alexpap1994 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 Καλησπέρα, Γνωρίζεται αν επιτρέπεται η μεταπώληση ρεύματος(από ΔΕΗ ή από κάποιον άλλον πάροχο) από τη νομοθεσία ;;;
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 εάν εννοεις, ο πελατης της ΔΕΗ ή αλλου παροχου να μπορει να "μεταπωλει" ρευμα σε τριτον, η απαντηση ειναι οχι... 1
alexpap1994 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο μηχάνημα μιας εταιριας που τροφοδοτείται απο τη ΔΕΗ και μπορει καποιος δινοντας καποιο ποσο να φορτισει το κινητο του, αυτο είναι νομιμο ??
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2017 εδω ειναι ενα θεμα... "ποσο" χρεωναν [αν χρεωναν] στους μεταναστες για καθε γεμισμα κινητου.... Παντως, νομιμο δεν ειναι
CybEng Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2017 Απορία : Εάν παρέχεις το ρεύμα δωρεάν προς τον πελάτη θεωρώντας το σαν τμήμα των λειτουργικών σου εξόδων και χρεώνεις μόνο την υπηρεσία φόρτισης εξακολουθεί να είναι παράνομο ; Τι γίνεται εάν το χαρακτηρίσεις σαν τμήμα πρώτης ; Εξ'άλλου στην συγκεκριμένη περίπτωη το ηλεκτρικό ρεύμα της ΔΕΗ έχει υποστεί σημαντική μετατροπή ( προστιθέμενη αξία ) για να γίνει αξιοποιήσιμο προς χρήση από τον πελάτη. Συγκριτικό παράδειγμα : Σε ένα καφενείο το προϊόν προς πώληση - βλέπε ρόφημα καφέ - εμπεριέχει εκτός από από τις πρώτες ύλες ( νερό, καφές, ζάχαρη ) και ένα ενεργειακό περιεχόμενο ( πχ. ηλεκτρικό ρεύμα ή φυσικό αέριο ). Εδώ γιατί δεν είναι παράνομη η μεταπώληση της ενέργειας ; Πραγματικό ανάλογο παράδειγμα : Εταιρεία που δραστηριοποιείται σε τουριστική περιοχή έχει εγκατεστημένες τηλεφωνικές συσκευές οι οποίες λειτουργούν με κερματοδέκτη και με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Η εταιρεία δεν έχει άδεια παρόχου τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών ( όπως δεν είχαν στο παρελθόν τα χιλιάδες περίπτερα που διέθεταν τηλέφωνο προς το κοινό με χρήση κερματοδέκτη ή δείκτη τελών ). Η εταιρεία ή τα περίπτερα στο παρελθόν, παρανομούν ; Απλοί προβληματισμοί......
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2017 (edited) για τον καφε και τη ζαχαρη...δεν γινεται να απαντησω οσο για τις τηλεφωνικες συνδεσεις δεν εχει η εταιρια [ή ο "περιπτερας"] "εγκαταστησει" τους θαλαμους... Ο ΟΤΕ εχει εγκαταστησει και η χρεωση γινεται στον αριθμο πελατη. -το πώς και πόσα χρεωνε ο καθε περιπτερας...ηταν ενα θεμα... Θεωρητικα επρεπε να εισπραττει αυτα που εγραφε ο μετρητης...και αυτα ηταν ολα εσοδα του ΟΤΕ. [τωρα με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, ο "βενζινας" δεν θα δινει ρευμα απο την δικη του παροχη. Θα εχει ξεχωριστικη γραμμη παροχης ρευματος, με βαση συμβαση με την ΔΕΗ, ...] Edited Απρίλιος 5 , 2017 by dimitris GM
Christos-SKG Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2020 Λίγο παλιό το topic αλλά επειδή έχω την ίδια απορία είπα να μην ανοίξω νέο. @dimitris GM Σχετικά με το σενάριο του βενζινά ο οποίος θέλει να παρέχει την επαναφόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων ως υπηρεσία. Είναι υποχρεωμένος βάση νόμου να έχει ξεχωριστή σύμβαση με τη ΔΕΗ για αυτό το σκοπό; Υπάρχει σχετική νομοθεσία ή το λες με την έννοια ότι καλύτερα έτσι για να είναι καλυμμένος; Δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιο μετρητή κατανάλωσης και να χρεώσει το αντίστοιχο ποσό συν το κέρδος του για την υπηρεσία;
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2020 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2020 υπαρχει αυτη η ΥΑ [για, τυχον, νεωτερη δξ] ΥΑ 428//2019 (ΥΑ 42863/438 ΦΕΚ Β 2040 2019): -Τεχνικές προδιαγραφές εγκατάστασης συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα