georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 (edited) Εάν εφαρμοστούν αυτοί οι νόμοι και στην ελλάδα τότε τα "τεϊ" θα πάψουν να αποτελούν κάτι το ξεχωριστό και θα κλείσουν. Εάν δε κλείσουν θα πρέπει μεταξύ άλλων να εφαρμόζονται οι ίδιες διαδικασίες διορισμού καθηγητών και συμβασιούχων, οπότε οι άνθρωποι που ήδη εργάζονται σ' αυτά μπορεί και να κριθούν ακατάλληλοι όταν ξαναπροκηρυχθεί η θέση τους.. Όλα αυτά θα οδηγήσουν ξανα στις εποχές και στους λόγους που δημιουργήθηκαν τα "τεϊ" ως κοινωνικό μέτρο για να σπάσει λίγο η κάστα των επιστημόνων που είχε ταυτιστεί και με ταξικά φαινόμενα. Edited Μάιος 30 , 2017 by georgios_m
Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Μεταξύ μας παίδες.....εδω συζητάνε "νομιμοποίηση τίτλων σπουδών & ψευδών απολυτηρίων" για όσους εργάζονται στο δημόσιο με ψευδή πιστοποιητικά κτλ..... Δε θα βρούνε τρόπο να "νομιμοποιήσουν" την διαφορά ΑΕΙ - ΤΕΙ στο δημόσιο? Το θέμα είναι τι θα γίνει στον ιδιωτικό τομέα
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Εάν εφαρμοστούν αυτοί οι νόμοι και στην ελλάδα τότε τα "τεϊ" θα πάψουν να αποτελούν κάτι το ξεχωριστό και θα κλείσουν. Εάν δε κλείσουν θα πρέπει μεταξύ άλλων να εφαρμόζονται οι ίδιες διαδικασίες διορισμού καθηγητών και συμβασιούχων, οπότε οι άνθρωποι που ήδη εργάζονται σ' αυτά μπορεί και να κριθούν ακατάλληλοι όταν ξαναπροκηρυχθεί η θέση τους.. Όλα αυτά θα οδηγήσουν ξανα στις εποχές και στους λόγους που δημιουργήθηκαν τα "τεϊ" ως κοινωνικό μέτρο για να σπάσει λίγο η κάστα των επιστημόνων που είχε ταυτιστεί και με ταξικά φαινόμενα. Έχει ήδη προαναγγελθεί η ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με την συγχώνευση ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά. Το ίδιο θα γίνει και με άλλα μεγάλα ΤΕΙ. Τα μικρότερα πιθανοτατα θα συγχωνευτούν με κοντινά πανεπιστήμια. Κανένα ίδρυμα δε θα κλείσει. Όσο για τις διαδικασίες διορισμού καθηγητών και συμβασιούχων, δεν υπάρχει διαφορά στα προσόντα που απαιτούνται. Ίσα ίσα που για τους καθηγητές ΤΕΙ ζητείται και επαγγελματική εμπειρία που δεν απαιτείται για καθηγητές πανεπιστήμιου.
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 (edited) Κι αυτό που είπε ο προηγούμενος "ρίξτε το επίπεδο γιατί έτσι όπως το πάτε δε θα έχετε λόγο ύπαρξης" πώς το σχολιάζεις εσύ? Συγχώνευση σημαίνει ότι ο ένας από τους δύο παύει να είναι ανεξάρτητος, άρα πρακτικά κλείνει. Αν σήμερα συγχωνευθούν τα ΤΕΙ αθήνας και πειραιά, αύριο θα συγχωνευθούν και όλα τα υπόλοιπα ιδρύματα του λεκανοπεδίου σε ένα. και τότε είναι λογικό ότι από τα ομοειδή τμήματα θα μείνει μόνο το ένα.. οπότε εγώ βλέπω είτε απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων αλλά σύντομα συγχώνευση των τμημάτων που δίνουν ακριβώς τα ίδια δικαιώματα, είτε συνέχιση της σημερινής κατάστασης για να διασωθούν οι εργαζόμενοι σα ΤΕΙ και ο ψηφοθηρικός θεσμός του ΤΕ στο δημόσιο. Edited Μάιος 30 , 2017 by georgios_m
JimakosR Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Γιώργο μην βιάζεσαι.. περιμένουμε να δουμε..
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 (edited) Συγχώνευση σημαίνει ότι ο ένας από τους δύο παύει να είναι ανεξάρτητος, άρα πρακτικά κλείνει. Επειδή βλέπω τα ελληνικά σου θέλουν βοήθεια: συγχώνευση θηλυκό η ένωση δύο στοιχείων ή συνόλων σε ένα νέο καινούριο ομογενές σύνολο https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7 Όσο για το "ρίξτε το επίπεδο", εγώ χαίρομαι που δεν έχουν ρίξει κανένα επίπεδο τα ΤΕΙ και στις εκθέσεις τις ΑΔΙΠ βαθμολογούνται μόνο ως πολύ καλά και άριστα. Τώρα από εκεί και πέρα τι θα γίνει σίγουρα δεν εξαρτάται από την ΑΔΙΠ. Edited Μάιος 30 , 2017 by stayros
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Αυτός είναι ο θεωρητικός ορισμός της συγχώνευσης αλλά δεν προεξοφλεί τι θα γίνει στην πράξη. Εσύ ας πούμε πώς τη φαντάζεσαι τη συνύπαρξη στο ίδιο ίδρυμα του τμήματος ηλεκτρολόγων μηχανικών του σημερινού πολυτεχνείου και του τμήματος που φοίτησες εσύ? Έστω ότι υπάρχει ταύτιση στα ΕΔ. Ποιά διαφορά θα δικαιολογεί την ύπαρξή τους χωριστά και όχι σε ενιαίο τμήμα? Το σίγουρο είναι ότι δε μπορεί από τη μια να έχουμε ταύτιση επαγγελματικών δικαιωμάτων και από την άλλη τα δύο μέρη να ανήκουν σε διαφορετικό τομέα (πανεπιστημιακός - τεχνολογικός). Διότι η ταύτιση έχει προκύψει από το γεγονός ότι οι σχολές παρείχαν ακριβώς την ίδια γνώση και είχαν τον ίδιο προσανατολισμό. Οπότε ή το ένα ή το άλλο.
stayros Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Εσύ θεωρείς δηλαδή ότι δεν μπορούν να υπάρχουν σχολές που δίνουν BEng και MEng στο ίδιο πανεπιστήμιο;
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 (edited) Το πρόβλημα είναι η μετάβαση από ένα σύστημα στο οποίο οι απόφοιτοι των δύο συστημάτων είναι χωρισμένοι σε ΠΕ και ΤΕ και δε συναξιολογούνται σε ένα άλλο που θα είναι όλοι ΠΕ και θα συναξιολογούνται. Και στο αν αυτοί που θα παίρνουν το Meng θα είναι ταυτόχρονα και Beng, ή αν θα συνεχίσουν να υπάρχουν επαγγέλματα από τα οποία να αποκλείονται. Επιμένω ότι το ζήτημα των προσλήψεων στο δημόσιο είναι ο παράγοντας που θα μπλοκάρει τη μεταρρύθμιση. Πχ όσοι έχουν τελειώσει και τεϊ και πολυτεχνείο τι προσόντα θα θεωρείται πως έχουν? δε θα είναι σα να τους ακυρώνεις το ένα από τα δύο πτυχία? Άσε κιόλας που η όλη συζήτηση δίνει γερό χτύπημα στο κύρος των ΤΕΙ, ότι αύριο μπορεί εκτός από επαγγελματικά δικαιώματα να μην έχουν ούτε και την προνομιακή πρόσβασή τους στο δημόσιο. Edited Μάιος 30 , 2017 by georgios_m
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 30 , 2017 (edited) Πχ όσοι έχουν τελειώσει και τεϊ και πολυτεχνείο τι προσόντα θα θεωρείται πως έχουν? δε θα είναι σα να τους ακυρώνεις το ένα από τα δύο πτυχία? Αν είναι ίδιας σχολής τότε MEng > BEng Αν είναι από άλλη σχολή τότε θα είναι π.χ MEng Πολιτικός Μηχανικός - BEng Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Δεν βλέπω κάπου το πρόβλημα. Edited Μάιος 30 , 2017 by project.breeze
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα