iogeo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 προσέξατε την έλλειψη των κατακορύφων συνδέσμων; όπως (αν διακρίνω καλά) και την έλλειψη τεγίδων στο παραμορφωμένο άνοιγμα!
palex Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Ο πάνω κοχλίας προέρχεται απο διαφορετικό τμημα της ίδιας κατασκευης και σε παρομοιο ύψος, ίδιες κλιματολογικές συνθήκες. Ειναι πιο κοντος γιατι ηταν σε κομβο με δευτερευοντα λεπτού πάχους μέλη. Ο πιο μακρύς συνέδεε πρωτευον χιαστό σε κομβοέλασμα π.χ L100X100X10 σε κομβοέλασμα d=10. Από την κεφαλή μεχρι το σημειο που ξεκινούν οι φθερμένες στρόφες είναι 35mm δηλαδη 10+10+15περιπου οι διαφορές ροζέτες, σφικτήρες κτλ... Οι στροφές είναι μεν παραμορφωμένες στην αρχή του κοχλία αλλα στο τέλος είναι μια χαρά, που σημαίνει ότι ο κοχλιας δεν αστόχεισαι σε εξόλκευση, διοτι είναι ακέραιος όπως και οι στροφές του. Οι οξειδώσεις γενικά συγκεντώνονται εκεί που ο φορέας έχει καταπονηθεί π.χ σημεια καμψης οπλισμού για αγκυρώσεις κτλ..ομοίως έχει συμβεί και στον κοχλία, ο οποίος βρεθηκε στο έδαφος στον τοπο της καταρρευσης ακριβώς έτσι δηλαδή χωρίς το περικόχλιο του. Ο Αρης σχεδόν το βρήκε, αλλα ο ακριβής τρόπος για το τι έγινε δυσκολο να περασει από τον τρόπο που σκεφτόμαστε οι μηχανικοι, γιατι ειναι αρκετα ακραιο.. Παρατηρηστε λοιπον και σε πόσους δακτύλιους (δεν εννοω τις στροφές) δεν εμφανίζονται οξειδώσεις και συγκρίνετε με τον αριθμό των μελών που συγρατούσε, δηλαδή 2 , το χιαστο και το κομβοέλασμα...
palex Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 προσέξατε την έλλειψη των κατακορύφων συνδέσμων;όπως (αν διακρίνω καλά) και την έλλειψη τεγίδων στο παραμορφωμένο άνοιγμα! iogeo, αναφέρεσαι στην "Αστοχία Πρώτη" με το κτιριο. Ναι πολυ καλα διακρίνεις! Δεν υπαρχουν πουθενα κατακορυφα χιαστα, μαλλον θεώρησαν ότι μπορει να παιξουν τον ρόλο αυτό οι τσιμεντόλιθοι. Επίσης στα πρώτα ανόιγματα δεν είχαν προλάβει να βάλουν ούτε τεγίδες ούτε οριζόντια χιαστα. URL=http://img8.imageshack.us/my.php?image=kommenopelma.jpg][/url] Επίσης στην φωτό με την έδραση της κολώνας θα δείτε ότι εκοψαν το πέλμα της IPE με τροχό διότι έπεφτε πάνω στο αγκύριο, άρα αυτό σημαίνει ότι το πλαίσο στηθηκε και συγκολήθηκε επίτόπου στο έργο στην πλάκα έδρασης!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 μα λειτούργησαν οι τσιμεντόλιθοι!! Έχει και ipe στύλους
palex Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Επανέρχομαι στην "Αστοχία Δεύτερη" με κάποιες ακόμη υπέροχες φωτό από διάφορες αστοχίες κοχλιώσεων και μελών που εγιναν όμως εκ των υστέρων την ώρα της κατάρρευσης!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Δεν είναι απαραίτητο να κόπηκε το ipe επιτόπου. Μπορεί μετά την τοποθέτηση των αγκυρίων να αποφάσισαν να κόψουν το ipe για να μην αφαιρεθεί το αγκύριο. εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω πως ήταν ο φορέας από τις επιμέρους φωτογραφίες...
palex Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Αρη αν προσέξεις τις πλακες εδρασης, (αυτή η φωτό που φάινεται αποκολλημενη η συγκόλληση είναι το απένατι υποστύλωμα από το υποστύλωμα που έχουν αστοχήσει τα αγκύρια) θα παρατηρήσεις ότι το πλαίσιο έκατσε στραβα πάνω στις πλάκες έδρασης, άρα εκει η δουλεία δεν έγινε με τον συνηθισμένο σημερινό τρόπο με χαραξη αγκυρίων στερέωση τους με οδηγούς λαπάτσες σκυροδέτηση και μετα κουμπωμα της μεταλλικής από πάνω με την πλακα έδρασης βιομηχανικά κολλημένη στο Ιpe, αλλα τη κανανε επομένως τοποθετήσαν τα αγκύρια απευθείας μαζί με την πλάκα έδρασης, σκυροδετήσαν, όταν ήρθε από πάνω το πλαίσιο ανακάλυψαν ότι τοποθέτησαν στραβα τους άξονες των αγκυρίων και αποφάσισαν να τροχίσουν το Ιpe ωστε να κάτσει το πλαίσιο πανω απο το αγκύριο και να το κολλησουν επιτόπου όπως έκατσε, πρεπει να εγινε υποψιάζομαι το ίδιο σε όλα τα υποστυλώματα του έργου. -Στην δευτερη αστοχία δεν είναι τυχαίο που δεν μπορείς να καταλάβεις την μορφή του φορέα αφου για λόγους επαγγελματικής δεοντολογίας και προστασίας συμφερόντων πελατών - εργοδοτών μου, δεν μπορώ να δημοσιεύσω φωτογραφίες που να προδίδουν ακριβώς το είδος και τη θέση της κατασκευης, μπορώ ομώς να σχολιάσω και να θηξω ένα σημαντικό θεμα όσον αφορά την λειτουργία των κοχλίων το οποίο δεν καλύπτεται και δεν προβλέπεται από κανεναν πιστεύω κανονισμό, καθότι αφορά ενα πολυ μικρό τμήμα ειδικών ευκαμπτων κατασκευων και συνετελεσαν πολλες αρνητικες συγκυρίες που ήταν αδύναντον να προβλεφθουν απο τους κατασκευαστες και τους αρχικους μελετητες.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 7 , 2009 υπάρχει πάντως η περίπτωση να μπήκαν τα αγκύρια με πρόπλακα, αλλά να μην τοποθετήθηκαν σωστά. Έτσι, μετά την σκυροδέτηση που ξαναμετρήθηκαν οι αποστάσεις να προέκυψε η ασυμβατότητα με το αγκύριο και να κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο με τέτοιο τρόπο. Δεν ξέρω…το λέω ως ενδεχόμενο. Εσύ ξέρεις καλύτερα που τα έχεις δει όλα. 'Οσον αφορά αυτό που λες για αστοχία κοχλιών που δεν καλύπτεται από κανονισμούς τι εννοείς?
palex Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2009 Αρη, υπαρχει και το ενδεχόμενο που αναφέρεις αλλα μου ακούγεται υπερβολικά επιστημονικό για την συγκεκριμένη περίπτωση να έγινε! Και εγώ μόνο 10λεπτά μπορούσα να διαθέσω στο συγκεκριμένο χώρο, τραβηξα βιαστικά καποιες φωτογραφίες και έφυγα, Κατω απο την πλάκες έδρασης δεν φαίνεται πουθένα να υπάρχει προπλακα-οδηγός, συνήθως την αφήνουν γιατι δεν είναι και εύκολο να βγεί αμα τηνπιασει το μπετον. Σε αυτήν την φωτό φαινεται ότι κατω απο την πλάκα είχαν βάλει και καποια κλάπα για να να την κραταεί ενω και η ίδια η πλακα φαινεται χωνευμένη μέσα στο μπετον. Δες και τις πρώτες φωτο με την αστοχία της συγκόλλησης. Εκει η πλάκα είναι βυθισμένη στο μπετόν αλλα εξέχει απο το καλόυπωμα! Επίσης φιανεται ότι το IPE αι στραβα συγκολλήθηκε και ακρη ακρη στη λαπάτσα έπεσε το φτερό. Επίσης φαίνεται στην εδώ φωτο και ενα μεταλλικό συνδετήριο δοκάρι που δεν μπορώ να καταλαβω γιατι το έβαλαν, πρεπει να μπήκε μετα την σκυροδέτηση γιατι η υποδομή για την στήριξή του υπάρχει σε όλες τις κολώνες. Σε αυτήν την φωτό φαίνεται ότι ο ακραίος κόμβος είναι συγκολλημενος σε εργοστασίο και εδράζεται πανω στην κολώνα, αλλα δυστυχώς δεν μπορώ να διακρίνω αν στην έδραση αυτή έχουν χρησιμοποιηθεί κοχλίες. Δεν φαίνονται πουθενα κοχλίες άλλα ουτε και περιμέτρικη συγκόλληση στις δύο λαπάτσες. Μαλλον πρεπει να μπηκαν κοχλίες και να μην φαίνονται γιατι είναι σε σκιασμενα σημεια. Το μόνο σημείο που φαίνονται καθαρα κοχλίες είναι στον κόμβο του κορφία των πλασιων, και στις αναμονές για τις τεγίδες. Γενικα δυσκολευόμαι να έχω καθαρή εικόνα για το πως να δούλεψε εκει το συνεργείο, πιστευω ότι ριξαν μπετα με την λαπάτσα έδρασης ενσωματωμένη στο μπετον μετα κολλήσαν κατακόρυφα τις κολώνες στις πλάκες έδρασης προσπαθωντας να τηρησουν ισες αποστασεις στα πλαίσια και τους προέκυψε η μετατώπιση από τις πλακες, και μετα μονταραν το ζευκτό και το ανέβασαν με γερανο να κάτσει πανω στις κολώνες, οπου δυστυχως δεν φαινεται αν συγκολλήθηκε η κοχλιώθηκε. Υστερα πρέπει να θυμήθηκαν ότι πρέπει να μπουν και μετωπικοι στύλοι στο εμπρός πλάισιο όπου ξεκίνησε η κατάρρευση και να εσπασαν την θεμελιωση για να τους χωνέψουν μέσα μόνο αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω στην παρακάτω φωτό: θα πω και για τον φθαρμενο κοχλία, αλλα περίμενα πρωτα λίγη παραπανω συμμετοχή και καμμια εξτρα ιδέα να πεσει στο τραπεζι.. αλλα εχω την εντύπωση ότι μονο οι δυο μας βλεπουμε αυτο το post!!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 8 , 2009 Πρέπει να έχεις δίκαιο για το ότι κολλήθηκαν τα ipe στην πλάκα έδρασης επί τόπου και μόνο επειδή αστόχησαν με αυτό τον τρόπο. Τέτοια σύνδεση δοκού - υποστυλώματος έχω ξαναδεί (δεν είναι άσχημη). Είναι πιο εύκολη στην συναρμολόγηση. Αρκεί να έχω πάντα μηδενικές ροπές στο σημείο που γίνεται η ένωσή στο υποστύλωμα κάτι που δεν πετυχαίνεται εύκολα σε όλες τις φορτίσεις. Στείλε κάτι παραπάνω για τους κοχλίες. Όσον άφορά το μετωπικό υποστύλωμα,,,τι να πει κανείς.... χωρίς καν πέδιλο Πάντως πρέπει να είναι παλαιό το κτίριο....και δίπλα στην θάλασσα....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα