Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αφού τα επαγγελματικά δικαιώματα που θα πάρουμε είναι άχρηστα φαντάζομαι πως είσαι υπέρ στο να τα πάρουμε. Σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη.

 

Εάν αυτό σημαίνει ότι καταργείται η διάκριση μεταξύ ΠΕ και ΤΕ και μπορούμε να διεκδικήσουμε τις θέσεις ΤΕ, τότε ναι, έχεις έναν υποστηρικτή.

  • Απαντήσεις 362
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρουμε αν θα υπάρχουν κοινά επαγγελματικά δικαιώματα, αυτό απλά είναι μια υπόθεση. Επίσης τι σχέση έχει η ΠΕ με την ΔΕ κατηγορία; Πως να χτυπήσει ο άλλος θέση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; Η κάθε κατηγορία είναι ξεχωριστή. Η ΤΕ κατηγορία θα εξακολουθήσει να υπάρχει

 

Βλέπω ότι μιλάτε μόνο για τα επαγγελματικά δικαιώματα στον ιδιωτικό τομέα (υπογραφές κλπ), η μεταρρύθμιση όμως πιθανόν να αφορά κυρίως το δημόσιο. Για δικαιώματα σε υπογραφές ακόμα δεν ακούστηκε τίποτα, όμως υπάρχει πρόταση ενοποίησης των κλάδων ΠΕ και ΤΕ στην εκπαίδευση, για την οποία μάλιστα το ΤΕΕ έχει κατεβάσει αρνητικό ψήφισμα.

 

Ο ΠΕ χτυπάει θέση ΔΕ επειδή έχει απολυτήριο λυκείου. Πολλοί από τους ΔΕ που διορίζονται έχουν και πανεπιστημιακό πτυχίο.. Θέση ΤΕ δε μπορούν να χτυπήσουν όμως, παρόλο που υποτίθεται πως έχουν συναφές αντικείμενο.. Ίσως τώρα να μπορούν..

Δημοσιεύτηκε

Εγω προτείνω να βγάλει μια απόφαση η ΕΕΤΕΜ και να δημιουργήσει μητρώο μηχανικών που προέρχονται απο το ΤΕΕ.. χαχα

 

WIN WIN

 

γνωρίζω τέτοια περίπτωση...

Δημοσιεύτηκε

Ο ΠΕ χτυπάει θέση ΔΕ επειδή έχει απολυτήριο λυκείου. Πολλοί από τους ΔΕ που διορίζονται έχουν και πανεπιστημιακό πτυχίο.. Θέση ΤΕ δε μπορούν να χτυπήσουν όμως, παρόλο που υποτίθεται πως έχουν συναφές αντικείμενο.. Ίσως τώρα να μπορούν..

 

Υπάρχει ζωή μετά το δημόσιο;

Δημοσιεύτηκε (edited)

 Λίγα για την επιτροπή :P Η θεία μου ξέρει τι κάνει...

Το αν ενοχλεί κάποιος  πχ ΤΕΕ γκουχ γκουχ την επιτροπή σε διαβεβαιώ΄....

Αλλα ξέρεις τι τους είπε...

''Ταράταρε'' ... Φαντάζομαι κατάλαβες τι εννοει

Είναι μια επιτροπή κυρίως για το φαίνεσθαι. Τη δουλειά για την ενσωμάτωση την κάνουν άλλες επιτροπές (στις οποίες έχει εργαστεί και ένας πολύ καλός μου φίλος) και οι υποφαινόμενοι θα πάρουν την τελική ευθύνη. Όσο για το τι τους είπε και το τι του είπαν, μην κόβεις το κεφάλι σου:

 

"ΤΑ ΤΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:   Όσο στη συνείδηση της κοινωνίας στα ΤΕΙ πάνε τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού, δεν μπορεί η κοινωνία μετά να αναβαθμίσει τους πτυχιούχους. Δεν τους θέλει, γιατί τους θεωρεί δευτερεύοντες. Γι’ αυτό είπα και στην απάντησή μου στην κ. Χριστοφιλοπούλου ότι στόχος μας είναι περαιτέρω ανάπτυξη των δυνατοτήτων που έχουν τα ΤΕΙ στη χώρα μας.

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ: Να έρθω τελειώνοντας στο θέμα ΕΕΤΕΜ. Υπάρχει ένα πρόβλημα που σέρνεται δεκαετίες. Το ξέρετε. Δεν είναι σημερινό. Είναι μια διαμάχη ως προς τα δικαιώματα των μηχανικών που παίρνουν πτυχίο από τα πολυτεχνεία των πανεπιστημίων μας και των μηχανικών που παίρνουν πτυχία από τα ΤΕΙ. Εδώ έχουν εμπλακεί επιμελητήρια, έχουν εμπλακεί νοοτροπίες, έχουν εμπλακεί σύλλογοι, πτυχιούχοι, τα πάντα. Αυτό το κουβάρι δεν είναι εύκολο να το λύσει κανείς. Αυτό που είπα και πριν είναι ότι είχα μια εξαιρετική συζήτηση με το Τεχνικό Επιμελητήριο, μια εξαιρετική συζήτηση με τους προέδρους των ΤΕΙ και μια εξαιρετική συζήτηση με τους πρυτάνεις των πανεπιστημίων που έχουν πολυτεχνεία. Όλοι συγκλίνουν στο να βρούμε λύση. Η πρόταση και η προεργασία που έχει κάνει η ΕΕΤΕΜ είναι μια εξαιρετική δουλειά.

Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ευρωπαϊκά κεκτημένα, πολυτεχνεία, επιμελητήρια, ΤΕΙ και να βρούμε μια συναινετική λύση. Εγώ τους είπα, «Καθίστε εσείς, βρείτε μια λύση στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών κεκτημένων και εγώ ό,τι φέρετε, θα κάνω το παν να το περάσουμε από τη Βουλή». Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο, αλλά αρχίζουν να γίνονται διεργασίες για πρώτη φορά. Και έχω πολύ μεγάλες ελπίδες ότι πριν το καλοκαίρι θα καταφέρουμε να έχουμε μια συμφωνία ανάμεσα σε όλους αυτούς τους φορείς."

 

 https://www.esos.gr/arthra/49765/ypoyrgos-ta-misa-tmimata-ton-aei-den-ehoyn-epaggelmatika-dikaiomata

 

Ηθικόν δίδαγμα: Δίνουμε ε.δ. στα τει για να ενισχύσουμε το εκπαιδευτικό σκέλος της υπόστασής τους και στη συνέχεια δηλώνουμε αμέτοχοι και ανήξεροι...

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε (edited)

Κωνσταντίνε καλησπέρα. Η προσέγγιση του ζητήματος δεν έχει να κάνει με την ελληνική πραγματικότητα,αλλά με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και νομοθεσία. Αυτήν την στιγμή που μιλάμε υπάρχει πρόβλημα ισονομίας μεταξύ των χωρών-μελών του FEANI και της ΕΕ. Το ελληνικό κράτος κινδυνεύει να καταβάλλει υψηλά πρόστιμα για τον αποκλεισμό μιας επιστημονικής ομάδας η οποία δεν μπορεί να εργαστεί στην Ελλάδα. Σε αυτήν την επιστημονική ομάδα δεν είναι μόνο οι απόφοιτοι του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ,αλλά και οι απόφοιτοι πανεπιστημίων του εξωτερικού (3ετή BSc) οι οποίοι μέχρι χτες δεν γινόντουσαν δεκτοί από το ΤΕΕ (παρά μόνον αν αποκτούσαν μεταπτυχιακό τίτλο).

 

Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι μνημονιακή υποχρέωση (όπως είπες σε προηγούμενο μήνυμα),αλλά ευρωπαϊκή υποχρέωση. Σε κάθε περίπτωση,ξέρεις την γνώμη μου για την ΕΕ και την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.

 

Θεωρώ ότι και o ίδιος το αναφέρει ξεκάθαρα:

 

Καθίστε εσείς, βρείτε μια λύση στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών κεκτημένων και εγώ ό,τι φέρετε, θα κάνω το παν να το περάσουμε από τη Βουλή
Edited by atsalovergas
Δημοσιεύτηκε

Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο, αλλά αρχίζουν να γίνονται διεργασίες για πρώτη φορά. Και έχω πολύ μεγάλες ελπίδες ότι πριν το καλοκαίρι θα καταφέρουμε να έχουμε μια συμφωνία ανάμεσα σε όλους αυτούς τους φορείς."

 

 https://www.esos.gr/arthra/49765/ypoyrgos-ta-misa-tmimata-ton-aei-den-ehoyn-epaggelmatika-dikaiomata

 

Ηθικόν δίδαγμα: Δίνουμε ε.δ. στα τει για να ενισχύσουμε το εκπαιδευτικό σκέλος της υπόστασής τους και στη συνέχεια δηλώνουμε αμέτοχοι και ανήξεροι...

Πίστεψε με τα ξέρω απο μεσα και γώ... Δνε ειναι ακριβώς έτσι με την επιτροπή.

Ε.Δ δεν θα μας δώσουν ειμαι σιγουρος ..Θα λεμε με μεταπτυχιακο θα είμαστε σαν εσας ίσως ή με εργασιακή εμπειρία..Κατσε να δούμε

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς τα ΕΔ έτσι. Και αλλιώς στο Ελλαντα πέθανΑν

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα atsalovergas. 

Επίτρεψέ μου κατ' αρχήν να ξαναπώ ότι δεν υπάρχει "ευρωπαϊκή νομοθεσία" πουθενά, τουλάχιστον στο θέμα που εξετάζουμε. Ούτε βέβαια οι χώρες της Ε.Ε. αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν ενιαία το σύστημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Υπάρχουν όμως μετά από διακρατικές συμφωνίες, σαφείς οδηγίες σύγκλισης που αφού τις αποδέχονται τα κράτη μέλη υποχρεούται να τις ενσωματώσουν στην εθνική τους νομοθεσία. Επιμένω στην αποσαφήνιση του όρου γιατί η χρήση του είναι καταχρηστική και μόνο για να προσδώσει κύρος σε κάποιες πολιτικές απόψεις.  

 

Όλα ξεκινούν από την οδηγία 89/84 ΕΟΚ/1988 αποτέλεσμα της αποδοχής της Ελλάδας στην κοινή ευρωπαϊκή πολιτική σε θέματα παιδείας. Αλλά ενώ κάποιοι μιλούν με επίφαση γι' αυτήν, ταυτόχρονα "ξεχνούν" την ύπαρξη και μιας σειράς άλλων αποδοχών σύγκλισης στα θέματα παιδείας, με αφετηρία τη διακήρυξη της Μπολόνια των υπουργών παιδείας των τότε χωρών της Ε.Ε (1999). Η εν λόγω λοιπόν διακήρυξη έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα σχεδόν από όλες τις προηγούμενες συμφωνίες και η εφαρμογή της είναι ακόμη στη μέση. Θα τελειώσει με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, δίδακτρα στα κρατικά, εντατικοποίηση σπουδών και ανταπόκριση των σχολών στις ανάγκες της "αγοράς" προκειμένου να χρηματοδοτούνται από ιδιωτικούς και κοινοτικούς πόρους. Να τονίσουμε ότι πριν από αυτή τη διακήρυξη υπήρξαν και άλλες ενδιάμεσες συμφωνίες όπως η διακήρυξη της Σορβόνης κλπ.   

 

Τα δύο βασικά εμπόδια για την εφαρμογή της 89/84 ήταν η κρατική νομοθεσία (προέβλεπε σύνδεση των ετών φοίτησης με τα ε.δ.) και το άλλο η μη ανταπόκριση των τότε ΤΕΙ στα κριτήρια αξιολόγησης των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Καλά καλά δεν ανταποκρίνοντο ούτε και τα ΑΕΙ της εποχής. Εσύ δεν τα πρόλαβες αυτά. Αντίθετα βρήκες τα ΤΕΙ σε στάδιο ανόδου.

 

Για να μπορέσει λοιπόν να βρεθεί μια άκρη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έπρεπε να λυθεί το ζήτημα της αξιολόγησης των ΤΕΙ κατά κύριο λόγο, αλλά και των ΑΕΙ. Βεβαίως οι άνθρωποι που δίδασκαν στο ΤΕΙ με απλό πτυχίο Πανεπιστημίου δεν μπήκαν εκεί ουρανοκατέβατοι αλλά ήταν εκεί από τα παλαιά ΚΑΤΕΕ. Αντί λοιπόν το κράτος να τους αποζημιώσει, ή να τους συνταξιοδοτήσει και να προσλάβει κανονικούς διδάκτορες, τους άφησε εκεί για αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα και πέταγε έντεχνα το μπαλάκι στο ΤΕΕ. 

 

Τα σημερινά ΤΕΙ δεν είναι πλέον ΤΕΙ αλλά ΑΕΙ. Αν και υπάρχουν ακόμη μερικά παρατράγουδα που δεν τα βλέπει η ΑΔΙΠ, μάλλον έχει λίγο μυωπία,  :P ο χαρακτήρας των σημερινών σχολών είναι πλέον πανεπιστημιακός και με τη βούλα. Αφού λοιπόν αρκετές σχολές από αυτές κάνουν θαρραλέα βήματα, προσθέτουν ένα έτος παραπάνω, εκσυγχρονίζουν τα προγράμματα σπουδών, πλαισιώνονται από ικανό διδακτικό προσωπικό και την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή, μπορούν πλέον να βρεθούν σε μια καλύτερη διαπραγματευτική θέση απέναντι στο σημερινό Πολυτεχνείο. Γιατί λοιπόν να μην χαρακτηρίζονται πλέον ως μηχανικοί οι απόφοιτοί τους και γιατί να μην εγγράφονται στο ΤΕΕ;

 

Τα 3 χρόνια πανεπιστήμιο χλωμά τα βλέπω για την Ελληνική πραγματικότητα. Το θέμα αυτό ίσως και να μην θα λυθεί τώρα αλλά σε επόμενη φάση. Και πάλι οι προβλέψεις είναι παρακινδυνευμένες. Η επόμενη κίνηση όμως είναι σίγουρα η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, θέλοντας και μη.  

 

Πίστεψε με τα ξέρω απο μεσα και γώ... Δνε ειναι ακριβώς έτσι με την επιτροπή.

Ε.Δ δεν θα μας δώσουν ειμαι σιγουρος ..Θα λεμε με μεταπτυχιακο θα είμαστε σαν εσας ίσως ή με εργασιακή εμπειρία..Κατσε να δούμε

Jimako σε πιστεύω. Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι παντογνώστης. Η αλήθεια είναι ότι προκύπτουν κάποια ερωτηματικά για τους παλαιούς αποφοίτους αλλά δεν νομίζω ότι θα μείνετε στον αέρα. Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα θετικά για όλους γιατί ειλικρινά πιστεύω στην επαγγελματική και προσωπική σας αξία.

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε

Kon ούτε εγώ παντογνωστης είμαι μην νομίζεις αλλά λόγω της δουλειάς μέσα στο τει και της θείας ακούν διαφορά τα αυτιά μου.. Επίσης μου είπε συνάδελφος καθηγητής στο τει Πάτρας ότι ήρθε αξιολόγηση και τους είπε ρίξτε το επίπεδο κοντεύετε να γίνετε πολυτεχνείο και μετά δεν θα χετε λόγω ύπαρξης... Αυτό μήπως τα λέει όλα για τις διαφορές φοβάμαι...

Προσωπικά περιμένω και τ πανεπιστήμιο δυτικής γιατί εγώ είμαι με ελλιπή προσόντα , μ λείπουν 2 εξάμηνα διδακτική εμπειρία και μετά δεν θα με περνουν αν ενωθεί... Αλλά Ελλάδα είσαι.. Προτιμώ να γίνει κάτι καλό και θα βρω τον δρόμο μ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.