georgios_m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 (edited) george_res δεν είπα ότι είναι εύκολο να το κάνει ο καθένας, αναφέρθηκα σε μια κατηγορία ανθρώπων που η εργασία τους σχετίζεται με την έρευνα ή και τη διδασκαλία της (πχ ωρομίσθιοι σε ΤΕΙ, ιδιώτες ερευνητές κλπ). προφανώς για να κάνουν αυτή τη δουλειά σημαίνει ότι το διάβασμα είναι κομμάτι της ζωής τους, οπότε δεν αποτελεί σημείο αμφισβήτησης αλλά ούτε χρειάζεται και να το καυχηθούν. τα υπόλοιπα περί του τρόπου λειτουργίας των ΑΕΙ και των διδακτόρων τα έχετε γράψει και οι υπόλοιποι, μη κατηγορείτε εμένα για τη στρεβλή κατάσταση του ελληνικού συστήματος, επειδή απλά έκανα μια επισήμανση, την οποία συμπληρώνει πετυχημένα ο tentonov, με τον οποίο όμως διαφωνώ στη γενίκευση ότι όλοι όσοι επεδίωξαν το διορισμό χρησιμοποίησαν και βύσμα. τελοσπάντων, ας μη το κάνουμε πεδίο προσωπικής αντιπαράθεσης, όταν κάποιος (που δε ξέρουμε κιόλας τι προσόντα μπορεί να έχει) απλά ρωτάει υπό ποίες συνθήκες ένας τίτλος θεωρείται συναφής με το γνωστικό αντικείμενο. δηλαδή απαγορεύεται να συζητηθεί πχ η διαδικασία με την οποία καλύπτεται μια θέση σε ερευνητικό κέντρο ή και μέλους ΔΕΠ? (είναι ερώτημα που το συναντάς όταν έρχεται η στιγμή να το χρησιμοποιήσεις σε κάποια προκήρυξη και θα μπορούσε να αποτελέσει και ξεχωριστό θρεντ ίσως). Edited Απρίλιος 28 , 2017 by georgios_m Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_RES Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2017 george_m δεν ειναι επι προσωπικου, αλλα εδω κ ποσες σελιδες σου εχουμε αναφερει οτι ενα διδακτορικο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ποσοστικοποιηθει μεσω ΑΣΕΠ, και οτι μην το κανεις για να μπεις στο δημοσιο. Επισης ειναι σημαντικο να καταλαβουμε οτι στην Ελλαδα ποτε δεν ξεραμε την αξια του αλλα και πως να χρησιμοποιησεις ανθρωπους με αυτα τα προσοντα, ετσι ειναι η αγορα της Ελλαδας. Για αυτο κ σου απαντησα οτι εαν θες ΑΣΕΠ, Δημοσιο forever καλυτερα να κανεις ενα δευτερο μεταπτυχιακο και ασε την ερευνα για αλλους. Τωρα επειδη το αρχικο thread ηταν εαν η οχι να κανεις PhD, αυτο που εχει σημασια κ πρεπει να ξεκαθαρισεις ειναι 1. ο λογος που το θες 2. Που να το κανεις Ολα απαντηθηκαν απο τους συναδελφους, περαν λοιπον των τυπικων προσοντων ειναι σημαντικο ενα υποψηφιος να ξερει και τι θα συναντησει, τις πνευματικες δυσκολιες. Οι οποιες οπου κ να γινει (Ελλαδα η εξωτερικο) το PhD ειναι μοναξια, πνευματικο breakdown, και απογοητευση πρεπει να την περιμενει ο υποψηφιος. Αυτα ειναι πιο σημαντικα γιατι οταν θα τα συναντησει θα ξερει πως δεν ειναι ο μονος, αλλα πολλοι αλλοι ειχαν τα ιδια συναισθηματα. Εν κατακλειδι, οταν παρεις τον τιτλο εισαι expert σε πολλους τομεις, το τι θα κανεις με τα νεα σου προσοντα στον εργασιακο βιο ειναι δικο σου θεμα. Κανεις δεν σου εγγυαται λεφτα, δουλεια, ευτυχια. Εαν θες τα παραπανω, και θες να μεινεις κ Ελλαδα τοτε μπες σε κομμα και γινε ενα αμυαλο κομματοσκυλο, 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_RES Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 ωραιο βιντεακι με καλες συμβουλες 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tentonov Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2017 Ο καθενας μπορει να νομιζει οτι θελει, αλλα οταν ανθρωποι που το εχουν κανει σας παραθετουν τις εμπειριες, και ερευνητικες δυσκολιες καλο θα ειναι να μην συγκρινουμε με το τι εχουμε ακουσει. Προσωπικα θεωρω προσβολη να μου αναφερει κανεις οτι το διδακτορικο δεν ειναι κατι δυσκολο και οτι μπορει να το κανει ο καθενας, σε αυτη την περιπτωση ο οποιοσδηποτε το λεει θα του προτεινα να παει να κανει αιτηση και να περασει την διαδικασια. Και εαν θελησει την ολοκληρωμενη εμπειρια ας παει κ δοκιμασει να συναγωνιστει με την παγκοσμια αγορα. Δυστυχως απο οτι βλεπω στην Ελλαδα υπαρχει ακομη μια πολλη στρεβλη αποψη για το τι προσφερει καθε ακαδημαικη βαθμιδα και το πως μπορει να χρησιμοποιηθει. Στην Ελλάδα, το 80% των "καθηγηταράδων" είναι το χειρότερο στυλ δημόσιου υπαλλήλου. Μπήκαν μέσω κομμάτων, ωραία. Διδακτορικό με αναφορες ΄των επιβλεπόντων και των ιδίων. Ο νόμος τους υποχρεώνει ΜΟΝΟ 20 ώρες την εβδομαδα (!!!) παραμονή στο Πανεπιστήμιο. Καμία μέτρηση δημοσιεύσεων, ερευνητικών, παρουσίας, και ποιότητας φοιτητών. 4 μήνες ξαπλα λόγω διακοπων. Παραδόσεις ίδιες τα τελευταία 20 χρόνια. 8 ώρα καφεδάκι κυλικείο, 9-1 μμ "δουλειά" γραφείου και 2 μμ σπίτι για φασολάδα... Φυσικά, το 20 % δουλεύει...αλλά μην τυχόν δείξει ότι ξεπερνάει το 80%..Κ Α Η Κ Ε !!! ΥΔ μόνο καμματοκύνες... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα