Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2017 Ποιά είναι η αντίληψη του ΚΑΤΕΕτζή δηλαδή; Πρέπει να θεωρούμε φυσιολογικό τον μηχανολόγο να έχει απεριόριστα ηλεκτρολογικά; Τον ηλεκτρολόγο απεριόριστα μηχανολογικά; Τον ΠΜ να κάνει από γέφυρες μέχρι τοπογραφικά και περιβαλλοντικά; Τον αρχιτέκτονα να κάνει στατικά; Η ανώτατη βαθμίδα θεωρείται δεδομένη παντού ως higher education, η διάκριση "ανώτερη" και "ανώτατη" είναι όπως πάντα μία ελληνική πατέντα που πήγε στον κάδο των αχρήστων. Όταν τα μαθήματα έχουν διδαχθεί σωστά*, ο φοιτητής τα έχει παρακολουθήσει ανελλιπώς** και έχει επιτύχει στην εξέταση του μαθήματος, είναι "πιστοποιημένος" τουλάχιστον για τις αντίστοιχες μελέτες και επιβλέψεις. Εξ' άλλου ένας μηχανικός υπογράφει πάντα με τις αστικές και ποινικές ευθύνες που του αναλογούν. Ίσως αυτό να το ξεχνούν μερικοί εδώ μέσα, αλλά ο μηχανικός είναι πρωτίστως δουλειά ευθύνης. Αν κάποιος είναι ηλεκτρολόγος και κωλώνει να αναλάβει υπεύθυνη θέση σε σταθμό συμπαραγωγής ή ατμοηλεκτρικό εργοστάσιο ας μην το κάνει. Εγώ προσωπικά και μελέτες - εγκαταστάσεις υποσταθμών έχω κάνει και ανελκυστήρων κλπ. Δεν αισθάνθηκα ποτέ την ανάγκη να ρωτήσω έναν ηλεκτρολόγο. *Γι΄αυτό φωνάζω για την πιστότητα των διδασκόντων, γιατί μερικοί από αυτούς ενδιαφέρονται μόνο για μισθολογική τους "αναβάθμιση". Εξ άλλου ο καλός καθηγητής θα φανεί στην αυτοπεποίθηση των φοιτητών του. **Όταν ο φοιτητής μπαίνοντας στη σχολή αρχίζει τις αναίτιες καταλήψεις και τις μεταφορές μαθημάτων από το 1ο εξ. στο 10ο, μοιραίο είναι να κωλώνει να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Οι μισοί από αυτούς στην πορεία αλλάζουν επάγγελμα.
project.breeze Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2017 Όταν τα μαθήματα έχουν διδαχθεί σωστά*, ο φοιτητής τα έχει παρακολουθήσει ανελλιπώς** και έχει επιτύχει στην εξέταση του μαθήματος, είναι "πιστοποιημένος" τουλάχιστον για τις αντίστοιχες μελέτες και επιβλέψεις. Εξ' άλλου ένας μηχανικός υπογράφει πάντα με τις αστικές και ποινικές ευθύνες που του αναλογούν. Ίσως αυτό να το ξεχνούν μερικοί εδώ μέσα, αλλά ο μηχανικός είναι πρωτίστως δουλειά ευθύνης. Αν κάποιος είναι ηλεκτρολόγος και κωλώνει να αναλάβει υπεύθυνη θέση σε σταθμό συμπαραγωγής ή ατμοηλεκτρικό εργοστάσιο ας μην το κάνει. Εγώ προσωπικά και μελέτες - εγκαταστάσεις υποσταθμών έχω κάνει και ανελκυστήρων κλπ. Δεν αισθάνθηκα ποτέ την ανάγκη να ρωτήσω έναν ηλεκτρολόγο. *Γι΄αυτό φωνάζω για την πιστότητα των διδασκόντων, γιατί μερικοί από αυτούς ενδιαφέρονται μόνο για μισθολογική τους "αναβάθμιση". Εξ άλλου ο καλός καθηγητής θα φανεί στην αυτοπεποίθηση των φοιτητών του. **Όταν ο φοιτητής μπαίνοντας στη σχολή αρχίζει τις αναίτιες καταλήψεις και τις μεταφορές μαθημάτων από το 1ο εξ. στο 10ο, μοιραίο είναι να κωλώνει να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Οι μισοί από αυτούς στην πορεία αλλάζουν επάγγελμα. Θα σου κάνω μία ερώτηση και περιμένω ευθεία και λιτή απάντηση. Συμφωνείς ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ να έχει απεριόριστα δικαιώματα στα ηλεκτρολογικά;
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 (edited) 4 σελίδες ΣΤΡΑΒΟΜΑΡΑΣ επειδή κανένα αμετροεπές νεούδι δεν διάβασε τον νόμο και απλά λένε πράγματα που δεν ξέρουν . Και θεωρώ ότι είμαι και πολύ ευγενικός όπως τα λέω με αυτά που διάβασα . Αρχικά τα μπλέ γράμματα τα έβαλε ο συνάδελφος που ανέβασε τα δεδομένα από το σχέδιο νόμου , για να τονίσει κάτι κατά την δική του άποψη . Προφανώς δεν υπάρχουν μπλέ γράμματα στο σχέδιο νόμου ... Σιγά μην υπάρχουν και emoticons. Ποτέ ΜΑ Ποτέ δεν υπήρξε παρακολούθηση πτυχιούχων ΑΣΤΕΜ-ΚΑΤΕΕ 2 εξαμήνων για να ισοτιμηθούν με τα ΤΕΙ του 1983 . Και γιατί να υπάρξει αφού η διάρκεια σπουδών ήταν 3,5 χρόνια και στις δύο περιπτώσεις . Τρία χρόνια μαθήματα και έξι μήνες πρακτική και πτυχιακή . Αντίθετα υπήρξε παρακολούθηση δύο εξαμήνων για τις σχολές οικονομίας και παραιατρικών που ήταν 2,5 χρόνια στα ΚΑΤΕΕ και αυτή όμως αφορούσε μόνο όσους είχαν λιγότερο από 5 χρόνια πείρα μετά την λήψη του πτυχίου . Ετσι λοιπόν η νομοθεσία προβλέπει την πλήρη ισοτιμία των ΑΣΥ , ΑΣΤΕΜ και ΣΤΕΦ , αν και οι δύο πρώτες υπήρχαν τις εποχές που δεν έμπαινες με βάση λιγότερη από 11 και με συναγωνισμό 1 : 6 όπως έχω ξαναγράψει , ενώ τα τμήματα είχαν μόλις από 20-40 φοιτητές . Επί της ουσίας προφανώς αφού λύνεται και σωστά το θέμα με τα πτυχία επιπέδου 6 και 7 , προφανώς θα πρέπει κάποια στιγμή να πάμε σε λύσεις που δεν θα ανατρέπουν τα σημερινά , αλλά στο μέλλον θα έχουν άλλη λογική . Ετσι το επίπεδο 6 θα πρέπει να δίνει αυτοδύναμη υπογραφή σε μεγάλο μέρος του αντικειμένου ειδίκευσης και θα έχουμε αύξηση αυτού με πιστοποιημένη εμπειρία , ενώ το επίπεδο 7 θα δίνει απεριόριστα στον τομέα ειδίκευσης και προχωρημένα στα υπόλοιπα που πιθανόν να πάνε σε απεριόριστα με εμπειρία . Προφανώς οι κάτοχοι 6 με μεταπτυχιακό θα πηγαίνουν στο 7 του μεταπτυχιακού δηλαδή σε απεριόριστο , αλλά πάντα όλα αυτά θα γίνουν για όσους περάσουν την επόμενη χρονιά ως προς τους περιορισμούς . Για τους υπάρχοντες του 6 θα χρειαστούν μεταβατικές διατάξεις που προφανώς θα πρέπει να είναι επικαιροποιημένα και αναβαθμισμένα τα δικαιώματα των ΑΣΥ και προχωρημένα ανάλογα με μεταπτυχιακά ή και εμπειρία σε συγκεκριμένους τομείς . Για τους υπάρχοντες του 7 δεν θα αλλάξει κάτι από το απεριόριστο . Μιλώντας για τους δομικούς που γνωρίζω , έχω ξαναπεί ότι μέχρι τα μέσα του 80 , είχαμε πρακτικά αυτόνομη υπογραφή για το 70-80 % των συνήθων ιδιωτικών έργων . Αυτό πρακτικά σήμερα σημαίνει συγκεκριμένα πράγματα , αλλά πλέον η πίττα είναι μικρή και τα σκυλιά αγέλες.... Edited Ιούνιος 4 , 2017 by BAS
JimakosR Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 (edited) Για τα δικαιώματα εκεί πάει σε αυυο συμφωνώ. Για το άλλο θέμα relax ...λεουρα... Edited Ιούνιος 4 , 2017 by JimakosR
Alexios Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Αγαπητέ συνάδελφε Bas, αυτό που συνέχεια επαναλαμβάνεις "στο 80% των έργων είχαμε αυτόνομη υπογραφή" δεν παίζει ούτε για πλάκα, οπότε μην παραπληροφορείς ειδικά τα νέα παιδιά (να σου θυμήσω οτι είμαι απόφοιτος το 1979), εκτός κι αν αναφέρεσαι για συναδέλφους που δούλευαν απκλειστικά σε οικισμούς - χωριά. Ομως το ειδικό δεν μπορεί να αποτελεί γενίκευση.
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 (edited) Θα σου κάνω μία ερώτηση και περιμένω ευθεία και λιτή απάντηση. Συμφωνείς ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ να έχει απεριόριστα δικαιώματα στα ηλεκτρολογικά; Εκφράζω ευθέως τη δική μου άποψη και μόνο: Όχι. Θα ήθελα να είχε απεριόριστα ε.δ. και στα μηχανολογικά διότι δεν υπάρχει μηχανολόγος που να μην έχει δικαιώματα και γνώση στον ηλεκτρισμό και ηλεκτρολόγος που να μην ασχολείται με κίνηση! Αιτιολόγηση: Η Ε.Ε. είναι ένα φιλελεύθερο παντοπωλείο. Πλην όμως έχει ασφαλιστικές δικλείδες για να προστατεύει τους καταναλωτές όσο πιο καλά γίνεται. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς, αν κριθεί γενικά το πανεπιστήμιό σου ως επαρκές, να ασκείς ελεύθερα το επάγγελμά σου χωρίς περιορισμούς, φτάνει να μπορείς να αναλαμβάνεις τις ευθύνες που σου αναλογούν. Έτσι θα σταματήσουν τα παραμυθάκια του στυλ "Στο δικό μας ΤΕΙ η ΑΔΙΠ έβαλε 30 με άριστα το 10", ή "στο δικό μας ΑΕΙ ΤΤ ο κάθε καθηγητής κάνει 100 δημοσιεύσεις το χρόνο, ενώ οι δικοί σας είναι τεμπέληδες" κλπ κλπ. Αν έχεις τους καλύτερους καθηγητές και τα καλύτερα προγράμματα σπουδών ιδού η Ρόδος... Π.χ. πέρυσι είχε καταδικαστεί σε τρία χρόνια φυλάκιση γιατρός διευθυντής νοσοκομείου, γιατί κρίθηκε ένοχος για βαρεία αμέλεια, που στοίχισε τη ζωή εφήβου από μηνιγγίτιδα. Τι να κάνουμε, τα μεταξωτά βρακιά... Ακόμα και να βγεις στο φόρουμ και ρωτήσεις: "Παιδιά γι' αυτή τη δουλειά τι εναλλάκτη να επιλέξω;", ακόμη και αν σου δώσουν τη σωστή απάντηση, η επιλογή θα φέρει τη δική σου υπογραφή με τα συνεπακόλουθα. Edited Ιούνιος 4 , 2017 by Konstantinos IB
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Αγαπητέ συνάδελφε Bas, αυτό που συνέχεια επαναλαμβάνεις "στο 80% των έργων είχαμε αυτόνομη υπογραφή" δεν παίζει ούτε για πλάκα, οπότε μην παραπληροφορείς ειδικά τα νέα παιδιά (να σου θυμήσω οτι είμαι απόφοιτος το 1979), εκτός κι αν αναφέρεσαι για συναδέλφους που δούλευαν απκλειστικά σε οικισμούς - χωριά. Ομως το ειδικό δεν μπορεί να αποτελεί γενίκευση. Εγραψα μερικές σελίδες πιό πίσω Ετσι ένας Π.Υ. ή ένας Τ.Π.Μ.Δ.Ε. μπορούσαν με αυτόνομη υπογραφή σε τοπογραφικό , αρχιτεκτονικά , στατικά με απαλλαγή από ΑΕ , θερμομόνωση και υδραυλικά (για τα άνω των 1500 κμ κτίρια) , να μελετήσουν , επιβλέψουν , κατασκευάσουν όλα τα ιδιωτικά οικοδομικά έργα , κυρίως όσα γίνονταν σε μικρές πόλεις , κωμοπόλεις και χωριά . Εγώ λοιπόν που είμαι απόφοιτος του 1981 έκανα τέτοιες δουλειές στα ΒΠ της Αθήνας την δεκαετία του 80 και του 90 . Αλλά μετά το 1984 που καταργήθηκε ο Α.Κ. του Ρουσσόπουλου όπως ίσχυε και έδινε την δυνατότητα της απαλλαγής από Ακριβή Α.Ε. ουσιαστικά χάσαμε μέρος της αυτονομίας γιατί δεν επικαιροποιήθηκε το συγκεκριμένο ΕΔ . Αυτά βέβαια ενώ είχαμε διδαχθεί ΑΕ στις σχολές και μάλιστα συνέβαινε το παράδοξο να μην μπορέσουμε να υπογράφουμε στην ελεύθερη αγορά τις πτυχιακές μας , όσοι είχαμε κάνει αυτές στο εργαστήριο του ΩΣ . Τα ιδιωτικά οικοδομικά έργα , είναι μονοκατοικίες , διπλοκατοικίες , μεζονέττες , προσθήκες ορόφου κλπ . Ακόμα είναι συνδυασμός εμπορικής και οικιστικής χρήσης , μικρής επαγγελματικής κ.α. Δεν είναι πολυκατοικίες που έχεις επιχείρηση . Μετά δε τον 1337 που είχαμε την δημιουργία των μεζονετοπόλεων , οι δουλειές ήταν κλασσικά διόροφα με υπόγειο και σοφίτα . Εγώ δεν έχω δουλέψει ποτέ σε οικισμό-χωριά , αλλά η άποψη μου είναι αυτή . Και μάλιστα την πρόλαβα για λίγο διάστημα αφού όπως είπα από το 1984 τα στατικά άρχισαν να αλλάζουν .
stasinos1972 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Εφόσον η τετραετής φοίτηση δίνει 240 μονάδες σε όλα τα ιδρύματα της Ευρώπης τότε θα πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα σαν απόφοιτοι. Να έχουν την ίδια ιδιότητα σαν επιστήμονες. Η πανεπιστημιακή / τεχνολογική κατεύθυνση δεν είναι διαφορά ειδικά όταν ακολουθούν κι άλλοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών. Άρα όλοι το ίδιο δεν πα να είναι διπλωματούχοι,πτυχιούχοι κ.α. Η ελληνική ιδιαιτερότητα οδηγεί σε στρεβλώσεις που επηρεάζουν Έλληνες και ξένους αποφοίτους σχολών. Καμία διαφοροποίηση μεταξύ των φοιτητών τουλάχιστον για το πρώτο πτυχίο. Όλοι ίσοι. Όποιος θέλει να κάνει 5ετή πτυχία-μεταπτυχιακά για να αποκτούν οι φοιτητές του περισσότερα εφόδια δωρεάν να είναι ελεύθερος να το κάνει. Δικαίωμά του αν μπορεί να το στηρίξει οικονομικά. Όλοι όμως που έχουν πτυχίο-μεταπτυχιακό-διδακτορικό να έχουν την ίδια αντιμετώπιση αρχικά σαν απόφοιτοι (δηλαδή από το Υπουργείο Παιδείας) και κατόπιν από την πολιτεία ως ισότιμα μέλη του οποιουδήποτε φορέα που εμπλέκεται στην άσκηση του βιοποριστικού τους επαγγέλματος. Επίσης δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός στην εξέλιξη τους. Τι παει να πει λέκτορας και καθηγητής εφαρμογών; γελοιότητες ελληνικής πατέντας!!!!! Ε Ι Ν Α Ι Τ Ο Σ Ο Α Π Λ Ο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Επίσης ειναι 2-3 που γράφουν εδώ λες και ειναι σε υπηρεσία. Έλεος ρε παιδιά κάντε και καμία μελέτη να βγάλετε το ψωμί σας και ξεκολλήστε. Έτσι κι αλλιώς όλα αυτά που θα γίνουν σας ξεπερνάνε. Δεν πρόκειται να σας ρωτήσουν για να τα κάνουν. Άσε που τους τα επιβάλλουν τα μνημόνια αφού τόσα χρόνια το κολοβαρουσαν. Sent from my iPad using Tapatalk
JimakosR Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Εφόσον η τετραετής φοίτηση δίνει 240 μονάδες σε όλα τα ιδρύματα της Ευρώπης τότε θα πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα σαν απόφοιτοι. Να έχουν την ίδια ιδιότητα σαν επιστήμονες. Η πανεπιστημιακή / τεχνολογική κατεύθυνση δεν είναι διαφορά ειδικά όταν ακολουθούν κι άλλοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών. Άρα όλοι το ίδιο δεν πα να είναι διπλωματούχοι,πτυχιούχοι κ.α. Η ελληνική ιδιαιτερότητα οδηγεί σε στρεβλώσεις που επηρεάζουν Έλληνες και ξένους αποφοίτους σχολών. Καμία διαφοροποίηση μεταξύ των φοιτητών τουλάχιστον για το πρώτο πτυχίο. Όλοι ίσοι. Όποιος θέλει να κάνει 5ετή πτυχία-μεταπτυχιακά για να αποκτούν οι φοιτητές του περισσότερα εφόδια δωρεάν να είναι ελεύθερος να το κάνει. Δικαίωμά του αν μπορεί να το στηρίξει οικονομικά. Όλοι όμως που έχουν πτυχίο-μεταπτυχιακό-διδακτορικό να έχουν την ίδια αντιμετώπιση αρχικά σαν απόφοιτοι (δηλαδή από το Υπουργείο Παιδείας) και κατόπιν από την πολιτεία ως ισότιμα μέλη του οποιουδήποτε φορέα που εμπλέκεται στην άσκηση του βιοποριστικού τους επαγγέλματος. Επίσης δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός στην εξέλιξη τους. Τι παει να πει λέκτορας και καθηγητής εφαρμογών; γελοιότητες ελληνικής πατέντας!!!!! Ε Ι Ν Α Ι Τ Ο Σ Ο Α Π Λ Ο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Επίσης ειναι 2-3 που γράφουν εδώ λες και ειναι σε υπηρεσία. Έλεος ρε παιδιά κάντε και καμία μελέτη να βγάλετε το ψωμί σας και ξεκολλήστε. Έτσι κι αλλιώς όλα αυτά που θα γίνουν σας ξεπερνάνε. Δεν πρόκειται να σας ρωτήσουν για να τα κάνουν. Άσε που τους τα επιβάλλουν τα μνημόνια αφού τόσα χρόνια το κολοβαρουσαν. Sent from my iPad using Tapatalk +1000
Alexios Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2017 Bas, Να πληροφορήσω οτι κανένας αντισεισμικός κανονισμός δεν καταργήθηκε το 1984, πολλώ δε μάλλον του Ρουσσόπουλου γιατί δεν υπήρχε τέτοιος (προφανώς μπερδεύεις τον Α.Κ. του 1959 με την ελληνική μέθοδο του Ρουσσόπουλου). Το 1986 μετά το σεισμό της Καλαμάτας και την αποκτηθείσα εμπειρία, μπήκαν κάποια πρόσθετα άρθρα στον υπάρχοντα αντισεισμικό κανονισμό του 1959. Τώρα όσον αφορά τα περί αυτοδυνάμου υπογραφής νομίζω έχω ήδη απαντήσει. Μην ξεχνάς βέβαια οτι όλα στηρίζονται σε εθιμικό δίκαιο και όχι σε ορθολογική νομοθεσία. Με άλλα λόγια τόσα χρόνια δουλεύαμε - όπως δουλεύαμε - με την ανοχή της πολιτείας χωρίς νομοθετικό πλαίσιο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα