Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Είναι έχουν πει μόνιμα γυρισμένο στην παρακαμπτήριο εδώ και 12 χρόνια . Τώρα το τι έγινε , πολλά μπορεί και διάφορα και δεν μείωσε ταχύτητα . 

 

Ηταν μέσα 3 και κουβέντιαζαν και ξεχάστηκαν ? Τα περί μειωμένης έλξης όπως γράφουν και στα σιδηροδρομικά νέα όταν το τρένο , ντίζελ τρένο με 6 βαγόνια αναπτύσσει 145 χαω μέσα σε 2-3 χλμ από το Πλατύ , είναι δύσκολο να ισχύουν , αλλά το ανθρώπινο λάθος πάντα υπάρχει , όπως έγινε και στην Ισπανία σε ανάλογη περίπτωση . 

 

Τώρα γιατί πρέπει να περνάει επί 12 χρόνια από την παρακαμπτήριο σε ένα σταθμό που δεν σταματάει , είναι γιατί δεν έχουν κλειδούχους  να γυρνάνε μεταξύ ιντερσίτι και προαστιακών και έτσι περνάνε όλοι από τον σταθμό .

Δημοσιεύτηκε

Πράγματι η αμφισβήτηση της μεγάλης ταχύτητας από τους  εργαζομένους στο :

" 1. Ο μηχανοδηγός ο οποίος οδήγησε από την Αθήνα ως τη Λάρισα, είπε στα μέλη της Επιτροπής ότι «το Τροχαίο Υλικό (δηλ. η μηχανή) εμφάνισε κάποιες μικρές ανωμαλίες και είχε μειωμένη έλξη». Πόσο εύκολο είναι για μια μηχανή με «μειωμένη έλξη» να αναπτύξει μέσα σε ελάχιστα λεπτά ταχύτητα 145 χιλιομέτρων την ώρα, σέρνοντας πίσω της 5 βαγόνια;

 

2. Στα 7 χιλιόμετρα από την προηγούμενη στάση (Πλατύ) έως το Άδενδρο,...........    "

 

απέχει πολύ από το πως μας τα λέει η Φυσική διότι :

Θεωρώντας ως επιτάχυνση του συρμού με "μειωμένη έλξη" την τιμή  γ=0,70m/sec2  (αφού η max επιτάχυνση από τα στοιχεία του ΟΣΕ είναι γmax=1,00m/sec2 ),  τότε ο συρμός θα χρειαζόταν χρόνο (t=υ/γ)  56 sec  για να φθάσει την ταχύτητα 140 km/h  και απόσταση (s=1/2 γ t2 )  1098 m .  Δηλαδή θα είχε πολύ άνετα "πιάσει" τα 140km/h ήδη (7,0-1,1)= 5,9 χιλιόμετρα πριν φθάσει στο  Άδενδρο !! ....

 

Η μεγάλη ταχύτητα διέλευσης από το κλειδί εξ΄άλλου φαίνεται και από το μήκος εκτροχιασμού 221μ που θα ήταν πολύ μεγαλύτερο αν ο συρμός δεν διεμβόλιζε το πετρόκτιστο !

 

Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι η ταχύτητα του ήταν υπερβολική για είσοδο σε παρακαμπτήριο. Το ζητούμενο για μένα είναι αν είχε ενημερωθεί εγκαίρως για την είσοδο αυτή, ώστε να μειώσει ταχύτητα και αν ο συρμός δεν παρουσίασε τεχνική βλάβη που να εμπόδισε την πέδηση του.....

post-27255-0-36903400-1495293289_thumb.png

post-27255-0-43276400-1495293319_thumb.png

post-27255-0-68154900-1495293339_thumb.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.