chria Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 6 , 2009 Καλημέρα συνάδελφοι Ήρθε στο γραφείο μου ιδιοκτήτης ρυμουλκου με επικαθήμενο και μου έφερε μια φωτοτυπία του ΦΕΚ 148 (30 Ιαν 2008 ) Τευχος Β, στο οποίο στην σελίδα 2013 γράφει στην παράγραφο 1.4 περί σχέδιου φόρτωσης φορτηγών. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι πρόκειται για μία μελέτη, στην οποία θα προσδιορίζω τον τρόπο και το ακριβές σημείο δεσίματος των συγκεκριμένων φορτίων τα οποία θα μεταφέρει το επικαθήμενο. Έχει κανείς υπ' όψην του τι παίζει? Υπάρχει κάποιο πρότυπο? Χρειάζεται κάποιες ειδικές γνώσεις πάνω στο θέμα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
CostasV Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Το κείμενο του ΦΕΚ υπάρχει στο http://www.yme.gr/getfile.php?id=1399. Στο κείμενο αναφέρονται το π.δ. 1161/1977 και τα άρθρα 32 «Φόρτωση ο χημάτων» και 53 «Διαστάσεις και βάρη οχημάτων», του ν.2696/1999. Αλλο τίποτα που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πρότυπο δεν βλέπω να υπάρχει. Τα σημεία που ο κάθε κατασκευαστής ΜΕ προτείνει για την πρόσδεση και γενικότερεα για τις συνθήκες μεταφοράς του ΜΕ, θα έλεγα με σιγουριά ότι ανήκουν στο χώρο των "ειδικών γνώσεων".
chria Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Μάλλον δηλαδή να απευθυνθώ σε κάποιο εκειδικευμένο γραφείο της Αθήνας ή Θεσσαλονίκης? Εδώ στην επαρχία δεν έχω κάτι τέτοιο υπ όψιν μου. Έχεις μήπως να μου προτείνεις κάτι?
CostasV Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Εάν έχεις τα εγχειρίδια λειτουργίας των ΜΕ, τότε μάλλον είναι σχετικά εύκολο. Αν, από την άλλη μεριά, δεν έχεις τα εγχειρίδια τότε 1. μπορείς να δεις τι προβλέπουν τα εγχειρίδια των νεότερων παρόμοιων (ίδιου κατασκευαστή και νέου μοντέλου) Μηχανημάτων Εργου 2. μπορείς να αυτοσχεδιάσεις κάνοντας δοκιμές σε δρόμο χωρίς κυκλοφορία 3. μπορείς να ζητήσεις πληροφορίες από έμπειρους οδηγούς που έχουν ξαναφορτώσει το συγκεκριμένου ΜΕ Δεν νομίζω το εξειδικευμένο γραφείο να μπορεί να σου πει περισσότερα από όσα θα μάθεις ο ίδιος αν το ψάξεις... 1
Spyros.V Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2009 Το θεμα ειναι λιγο πιο περιπλοκο απο οσο φαινετε, πρεπει να λαβεις αρκετους παραγοντες υποψην οπως το ειδος του φορτιου, βαρος, μορφη, καθως και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του οχηματος οσον αφορα την κατανομη βάρους στου αξονες.. Αυτη η μελετη οπως λες πρεπει να γινει με αρκετη σοβαροτητα, (ασ μην ξεχναμε το ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ.....στο οποιο φυσικα δεν ειχε γινει καθολου)
chria Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2009 Ναι δεν είχε γίνει τότε γιατί ο νόμος αυτός ειναι μεταγενέστερος του ατυχήματος. Πάντως εδώ στην επαρχία δεν έχει κατατεθεί στο συγκοινωνίών καμία τέτοια μελέτη (ως τώρα) κι ας ισχύει εδώ και ένα χρόνο ο νόμος...
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 15 , 2009 Το θέμα εδώ είναι η φόρτωση μηχανημάτων έργου σε ΦΙΧ, όχι φόρτωση εμπορευμάτων γενικώς. Βέβαια σχέδιο φόρτωσης μπορεί να απαιτείται και για την φόρτωση εμπορευμάτων, αλλά εδώ, νομίζω, το ερώτημα ήταν σχετικά με την φόρτωση ΜΕ πάνω σε ΦΙΧ με πλατφόρμα. Το σημείο-κλειδί είναι από πού πιάνεις το ΜΕ, και η πληροφορία αυτή πρέπει να υπάρχει στα εγχειρίδια των ΜΕ. Μία σημαντική διαφοροποίηση στο "πού και πώς πιάνεται" το κάθε ΜΕ, προκύπτει ανάλογα με το αν το ΜΕ είναι λαστιχοφόρο ή ερπυστριοφόρο. Τα λαστιχοφόρα πιάνονται (κατά τεκμήριο) στις ζάντες τους. Τα ερπυστριοφόρα δεν ξέρω.
Spyros.V Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Νομίζω οτι ο chria μιλάει γενικά για φόρτωση φορτίων σε φορτηγά οχήματα και όχι για φόρτωση φορτηγών και ΜΕ σε φορτηγά, αν κάνω λάθος σε παρακαλώ διόρθωσέ με.... Επειδή έιμαι και πιστοποιημένος σύμβουλος ασφάλειας (ΣΑΑΜΕΕ & ΤΑ) θα σου έλεγα να ψάξεις στο site του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (www.elinyae.gr)
CostasV Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22 , 2009 ..αν κάνω λάθος σε παρακαλώ διόρθωσέ με.... Η διευκρίνηση θα πρέπει να γίνει από τον συντάκτη του πρώτου μηνύματος.
vito Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2009 Και το δικό μας Μηχανολογικό στην επαρχία, μας είπε ότι είμαστε οι πρώτοι που ζητάμε πληροφορίες για σχέδια φόρτωσης Μ.Ε. σε επικαθήμενο, από όταν άλλαξε η νομοθεσία, προκειμένου να βγάλουμε άδεια κυκλοφορίας για τον τράκτορα. Πρέπει να αναγράφονται στην άδεια 3 Σ.Φ. τουλάχιστον από μηχανήματα έργου. Επίσης, πρέπει να ψάξουμε Μηχ. Μηχανικό για να μας τα κάνει και στον τόπο μας κανείς απ΄οσους ρωτήσαμε δεν αναλαμβάνει. Πάντως, ένα πρότυπο για φόρτωση σκαπτικών μηχανημάτων ερπυστριοφόρων ή/και τροχοφόρων, αν έχει κάποιος, θα ήταν πολύ χρήσιμο σαν μπούσουλας, καθώς έχουμε αρκετά μηχανήματα και το κόστος είναι μεγάλο. Νόμιμα, απ' οτι έμαθα, λειτουργούν μόνο αυτοί που έχουν άδεια δημοσίας.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα