GPER Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2017 Με βάση τα μέχρι στιγμής αναφερθέντα από όλους τους συναδέλφους έχουμε 1. Δεν αναφέρεται η απαγόρευση χρήσης inverter, σε κανένα πρότυπο κανονισμό κ.λ.π. 2. Δεν αναφέρεται η χρήση σε κανένα πρότυπο, κανονισμό κ.λ.π. 3. Το σταμάτημα της αντλίας επιτρέπεται να γίνεται μόνο χειροκίνητα. Μα και με τη χρήση inverter μπορείς να ικανοποιήσεις αυτή τη συνθήκη. 4. Εάν η αντλία δεν έχει inverter και δεν ξεκινά-σταματά αυτόματα τότε στην περίπτωση μικρής ή μηδενικής ζήτησης και μέχρι να τη σταματήσεις χειροκίνητα το δίκτυο καταπονείται σε μεγάλες πιέσεις (ανάλογα με το μανομετρικό της αντλίας). Πόσο αποδεκτό είναι αυτό ? Για πόσο χρόνο ? Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον σ.antloukidis, ότι η λογική του χειροκίνητου σταματήματος είναι η αποφυγή αυτοματισμών, δυσλειτουργία των οποίων μπορεί να επιφέρει το σταμάτημα της αντλίας ενώ εσύ κυριολεκτικά καίγεσαι να δουλέψει ..
nvel Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 2. Δεν αναφέρεται η χρήση σε κανένα πρότυπο, κανονισμό κ.λ.π. στο NFPA υπάρχει αναφορά σε συστήματα οδήγησης αντλιών πυρόσβεσης
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 (edited) 3. Εάν η αντλία δεν έχει inverter και δεν ξεκινά-σταματά αυτόματα τότε στην περίπτωση μικρής ή μηδενικής ζήτησης και μέχρι να τη σταματήσεις χειροκίνητα το δίκτυο καταπονείται σε μεγάλες πιέσεις (ανάλογα με το μανομετρικό της αντλίας). Πόσο αποδεκτό είναι αυτό ? Για πόσο χρόνο ? To μανομετρικό της αντλίας με μηδενική παροχή δεν είναι απαραίτητα τόσο μεγάλο ώστε να "καταπονήσει" το δίκτυο. Το όποιο πρόβλημα θα είναι στα springler, που αν θυμάμαι καλά, αντέχουν ονομαστικά 10-12bar. Το ίδιο πρόβλημα εξάλλου θα έχεις με την πετρελαιοκίνητη αντλία. Θα επιλέξεις να λειτουργείς συνεχώς τη μίζα? Εδώ σηκώνει κάποια συζήτηση αν θέλεις. Εκείνο που δεν είναι αποδεκτό, είναι να δουλεύει η αντλία με μηδενική παροχή. Σχεδόν όλη η αποδιδόμενη ισχύς του κινητήρα μετατρέπεται σε θερμότητα μέσα στο κέλυφος της αντλίας. Απαιτείται ένα μικρό by pass σε κάθε αντλία ώστε να εξασφαλιστεί μια ελάχιστη παροχή. Edited Απρίλιος 14 , 2017 by miltos
stet Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Μπορείς να βάλεις έναν μεταγωγικό διακόπτη ώστε να κάνεις bypass τον inverter(αν τυχόν προκύψει βλάβη ή αν χρειαστεί να τεθεί εκτός λειτουργίας)?
zxgr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 (edited) Ο inverter παρέχει θερμική προστασία συνεπώς είναι ακατάλληλος να οδηγήσει μοτέρ αντλίας πυροσβεσης Είτε απευθείας εκκίνηση είτε αστέρας τρίγωνο για μεγάλες ισχύς Edited Απρίλιος 14 , 2017 by zxgr
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 (edited) Η θερμική προστασία του κινητήρα, όπως και πολλές άλλες, μπορούν να αφαιρεθούν μέσω της παραμετροποίησης. Edited Απρίλιος 14 , 2017 by miltos
zxgr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Και μπορούν να ενεργοποιηθούν από κάποιον άσχετο Μόνο ασφαλείας τίποτα άλλο
vasilllis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Και μπορούν να ενεργοποιηθούν από κάποιον άσχετο Μόνο ασφαλείας τίποτα άλλο Γιατί στον αστέρα τρίγωνο δεν έχουν προστασία με θερμικά; παντού υπάρχουν. Επίσης κάπου αναφέρθηκε ότι θα λειτουργεί η μίζα συνέχεια.δεν υπάρχει λόγος απο την στιγμή που πάρει μπρος η πετρ/νητη αντλία θα δουλεύει μόνοι με τον μαγνήτη οπλισμένο.Επίσης δεν είναι όλες οι αντλίες manual stop.Ίσως το 5%, και πολλά λέω.
zxgr Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14 , 2017 (edited) ΤΟΤΕΕ 2451/86 (ακομα σε ισχυ) παραγραφος 4.8.9 σελιδα 128 η ηλεκτρικη τροφοδοτηση του κινητηρα πρεπει να προστατεύεται από κατάλληλες ασφάλειες Δεν επιτρεπονται μαγνητικα και θερμικα στοιχεια προστασιας των κινητηρων απο υπερφορτιση και ΕΝ https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwid9e38h6TTAhWHuhQKHXlmAYMQFgggMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.consolidatedpumps.com%2Fdownload%2F1%2FFire%2520booster%2520sets_30_08_07.pdf&usg=AFQjCNFtBDetsTlPE-tY5NvYm9pSRppw6A ELECTRIC PUMP CONTROL PANEL FUNCTIONS The electric pump control panel, housed in an IP 55 metal enclosure, is equipped with the following components: Interior of cabinet: main door lock disconnect switch, fuses (max. current relays – motor protection cutouts are not permitted), direct starters for pumps up to 7.5 kWatt, star-delta starters for pumps above 7.5 kWatt, 24V control circuits transformer, control circuits relay, terminal board. η συζήτηση είναι άσκοπη μην επιχειρείτε να φτιάξετε ερασιτεχνικό αντλιοστάσιο πυρόσβεσης οι κατασκευαστές εφαρμόζουν τα πρότυπα και το δηλώνουν Edited Απρίλιος 14 , 2017 by zxgr 3
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2017 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2017 (edited) η συζήτηση είναι άσκοπη μην επιχειρείτε να φτιάξετε ερασιτεχνικό αντλιοστάσιο πυρόσβεσης zxgr, δε συμφωνώ με αυτή την προτοπή. Ούτε άσκοπή είναι η συζήτηση περί των απαιτήσεων των προτύπων. Μου άρεσε η αναφορά σου στη σχετική ΤΟΤΕΕ, καθώς οι περισσότερες απαιτήσεις του ΕΝ12845, και πολλές φορές σε πιο αυστηρή μορφή, υπάρχουν σε αυτή από το 1986. Δες επίσης και στον ΕΛΟΤ 384: 473.1.4 Περιπτώσεις στις οποίες συνιστάται η παράλειψη της προστασίας έναντι υπερφορτίσεων,για λόγους ασφαλείας Συνιστάται να µην τοποθετείται διάταξη προστασίας έναντι υπερφορτίσεων στα κυκλώµατα που τροφοδοτούν συσκευές, αν ένα απρόβλεπτο άνοιγµα του κυκλώµατος µπορεί να συνεπάγεται κινδύνους. Παραδείγµατα τέτοιων περιπτώσεων είναι: - τα κυκλώµατα διέγερσης στρεφόµενων µηχανών - τα κυκλώµατα τροφοδότησης ηλεκτροµαγνητικών ανυψωτικών µηχανηµάτων. - τα δευτερεύοντα κυκλώµατα µετασχηµατιστών εντάσεως - τα κυκλώµατα που τροφοδοτούν διατάξεις πυρόσβεσης Σηµείωση: -Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι εξεταστέα η πρόβλεψη µιας διάταξης για τη σήµανση των υπερφορτίσεων. Ακόμα πιο αιρετική είναι η 473.2.3 του 384 που αναφέρεται στην παράλειψη προστασίας από βραχυκυκλώματα vasili, Επίσης κάπου αναφέρθηκε ότι θα λειτουργεί η μίζα συνέχεια.δεν υπάρχει λόγος απο την στιγμή που πάρει μπρος η πετρ/νητη αντλία θα δουλεύει μόνοι με τον μαγνήτη οπλισμένο. Η μίζα θα λειτουργεί (περιοδικά) αν χρειάζεται να σταματά και να εκκινεί η αντλία από πρεσοστάτη. Η έκφραση ότι θα "λειτουργεί συνέχεια" ήταν προφανώς υπερβολική και λανθασμένη. Ήθελα να τονίσω ότι θα λειτουργεί με τρόπο ώστε να κινδυνεύει η μπαταρία από αποφόρτιση. Edited Απρίλιος 15 , 2017 by miltos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα