εκφράσεις σας (“εξαπάτηση”, “πειθαρχικά”) και αναλάβετε το μερίδιο ευθύνης που σας αναλογεί. Με φιλικούς χαιρετισμούς, ……………….. Σας παραθέτω και τη δική μου απάντηση: Αγαπητέ κύριε Κ……, Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο, που αφιερώσατε για την απάντηση στην επιστολή μας. Είναι η πρώτη επίσημη απάντηση που λαμβάνουμε από την XXX όλο το χρονικό διάστημα που επιχειρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Στην επιστολή που σας αποστείλαμε μέσω email δεν υπήρχε ουδεμία μομφή επί προσωπικού, σε αντίθεση με τη δική σας. Λυπάμαι που αναγκάζομαι να σας επαναφέρω στην τάξη και να σας παρακαλέσω να προσέχετε τις εκφράσεις σας οι οποίες αφενός περιέχουν βαρύτατο βαθμό εικασίας αφετέρου είναι άκρως προσβλητικές για την οικογένειά μου, η οποία περιλαμβάνει μία μηχανικό και έναν τεχνικό σύμβουλο. Παρακαλώ να μου παραθέσετε τα στοιχεία επάνω στα οποία βασιστήκατε και ορίσατε τον βαθμό εγκατάλειψης της οικοδομής μας ή την έλλειψη επιτήρησης των συνεργείων. Το γεγονός ότι δεν είχαμε για χρόνια την οικονομική δυνατότητα για την ταχύτατη αποπεράτωση της οικοδομής μας, δε σημαίνει ούτε ότι ήταν «ερειπωμένη» ούτε ότι τα συνεργεία «παρέλασαν χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος» όπως εντελώς αυθαίρετα αναφέρετε στην επιστολή σας. Η οικοδομή παρέμεινε κλειστή και με διαρκή επιτήρηση και φροντίδα. Επίσης εντελώς αυθαίρετα και υποτιμητικά αναφερθήκατε στην «δική μας πλημμελή συμπεριφορά» και «κακή χρήση» των κουφωμάτων. Παρακαλώ δώστε εξήγηση στα ακόλουθα: Το γεγονός ότι σημαντικός αριθμός των στεγανωτικών ελαστικών δεν τοποθετήθηκε ΠΟΤΕ είναι αποτέλεσμα «πλημμελούς χρήσης» από την πλευρά του πελάτη; Το γεγονός ότι 14 επάλληλα λάστιχα του γάντζου τοποθετήθηκαν ΑΝΑΠΟΔΑ είναι αποτέλεσμα «πλημμελούς χρήσης» από την πλευρά του πελάτη; Αναφέρω αυτά τα δύο στοιχεία, τα οποία ήταν δυνατόν να διαπιστωθούν με απλό οπτικό έλεγχο από εξειδικευμένο τεχνικό (κατά συνέπεια η πραγματογνωμοσύνη είχε υποχρέωση να τα αναφέρει) και τα οποία έχω σε φωτογραφίες πριν την διόρθωσή τους και τα διατηρώ στην κατοχή μου. Στην παράγραφο 1 της επιστολής σας αναφέρεστε στην πολιτική αυτοψιών της εταιρείας XXX και κάνετε αναφορά σε «τροποποίηση» της πραγματογνωμοσύνης. O σκοπός της πραγματογνωμοσύνης ήταν να διαφυλάξει τα δικαιώματα του πελάτη και να εξασφαλίσει την ποιότητα της εργασίας ή- σε περίπτωση που υπήρχε οποιαδήποτε διαπίστωση ελλείψεων ή κακοτεχνιών- να φροντίσει ώστε (σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία) ο πελάτης να έχει τελικά την βέλτιστη δυνατή παροχή υπηρεσιών. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεστε σε «τροποποίηση» της πραγματογνωμοσύνης. Ως πελάτες δεν θελήσαμε καμία τροποποίηση, απλά μια υπεύθυνη και επαγγελματική αποτίμηση. Για παράδειγμα τα δύο στοιχεία στα οποία αναφέρθηκα πιο πάνω ήταν πολύ σημαντικά και εάν είχαν γίνει αντιληπτά από την πραγματογνωμοσύνη της XXX, η κατασκευάστρια θα τα είχε διορθώσει. Και ήταν δύο από τα πιο εμφανή στοιχεία που θα ήλεγχε ένας «πολύπειρος μηχανικός» σύμφωνα με τα λεγόμενά σας. Στο σημείο της παραγράφου 2 της επιστολή σας διατυπώνετε τα ακόλουθα ερωτήματα: “Γιατί δεν καλέσατε το συνεργείο που τοποθέτησε τα κουφώματα για να διαπιστώσει το πρόβλημα? Πότε και με ποιόν τρόπο κλονίσθηκε η εμπιστοσύνη σας, καίτοι δεν ακούσατε καν τη γνώμη της ΧΧΧ; Η φράση «καίτοι δεν ακούσατε καν τη γνώμη της XXX» συγχωρέσατέ μου την έκφραση, αλλά είναι απλά αστεία, διότι το μόνο που επέδειξε η XXX απέναντί μας ήταν αδιαφορία. Παρακαλώ αναφέρατέ μου τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η XXX επικοινώνησε μαζί μας με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιαδήποτε διάθεση (συμβουλής, συνεργασίας, ενημέρωσης) και εμείς δεν ακούσαμε τη γνώμη της. Η παρούσα συνομιλία θα κοινοποιηθεί αυτούσια σε φόρουμ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να γίνει γνωστός ο τρόπος με τον οποίο αρνείστε να αναλάβετε τις ευθύνες σας. Σας ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του post μου, αλλά πιστεύω ότι πλέον αφού έχουμε στα χέρια μας τα μέσα για να γίνονται γνωστά τα γεγονότα, πρέπει να επιβραβεύουμε τις καλές συμπεριφορές και να γνωστοποιούμε τις άσχημες. Η εν λόγω εταιρεία XXX έχει μεγάλο όνομα στην αγορά και θα περίμενε κανείς ότι θα έδειχνε αν όχι σεβασμό, τουλάχιστον ένα στοιχειώδες ενδιαφέρον απέναντι στους πελάτες της. Έγινε απόκρυψη σε στοιχεία εταιρείας και ονόματα. Edited Μάρτιος 27 , 2017 by kostassid Link to comment Share on other sites More sharing options...
parth Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 Δεν θελω να πάρω θεση, αλλά α) την ίδια ή και μεγαλύτερη ευθύνη εχει ο εγκαταστατης που δεν παρατηρησε αυτα που οπως αναφερεις μπορουν εύκολα να διαπιστωθούν με οπτικό έλεγχο και β) πραγματογνωμοσύνη εκτελεί κάποιος ουδέτερος (μηχανικός ή εγκαταστατης με πείρα) και όχι η ιδια η θιγόμενη εταιρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 (edited) mnav Αναφέρεις κατηγορίες με ονόματα ενώ ο ίδιος γράφεις ανώνυμα με ένα σκέτο νικ νάϊμ. Και δίκιο να έχεις, που δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε φυσικά, το χάνεις έτσι. Κάνε τις απαιτούμενες νόμιμες ενέργειες με τον δικηγόρο σου και όταν θα έχεις τελεσίδική δικαστική απόφαση ή κάτι άλλο επίσημο θα μπορείς να μοιραστείς την επώνυμη και επίσημη απόφαση με τους συναδέρφους σου. Η πράξη σου όπως την κάνεις έχει χαρακτηριστικά εκβιασμού ειδικά στο βαθμό που τους το αναφέρεις ως απειλή. Απαράδεκτο και μη αποδεκτό από το Φόρουμ μας. Το θέμα θα το δει αρμόδιος συντονιστής για τα περαιτέρω. Edited Μάρτιος 17 , 2017 by Didonis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2017 site παραπόνων εγινε ο michanikos gr , βαλτε mod κ ανοιξτε ειδικο νημα ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnav Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2017 (edited) Αγαπητέ Didonis, η συμπεριφορά που εισέπραξα για μήνες ήταν άσχημη και από συγκεκριμένα άτομα. Δεν είχα ποτέ σκοπό να απειλήσω κανέναν (αν ίσχυε αυτό θα είχα φροντίσει να παραλείψω την τελευταία παράγραφο της επιστολής μου από την δημοσίευση). Απλά πλέον έχουμε ένα πολύ δυνατό μέσον στα χέρια μας, το διαδίκτυο και είναι καλό να γίνονται γνωστές οι αντιεπαγγελματικες συμπεριφορές μεγάλων εταιρειών, οι οποίες προφανώς θεωρούν ότι μπορούν να σσυνθλίβουν έναν απλό ιδιώτη. Γιατί σαν ιδιώτης κάνω αυτή τη δημοσίευση άσχετα αν είμαι και μηχανικός. Μπορεί να γράφω με ένα nick,αλλά στο forum έχω κάνει επώνυμα την εγγραφή μου με τα στοιχεία μου τόσο ως πολίτης όσο και ως μηχανικός. Edited Μάρτιος 18 , 2017 by mnav 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2017 Φιλε μου αν για 800 ευρω στο συνολικο κοστος μιας κατοικιας χανεις τοσο χρονο να ασχολεισαι με τον καθε κανιβαλο, ο θεος να σε φυλαει. Υπαρχει ενα κουτακι κατω απο καθε μπατζετ που λεγεται "απροβλεπτα" Περαστικα 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2017 Ένας γενικός κανόνας όταν ζητάμε πραγματογνωμοσύνη είναι να έχουμε μαζί μας, κατά την διάρκειά της, και δικό μας τεχνικό σύμβουλο... Αυτός θα υποστηρίξει με τεχνικούς όρους, επιχειρήματα και υποδείξεις τις δικές μας θέσεις.... Αντιλαμβάνομαι ότι καμιά φορά "δεν αξίζει" το κόστος... αλλά αν θέλουμε να βρούμε το δίκαιό μας είναι μονόδρομος.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
postman Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2017 Αξιότιμε κύριε mnav, εύχομαι ειλικρινά οι κακοτεχνίες που είχατε στα κουφώματά σας να ήταν οι μοναδικές. Όσοι όμως έχουν κτίσει ιδιόκτητες κατοικίες, διαπιστώνουν εν καιρώ πλήθος κακοτεχνιών μικρών ή μεγάλων, κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι αναπόφευκτο λόγω του μεγάλου αριθμού εργασιών και τεχνιτών που εμπλέκονται στην κατασκευή μίας οικοδομής. Πιστεύω ότι τα παραπάνω συμβαίνουν ακόμη και σε κατοικίες μηχανικών, αρχιτεκτόνων ή κατασκευαστών που προορίζονται για ιδία χρήση. Εσείς αποφασίσατε να διεκδικήσετε την αποζημίωση αυτών των κακοτεχνιών και καλά κάνετε, δικαίωμά σας. Να ξέρετε όμως πως καμιά φορά ίσως συμφέρει να κάνουμε και τα στραβά μάτια γιατί μπορεί μακροπρόθεσμα να βγούμε ωφελημένοι. Ας υποθέσουμε για παράδειγμα ότι πέφτετε θύμα διάρρηξης (χτύπα ξύλο) και ο διαρρήκτης στην προσπάθειά του να παραβιάσει τα κουφώματα, κάνει ζημιές της τάξης των 1000€. Αν καλέσετε την εταιρεία που σας τα τοποθέτησε και εφ' όσον : α) έχει αποκομίσει ήδη κάποιο σεβαστό κέρδος από εσάς & β) έχετε διατηρήσει ματαξύ σας μία καλή σχέση, είναι σίγουρο ότι θα σας επισκευάσει τη ζημιά στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. Οι βορειοελλαδίτες έχουν μία καταπληκτική λέξη για να περιγράψουν έναν άνθρωπο που είναι πάντα γενναιόδωρος στη κοινωνική και την οικονομική του συμπεριφορά, ακόμη και εάν δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει: κιμπάρη τον αποκαλούν. Ο κιμπάρης ποτέ δεν βγαίνει χαμένος, στη χειρότερη περίπτωση θα έχει την εκτίμηση και τον σεβασμό των γύρω του. Καλή Κυριακή να έχετε! ΥΓ: Σε προσωπική περίπτωση έπαθα μία ζημιά της τάξης των 1600€ κατά την κατασκευή της εξοχικής μου κατοικίας από υπαιτιότητα του εργολάβου, την οποία ο άνθρωπος αποδέχθηκε αμέσως. Την αποκατέστησα με δικά μου έξοδα και τον απάλλαξα από την ευθύνη. Εντίμως σας λέω ότι τα τελευταία πέντε χρόνια, αυτά τα 1600€ μου τα έχει επιστρέψει στο πολλαπλάσιο με διάφορους τρόπους και κυρίως γίναμε δύο πραγματικοί φίλοι.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
archontis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2017 Κύριε συντονιστή και συνάδελφε, το απαράδεκτο στο φόρουμ μας είναι να φιμώνουμε τις όποιες προσπάθειες διεκδίκησης δίκιου, και ιδιαίτερα όταν αυτές προέρχονται από συνάδελφο μηχανικό που εκφράζει στην κοινότητά μας την περιπέτειά του. Και ιδιαίτερα όταν αυτές οι διεκδικήσεις γίνονται εξωδικαστικά και χωρίς χρήση νομικού συμβούλου. Οι πρακτικές που ακολουθείτε ισχυροποιούν την πλευρά του κατασκευαστή και αποδυναμώνουν το δικαίωμα υλικής και ηθικής αποζημίωσης από την πλευρά του ιδιώτη. Έτσι λοιπόν λειτουργεί η κοινότητά μας? Αντί να συσπειρωθούμε και ενωμένοι να αντιμετωπίσουμε παρόμοιες περιπτώσεις δημιουργώντας έναν ισχυρό αντίλογο που σήμερα λείπει, κουκουλώνουμε τα γεγονότα, καλύπτουμε την ευθύνη του εκάστοτε προμηθευτή και κατασκευαστή και ανακυκλώνουμε τη λογική του "δε βαριέσαι". Και βεβαίως διαφωνώ με την κατηγοριοποίηση της κακοτεχνίας ως "απρόβλεπτη δαπάνη". Εύχομαι να έρθει κάποτε η μέρα εκείνη που η λέξη "μηχανικός" θα αποπνέει σεβασμό και όχι ανασφάλεια. Καλή εβδομάδα σε όλους. Αρχοντής Καρακωνσταντής Αρχιτέκτων μηχανικός 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 Αδελφε δεν προσπαθει κανεις να σε φιμωσει. Τις αρτηριες σου λεμε να προσεχεις γιατι απο τα νουμερα που χανεις τοσο χρονο κ ενεργεια να κυνηγας λειπουν κανα δυο μηδενικα. Δεν ειναι θεμα λαρτζ, ειναι θεμα οτι η αγορα εχει κανιβαλους υπεργολαβους. Αυτο πρεπει να το παιρνεις ως δεδομενο στη διαχειριση τους. Ο αλλος τροπος ειναι ο δικος σου, μονο που θα σκας ολο το μπατζετ των απροβλεπτων σε δικηγορους κ πραγματογνωμονες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα