Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στεγνώνει από έργα η κατασκευαστική αγορά και η κατάσταση χαρακτηρίζεται σοβαρή από παράγοντες της αγοράς. Όπως επισημαίνουν η έλλειψη δημοπρατήσεων νέων έργων οδηγεί σε αδιέξοδο όχι μόνο τις τεχνικές εταιρείες αλλά και τα περίπου 600 επαγγέλματα που συνδέονται με τις κατασκευές.

 

Μόνο η ολοκλήρωση των έργων στους αυτοκινητόδρομους αναμένεται να αφήσει εκτός αντικειμένου αρκετές χιλιάδες εργαζομένους ενώ θα δυσκολέψει τη ζωή και στις υπεργολαβικές εταιρείες (προϊόντα, υπηρεσίες).

 

Το ζήτημα είναι φλέγον για όλο τον κατασκευαστικό κόσμο που μιλά για χαμηλο 15ετίας στις δημοπρατήσεις έργων, όχι μόνο σε επίπεδο Κεντρικής Κυβέρνησης αλλά και σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

 

Το πρόβλημα δεν αναμένεται να λυθεί γρήγορα καθώς θα πρέπει να ενεργοποιηθούν ταυτόχρονα κονδύλια μέσω ΕΣΠΑ στους Φορείς Υλοποίησης αλλά μέχρι σήμερα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Οι προγραμματισμένες δημοπρατήσεις φέτος (μέχρι αρχές Ιουνίου) κινούνται σε χαμηλά επίπεδα.

 

Την κατάσταση όσο παράδοξο και αν ακούγεται καλείται να σώσει το ...ΤΑΙΠΕΔ. Ήδη το -κατασκευαστικό- συμβόλαιο της χρονιάς μέχρι τώρα τουλάχιστον πήρε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 280εκατ.ευρώ για την ανακαίνιση των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, συμβόλαιο που γίνεται λόγω της αποκρατικοποίησης τους.

 

Στο Λιμάνι του Πειραιά, όλοι αναμένουν τις επενδύσεις της COSCO κόστους 200εκατ.ευρώ για να τρέξουν ενώ το ίδιο γίνεται και για τις αντίστοιχες επενδύσεις που προβλέπεται να γίνουν στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

 

Το Ελληνικό, που είναι και η "ναυαρχίδα" των αποκρατικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ είναι όχι απλώς η σωσίβια λέμβος για τις κατασκευές αλλά το απόλυτο εργαλείο για να διατηρηθούν δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας αλλά και να δημιουργηθούν και νέες από τις επενδύσεις που μετριούνται σε περίπου 2 δισ ευρώ για την πρώτη πενταετία των έργων.

 

Δεδομένης της σημερινής κατάστασης, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις κινήσεις που θα κάνει το Υπουργείο μέσω των νέων μεγάλων έργων που προγραμματίζει (μιλά για 4 δισ ευρώ συμβασιοποιημένων έργων μέχρι το 2018) αλλά και των Φορέων Υλοποίησης σε επίπεδο ΟΤΑ.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....-agora-apo-erga

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

λογικό....... Χτίσαμε τα πάντα, βάλαμε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας για να συνδέσουμε χωριά, βάλαμε εφέδρανα τύπου 5 ακόμα σε ιστούς ηλεκτροφωτισμού, αλλάξαμε χαράξεις 3-4 φορές ώστε να αποζημιωθούν όλοι οι ψηφοφόροι...τι άλλο να κάνουμε....η μεγάλη κατασκευή έχει τελειώσει στην Ελλάδα. Όλα τα μεγάλα μελετητικά δουλεύουν έξω εδώ και χρόνια...    

Δημοσιεύτηκε

Οι κατασκευαστικές έχουν ήδη καβατζώσει την αγορά ενέργειας, οπότε τι έχουν να φοβηθούν;

Δημοσιεύτηκε

άμα ξέρανε να φτιάχνουν μόνο δρόμους και τίποτα άλλο, δε βαριέσαι. ας κλείσουν. τώρα έχει σειρά το κτιριακό απόθεμα, το πράσινο, τα δίκτυα και οι υπηρεσίες

μένει να μεταφερθεί η απλοχεριά των δρόμων σε αυτά τα αντικείμενα

:)

Δημοσιεύτηκε

Ο βοακ σου φένεται ταχείας κυκλοφορίας? !?! Ποια χωριά συνδέει ούτε άγιο Νικόλαο δεν έφτασε καν....

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον ο Χρήστος ειρωνεύεται. Γιατί ο ΒΟΑΚ είναι μόνο στα χαρτιά. Είναι ντροπή που η Κρήτη δεν έχει έναν αυτοκίνητο της προκοπής και σκοτώνεται τόσος κόσμος. Και έχει τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.