Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτά με το λόγο ύπαρξης και τα προσόντα των εργαζομένων είναι σημαντικές παράμετροι που επηρεάζουν εκ των έσω την εξέλιξη των λεγόμενων ΤΕΙ. Πάλι στους διορισμούς δηλαδή παίζεται το παιχνίδι.

  • Απαντήσεις 362
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Επίσης μου είπε συνάδελφος καθηγητής στο τει Πάτρας ότι ήρθε αξιολόγηση και τους είπε ρίξτε το επίπεδο κοντεύετε να γίνετε πολυτεχνείο και μετά δεν θα χετε λόγω ύπαρξης...

Αν αυτό είναι όντως έτσι, τότε κάτι τρέχει με τις πληροφορίες μου. Θα το ψάξω.

 

Αλλά και να μην το ψάξω κοντά είμαστε, θα δούμε

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε

Αν αυτό είναι όντως έτσι, τότε κάτι τρέχει με τις πληροφορίες μου. Θα το ψάξω.

 

Αλλά και να μην το ψάξω κοντά είμαστε, θα δούμε

Ε ναι , καλα μην σκάς θα δείξουν οι εξελίξεις :P

Δημοσιεύτηκε

Kon ούτε εγώ παντογνωστης είμαι μην νομίζεις αλλά λόγω της δουλειάς μέσα στο τει και της θείας ακούν διαφορά τα αυτιά μου.. Επίσης μου είπε συνάδελφος καθηγητής στο τει Πάτρας ότι ήρθε αξιολόγηση και τους είπε ρίξτε το επίπεδο κοντεύετε να γίνετε πολυτεχνείο και μετά δεν θα χετε λόγω ύπαρξης... Αυτό μήπως τα λέει όλα για τις διαφορές φοβάμαι...

Προσωπικά περιμένω και τ πανεπιστήμιο δυτικής γιατί εγώ είμαι με ελλιπή προσόντα , μ λείπουν 2 εξάμηνα διδακτική εμπειρία και μετά δεν θα με περνουν αν ενωθεί... Αλλά Ελλάδα είσαι.. Προτιμώ να γίνει κάτι καλό και θα βρω τον δρόμο μ

Τι πατατα ειναι αυτο παλι?

Δηλαδη το Ε.Μ. Πολυτεχνειο που απεσπασε απο τις μετριοτερες αξιολογησεις αναμεσα σε όλα τα πανεπιστημια και ΤΕΙ τι πρεπει να γινει?

Η ΑΔΙΠ αξιολογει τα Πανεπιστημια και ΤΕΙ με τα ιδια κριτηρια....

Τα ΤΕΙ υποτιθεται δεν υπαρχουν "επειδης ειναι χαμηλοτερα", αλλα επειδη α) η γνώση (επιπεδου ανωτ. εκπαιδευσης) μεταφέρεται με αλλο τροπο β) διεξαγουν περισσοτερο εφαρμοσμένη ερευνα σε σχεση με τα πανεπιστημια. Αυτο ομως δεν αφορα στους αποφοιτους...

 

 

 

Καλησπέρα atsalovergas. 

Επίτρεψέ μου κατ' αρχήν να ξαναπώ ότι δεν υπάρχει "ευρωπαϊκή νομοθεσία" πουθενά, τουλάχιστον στο θέμα που εξετάζουμε. Ούτε βέβαια οι χώρες της Ε.Ε. αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν ενιαία το σύστημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Υπάρχουν όμως μετά από διακρατικές συμφωνίες, σαφείς οδηγίες σύγκλισης που αφού τις αποδέχονται τα κράτη μέλη υποχρεούται να τις ενσωματώσουν στην εθνική τους νομοθεσία. Επιμένω στην αποσαφήνιση του όρου γιατί η χρήση του είναι καταχρηστική και μόνο για να προσδώσει κύρος σε κάποιες πολιτικές απόψεις. 

 

Υπάρχει το Εθνικο πλαισιο προσόντων ομως... Για αυτες ακριβως τις "μεταφρασουλες" φτιαχτηκε.... Υπάρχει πίεση αντιστοίχισης επιπέδων του ΕΠΠ με τα ΕΔ.... Τα πανεπιστημια ειναι στο ιδιο επίπεδο με τα ΤΕΙ (6), ενώ όποιος εχει μεταπτυχιακο παει 7. Και στην εθνικη νομοθεσια ετσι ειναι (Ν4009/11), αλλα με αστερισκους που ειναι για εσωτερικη κατανάλωση.... 

Δημοσιεύτηκε

...και λέει ο κακός λύκος στην κοκκινοσκουφίτσα (αφού φόρεσε το σκουφί της γιαγιάς) άνοιξε μου την πόρτα είμαι η γιαγιάκα σου έλα σε μένα . 

Δημοσιεύτηκε

Τα ΤΕΙ υποτιθεται δεν υπαρχουν "επειδης ειναι χαμηλοτερα", αλλα επειδη α) η γνώση (επιπεδου ανωτ. εκπαιδευσης) μεταφέρεται με αλλο τροπο β) διεξαγουν περισσοτερο εφαρμοσμένη ερευνα σε σχεση με τα πανεπιστημια. Αυτο ομως δεν αφορα στους αποφοιτους...

 

Εάν δεν αφορά στους αποφοίτους, τότε υπάρχει επικάλυψη με τα πανεπιστήμια και πρέπει να γίνουν συγχωνεύσεις ώστε με τις υποδομές του ενός να γίνεται και η δουλειά του άλλου. Οι τυχόν επιτυχημένες μέθοδοι των "ΤΕΙ" μπορούν να ενσωματωθούν στο σύστημα των πανεπιστημίων και το ίδιο και η εφαρμοσμένη έρευνα μπορεί να διεξάγεται παράλληλα με την πιο θεωρητική από τα ίδια ιδρύματα. Αυτό εννοούν οι αξιολογητές.

 

 

Την ύπαρξή τους λοιπόν τη στηρίζουν στο να προσφέρουν κάτι μοναδικό που δε το προσφέρει ο άλλος, κι ας είναι και κατώτερο. Που η έννοια κατώτερο είναι σχετική. Μπορεί να είναι και ανώτερο.

Δημοσιεύτηκε

 Που η έννοια κατώτερο είναι σχετική. Μπορεί να είναι και ανώτερο.

Κάπου εδω σε εχασα...

Ο,τι γινεται σε επιπεδο ιδρυματων δεν αφορα στους αποφοιτους απο τη στιγμή που ειναι απόφοιτοι επιπεδου 6 ή 7 (αν εχουν μαστερ) ή 8 (με PhD).

 

Ειτε το αγγλοσαξωνικο μοντελο είτε μοντελο γερμανιας-αυστριας (παρομοιο με ελλαδας πριν σπασει και αυτο σε αγγλοσαξονικο), οι αποφοιτοι ήταν εξασφαλισμένοι μηχανικοί στις χωρες τους μεσω συγκεκριμενης διαφανους διαδικασιας... μονο εδω το λιβανιζουμε... "ιδιαιτεροτητα ελληνικης αγορας" και πρασειν αλογα..

Δημοσιεύτηκε

Η ιδιαιτερότητα της ελληνικής αγοράς είναι ο ρόλος του δημοσίου, ως του μεγαλύτερου εργοδότη της χώρας. Εάν όλα τα τριτοβάθμια ιδρύματα μπουν σε ενιαίο σύστημα κατάταξης αυτοί που θα ξεχωρίσουν (και τελικά θα διοριστούν) θα είναι οι πρώτοι των πρώτων. Και οι υπόλοιποι δε θα έχουν καμία ελπίδα, άρα δε πρόκειται και να ψηφίσουν. Οι άλλες βαθμίδες (ΤΕ, ΙΕΚ) δίνουν ένα προβάδισμα και σε άλλες ομάδες ψηφοφόρων (που ζουν με την ελπίδα να βγει μια προκήρυξη για την περίπτωσή τους) και ταυτόχρονα είναι και οι ίδιες πεδίο για επιπλέον διορισμούς (καθηγητές, συμβασιούχοι, γραμματείς, κηπουροί κλπ).

Δημοσιεύτηκε

Ξεφύγετε λίγο από την ελληνική πραγματικότητα (και ειδικά από το δημόσιο) και σκεφτείτε τον Γερμανό, Ιταλό, Πολωνό,κ.ο.κ. Οι οποίοι δεν μπορούν να εργαστούν με το BSc ως μηχανικοί στην Ελλάδα.

 

Αυτό αντίκειται σε μία σειρά νόμων που αφορά την ελεύθερη μετακίνηση εργαζομένων και επιστημόνων. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο αναφέρθηκα σε προηγούμενα μηνύματα στο FEANI,στο οποίο το ΤΕΕ είναι μέλος και ως τέτοιο έχει υποχρεώσεις!

Δημοσιεύτηκε

Να μην ξεχάσουμε να πούμε οτι απόφοιτος Fachhochschule δλδ αντίστοιχου ΤΕΙ απο Γερμανία,4ετους φοίτησης, απολαμβάνει ΠΛΗΡΗ Ε.Δ. στην Ελλάδα.

 

Πλήρης αναντιστοιχία...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.