Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θα πήγαν στο μουσείο σου λέω. Δίπλα στα απολιθώματα του Graecopithecus freybergi θα είδαν και το απολίθωμα ενός τεχνολόγου και θα τους έμεινε στο μυαλό. Μην νομίζεις πως χωράει και πολλά. Εδώ μία νομοθεσία του 1930 και δεν χωράει ο νους τους ότι πρέπει να αλλάξει...

  • Απαντήσεις 362
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν για να τα ξεκαθαρίζουμε γιατί τα έχετε μπερδέψει τα νεουδια και βράζει και το αίμα σας .

 

Μέχρι το 1970 έχουμε τους υπομηχανικούς. Από το 1970 έχουμε τις ΑΣΤΕΜ που για να κάνουν πιο εύπεπτη την μείωση των ετών σπουδών από 4 σε 3.5 αλλά με διαχωρισμό των πολιτικων σε δομικούς συγκοινωνιακούς και τοπογράφους και τωνΜ-Η σε Μ καιΗ έδωσαν τον τίτλο του Μηχανικού με τον προσδιορισμό του τεχνολογου .

 

Το 1983 το παζάρι έβγαλε από τις σχολές το Ανώτερες τις έκανε αδιαβάθμητες στην τριτοβάθμια αλλά έβγαλε και τον τίτλο του μηχανικού ονομάζοντας τις ΣΤΕΦ .

 

Το 2001 το παζάρι πήγε στο Ανώτατο αλλά το όνομα δεν άλλαξε. Άλλαξε ο τίτλος με το Μηχανικός ΤΕ .

 

Να δούμε το σημερινό παζάρι που θα κάτσει

Δημοσιεύτηκε

Οπότε μένει να παίρνουν ειδικότητα ηλεκτρολόγου μηχανικού οι Φυσικοί Ρ/Η και μηχανικού περιβάλλοντος Φυσικοί/Χημικοί/Βιολόγοι κλπ. 

Δημοσιεύτηκε (edited)

ΒAS δεν υφίσταται κανένα παζάρι. Από το 1983* o τεχνολογικός τομέας των ΑΕΙ δίνει BSc στο engineering και αποφοίτους engineers. O κύβος έχει ριφθεί στο εξωτερικό. Αυτό που γίνεται και θα εξελιχθεί στους προσεχείς μήνες έχει να κάνει με την διαχείριση των περιθωριακών ΤΕ & ΠΕ που αντιδρούν,για τους δικούς τους λόγους,στην εναρμόνιση των ευρωπαϊκών οδηγιών. Η φόρμουλα κατά το μεταβατικό στάδιο δείχνει να έχει βρεθεί, με το να δίνει MEng στους αποφοίτους του πανεπιστημιακού τομέα των ΑΕΙ.

 

Αυτή η περίοδος θα είναι μεταβατική μέχρι να γίνουν συγχωνεύσεις ιδρυμάτων και να έρθει το τελικό 4+1 για όλες τις σχολές μηχανικών (στα πρότυπα του τεχνολογικού τομέα).

 

Επίσης ο σχεδιασμός λαμβάνει ως παράμετρο και το ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις, ως μέθοδος εισδοχής σε όλα τα ΑΕΙ της χώρας καταργούνται.

Edited by atsalovergas
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Το 2001 το παζάρι πήγε στο Ανώτατο αλλά το όνομα δεν άλλαξε. Άλλαξε ο τίτλος με το Μηχανικός ΤΕ .

 

 

Ο τίτλος Μηχανικός ΤΕ θεσπίστηκε με το ΠΔ του 1989. Καμία σχέση με τον νόμο του 2001.

Δημοσιεύτηκε (edited)

 Η φόρμουλα κατά το μεταβατικό στάδιο δείχνει να έχει βρεθεί, με το να δίνει MEng στους αποφοίτους του πανεπιστημιακού τομέα των ΑΕΙ.

 

Αυτή η περίοδος θα είναι μεταβατική μέχρι να γίνουν συγχωνεύσεις ιδρυμάτων και να έρθει το τελικό 4+1 για όλες τις σχολές μηχανικών (στα πρότυπα του τεχνολογικού τομέα).

 

Επίσης ο σχεδιασμός λαμβάνει ως παράμετρο και το ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις, ως μέθοδος εισδοχής σε όλα τα ΑΕΙ της χώρας καταργούνται.

 

Ναι μεν αλλά. Ότι γίνεται αυτή τη στιγμή είναι υποχρεωτική εναρμόνιση, όχι με την "ευρωπαϊκή νομοθεσία" (δεν υφίσταται ο όρος*) όπως κάποιοι σανοπώλες υποστηρίζουν εδώ μέσα, αλλά με την μνημονιακή οδηγία των "θεσμών" περί ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων. Αυτό το "άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων" θα οδηγήσει σταδιακά μεν αλλά αρκετά γρήγορα, στην εξαφάνιση του επαγγελματία μηχανικού και στην κυριαρχία των πολυεθνικών. 

 

Το πρώτο σενάριο είναι αυτό που λες και το δεύτερο - που εξετάζει αυτή τη στιγμή η ΣΥΡΙΖοεπιτροπή που ασχολείται με την ενοποίηση των μηχανικών - είναι να δοθούν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα ανεξαρτήτως ετών φοίτησης. Και αυτό γιατί υπάρχουν ήδη μηχανικοί με πτυχία τριετούς φοίτησης από χώρες της Ε.Ε. που απολαμβάνουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα, ενώ οι υπόλοιποι συνάδελφοι των ΤΕΙ είναι αποκλεισμένοι από την μελετητική διαδικασία. Επίσης αυτό που ενδιαφέρει την Τρόικα είναι η οικονομική συμπίεση του κόστους των δημοσίων έργων. 

 

Στο εγγύς μέλλον θα κυριαρχήσουν στον κλάδο οι προτυποποιήσεις και οι πιστοποιήσεις, που θα βάλουν μεν τάξη στο επάγγελμα, αλλά θα οδηγήσουν σταδιακά πολλούς συναδέλφους σε αλλαγή επαγγέλματος. 

 

Και όποιος θυμάται τι είχε πει γνωστός πολιτικός απατεώνας της περιόδου 2010 - 2012 ("αποπληθωρισμός" και "πιστοποίηση αποφοίτων") θα καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει σήμερα.

 

Όσο για το σενάριο της απ' ευθείας εισαγωγής στα ΑΕΙ, αν παραμείνει σε αυτά το σημερινό καθεστώς δηλαδή, με απεριόριστο χρόνο σπουδών, ελεύθερες μεταφορές μαθημάτων, μη προστασία των σχολών από τον επαγγελματικό συνδικαλισμό και τους εξωσχολικούς παράγοντες (αντιεξουσιαστών κλπ) και καθηγητή κομματοκρατία, θα αποτελέσει την οριστική ταφόπλακα της παιδείας.

 

* Για του λόγου το αληθές εδώ:

http://library.tee.gr/digital/kma/kma_m1404.pdf

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε

Κωνσταντίνε ευχαριστώ προσωπικά για το άρθρο...

Για μένα πρέπει να προστατεύουν οι σχολές... Και να γίνουν πολλά άλλα... Αλλά κατι που δεν έχει πει ίσως κάνεις..

Φίλος πολιτικός μηχανικός Τ.Ε από τει αθηνας που τελείωσε τώρα και έχει και 2 paper θα φύγει για Γερμανία... Εκεί για να γίνει μηχανικός πρέπει να κάνει πρακτική ας πούμε 9-12 μήνες...και μετά ανάλογα με την εμπειρία έχεις και τα ανάλογα δικαιώματα...δεν τα λέω εγώ το παιδί γεννήθηκε Γερμανία... Εκεί όμως δεν έχουν θέμα με το τει..

 

 

Επίσης Κωνσταντίνε για την επιτροπή των 9 λες? Με την κ.διονυσοπουλου για αντιπρόεδρο?

Δημοσιεύτηκε (edited)

 το παιδί γεννήθηκε Γερμανία... Εκεί όμως δεν έχουν θέμα με το τει..

Φυσικά και δεν έχουν διότι, η Ελλάδα στην αρχή της σύστασης της Ε.Ε. (περί το 1990) τα δήλωσε μέσες τεχνικές σχολές. Μετά όμως από 4 χρόνια τα δήλωσε οριστικά ως πανεπιστήμια. Αφού είναι λοιπόν πανεπιστήμια...

 

Η κα Διονυσοπούλου; Τι έκανε αυτή; Παρεμπιπτόντως μιας και το ανέφερες:

https://www.esos.gr/arthra/49469/i-epitropi-gia-ta-epaggelmatika-dikaiomata-ton-ptyhioyhon-ton-panepistimion-kai-tei

"Το τι ακούω για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα των πτυχιούχων δε λέγεται, ομολόγησε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, θέλοντας έτσι να περιγράψει  πρόσφατα στο συνέδριο της ΟΣΕΠ-ΤΕΙ, τις αντιδράσεις στην αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων σε πτυχιούχους των ΑΕΙ."

Τι είναι αυτό; 

Edited by Konstantinos IB
Δημοσιεύτηκε

δηλαδή τι εννοεί ο (πρώην?) σαϊεντολόγος υπουργός?

 

ότι κατέχει το αντικείμενο και τον ενοχλούν?

 

αφού οι άνθρωποι (κι αυτοί και οι άλλοι) ΔΕΝ έχουν σχέδιο ανάπτυξης για τη χώρα, ΔΕΝ έχουν ιδέα πως θα οργανώσουν την παραγωγή και τι ανάγκες σε επιστημονικό δυναμικό πρέπει να ικανοποιηθούν, άρα ΔΕΝ έχουν σχέδιο για την παιδεία και την εκπαίδευση

πως έχουν άποψη για τα ΕΔ?

 

αυτά

 

και χωρίς παρεξήγηση (διότι έχουμε και ένα επίπεδο χιούμορ)

 

κάτι που μούρθε το πρωί...

για να κλείσω εντός θέματος (ΤΕΕ)

 

δεν έχω τίποτα με τους ΠΜ,

μερικοί από τους καλύτερούς μου φίλους είναι ΠΜ

αρκεί να μην το προβάλλουν και να μην προκαλούν   :mrgreen:   :mrgreen:   :mrgreen:

στο ΤΕΕ τους ας κάνουν ότι θέλουν

Δημοσιεύτηκε

 

 

Επίσης ο σχεδιασμός λαμβάνει ως παράμετρο και το ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις, ως μέθοδος εισδοχής σε όλα τα ΑΕΙ της χώρας καταργούνται.

 

Μετά απο πόσες απογοητεύσεις σταματάμε να πιστεύουμε σε καταφανέστατες παπάτζες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.