Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Την κοινή υπουργική απόφαση Τσακαλώτου-Σπίρτζη για την άμεση εγκατάσταση 18 μετωπικών σταθμών και 20 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό υπέγραψε η κυβέρνηση. Η ΚΥΑ Τσακαλώτου-Σπίρτζη που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Μάιου, αποτελεί άλλο ένα προαπαιτούμενο στις δεσμεύσεις με τους δανειστές αλλά και ένα μέσο διευκόλυνσης στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. Να σημειωθεί ότι η εγκατάσταση διοδίων αποτελεί απαίτηση και των υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι είχαν διαμηνύσει στο ΤΑΙΠΕΔ, το ατελέσφορο της διαγωνιστικής διαδικασίας εάν δεν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός με τα διόδια. Με βάση την υπουργική απόφαση, για τους μετωπικούς σταθμούς Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, η λειτουργία τους προβλέπεται την 31η Αυγούστου. Για τα διόδια Σιάτιστας η 1η Νοεμβρίου και για τους σταθμούς διοδίων Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού η 10η Οκτωβρίου. Για το Αρδάνιο και τους 20 πλευρικούς σταθμούς προβλέπεται η 1η Νοεμβρίου 2017. Στην Εγνατία σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί στην Τύρια (Θεσπρωτία), στο Μαλακάσι (Μέτσοβο), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στον Προμαχώνα Σερρών. Πηγή: Με υπογραφή Τσακαλώτου-Σπίρτζη 38 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό | iefimerida.gr Click here to view the είδηση
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 μόνο 18 μετωπικοί?? γιατί ρε παιδιά τόσο λίγοι έτσι παραμένει ταχείας κυκλοφορίας βάλτε καμιά κατοστή ηλίθιοι!
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 και μετααα.... θα κανουν οι αλλοι "νεο κινημα δεν πληρωνω"... Θα επωφεληθουν απο την δυσαρεσκεια του κοσμου... θα γινουν κυβερνηση και μετα θα πουν "ειναι μνημονιακη υποχρεωση"...την εκαναν οι "προηγουμενοι" υγ1 Οταν δουν τι σημαινει "διοδια Θεσσαλονικης" τοτε θα ξυπνησουν απο βαθυ υπνο και καποιοι "γραφικοι" της τοπικης αυτοδιοικησης...και οχι μονον... υγ2 τα ειχαμε συζητησει οταν εκδοθηκε το ΦΕΚ Β 3086/14...
george68 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν την χρήση απο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε διόδια ταχείας είσπραξής φόρου
zulumpo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1 , 2017 τελικά αποφάσισαν να αλλάξουν την χρήση απο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε διόδια ταχείας είσπραξής φόρου xaxa
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 αρχισαν οι δικαιολογιες...τυπου.... "οχι εγω, οι προηγουμενοι..." Ο κ. Πασχαλίδης τόνισε τέλος ότι εάν ο ίδιος ήταν βουλευτής ή δήμαρχος δε θα ήταν απαραίτητο να συζητείται καν το θέμα των προτεινόμενων διοδίων. Δε θα γινόταν τα συγκεκριμένα διόδια και στη συγκεκριμένη περιοχή. εδω https://www.proininews.gr/giannis-paschalidis-gia-ta-diodia-i-epimachi-k-y-a-gia-ta-diodia-ine-tis-kyvernisis-g-papandreou/ ΦΕΚ Β 1867/2017
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Αρχικά να πω ότι είμαι υπέρ των διοδίων . Αλλά έχουμε δίπλα μας το ιταλικό παράδειγμα . Μπαίνεις στον ΑΔ και παίρνεις κάρτα και πληρώνεις εκεί που βγαίνεις . Ετσι είναι δίκαιο . Από την άλλη το ύψος των διοδίων πρέπει να έχει διάφορες λογικές . Δηλαδή δεν μπορεί να φθείρουν την Εγνατία όλες οι νοτιοβαλκανικές και τουρκικές νταλίκες και να μην πληρώνουν τίποτα . Ούτε πρέπει να επιβαρύνεται ο πολίτης της Αμοργού για τους ΑΔ που πιθανόν να μην χρησιμοποιήσει ποτέ . Αρα η Εγνατία από την στιγμή που δεν έχει διόδια θα πρέπει να μπουν με τεχνολογία αιχμής που θα πληρώνεις όσα χλμ κάνεις , αλλά και που θα έχουν μειώσεις για κατοίκους και συχνούς ημεδαπούς χρήστες . Η λογική των μετωπικών διοδίων είναι παρωχημένη εκτός των συνοριακών . Υπάρχει ένα θέμα με την Θεσσαλονίκη όπου αν πληρώνεις στην έξοδο , στις επιστροφές θα γίνεται χαμός , αλλά νομίζω εκεί θα μπορούσαν να βρούν διεξόδους με περισσότερες εξόδους και άλλους τρόπους .
zio7 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 υγ1 Οταν δουν τι σημαινει "διοδια Θεσσαλονικης" τοτε θα ξυπνησουν απο βαθυ υπνο και καποιοι "γραφικοι" της τοπικης αυτοδιοικησης...και οχι μονον... Δηλαδή Δημήτρη?
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 (edited) Απο κομβο Λαγκαδα, Δερβενι, στροφη ΤΙΤΑΝ, εως κομβο Καλοχωριου εκτος απο μεσω Δερβενιου, [που εγινε ΕΓΝΑΤΙΑ].. ποιον αλλον δρομο εχουν για να να κατεβουν στην πολη τα διαφορα χωρια?? [Λητη, Λαγυνα, Μελισσοχωρι κλπ] Ακομα και οι ερχομενοι απο την Παλαια Καβαλλας, σε ενα σημειο μπαινουν υποχρεωτικα στην "ΕΓΝΑΤΙΑ" και οσοι -απο Ανατολικη Θεσσαλονικη- θελουν να συνεχισουν, μετα το ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ -μετα την στροφη του ...θανατου- προς Καβαλα, παλι εμπλεκονται, οπως και οσοι θελουν να πανε Σινδο.. σωστο ή λαθος? Edited Ιούνιος 2 , 2017 by dimitris GM
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2017 Αρχικά να πω ότι είμαι υπέρ των διοδίων . Αλλά έχουμε δίπλα μας το ιταλικό παράδειγμα . Μπαίνεις στον ΑΔ και παίρνεις κάρτα και πληρώνεις εκεί που βγαίνεις . Ετσι είναι δίκαιο Η λογική των μετωπικών διοδίων είναι παρωχημένη εκτός των συνοριακών . δίκαιο και απλό και λογικό και αυτά που λένε ότι οι υποψήφιοι "επενδυτές" (άλλο ανέκδοτο) ζήτησαν να μπουν διόδια σίγουρα δεν ζήτησαν να μπουν μετωπικά, απλώς "διόδια" αλλά βλέπεις οι μάγκες στο ελλαδιστάν πρώτον δεν μπορούν να φτιάξουν μια "κλειστή" οδό και δεύτερον όλοι αυτοί οι μετωπικοί είναι "έργα" με ότι αυτό συνεπάγεται
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα