miltos Δημοσιεύτηκε April 28, 2009 at 09:52 πμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2009 at 09:52 πμ Κώστα το διάγραμμα αναφέρεται μετασχηματιστή απομόνωσης; Αν όχι πρέπει να προστεθεί η γείωση του ουδετέρου (μάλιστα πριν τον ΔΔΕ), οπότε ο ένας πυκνωτής μπορεί να παραληφθεί (ΔV=0 στα άκρα του). Στο ερώτημα που έθεσες δεν ξέρω αν θα πέφτει ο ΔΔΕ με 1000m καλώδιο, αλλά λογικά η διαρροή θα αυξηθεί αν αυξηθεί η διάμετρος.
CostasV Δημοσιεύτηκε April 28, 2009 at 10:12 πμ Δημοσιεύτηκε April 28, 2009 at 10:12 πμ Ναι, θεωρώ ότι είναι "στον αέρα" και οι δύο αγωγοί, ότι δεν υπάρχει φάση και ουδέτερος΄. Απλώς μας λένε ότι υπάρχει ανάμεσά στους δύο αγωγούς διαφορά δυναμικού 220 v ac. Tίποτα άλλο. Αυτό που λες "λογικά θα αυξηθεί η διαρροή" εγώ το καταλαβαίνω ώς φόρτιση του πυκνωτή/καλωδίου και μάλιστα όσο μεγαλύτερη η διατομή του τόσο το χειρότερο. Δεν βλέπω διαρροή διότι δεν διαρρέει κάτι, απλώς καθυστερεί να περάσει το ρεύμα λόγω "φόρτισης" του πυκνωτή/καλωδίου. Ο οποίος πυκνωτής/καλώδιο όταν θα έρθει σε επαφή με τον άνθρωπο, είτε ο άνθρωπος είναι γειωμένος είτε όχι, θα ξεφορτίσει επάνω του κάποιο φορτίο και κινδυνεύσει ανάλογα με το φορτίο. Δεν πρόλαβα να μελετήσω τους τύπους που έδωσε ο Γιώργος, αλλά νομίζω εκεί θα βρεθεί η΄απάντηση στο ερώτημα "διανεμημένη χωρητικότητα"
GeorgeS Δημοσιεύτηκε April 28, 2009 at 07:00 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 28, 2009 at 07:00 μμ Παιδιά νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το πως υπολογίζουμε τη χωρητικότητα ενός αγωγού και να κάνουμε ένα παράδειγμα. Οι τύποι που έδωσα είναι από ένα site εταιρείας με καλώδια. Ας θεωρήσουμε ότι είναι σωστοί. Να δούμε πρώτα τι σημαίνει μονοπολικός αγωγός σε "ακτινικό πεδίο" ? (τι εννοεί ο ποιητής ως "ακτινικό πεδίο") και παρακάτω λέει για τριπολικά καλώδια σε ΜΗ ακτινικό πεδίο ? Για να ξεκινήσουμε την ανάλυση.
miltos Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 07:35 πμ Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 07:35 πμ Γιώργο, το μόνο που μπορώ να φανταστώ για το ακτινικό πεδίο είναι αν οι αγωγοί είναι μονόκλωνοι ή πολύκλωνοι. Λες να είναι αυτό; Κώστα, ναι, διαρροή εννοώ τη φαινομενική διαρροή, που οφείλεται στο φορτίο που μπορεί να συσσωρευτεί στον αγωγό. Καταρχήν συφωνούμε όλοι ότι αυτό είναι το φαινόμενο; Δηλαδή ότι συσσωρεύεται φορτίο στους αγωγούς;
CostasV Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 09:49 πμ Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 09:49 πμ Ναι Μίλτο. Πάντως το ρεύμα που θα προκληθεί από πυκνωτική συμπεριφορά μεταξύ του μεγάλου μήκους δευτερεύοντος και ενός (γειωμένου ή αγείωτου ανθρώπου), ΔΕΝ μοιάζει με το ρεύμα βραχυκυκλώματος, αλλά με ρεύμα από στατικό ηλεκτρισμό. Δηλαδή ΔΕΝ κλείνει κύκλωμα. Είναι απλώς δυνατό σούτ, και μετά σταματά. Δεν συνεχίζεται όση ώρα είναι σε επαφή ο άνθρωπος με τον αγωγό του δευτερεύοντος.. Βέβαια μπορεί να είναι (υπό ορισμένες συνθήκες) έως και θανατηφόρο.
miltos Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 05:57 μμ Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 05:57 μμ Και γω έτσι το αντιλαμβάνομαι το χτύπημα, σαν στατικό ηλεκτρισμό. Υπάρχουν όρια στο φορτίο που μπορεί να εκφορτιστεί στον άνθρωπο, όπως γίνεται και με την τάση στην οποία μπορεί να υποβληθεί κάποιος. Δε θυμάμαι που το είχα δει.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 10:12 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 29, 2009 at 10:12 μμ Πολύ ενδιαφέρουσα η παρατήρηση του Κώστα. Πιθανότατα να μην έχουμε κάποιο κύκλωμα που να κλείνει (πως να κλείνει άλλωστε, με τον αέρα ?) αλλά αποφόρτιση κάποιου είδους στατικού ηλεκτρισμού. Είναι πιο λογικό. Εγώ θα πρότεινα να ξαναδούμε το videaki στην παρακάτω ιστοσελίδα : http://www.cirris.com/testing/guidelines/capacitance-swf.html Το θέμα πάντως είναι να δούμε αν μπορούμε, αρχικά να κατανοήσουμε και να περιγράψουμε το ισοδύναμο κύκλωμα και εν συνεχεία αν μπορούμε να υπολογίσουμε σε ένα τυπικό παράδειγμα την αναμενόμενη τάση και τα στοιχεία του κυκλώματος. Χλωμούς μας βλέπω συνάδελφοι χεχε. Πιστεύω δε ακράδαντα ότι και αυτοί που γράψανε στα βιβλία τους για το φαινόμενο αυτό δεν έχουν ιδέα πως ερμηνεύεται (γιαυτό άλλωστε όλοι γράφουν ακριβώς το ίδιο, σαν copy-paste). Εκτιμώ ότι κάπου το βρήκαν και το έβαλαν. Οπότε αν καταφέρναμε να το αναλύσουμε εδώ θα ήταν πρωτοτυπία νομίζω για το Ελλάντα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα