Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παλαιό πρέπει να είναι, αλλα όχι και παρα πολυ παλαιο, γιατι βλέπω νευροχαλυβα στα θεμέλια.

Δεν ειναι και πολυ κοντα στη θαλασσα από ότι θυμαμαι..ειναι ελαφρως ορεινα εκει.

Το λες για το βαθμό οξείδωσης που ειναι εντυπωσιακός.

Από μακρυα όταν το ειδα η πρωτη μου σκεψη ήταν ότι ειχε πιασει φωτία έτσι που φαίνονται σαν λιωμένα τα μέλη, η παραμόρφωση ειναι πολύ εντυπωσιακή για να έχει γίνει μονο με την επιδραση του ίδιου βάρους των μελων, αλλα δεν είδα πουθενα αλλα σημαδια για φωτιά, πρεπει οι παραμορφωσεις να οφείλονται στην ορμή της πτώσης των πλαισίων.

  • Απαντήσεις 53
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

τελικά δεν είναι και πολύ κατανοητό από ποια φόρτιση προήλθε η αστοχία του λυγισμού και εξηγώ:

 

δύσκολο να προήλθε από σεισμό αφού βάρος δεν υπάρχει άρα και δεν υπάρχει μάζα να ταλαντωθεί

και ακόμα πιο δύσκολο να προήλθε από ανεμοφόρτιση αφού δεν υπάρχουν πάνελ

 

εσείς τι λέτε;

Δημοσιεύτηκε

Σημειωση.. το ποστ το βλεπω κι εγω, αλλα επειδη απο μεταλλικα δυστυχως εχω περιορισμενες γνωσεις και προπαντων εμπειριες, απλα παρακολουθω και μαθαινω.. :)

Δημοσιεύτηκε

Οντως, είναι αξιοπερίεργο το θεμα της κρίσιμης φόρτισης και γιατι ξεκίνησε απο εκει η κατάρρευση, οποτε θα πρεπει να δούμε σε τι διέφερε απο τα αλλα σημεία της κατασκευής.

Οπότε εχουμε τα εξής:

-Το πλαισιο λειτουργουσε ουσιαστικά μόνο του αφου συνδεόταν με τα άλλα μόνο με συνολικά 5 τεγίδες-κεφαλοδοκους και συγκεκεριμένα μια τεγίδα στον κορφια, 2 τεγίδες συνολικά στους δύο ακραίους κόμβους και δύο αντιστοιχα "κεφαλοδοκούς" αρα τελέιως μηδενική διαφραγματική λειτουργία και συνεργασία με τα δύο πλαίσια, ωστόσο μεσα απο αυτά τα στοιχέια θα μπορουσαν να μεταφερθούν καποιες εφελκυστικές δυναμεις από την ανεμοπίεση στα πανελ της στεγης που είχαν βάλει στο πίσω μερος του κτιρίου.

- Ειχαν κρεμάσει 3 ή 4 μετωπικούς στύλους από το πλαίσο χωρίς να ακουμπόυν αυτοί στην θεμελίωση την οποίαν και είχαν σπάσει για να ξανασκυροδετησουν χωνεύοντας μέσα τους στύλους. Τους στύλους αυτούς τους είχαν κρεμάσει από το ζύγωμα μαλιστα με την ασθενή διεύθυνση της διατομής πρός την μετωπική πλευρα του πλαισίου.

Οι στύλοι αυτοί πρέπει να λειτούργησαν σαν μια ταλαντούμενη μάζα ένα βαρυδι που να κινούταν σαν εκκρεμές καθετα στο πλαίσιο με τον αέρα...Εχώ παρατηρησει μεταλλικά μέλη με διατομές C200(μηκίδες) και UPN200 ακομα, όταν έχουν μεγάλα ελέυθερα ανοίγματα π.χ 5μ να συντονίζονται στον άνεμο και να κάμπτονται και να ταλαντώνονται σαν τρελα. Φανταστείται αυτους τους μεταλλικούς στύλους που ήταν κρεμασμένοι και από το ένα ακρο τους...

Με τις ταλαντώσεις αυτές καποία στιγμή πιστεύω ότι μαλλον το υποστύλωμα που έχει αστοχήσει η συγκόλληση της έδρασης πρέπει να υποχώρησε πρωτο..στην φωτο4 φαινεται ότι η συγκόλληση είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Αντίθετα από την αλλή μερια του πλασίου που εχουν τα αγκύρια την εξόλκευση η συγκόλληση ακριβώς επείδη είχαν τροχήσει το πέλμα την φοβήθηκαν και ήταν πιο επιμελλημένη και άντεξε! Εκεί αστόχησαν τα αγκύρια... μετά ξεκίνησε το ντόμινο μέχρι τους τσιμεντόλιθους και το σημείο που είχαν αρχίσει να τοποθετούν τεγίδες.

Εδω φαίνονται οι κρεμασμένοι μετωπικοί στύλοι..

hpim2191.th.jpg

hpim2189.th.jpg

Αλλωστε καμμια φορά μπορεί το κρίσιμο φορτίο μπορεί να είναι και αυτό μιας μίγας ή μιας πεταλούδας σύμφωνα και με την θεωρία του χαους!

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει και η περίπτωση να τους έφυγε από την κατακόρυφο καθώς τοποθέτησαν το ψαλίδι και σε συνδυασμό με τα μετωπικά υποστηλώματα και ένα ελαφρύ αεράκι να τους το έφερε κάτω

Δημοσιεύτηκε

Σας χρωσταω και μια απαντηση για τον φθαρμένο κοχλία της "δευτερης αστοχίας"...

Λοιπόν όπως είπε και ο Αρης αυτός ήταν χαλαρός και μετακινούταν..

Θα δειτε ότι κατα μηκος του φαινονται διαδοχικές θέσεις μετατόπισης του διότι οι δακτύλιοι που σχηματιστηκαν με την τριβή αλλάζουν θεση κατα μηκος του κοχλία. Αν ήταν σταθερός οι δακτύλιοι αυτοί θα ήταν μονο δύο όσοι και τα συγκρατούμενα μέλη!

Ηρθε όμως η ώρα για την συνταρακτική αποκάλυψη!!

Ο κοχλία αυτός μετακινήθηκε τόσο πολυ, που στο τέλος εφυγε το περικόχλιο και έπεσε από την κατασκευή, ξεβιδώθηκε δηλαδή τελέιως! Αύτο σίγουρα δεν προβλέπεται από κανένα κανονισμό.. αφου ο Εc ασχολείται με το θέμα της κόπωσης αλλα δεν εννοεί αυτο!

Ο λόγος που ξεβιδώθηκε ο κοχλίας ήταν ότι στην συγκεκριμένη κατασκευή που ήταν ευκαμπτη, για διαφορους λόγους συγκεντρώθηκαν όλες οι παραμορφώσεις της σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της! Σε καθέ ταλάντωση της ο κοχλίας που συγκρατούσε το αντιανέμιο της περιστρεφόταν ανεπαίσθητα μεχρί και το πλήρες ξεβίδωμα του. Αυτό δεν συνέβηκε σε ένα μόνο κοχλία αλλα σε περισσότερους...

Η μελέτη που έκανα μετα, διοτι ο φορέας επανακατασκευάστηκε, επικεντρωθηκε πέρα απο την επαυξηση των αντοχών των μελων, κυρίως στο να επιτευχθεί κατα ύψος της κατασκευής μια ομοιόμορφη μειωση της ακαμψίας ώστε να μήν μαζεύονται οι μετατοπίσεις της σε περιορισμένα τμήματά της.

Αν καποιος συνάδελφος έχει περισσότερα στοιχέια που αφορούν τετοια προβλήματα ή γνωρίζει για προγράμματα συντηρήσεων που προβλέπουν και επανασύσφιξη των κοχλιώσεων, θα χαιρόμουν να μαθαινα περισσότερο. Πχ νομίζω ότι οι πυλώνες της ΔΕΗ για παραδειγμα περνούν απο ένα παρόμοιο πρόγραμμα συντήρησης αλλα δεν είμαι και σίγουρος!

Δημοσιεύτηκε

Διπλα περικόχλια συνηθίζεται στα αγκύρια μόνο. αν παραγγέλναμε κοχλίες μεγαλύτερου μήκους θα μπορούσαμε να βαζαμε και δευτερο, θα βοήθούσε αλλα δεν ειμαι σιγουρος για την διαφορά που θα έκανε. Να υποθέσω ότι το περικόχλιο ήταν σταθερό αφου απο την μερία του τοποθετούνται δυο ροδέλες η μια κανονική και ή αλλη που μοιάζει με ελατήρια και του ασκεί ένταση παραλληλη στον αξονα του κοχλία.

Να ένα καλό ερωτημα, το περικόχλιο να περιστρεφόταν ή ο κοχλίας? Το περικόχλιο μπαίνει πάντα απο την μεριά του κομβοέλάσματος που υποτίθεται ότι είναι σταθέρο και για αυτό πανε και οι ροδέλες-ελατήρια απο εκεί.Η κεφαλή του κοχλία παει απο την μεριά του αντιανεμίου. Η κεφαλή του συγκεκριμένου κοχλία είναι πολύ φθαρμένη ομοιόμορφα περιμετρικά αρα μαλλον ο κοχλίας γύριζε.

Τωρα έχω δει σπανίως και μια άλλη ροδέλα που είναι οδοντωτη και υποθέτω ότι παει απο την μερια της κεφαλής του κοχλία αλλα αυτό δεν το θυμαμαι καλά και σίγουρα δεν είχε εφαρμοστεί στο εργο το συγκεκριμένο.

Τι ακριβώς εννοείς κοχλία με ασφαλεια, με πυρακι στο τέλος? δεν εχω δει ποτε, εχεις φωτο?

Εγω τους εδωσα γραπτή εντολή όταν ο φορέας παρει τις ανοχές του, να γίνει επανασυσφιγξη και πόντισμα των περικόχλιων, τωρα αν τελικά έγινε αυτό υποψιάζομαι πως τελικά όχι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.