Engineer Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2017 Η ευρωπαϊκή ηλεκτροκίνηση είναι έτοιμη να απογειωθεί. Οι στόχοι που θέτει η συμφωνία για το κλίμα του Παρισιού εξαρτώνται από αυτό. Ο Σκανδιναβός γείτονας της ΕΕ, η Νορβηγία, δείχνει το δρόμο στην υπόλοιπη Ευρώπη. Ο συνεργάτης της Euractiv, η εφημερίδα The Guardian αναφέρει. Το Όσλο, πρωτεύουσα της Νορβηγίας, όπως και οι περισσότερες πόλεις και κωμοπόλεις της σκανδιναβικής χώρας, μπορεί να υπερηφανεύεται για την πρόσβαση στη λεωφορείο-λωρίδα για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), τους πολλούς σταθμούς επαναφόρτισης, την προνομιακή στάθμευση, και τα ταξίδια χωρίς χρέωση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε στη δεκαετία του 1990 ως μια προσπάθεια για τη μείωση της ρύπανσης, της κυκλοφοριακής συμφόρησης και του θορύβου στα αστικά κέντρα. Τώρα ο κύριος στόχος είναι η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Σήμερα, η Νορβηγία έχει το υψηλότερο κατά κεφαλήν αριθμό ηλεκτρικών (μόνο με μπαταρία) αυτοκίνητων στον κόσμο: περισσότερα από 100.000 σε μια χώρα 5,2 εκατομμυρίων ανθρώπων. Πέρυσι, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αποτελούσαν σχεδόν το 40% των επιβατικών αυτοκινήτων νέας ταξινόμησης της χώρας αυτής. Νωρίτερα φέτος, η Νορβηγία εγκαινίασε το μεγαλύτερο σταθμό ταχείας φόρτισης του κόσμου, ο οποίος μπορεί να φορτίζει έως και 28 οχήματα σε περίπου μισή ώρα. Η σκανδιναβική χώρα, προτίθεται να καταργήσει όλες τα αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2025. Ο Elon Musk, CEO της Tesla Motors, απάντησε στο στόχο της Νορβηγίας τουιτάροντας: «Μια καταπληκτική χώρα. Είστε φοβεροί!» Η Νορβηγία διαθέτει σήμερα περίπου 500.000 ηλεκτρικά οχήματα. Η Κίνα οδηγεί τον κόσμο στη χρήση των ηλεκτροκίνητων, με περίπου 600.000 ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της και με ένα φιλόδοξο σχέδιο για την ανάπτυξη πέντε εκατομμυρίων μέχρι το 2020. Οι ΗΠΑ κατατάσσονται στην τρίτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο, με λιγότερα από 500.000 αυτοκίνητα. Μεγάλα ερωτήματα εξακολουθούν να αιωρούνται, όπως για το αν θα υπάρχει επαρκής εφοδιασμός των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για να τροφοδοτήσει τεράστιους νέους στόλους ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Αν τα ηλεκτρικά οχήματα φορτίζονται με ρεύμα το οποίο παράγεται από ορυκτά καύσιμα, το αποτέλεσμα είναι περισσότερες, όχι λιγότερες, εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Παρ ‘όλα αυτά, λόγω της ταχείας τεχνολογικής προόδου και της ισχυρής κρατικής στήριξης για τα ηλεκτροκίνητα στην Ευρώπη και την Κίνα, οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μια νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση ξημερώνει. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ευρώπη όπως και άλλες ήπειροι, επίσης, έχουν πλέον αλλάξει άρδην το σκεπτικό τους σχετικά με την ηλεκτρονική κινητικότητα», δήλωσε ο Lars Mönch της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος της Γερμανίας. «Είναι ο στόχος όλων των μεγάλων πόλεων σε όλο τον κόσμο να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και της συμφόρησης στα αστικά κέντρα». Η Νορβηγία δείχνει ότι με τα κίνητρα που εξαλείφουν το πλεονέκτημα της τιμής των συμβατικών οχημάτων φυσικού αερίου, πολλοί άνθρωποι θα κάνουν την επιλογή της ηλεκτροκίνησης. Και δεδομένου ότι το 98% της ηλεκτρικής ενέργειας της Νορβηγίας προέρχεται από την υδροηλεκτρική ενέργεια, μια έκρηξη στον στόλο EV των ηλεκτροκίνητων της χώρας θα εξαλείψει σχεδόν κάθε ανθρακικό αποτύπωμα. Πηγή και πληρες άρθρο: http://www.euractiv....ita-gia-tin-ee/ Click here to view the είδηση
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 22 , 2017 Ευκταίο, αλλά δεν μπορώ την υποκρισία. Όχι "πράσινοι" μέσα και βιαστές του περιβάλλοντος αλλού. Σωστά αγαπητοί Νορβηγοί;
Mitsos Ribopaido Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 (edited) Όσο η πλειοψηφία της ηλεκτρικής ενέργειας παράγεται απο ορυκτά καύσιμα , είναι ουτοπικό όπως ορθα διατύπωσε ο panos να μιλάμε για πράσινη ενέργεια... Επίσης στην χώρα με την άπειρη άμμο , να μιλάμε για αγορά φ/β απο το εξωτερικό ενώ άνετα θα μπορούσαμε να φτιάχνουμε εμεις.. Φουρνους για το πυριτιο και δουλειά θέλουμε... Edited Μάρτιος 23 , 2017 by Mitsos Ribopaido
stet Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Είχαμε 2 εργοστάσια κατασκευής φ/β πλαισίων (exel, silcio).Δε ξέρων αν υπάρχουν ακόμα. Και να το πάω παραπέρα το πράσινο αυτοκίνητο θα πρέπει να φορτίζεται από πράσινη ενέργεια και να κατασκευάζεται από πράσινη ενέργεια...
astrah Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 είχαμε 4 εργοστάσια παραγωγής φ/β αλλά δεν έχει νόημα να αναλύσουμε γιατί έκλεισαν.... Τα αυτοκίνητα έως "σήμερα" παράγονται κάνοντας χρήση ΜΗ "πράσινης ενέργειας", και καταναλώνουν ΜΗ "πράσινη ενέργεια"... Τα ορυκτά καύσιμα που καταναλώνουν έχουν επιπρόσθετο περιβαλλοντολογικό κόστος λόγω εξόρυξης, μεταφοράς, διύλισης, μεταφοράς στον τελικό χρήστη. Συνεπώς, η ηλεκτροκίνηση μόνο οφέλη μπορεί να έχει στο περιβάλλον γενικότερα, και στην ποιότητα ζωής των ανθρώπων των αστικών κέντρων.... Ιδανικά, θα πρέπει να "φορτίζονται" με πράσινη ενέργεια, η οποία ανταγωνίζεται κοστολογικά στην συμβατική, και σε διεθνές επίπεδο υπάρχουν σχετικές πρωτοβουλίες.
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 (edited) Νομίζω πως το bottleneck στην περαιτέρω εξέλιξη και ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητά μας είναι οι τρόποι αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι με το που θα παρουσιαστεί μία νέα τεχνολογία μπαταριών που θα εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς παράλληλα να ανεβάζει υπερβολικά το βάρος του και την τιμή του, η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στα αυτοκίνητα θα είναι παραπάνω από ραγδαία. Edited Μάρτιος 23 , 2017 by project.breeze
george_RES Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 (edited) Oι Νορβηγοι εδω κ χρονια εχουν μια ενεργειακη πολιτικη Πωληση ορυκτων καυσιμων, ΦΑ, κλπ σε οσους τα θελουν, αυξανοντας ετσι το GDP τους αλλα κ το ταμειο του κρατους. Που ειναι απο τα λιγα στον κοσμο που εχει τρομακτικα αποθεματικα. Eξ ου και η Statoil ειναι ενα μεγαλο asset, εντος Νορβηγιας ομως η κατασταση ειναι διαφορετικη. Πρωταρχικο ρολο στην ηλεκτροπαραγωγη παιζουν τα μεγαλα υδροηλεκτρικα και αναστρεψιμα, σε συνδυασμο με αιολικα (τωρα μιλαμε και για μεγαλα offshore) αλλα και διασυνδεση κ αγορα--πωληση ενεργειας μεταξυ Βορειων χωρων (NoordPool) που δινει μεγαλη ευχερια κινησεων για αυξηση ανανεωσιμων. Τελος φυσικα να μην ξεχναμε οτι χωρες σαν Νορβηγια & Δανια κανουν εκτεταμενη χρηση CHP και district heating εδω και χρονια. Εν ολιγοις, πουλανε ενα εμπορευμα που οι "ενεργειακα πεινασμενοι" θελουν και τα κερδη τα επενδυουν σε ενεργειακη ανεξαρτησια. Φυσικα ΔΕΝ γινεται να τους εχεις σαν παραδειγμα με κλειστα ματια, γιατι πληθυσμιακα και σαν παραγωγοι/καταναλωση ειναι μικροτεροι απο πολλες ΕΕ χωρες. Αλλα αυτο που μπορεις να παρεις ειναι τα "μαθηματα" που γινονται γνωστα απο χρηση decentralised (μη-αποκεντρωμενων) συστηματων και τεχνικες σταθεροποιησης δικτυων. Ολα αυτες οι ενεργειακες πολιτικες δεν ειναι αποτελεσμα μια κυβερνησης αλλα παρα μα παρα πολλα χρονια, με αντικειμενικο σκοπο την ενεργειακη ανεξαρτησια, μειωση εκπομπων, αυξηση βιοτικου επιπεδου και φυσικα ΧΡΗΜΑ...εν ολιγοις τα παντα διαφορετικα απο οτι ξερουμε σαν νοοτροπια εμεις. Τα αρχικα αποτελεσματα απο μια πειραματικη τετοια με EVs πρακτικη σε ενα μικρο χωριο, με ολους τους κατοικους, τα ειχα δει το 2012. Τα αποτελεσμα τους δεν ηταν μονο ενεργειακα αλλα και κοινωνικα (π.χ. πως ενιωθαν οι ανθρωποι, χτηστικοτητα, εαν θα αγοραζανε μετα EVs κλπ). Edited Μάρτιος 23 , 2017 by george_RES
Mitsos Ribopaido Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Το γιατί κλείσαν το φανταζόμαστε όλοι.. Οταν χάνουμε την δυνατότητα να παράγουμε πράγματα με τόσο μεγάλο όφελος , τι να πείς. Τα λέει ο μέγας Καλογεράκης.. Τιμή μου που θα τον δώ εντος απριλίου απο κοντά.. Καλα για νομοθεσία και γραφειοκρατία να βάλεις φωτοβολταικά εδω δεν το συζητάμε , γελάν και οι πέτρες..
stet Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2017 Περί κλεισίματος εργοστασίων φ/β πλαισίων στην Ελλάδα http://energypress.gr/news/v-aggelopoylos-sta-fotovoltaika-i-1i-ptoheysi-etairias-stin-ellada-meta-apo-aitisi-ton
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα