Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)
On 24/10/2017 at 11:44 ΠΜ, AlexisPap said:

Δεν "πρέπει" να τα διαθέτει ο επιβλέπων, "πρέπει" να τα χρησιμοποιήσει αυτός που θα κάνει τον έλεγχο κάθισης.

 

Αν λαμβάνεις τα δοκίμια που προβλέπει ο ΚΤΣ, τότε συνεργάζεσαι με κάποια εταιρία που σπάει τα δοκίμια και η οποία σου δίνει τις μήτρες. Η ίδια εταιρία έχει και κώνο κάθισης, τον οποίον επίσης νοικιάζει έναντι πολύ χαμηλού τιμήματος.

 

Επίσης, αν το έργο είναι της προκοπής (έχει πάνω από 5-6 βαρέλες σε μία σκυροδέτηση), είναι αδύνατον ο επιβλέπων να επιβλέπει την σκυροδέτηση, και να ελέγχει τα παραστατικά, και να ελέγχει την ποιότητα σκυροδέματος, και να ελέγχει αν έριξαν νερό, και να αποφασίζει αν χρειάζεται ρευστοποιητής και πόσος, και να ελέγχει την συμπύκνωση (δόνηση), και να ελέγχει την στάθμη πλήρωσης των ξυλοτύπων, και να ελέγχει την εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας, και, και, και...

 

Γιαυτό, πλέον, όταν τύχει να έχω έργο της προκοπής, μαζί με τις μήτρες, τον κώνο, το ταψί, την σέσουλα και την ράβδο, ζητάω να έρθει και κάποιος για να κάνει την δειγματοληψία. Η χρέωση είναι αμελητέα, κι εγώ είμαι ήσυχος ότι ο ποιοτικός έλεγχος έγινε σωστά, με πλήρη ευθύνη της εταιρίας...

Να ρωτήσω κάτι συνάδελφε που φαίνεται να γνωρίζεις πιο πολλά από μένα. Όταν παραλαμβάνεις σκυρόδεμα ελέγχεις αν υπάρχει μολυβδοσφραγίδα στο μοχλό της βαρέλας; Έτσι διαβάζω παντού πως γίνεται.

Πρώτη φορά θα παραλάβω και θα κάνω τη χαζή ερώτηση ο μοχλός που είναι; Μέσα, στη θέση του οδηγού κοντά; Ή κάπου έξω για να το ελέγξω;

 

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Edited by civilitsa
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Άμα βρεις την σφραγίδα πες μας κι εμάς. Όλοι λένε που είναι αλλά κανένας δεν την βρίσκει!!! Είναι το σημείο G της κατασκευής. Όλοι έχουμε ακούσει να μιλάνε ... αλλά διάολε, δεν ξέρουμε ούτε πώς είναι ούτε που είναι!!!

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Οι μοχλοί είναι συνήθως 2, και βρίσκονται (συνήθως) στο πίσω αρεστερά μέρος του οχήματος, περίπου στο ύψος που στηρίζεται η αντηρίδα της σέσουλας. Η βαρέλα έρχεται με τους μοχλούς δεμένους με ένα συρματάκι με μολυβοσφραγίδα.

Σκοπός της μολυβοσφραγίδας είναι να βεβαιώσει ότι ήρθε όλο το φορτίο και ότι δεν άδειασαν κάποια κυβικά σε ένα άλλο έργο. Συνήθως αν θέλεις να την ελέγχεις θα χρειαστεί να είστε δύο άτομα (ένας να βρίσκεται στο γιαπί για να ελέγχει την σκυροδέτηση κι ένας στην αντλία για να παραλαμβάνει, να κρατάει τα δελτία, να ελέγχει το σκυρόδεμα και τα νερά και να παίρνει δοκίμια).

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, AlexisPap said:

Οι μοχλοί είναι συνήθως 2, και βρίσκονται (συνήθως) στο πίσω αρεστερά μέρος του οχήματος, περίπου στο ύψος που στηρίζεται η αντηρίδα της σέσουλας. Η βαρέλα έρχεται με τους μοχλούς δεμένους με ένα συρματάκι με μολυβοσφραγίδα.

Σκοπός της μολυβοσφραγίδας είναι να βεβαιώσει ότι ήρθε όλο το φορτίο και ότι δεν άδειασαν κάποια κυβικά σε ένα άλλο έργο. Συνήθως αν θέλεις να την ελέγχεις θα χρειαστεί να είστε δύο άτομα (ένας να βρίσκεται στο γιαπί για να ελέγχει την σκυροδέτηση κι ένας στην αντλία για να παραλαμβάνει, να κρατάει τα δελτία, να ελέγχει το σκυρόδεμα και τα νερά και να παίρνει δοκίμια).

Σε ευχαριστώ, κατατοπιστικοτατος! 

Η αλήθεια είναι ότι μονο μεγαλες εταιρείες μπετό το κάνουν κ απ' την άλλη μου είπαν ότι δεν αποκλείεται να την έχει ο οδηγός τη μολυβδοσφραγιδα, να πάει να αδειάσει πχ ένα κυβικό κάπου κ μετά να τη βάλει κ να σου έρθει κύριος κ να μην καταλάβεις κ τπτ...

  • Like 1
  • Upvote 1
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι τελικά στις ηπειρωτικές περιοχές (διάβρωση μόνο από ενανθράκωση) είναι τυπικά σωστό να επιλέγει κάποιος την XC3 ως κατηγορία έκθεσης ή μόνο η XC4 είναι σωστή?

Το ρωτώ διότι η XC3 περιγράφεται ως "εξωτερικό σκυρόδεμα προστατευμένο από την βροχή", το οποίο όμως λόγω της επιβολής θεώρησής του ως ανεπίχριστο απο τον ΚΤΣ (είτε λογω εξωτερικής θερμομόνωσης, είτε λόγω επιχρισμάτων), αναγκαστικά θεωρώ μας οδηγεί στην παραδοχή οτι δεν ειναι προστατευμένο από βροχή (μιας και είναι άμεσα εκτεθιμένο).

Από την άλλη, αν είναι σωστή η άνω συλλογιστική, ποιο κτίριο στην εξωτερική του επιφάνεια εντάσσεται στην XC3? Αυτό που είναι κάτω από "ομπρέλα"? :mrgreen:

image.png.b14d7d8022b1640f5db668fbbbe339f8.png image.png.739f6efb92f08eaa03c63ca1a1ec682a.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.