Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα.

Σε περίπτωση μετακίνσης της επιχείρησης μου τι ακριβός παίζει?

Κλεινει η παλιά και βγάζω αδεια ξανά απο την αρχή η υπάρχει κάποια διαδικασία μετακίνσησης γλυτόνοντας έτσι επιπλέων χαρτούρα?

το μαγαζι ειναι υγεονομικού ενδοαφέροντος+ παροχής υπηρεσιών μαζί

σιγουρα θα θέλει σχέδια μηχανικού.

Θέλω να δώ κατα πόσο συμφέρει να κάνω μια τετοια μετακίνηση εκτός απο τα εξωδα μεταφοράς και στησιμο του νεου μαγαζιού.

Μεταφέρομαι και ανοίγω η βγάζω προέγκρυση και περιμενω να βγει η άδεια 2-3 μήνες κτλ κτλ κτλ..

Δημοσιεύτηκε

Το τι σε συμφέρει και το τι όχι ειδικά σε ότι αφορά το σκέλος έργων μηχανικών θα εξαρτηθεί από την επιλογή του ακινήτου που θα πας αφού η χρήση που θες είναι υγειονομικού ενδιαφέροντος.

 

Δηλαδή τι θα πληρώσεις και πόσο χρόνο οι διαδικασίες θα εξαρτηθούν αν το νέο κατάστημα (ή ότι είναι) δεν θα έχει καμία πολεοδομική αυθαιρεσία (οπότε θα πρέπει να γίνει πρώτα νομιμοποίηση πολεοδομική…. Από το να μπορείς να κατασκευάσεις τις διαμορφώσεις που θα χρειαστείς… άρα πάλι πολεοδομικά αλλα και κανονισμοί πολ/ιας αν υπάρχουν και αρκετά αλλα…

 

Στο γενικό και αόριστο πλαίσιο θα είναι γενικές και αόριστες οι εκτιμήσεις… και θα είναι αναγκαίο για εσένα πριν επιλέξεις τι θα κάνεις να έχεις έτοιμο τον λογιστή σου αλλα και συνεργασία με κάποιο τεχνικό γραφείο για προέλεγχο τι θα πάρεις…. Διότι μετά είναι αργά.

 

Φυσικά μπορείς να τα δεις όλα μόνος σου και ότι πάρεις είδηση…. Και μετά βλέποντας και κάνοντας…. (κλασικαλ)

Δημοσιεύτηκε

Το πιθανότερο είναι να πάω σε χώρο ο οποίος ήταν ήδη κατάστημα υγεονομηκού αν αυτό βοηθάει.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία δηλαδή πρέπει πρώτα να μου πεί το τεχνικό γραφείο και ο λογιστης οτι το κτήριο είναι οκ και μετά να το νοικιάσω να το διαμορφόσω με βάση αυτα που θα μου πεί το γραφείο και επειτα να κάνω εναρξη και να ξεκινήσει η διαδικασία της εκδοσης αδειας?

Αυτο με την πολεοδομική αυθαιρεσία δεν το κατάλαβα..

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σωστά. Θα πρέπει πρώτα να ελεγχθεί το υποψήφιο κτίριο από το μηχανικό σας που θα επιβεβαιώσει ότι το κτίριο καταρχάς είναι νόμιμο και ότι πληρούνται όλες οι απαιτούμενες πολεοδομικές, κτιριοδομικές και υγειονομικές διατάξεις για τη λειτουργία καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος. Επίσης να σας ενημερώσει αν θα πρέπει και αν μπορούν να γίνουν συγκεκριμένες εργασίες και διαρρυθμίσεις. Αν υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές θα πρέπει πρώτα αυτές να τακτοποιηθούν ώστε το κτίριο να καταστεί νόμιμο.

 

Αν στο χώρο που θέλετε να εγκατασταθείτε λειτουργούσε ήδη κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, έχετε ίσως μεγαλύτερες πιθανότητες να πληρούνται κάποιες διατάξεις χωρίς όμως αυτό να είναι βέβαιο. Χρειάζεται έλεγχος σε κάθε περίπτωση.

 

Σε αντίθετες περιπτώσεις (που έχουν συμβεί) ο μισθωτής μπορεί να βρεθεί προ εκπλήξεων κατόπιν εορτής και αφού θα έχει ήδη μισθώσει το κτίριο να διαπιστώσει ότι απαιτούνται κοστοβόρες επεμβάσεις ή μεχρι και να μην είναι δυνατή η έκδοση άδειας λειτουργίας. Φαντάζομαι δεν θα θέλατε να βρεθείτε σε τέτοια θέση.

Edited by danaikaterina
Δημοσιεύτηκε

Κοστοβόρες επεμβάσεις δηλαδή?

να γκρεμήσω η να χτησω κάποιο τοίχο?

Η διαρύθμηση του χωρου σε κάποια πράγματα θα γίνει ετσι και αλιώς τώρα αν εχει ηδη προθάλαμο η τουαλέτα η όχι θα φτιαχτεί αυτα ειναι στο πρόγραμμα. Πλακακια τους χώρους  προετοιμασίας τροφήμων ροφημάτων κτλ θα μπούν ολα αυτα ειναι στο πρόγραμμα.

Εφόσον ο μηχανικός πεί το οκ τότε μπορώ να προχωρήσω αλλά οκ με ολα αυτα.

σε σχέση με την αδεια τώρα..Κλεινω το παλιό μαγαζί και ανοίγω το καινούριο απο το μηδέν? η με την μετακίνηση αλλάζει κάτι?

Δημοσιεύτηκε

Είπα ότι έχει συμβεί να απαιτούνται κοστοβόρες επεμβάσεις σε ακίνητο που μισθώθηκε ενώ εξ'αρχής ήταν εντελώς ακατάλληλο για τη χρήση που το ήθελαν. Προφανώς αυτό δεν θα συμβεί σε εσάς αφού θα κάνετε τον απαραίτητο προέλεγχο και θα επιλέξετε ένα ακίνητο που θα ικανοποιεί τόσο τις ανάγκες σας όσο και αυτές της νομοθεσίας. Όποτε πιθανόν θα χρειαστεί να κάνετε μόνον περιορισμένες εργασίες. Εφόσον σας δώσει ο μηχανικός το ΟΚ για την καταλληλότητα του χώρου μπορείτε να προχωρήσετε τις υπόλοιπες διαδικασίες κανονικά.

 

Επειδή όπως αντιλαμβάνεστε, όλα τα απαιτούμενα στοιχεία και δικαιολογητικά για την έκδοση της άδειας λειτουργίας αφορούν και εξαρτώνται από το ακίνητο, δεν προβλέπεται διαδικασία μεταφοράς άδειας λειτουργίας από ένα ακίνητο σε ένα άλλο. Θα πρέπει να εκδοθεί νέα άδεια λειτουργίας από την αρχή.

Δημοσιεύτηκε

Κατάλαβα.

Οπότε άδεια απο την αρχή..την αδεια που εβγαλα για το υπάρχον μαγαζί δεινοπάθησα γιατί ο μηχανικός που είχα δέν μου τα είπε καλά και οταν ηρθε το υγεονομικό για τον έλενχο με εβαλε να αλλάξω πράγματα πχ δέν υπήρχε προθάλαμος τουαλέτας και έτρεχα με γυψοσανίδες δέν είχα κλειστα ντουλάπια και άλλα διάφορα άσε που τον παρακαλούσα για να κάνει το οτιδήποτε μιλάμε για πολύ τεμπέλη ανθρωπο   και με χρέωσε και παραπάνω απόσο είχαμε συμφωνήσει. Τώρα έχω άλλον ο οποίος είναι καλός όσο τον χρειάστηκα, κάτι κατόψεις ήθελα και της έφερε την επόμενη μέρα το παλικάρι.

ευχαριστώ για της απαντήσεις σας ήταν χρήσιμες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.