Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Καλησπέρα παιδιά! Αναφέρομαι σε θέσεις μηχανικού εργοταξίου. Επειδή δεν έχω δουλέψει ξανά σε κατασκευαστική. Πέρα από το θέμα του μισθού, υπάρχει και το θέμα το ωραρίου. Ποια είναι η συνήθης πρακτική? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetris Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Στις καλές εποχές, δεν υπήρχε ωράριο λόγω φόρτου εργασίας Σήμερα, λόγω συμπίεσης του κόστους άρα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 μπορείς να το προσδιορίσεις φίλε tetris? άλλοι συνάδελφοι που δουλεύουν σε μεγάλες κατασκευαστικές τι έχουν να πουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
papathvas Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Παίζουν πολλά ρόλο. Τι χρονοδιάγραμμα έχει το έργο, αν είναι εντός αστικού ιστού ή όχι, και πολλά ακόμη. Χοντρικά ξεκινάς 7-7.30 και τελειώνεις 17-18. (συνήθως 10ωρο) Να ξέρεις πάντως σαν νέος μηχανικός σε εργοτάξιο, το θέμα του ωραρίου είναι το τελευταίο που θα πρέπει να σε απασχολεί. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Ευχαριστώ για την απάντηση! Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να είναι το τελευταίο που θα πρέπει να με απασχολεί... το θεωρώ πολύ βασικό, μαζί με το θέμα του μισθού. Δηλαδή τι άλλα πράγματα θα έπρεπε να με απασχολούν? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Το να εχεις δουλεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Το να εχεις δουλεια. έχεις δίκιο σε αυτό φίλε μου αλλά κάθε περίπτωση είναι διαφορετική εγώ είμαι ελεύθερος επαγγελματίας δεν είμαι νέος μηχανικός απλά δεν έχω μεγάλη εργοταξιακή εμπειρία επειδή είναι μεγάλη απόφαση να το γυρίσεις από τεχνικό γραφείο σε υπάλληλος σε εργοτάξιο θέλω να λάβω όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορώ αν ήμουν 29 πιθανόν να μην με ένοιαζαν οι ώρες εργασίας (βουρ στον πατσά) αλλά είμαι 39 και τα σκέφτομαι όλα φιλικά πάντα Link to comment Share on other sites More sharing options...
giwrf Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Πολυ εκνευριστικο. Μου θυμιζει συνεντευξεις μολις τελειωσα τη σχολη . "Να εισαι ετοιμος για πολυ δουλεια", "εδω δεν εχουμε ωραριο" κτλ κτλ. Με ειρωνικο γελακι του δηθεν πεπειραμενου μηχανικαρα Σωπατε ρε μαγκες. Μαμω την ζιμπαμπουε μου. Ο τακης που τελειωσε επαλ και δουλευει πωλητης στη βονταφον μια χαρα 8ωρακι εχει και την ασφαλεια του και το ταμειακι ανεργιας του. Μαλλον ειχε προγραμμα Δεν ξερω αν ειναι ελληνικο φαινομενο μονο. Στην αγγλια που ξερω δικους μου ειναι υπερ ευχαριστημενοι και με τη δουλεια (αυστηρα 7,5ωρο και αν χρειαστει υπερωρια πλερουα επι 1,5 και κυριακη επει 2) και με τις πληρωμες φυσικα 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 βρήκαν και τα κάνουν φίλε μου πιο απαξιωμένο επάγγελμα από του μηχανικού στην Ελλάδα δεν έχω συναντήσει και πρώτα απ' όλους από εμάς τους ίδιους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2017 Εμείς έχουμε 8ωρο πενθήμερο με κάποια Σάββατο όταν υπάρχει πίεση χρόνου.. Συνήθως κυμαίνεται στο 10ωρο με Σάββατο πάντως Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα