Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2017 Περίπου στις 9.40 το βράδυ του Σαββάτου, εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία intercity που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, κοντά στο Σιδηροδρομικό σταθμό Άδενδρου. Στο τρένο επέβαιναν περίπου 100 άτομα, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για δύο νεκρούς και αρκετούς τραυματίες, πέντε εκ των οποίων σοβαρά. Οι περισσότεροι που τραυματίστηκαν σοβαρά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παπανικολάου, ένας εκ των οποίων διασωληνομένος, μεταφέρθηκε στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως. Πληροφορίες αναφέρουν ότι άλλοι δέκα επιβάτες είναι ελαφρά τραυματισμένοι και μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία Άγιος Δημήτριος και Γ. Γεννηματάς. Προσπάθειες γίνονται ακόμη να απεγκλωβιστούν οι δύο μηχανικοί, ένας άντρας και μια γυναίκα. Το τρένο -υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες- έπεσε πάνω σε οίκημα, το οποία και διαπέρασε. Η επιβατική αμαξοστοιχία του ΟΣΕ είχε ξεκινήσει στις 16.18 το μεσημέρι του Σαββάτου. Πηγή: http://www.efsyn.gr/...ti-thessaloniki Click here to view the είδηση
BAS Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Κρίμα . Το δυστύχημα έχει γίνει ουσιαστικά μέσα στην γραμμολογία του σταθμού του Αδενδρου , αλλά σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , το κλειδί που πέρασε το τρένο είναι στην ίδια θέση επί 12 χρόνια . Ακόμα η ταχύτητα πρέπει να είναι 60 χαω , αλλά θα δούμε πόσο ήταν και βέβαια περιμένουμε να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη .
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Είμαστε χώρα ρημαδιό πραγματικά.
kusta80 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Θεωρω οτι ισως λογω μεγαλης διαστολης (υψηλης θερμοκρασιας) να συνεβει αυτο. Οψομεθα.
astranalysis Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 14 , 2017 Διάλυση Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2017 (edited) Πρέπει ο συρμός να βρέθηκε σε άλλη τροχιά από αυτην του δρομολογίου μάλλον από αλλαγή της θέσης του κλειδιού (ποιός, πως και γιατί...?). Η ταχύτητα ήταν πάνω από 100χλμ/ω (ένας μηχ/λόγος του ΟΣΕ το είπε) και θεωρώ ότι αν βρισκόταν στην κανονική τροχιά του δεν θα συνέβαινε ο εκτροχιασμός, έστω και που το όριο εκεί ήταν 60 χλμ/ω για την ασφαλέστερη διέλευση του από κατοικημένη περιοχή και κόμβο. Το άλλο περίεργο, που εγώ τουλάχιστον θα το απέκλεια, ήταν να περάσει μία τόσο μεγάλη επιφάνεια μετωπικής κρούσης διαμπερώς μέσα από ένα μικρό πετρόκτιστο χωρίς να προξενήσει ούτε την τμηματική του κατάρρευση. Εκτός από την σπασμένη γωνία πάνω από την οπή εξόδου που στηρίζεται πλέον στο όχημα, όλο το υπόλοιπο κτίσμα φαίνεται ακόμη .....αυτοφερόμενο !!!! Δεν νομίζω ότι κανένα μοντέλο βλητικής μηχανικής θα μπορούσε να επαληθευτεί από αυτό το πραγματικό αποτέλεσμα...!!!! Θεωρώ με όλη την επιφύλαξη και σεβόμενος το τελικό πόρισμα που θα εκδοθεί, ότι συνέβει το παρακάτω που φαίνεται: Υ.Γ δουλειές δεν έχουμε, μ αυτά ασχολούμαστε...!! Edited Μάιος 16 , 2017 by Anton_civeng
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2017 Από επί τόπου τηλεοπτική συνέντευξη ενός επιβάτη ειπώθηκε : " περιέργως ο συρμός βρέθηκε στην παρακαμπτήριο!" !!!!!! Στο πόρισμα όμως αντιθέτως αναφέρεται : " Δηλαδή μιλώντας με τον μηχανοδηγό του έδωσε Νο τηλεγραφήματος για πορεία μέχρι ΤΧ1 και με την οδηγία για είσοδο σε παρακαμπτήριο σε Σ.Σ. Αδενδρου και Σ.Σ. Σίνδου» ....... Αν ισχύει αυτό ....., είχε ενημερωθεί εγκαίρως ο μηχανοδηγός για την είσοδο στην παρακαμπτήριο ????..... Ένα είναι σίγουρο,..... ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κανείς να περιμένει ένα συρμό να διέλθει χωρίς εκτροχιασμό με ταχύτητα >100 χλμ/ω από δύο αντίστροφες καμπύλες που απέχουν λίγα μέτρα για να εισέλθει στην παρακαμπτήριο.....
imhotep Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 και ο λόγος που τον έβγαλαν στην παρακαμπτήριο? αφού το λένε επισήμως είχαν έργα στην κανονική γραμμή? αναφέρει κάτι το πόρισμα? ή είχαν βγάλει κάποια ντρεζίνα και ξέχασαν το κλειδί και λένε τώρα ότι τι και πως
ted78 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 20 , 2017 Μίλησα προχτές με κάτοικο. Λόγω περικοπών, το τελευταίο εξάμηνο περίπου, επειδή δεν έχουν κλειδούχους τα βράδια, είναι μόνιμα γυρισμένα στις παρακαμπτήριους. Στάλθηκε από το Lenovo A1000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα