ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Δεν είναι υπόστεγο. Μοναδική πιθανή φόρτιση είναι ο άνεμος. Είναι και 18μ ύψος
panos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Επειδή μου αρέσει να σκέπτομαι απλά θα συμφωνήσω με τον costasv. Μου φαίνεται τόσο οξειδωμένο το υλικό του αγκυρίου που απλά δεν ήταν σε θέση να παραλάβει τα φορτία που σχεδιάστηκε να παραλάβει. Για θέμα κόπωσης δεν γωρίζω αλλά ίσως οι μικροταλαντώσεις να μείωσαν λιγάκι την φέρουσα ικανότητα του. Κλασική αστοχία αγκυρίου με συνδυασμό εφελκυσμού και διάτμησης πιστεύω.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Ευχαριστώ. Από Δευτέρα θα ανεβάσω και άλλες φωτογραφίες, εφόσον θα επισκεφτώ και το έργο.
CostasV Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2009 Τώρα που προσέχω λίγο καλύτερα την πρώτη εικόνα, βλέπω ότι σχεδόν όλη η διατομή είναι σκουριασμένη. Πράγμα που σημαίνει ότι ΜΕΤΑ την καταστροφή, παρέμεινε για ΜΑΚΡΥ χρονικό διάστημα εκτεθειμένο σε επαφή με νερό και οξυγόνο. Edit : Προσθέτω ότι η μικρές κοιλότητες που φαίνονται στο διατομή θραύσης, μπορεί να σχηματίστηκαν κατά την πλαστική παραμόρφωση. Οι κοιλότητες αυτές είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση της ενεργούς διατομής και την αύξηση των (μάλλον εφελκυστικών) τάσεων με αποτέλεσμα την υπέρβαση του ορίου θραύσης. Τέλος edit Ενδιαφέρουσα περίπτωση! Πάω στοίχημα ότι φταίει ο μπάτλερ, ο πιο "αθώος". Δηλαδή ο μπογιατζής Οσο για τα γκρόβερ που λέτε. Δεν βλέπω κανένα γκρόβερ. Απλή ροδέλα βλέπω. Και από όσο ξέρω, τα γκρόβερ δεν συνιστώνται πλέον σε μηχανολογικές κατασκευές. Η ασφάλιση των κοχλιών γίνεται με άλλους τρόπους π.χ. παξιμάδι ασφαλείας. κόντρα παξιμάδι κτλ
m@rios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Κι εμένα με κόπωση μου μοιάζει. Αν ήταν υπέρβαση αντοχής κοχλία θα υπήραχαν και σημάδια ανελαστικής παραμόρφωσης, ίσως κάποια λάιμωση κλπ. από την εικόνα φαίνεται ότι απλά έσπασε ο κοχλίας χωρίς προειδοποίηση. σίγουρα η διάβρωση έπαιξε κι αυτή το ρόλο της, ίσως οδήγησε και σε συγκέντρωση τάσεων και αυτό να προκάλεσε την δημιουργία της αρχικής ρωγμής
CostasV Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 ...θα υπήραχαν και σημάδια ανελαστικής παραμόρφωσης... Εάν με το "ανελαστικής" εννοείς "πλαστικής", τότε οι μικρές κοιλότητες που φαίνονται στη διατομή ΕΙΝΑΙ σημάδια πλαστικής παραμόρφωσης, που τελικά μείωσαν την ενεργό διατομή. Το αν είναι κόπωση ή όχι ΔΕΝ μπορούμε να το συμπεράνουμε κοιτώντας μόνο το εξάρτημα. Κυρίως πρέπει να γνωρίζουμε το είδος της φόρτισης.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2009 Η μόνη φόρτιση που δέχεται είναι η ανεμοπίεση. Η κατασκευή έχει διαστάσεις 1Χ1 σε κάτοψη και ύψος 18 μ
palex Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 -1Χ1 τι εννοείς; 1μχ1μ; Χωροδικτύωμα είναι; αν ναι είναι πολυ ψηλό για να φτασει σε αυτά τα μέτρα χωρίς συρματοσχοινα αντηριδες. -Συμφωνω με CostaV περι πλαστικης παραμορφωσης. -Εστω ότι η αστοχία οφείλεται σε κόπωση. Τοτε πια ειναι η λύση; αυξηση της διατομής του αγκυρίου σε εξασφαλίζει ή απλά αυξάνεις τον χρόνο μεχρί την επόμενη αστοχία π.χ με ενα γραμμικό τροπό αναλόγως της αυξησης της διαμέτρου; -Για τον θέμα με τους κοχλίες αυτές τις μέρες είδα αλλη μια κατασκευή που είχαν φύγει δύο κοχλίες από τις πολλες ταλαντώσεις. Ηταν κοχλίες που συγκρατούσαν αντηρίδες λοξές οι οποίες επιαναν στο κατω πελμα ζευκτού διαμόρφωμενου ως χωροδικτύωμα και στηρίζονταν σε μια τεγίδα. Η θεση του ζευκτού ήταν ακριβώς πάνω απο του μετωπικούς στυλους με τους οποίους συνδεόταν στο πέλμα. Επίσης είδα από κοντα περικόχλιο ασφαλείας, η διαφορά τους είναι ότι εχουν στο πίσω μέρος σπείρωμα από ενα σκληρό πλαστικό το οποίο παραμορφώνεται όταν περάσει ο κοχλίας, με αποτέλεσμα να ξεβιδώνει πιο δύσκολα. Τα grovers δεν χρησιμοποιούνται στις συνήθεις κατασκευές. Επίσης ειδα χρησιμοποίηση κοχλιών SFC πυροεπιψευδαργυρωμένων αντι των κοινών V.DT. Αλλο που προσεξα είναι οτί δεν εφαρμόζουν καποίο κανονα οσον αφορά το άν στο σταθερό τμημα της κατασκεης(κομβοέλασμα) τοποθετείται το περικόχλιο ή η κεφαλή του κοχλία.Επίσης στους κόμβους που το έλασμα είναι οριζόντιο θεωρείτε πίο σωστό η κεφαλή του κοχλία να είναι από πάνω και το περικόχλιο από κατω ή το ανάποδο; Πόσα εκατοστά πρέπει να εξέχει το πέρας του κοχλία (ή του αγκυρίου) από το περικόχλιο; Υπαρχούν πουθενα προδιαγραφές για αυτά; Επισης είδα και μια αλλη παλια μεταλλική κατασκευή που ήταν σχεδιασμένη με τετοιο τρόπο που αποδεικνύει ότι τελικά δεν έχει μονο το μπετον φιλότιμο ευτυχώς!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 Nαι είναι χωροδικτύωμα. Αυτό που γνωρίζω προς το παρόν για την κόπωση είναι ότι με μείωση της μέγιστης τάσης που αναπτύσσεται στο αγκύριο αυξάνουμε τους κύκλους φόρτισης. Είναι λάθος που ενώθηκε ο μετωπικός στο κάτω πέλμα του ζευκτού....το είχε η μελέτη? Όλες οι δυνάμεις μεταφέρονται στην αντηρίδα που είναι για άλλη δουλειά.....
ax1965 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2009 Καλησπερα.Καταρχην θα ηθελα να ξερω αν ο συγκολλητης ηξερε τι εκαν.Απο την φωτογραφια με τις κολλησεις ειδα το γαζι που εκανε και δεδομενου οτι χρησιμοποιησε γεννητρια μαλλον μικρης ισχυος ειδαμε τα αποτελεσματα.Επισης δεν εκανε κολλησεις ριζας και το μεγιστο ηλεκτροδιο ηταν 3,0mm.Εκει ηθελε γεννητρια τριφασικη με τουλαχιστον 25Α ανα φαση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα