pernickety Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 08:17 μμ Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 08:17 μμ (edited) Προσπάθησα να αντικαταστήσω μιά συστοιχία μπαταριών, (συνδεδεμένων εν σειρά), με μετασχηματιστή (AC/DC). H συστοιχία aποτελείται από 14 στοιχεία 1.2V, 1.2Ah έκαστο. Πήρα μετασχηματιστή 17V, 6Α. Τον συνέδεσα στο σραπανοκατσάβιδο αλλά δουλεύει μόνο γιά 2 δευτερόλεπτα, μετά σταματάει. Ξαναδουλεύει μετά από λίγο, πάλι γιά 2 δευτερόλεπτα, ξανασταματάει κοκ. Τι φταίει; Edited April 26, 2017 at 09:23 μμ by pernickety 1
deathlok Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 08:24 μμ Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 08:24 μμ Πολύ αδύναμος μετασχηματιστης Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
pernickety Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 09:24 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 09:24 μμ Πόσα amper πρέπει να είναι ο μετασχηματιστής;
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 10:41 μμ Δημοσιεύτηκε April 26, 2017 at 10:41 μμ (edited) On 26/4/2017 at 9:24 ΜΜ, pernickety said: Πόσα amper πρέπει να είναι ο μετασχηματιστής; Ειλικρινά δεν ξέρουμε. Αν όμως μας πείς κάτι μπορεί και να το βρούμε. Ας ξεκαθαρίσουμε ότι άλλο μετασχηματιστής και άλλο τροφοδοτικό 17VDC-6A. Πόσα V και Ah ήταν η παλιά συστοιχία? Πόσα Amps γράφει το πινακάκι στο δραπανοκατσάβιδο? Το τροφοδοτικό(?) σταματάει διότι (ίσως) έχει προστασίες. Edited April 27, 2017 at 12:37 πμ by AMHxaNos
pernickety Δημοσιεύτηκε April 27, 2017 at 01:05 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 27, 2017 at 01:05 μμ (edited) Τα γράφω στο πρώτο μήνυμα: 14 στοιχεία 1.2 V, 1.2 Ah έκαστο (παρέχουν 16.8V). Αν έγραφε το πινακάκι amper ή Watt δεν θα το 'κανα θέμα.... Edited April 28, 2017 at 05:33 μμ by miltos
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε April 27, 2017 at 02:37 μμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2017 at 02:37 μμ (edited) ok, εγώ δεν κατάλαβα καλά.Δεν ξέρω τι δράπανο έχεις, αυτοσχεδιάζουμε, κάτι απο τα παρακάτω θα ίσχύει: . Γιατί θες να βάλεις εξωτερικό τροφοδοτικό, ένας charger δεν είναι φθηνότερος?Τι διάσταση (AA, B κλπ) είχαν τα 14 στοιχεία?άνοιξες την συστοιχία και είδες NiMH 1.2V - 1.2Ah? με την συστοιχία του δουλεύει ok? . Το ότι δουλεύει για 2 sec και σταματάει-ξαναρχίζει πάει ή σε τριβή ή σε αντίσταση (μειωτήρες) ή κάπου σε τροφοδοσία. Με 17V και 6A θα έπρεπε να λειτουργεί συνέχεια, τουλάχιστον χωρίς φορτίο. . Το δράπανο έχει ρύθμιση στροφών και αναστροφή? άρα κάπου έχει controller, PWM ή με άλλο τρόπο. Αποσυναρμολόγησέ το και δες, ίσως υπάρχει βλάβη στο PCB το οποίον ελέγχει το μοτέρ.Δες αν γίνεται (πινακάκι) να δώσεις απ'ευθείας (ξεκόλλα καλώδιο) 12VDC στο μοτεράκι και έλεγξε αν γυρνάει συνέχεια, αν ναι τότε φταίει pcb, δες αν επισκευάζεται.Αν δεν γυρνάει ή γυρνάει με δυσκολία τότε μάλλον κάτι έχει, τύλιγμα, ψύκτρες κλπ.Χωρίς τάση περιστρέφεται ελεύθερα? μήπως ακούγεται κάτι απο τα γρανάζια?Με το εξωτερικό PSU στο ON και το δράπανο συνδεδεμένο μέτρα τάσεις, αν υπάρχει τριβή ή βελόνα θα παίζει λίγο, πόσα V φτάνουν στους ακροδέκτες του pcb και του μοτέρ? Edited April 27, 2017 at 03:21 μμ by AMHxaNos
pernickety Δημοσιεύτηκε April 28, 2017 at 04:24 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 28, 2017 at 04:24 μμ (edited) Με την μπαταρία του (που έχει ένα υπόλοιπο φόρτισης) δουλεύει άψογα. Απλώς μου έκαψαν δύο φορτιστές (τον δικό του και άλλον έναν που αγόρασα επειδή (όπως μου είπε ο τεχνικός από τον οποίο αγόρασα τον δεύτερο) έχουν βραχυκυκλώσει 2 απ' αυτές. Το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών υπερβαίνει αυτό της αγοράς ενός νέου δραπανοκατσάβιδου (budget είναι), γ'ι αυτό σκέφτηκα την λύση μετατροπής σε ρεύματος. Μάλλον τα amper είναι λίγα. Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητα στο προφίλ σας. Ευχαριστώ, miltos Edited April 28, 2017 at 05:35 μμ by miltos
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε April 28, 2017 at 06:45 μμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2017 at 06:45 μμ (edited) Αρα δεν ισχύει ότι έχει σχέση με ηλεκτρονικά, χειριστήρια και κινούμενα μέρη, good news. Δεν είπες την διάσταση των στοιχείων της συστοιχίας.Χωρίς να έχω μετρήσει ή πειραματιστεί, αμφιβάλλω αν στοιχείο NiMH ΑΑΑ μπορεί να δώσει 6A. Αν έχουν ψοφήσει 2 μπαταρίες της συστοιχίας βρέστες και αντικατέστησε.Είναι κάπως μπελάς να ταιριάξουν οι καινούργιες με τις παλιές αλλά γίνεται.Αλλιώς με πολύμετρο βρες τι γίνεται με την τάση στο PSU των 17VDC. Τσέκαρε αν η πατέντα για τροφοδοσία από το εξωτερικό PSU κάνει καλή επαφή μέσα στη λαβή του δραπανοκατσάβιδου στα λαμάκια-υποδοχές που πάταγε η συστοιχία. Που βρήκες τροφοδοτικό με 17V, σπάνια τάση. Σίγουρα θα είναι ρυθμιζόμενο, μήπως το κουμπί του current limiter είναι ξεχασμένο στο πολύ λίγο, πχ 0.1A? Edited April 28, 2017 at 07:12 μμ by AMHxaNos
pernickety Δημοσιεύτηκε April 29, 2017 at 06:28 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 29, 2017 at 06:28 μμ Ευχαριστώ πολύ γιά την προσπάθεια και τις συμβουλές σου. Εγώ λέω να ξεχάσουμε το όλον θέμα . Γιά την ιστορία αναφέρω ότι το τροφοδοτικό (φορτιστής είναι πιό σωστό) δεν διαθέτει current limiter και το παρήγγειλα από την Κίνα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα