project.breeze Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, η αναβάθμιση των επαγγελματικών προσόντων των αποφοίτων των ΤΕΙ κρίθηκε ανεπίτρεπτη, διότι οδηγεί σε έμμεση καταστρατήγηση του διαχωρισμού των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των σχολών ανώτερης βαθμίδας. Την απόφαση του ΣτΕ δεν επηρέασε ούτε ο νόμος 2916/01 της "ανωτατοποίησης" των ΤΕΙ, αφού το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο κατέταξε τα ΤΕΙ στη βαθμίδα των ανώτερων σχολών. Γιατί; Διαβάστε μόνοι σας: http://engineering.teicm.gr/downloads/nomothesies/2916_2001.pdf Η "ανώτερη" βαθμίδα είναι Ελληνικής επινόησης και δημιουργεί προβλήματα μετάφρασης στα αγγλικά καθώς το Higher στο εξωτερικό σημαίνει Ανώτατη και προφανως δεν υπάρχει "Highest"
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Η "ανώτερη" βαθμίδα είναι Ελληνικής επινόησης και δημιουργεί προβλήματα μετάφρασης στα αγγλικά .... Δεν είναι πανάκεια τα αγγλικά για την ερμηνεία των πάντων, ακόμα και για την Ευρωπαϊκή ένωση… ειδικά η αντιστοιχία στο αγγλοσαξονικό σύστημα εκπαίδευσης και των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών που είναι το κυρίαρχο παντού στην Ευρώπη… Άσε που οσονούπω η Αγγλική Γλώσσα δεν θα είναι επίσημη γλώσσα από κανένα κράτος της ΕΕ και θα αλλάξουν πολλά απ αυτό και μόνο …. Στην εκπαίδευση λοιπόν των χωρών υπάρχει και η μέση εκπαίδευση και η ανωτέρα και η ανωτάτη.... κλπ κλπ.... κι ας κουρεύονται οι Αγγλοσάξονες στην τελική με το εμπόριο εκπαίδευσης τόσα χρόνια ....
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 (edited) Higher/highest/uber alles δεν έχει σημασία. Στην συνθήκη της Μπολόνια που είναι μεταφρασμένη σε όλες της γλώσσες τις Ε.Ε. δεν υπάρχει Higher και Highest και λοιπά ελληνικά παρατράγουδα. Υπάρχουν 3 διακριτές βαθμίδες BSc, MSc, PhD. Edited Ιούνιος 6 , 2017 by stayros
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 (edited) Ποιός σας εγγυάται ότι τα δικαιώματα που θα σας δώσουν για να συμμορφωθούν με το συμβούλιο της επικρατείας θα είναι δικαιώματα επιπέδου μηχανικού? Έχεις δίκιο στους μηχανικούς δεν θα δώσουν δικαιώματα μηχανικού. Επίσης μαθαίνω πως παράλληλα θα αλλάξουν και τα δικαιώματα των νοσηλευτών και των λογιστών επειδή αυτοί έχουν δικαιώματα στο αντικείμενο τους πράγμα που αντιτίθεται στην georgemια λογική που όπως φαίνεται κερδίζει έδαφος στις κρατικές υπηρεσίες. Οι πρώτοι θα έχουν ΕΔ χασάπη (χοιρινού και όρνιθας μόνο, όχι βόειου, μην το παρακάνουμε), οι δεύτεροι θα έχουν ΕΔ ιερόδουλου σε ιεραποστολικό και μόνο μετά από MSc στο ισπανικό. Edited Ιούνιος 6 , 2017 by stayros 1
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 6 , 2017 ...Στην συνθήκη της Μπολόνια ..... ...Υπάρχουν 3 διακριτές βαθμίδες BSc, MSc, PhD. Σταύρο για το λες κάτι ξέρεις κι εγώ ομολογώ ότι δεν έχω ασχοληθεί με την συνθηκη της Μπολόνιας που συχνά αναφέρεις και είμαι άσχετος επ αυτού. Αν μπορείς να με ενημερώσεις (αν το ξέρεις φυσικά) η συνθηκη αυτή είναι η βάση των εκπαιδευτικών συστημάτων σε όλες τις χώρες της Ευρώπης? Σε μερικές (αν ξέρεις ποιες) ή κάτι άλλο…. Καθαρά διαδικαστικά το ρωτώ διότι δεν με βλέπω να κάτσω να την διαβάσω όλη ούτε τις ερμηνείες που πιθανά έχει ή εφαρμοστέους κανόνες αν και που υπάρχουν. (κι ας έχει η Μπολόνια PSc MSc PhD ή πως τα λένε… εγώ ξέρω και χώρες που έχουν τις δικες τους ονομασίες και για βασική εκπαίδευση και μέση κλπ κλπ)
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Ορισμένες φορές εκπλήσσομαι από αυτά που διαβάζω . Γιατί αποκαλύπτουν για πολλούς μια άρνηση της πραγματικότητας , όσο δύσκολη και αν είναι να την αποδεχτούν , ή όσο περίεργη τους φαίνεται . Και με εκπλήσσει περισσότερο που το βλέπω σε νεώτερους που αν μη τι άλλο έχουν μεγαλύτερες ευκολίες προσαρμογής σε σχέση με ημάς τους μπαρμπάδες.... Επί της ουσίας το επάγγελμα του μηχανικού παραμένει στην Ελλάδα στην εποχή της μεταπολεμικής ανάπτυξης από πλευράς θεσμών . Της εποχής που το ΑΜ ΤΕΕ ήταν κάτω από τον αριθμό 20.000 και ο ΑΜ ΠΕΠΥΤΕΜ κάτω από τον αριθμό 2000 . Για να πάρετε μια ιδέα , παλιά παίρναμε ΑΜ από κάθε Πολεοδομία όπου καταθέταμε και τον Τίτλο Σπουδών μας . Το 1983 είχα πάρει στην μεγαλύτερη και ταχύτατα αναπτυσσόμενη τότε Πολεοδομία Ανατολικής Αττικής (Αγία Παρασκευή) ΑΜ λίγο πάνω από 11.000 . Εκείνη την εποχή λοιπόν όπως έχω πει πολλές φορές , οι ανάγκες ανάπτυξης της χώρας μετά τον πόλεμο ζητούσε μηχανικούς κάθε ειδικότητας και των δύο κύκλων . Απλά γιατί οι υπάρχοντες ήταν λίγοι . Σήμερα είμαστε πολλοί . Πάρα πολλοί . Αλλά υπάρχει και το θέμα της επίθεσης των δανειστών εναντίον του μικρού γραφείου γιατί θεωρείται φύρα για την οικονομία . Αυξάνει τον ανταγωνισμό , ρίχνει τις τιμές και φοροδιαφεύγει , ενώ ο έλεγχος από τις υπηρεσίες είναι δύσκολος . Τι μας λένε λοιπόν ? Να κάνουμε ότι και οι ξένοι . Να γίνουμε υπάλληλοι σε μεγάλα γραφεία , μεγάλες εταιρείες , αλλά και ανάλογα να κοπεί η μικροιδιοκτησία , η μικροοικοδομή και να πάμε σε αναπτύξεις μεγάλων έργων σε ιδιωτικές πολεοδομήσεις κλπ . Ερχεται και η εξέλιξη της τεχνολογίας που εύκολα αφήνει πίσω όποιον δεν την κυνηγάει , οπότε πρακτικά όλοι ασχολούμαστε περισσότερο με κάποιο κομμάτι της δουλειάς μας και όχι όλα και τελικά το μέλλον θα είναι η επέκταση του συστήματος των μονάδων στα επαγγελματικά δικαιώματα σε συνδυασμό με συνεχείς πιστοποιήσεις , με εξετάσεις κλπ . Μια ιδέα μας έχουν πει όσοι έχουν σχέση με τους εγγλέζους και τους τσάρτερεντ και ότι τελικά ενώ όλοι εκεί έχουν δικαίωμα υπογραφής , στην πράξη πρέπει να περάσεις πολλές κρησάρες... Για την Μπολόνια που ρωτάει ο Διδόνης , αυτή σε λίγες λέξεις προβλέπει ότι η πανεπιστημιακή εκπαίδευση έχει 3 επίπεδα . 3 χρόνια το μπάτσελορ , άλλα 2 το μάστερ και άλλα 3 το διδακτορικό , δηλαδή σε έτη ισχύει το 3-5-8 και τα επίπεδα προσόντων είναι τα 6-7-8 αντίστοιχα . Προβλέπεται το επίπεδο 5 που σημαίνει μεταδευτεροβάθμια κατάρτιση , το πολύ μέχρι 2 χρόνια και ελεύθερη είσοδος των αποφοίτων λυκείου .
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Οκ μπρε φίλε ΒΑΣ αυτό (ας πούμε) προβλέπει η Μπολόνια…. Σε ποιο Κράτος της Ευρώπης όλες οι προβλέψεις τις Μπολόνια έχουν ενσωματωθεί στο Εκπαιδευτικό τους σύστημα? Τι δεσμεύσεις ή συνέπειες υπάρχουν αν δεν? Όχι τίποτα άλλο αλλα και οι αγάπες στα πρώτα χρόνια μετά τον Ιησού προέβλεπαν αγαπάτε αλλήλους και μοιράζουν όλοι το ψωμί που είχαν στο τραπέζι αλλα μετά από 2.000 χρόνια ακόμα στην πρόβλεψη είναι και εκείνη η συνθηκη…. Επικουρικά η συνθηκη της Μπολόνιας βγήκε όταν η Αγγλία με το ιδιαίτερο σε σχέση με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη εκπαιδευτικό της σύστημα ήταν με τα μπούνια μέσα στην Ευρώπη και με τεράστια οικονομικά συμφέροντα να εξυπηρετήσει για αυτά… οπότε σίγουρα θα έχει επηρεάσει καταστάσεις στην συνθηκη αυτή. Αυτός ο επηρεασμός όμως με το Μπρεξιτ αίρετε σιγά σιγά …. Περιμένω και βοήθεια από τον Σταύρο που πιθανολογώ την έχει ψάξει την συνθηκη αυτή σε μεγαλύτερο βάθος… μη μας βγουν όλα τα άλλα ότι είναι τρούφες στο τέλος πάλι …
george_RES Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 (edited) Οκ μπρε φίλε ΒΑΣ αυτό (ας πούμε) προβλέπει η Μπολόνια…. Σε ποιο Κράτος της Ευρώπης όλες οι προβλέψεις τις Μπολόνια έχουν ενσωματωθεί στο Εκπαιδευτικό τους σύστημα? Τι δεσμεύσεις ή συνέπειες υπάρχουν αν δεν? Όχι τίποτα άλλο αλλα και οι αγάπες στα πρώτα χρόνια μετά τον Ιησού προέβλεπαν αγαπάτε αλλήλους και μοιράζουν όλοι το ψωμί που είχαν στο τραπέζι αλλα μετά από 2.000 χρόνια ακόμα στην πρόβλεψη είναι και εκείνη η συνθηκη…. Επικουρικά η συνθηκη της Μπολόνιας βγήκε όταν η Αγγλία με το ιδιαίτερο σε σχέση με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη εκπαιδευτικό της σύστημα ήταν με τα μπούνια μέσα στην Ευρώπη και με τεράστια οικονομικά συμφέροντα να εξυπηρετήσει για αυτά… οπότε σίγουρα θα έχει επηρεάσει καταστάσεις στην συνθηκη αυτή. Αυτός ο επηρεασμός όμως με το Μπρεξιτ αίρετε σιγά σιγά …. Περιμένω και βοήθεια από τον Σταύρο που πιθανολογώ την έχει ψάξει την συνθηκη αυτή σε μεγαλύτερο βάθος… μη μας βγουν όλα τα άλλα ότι είναι τρούφες στο τέλος πάλι … Didonis σε ολα η Μπολωνια ειναι ενσωματωμενη και λειτουργει, για αυτο κ οι Ελληνες μηχανικοι μπορουν κ δουλευουν/σπουδαζουν/ερευνουν στην ΕΕ χωρις περιορισμους. Οι συνεπειες οταν δεν τηρειται ειναι οικονομικες, προστιμα και σιγα σιγα περιθωριοποιηση της ακαδημιας. Τα Αγγλικα θα συνεχιζουν αν ειναι επισημη γλωσσα γιατι και η Ιρλανδια αλλα κ η Μαλτα τα εχουν σαν επισημη, επισης ειναι η παγκοσμια γλωσσα τοσο του εμπορικου αλλα και του ακαδημαικου κοσμου. Η Μπολωνια δεν εχει να κανει με την Αγγλια αλλα με το standardisation για την ΕΕ και να κινουνται οι ανθρωποι μεσα στην Ενωση και να δουλευουν, χωρις περιορισμους. Τα EQF ειναι απλα κ δινονται με ECTS, απο εκει κ περα ολα τα αλλα ειναι για εσωτερικη Ελληνικη καταναλωση για να φωναζουμε μεταξυ μας. Παραδειγματος χαριν μπορω εγω ή ο οποιοςδηποτε εφοσον το EQF ειναι over 6 να δουλευω σαν μηχανικος παντου. Μετα απο εκει κ περα οταν ειδικα κατεχεις πτυχια απο περισσοτερες απο μια ΕΕ χωρες ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχει μια βαση για ολα. Αλλα σκεφτειτε ολοι οτι στο εξωτερικο ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, ΕΔ οπως τα ξερουμε στην Ελλαδα. Δεν υπαρχει επιμελητηριο που δινει ή παιρνει δικαιωματα αλλα επιβλεπει, επιθεωρει, και προτεινει ποινες εαν δεν ειναι up-to-standard τα οποια φυσικα ερχονται απο την ΕΕ τεχνικη νομοθεσια με EC codes, κλπ κλπ. Πραγματα που στην Ελλαδα ειναι εξωγηινα Αλλο λοιπον το ακαδημαικο και αλλο τα ΕΔ, ειδαλλως το νημα θα καταληξει οπως τοσα μα τοσα αλλα. Edited Ιούνιος 7 , 2017 by george_RES
Alexios Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Στην Ελλάδα του 2017 - ή οποία και στην εκπαίδευση είναι τριτοκοσμική - κουμάντο κάνει η συντεχνία του ΤΕΕ και το καθηγητικό κατεστημένο των πολυτεχνείων, με επιστέγασμα το πρόσφατο grecomaster που είναι προς νομοθέτηση, με το οποίο βέβαια γελάει όλη η Ευρώπη και όχι μόνο.
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2017 Αντε τώρα που πήρε παράταση να τσακωθούμε με την ησυχία μας γιατί είχαν αγχωθεί κάποιοι... 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα