nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2017 είναι τύπου LSD όπως και οι eneloop, οι NiMh γενικά δεν έχουν φαινόμενα μνήμης όπως οι NiCd πάντως μπορείς να κάνεις πλήρεις κύκλους για καλύτερη συμπεριφορά
ilias Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2017 Τι σημαίνει LSD, το γράφει κάπου αυτό στις φωτο που ανέβασα;
slammer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Στις οδηγίες του φορτιστή MAHA (έγραψα γι αυτόν παραπάνω), προτείνεται η λειτουργία REFRESH εφόσον οι μπαταρίες έχουν μείνει ανενεργές για αρκετούς μήνες. Η λειτουργία REFRESH κάνει έναν ή περισσότερους πλήρεις κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης σε προρυθμισμένα ρεύματα (συνήθως φόρτιση 0.5C και εκφόρτιση 0.25C).
ilias Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 Παιδιά ο φορτιστής της φωτογραφίας σε πόση ώρα οφείλει να φορτίσει και τις τέσσερις μπαταρίες που δέχεται πάνω του, συγχρονως, με τα χαρακτηριστικά που έχουν και φαίνονται επίσης στις συνημμένες φωτογραφίες;;;; Τις φορτιζω ήδη 24 ώρες και τα λαμπάκια δεν έχουν σβήσει ακόμα. Δεν ξέρω βέβαια εάν δεν έχουν ρύθμιση να σβήνουν και μένουν συνεχώς αναμμένα όση ώρα είναι στο ρεύμα, ανεξάρτητα εάν ολοκληρώθηκε ή όχι η φόρτιση.
nvel Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 γύρω στις 12 ώρες, θα έπρεπε να έχουν φορτίσει
JimakosR Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 10-12 ωρίτσες θέλει ναι θα έπρεπε να έχουν φορτίσει..
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2017 (edited) Μάλλον έχεις βάλει μια φορτισμένη και μία αφόρτιστη και έχεις μπερδέψει τον charger και δεν ξέρει πότε να σταματήσει την φόρτιση. Αν έχουν περάσει 12h τότε βγάλτο από την πρίζα. manual από δώ . Σε chargers που τις φορτίζουν ανά 2 πριν τις βάλεις για φόρτιση ζευγάρωσέ τες έτσι ώστε να έχουν (σχεδόν) τα ίδια mV.Αν δεν θες να πάρεις το μπαταριόμετρο-charger του slammer στο #19 (πολλά €€€, αλμυρό) τότε καλύτερα πάρε charger που τις φορτίζει ανεξάρτητα, έτσι γλυτώνεις το μέτρημα και το ταίριασμα και το σημάδεμα στις μπαταρίες, πχ A B C D κλπ. . Η εξυπνάδα που έχει ο Ni-MH charger και ξέρει πότε να σταματήσει είναι να παρακολουθεί την τάση, όταν αρχίσει και πέφτει, νομίζω από ~10mV/στοιχείο* ή κάπου τόσο, σύνολο ~20mV για 2, τότε σταματάει. . Περίεργο που δεν έχει διακόψει ακόμα την φόρτιση, το χαρτί λέει για χρονοδιακόπτη προστασίας. * μπορεί να κάνω λάθος ή το 10 να είναι για Ni-Cd, θα το τσεκάρω. edit: οι 850mAh θέλουν περίπου 7-10h, ακρίβεια και λεπτομέρειες στα specs του VARTA. Στο manual έχει χρόνους, 6.5h για ΑΑΑ και 4h για ΑΑ στις 800mAh, ενδεικτικές τιμές. Edited Αύγουστος 3 , 2017 by AMHxaNos
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2017 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2017 (edited) Εδώ πολύ πράμα για μπαταρίες και χημείες και chargers και supercapacitors και αυτοκινήτου-UPS και Fuel cell και τα πάντα όλα: Battery University.. Ni-Cd και Ni-MH chemistry.Ni-MH charger. Edited Αύγουστος 4 , 2017 by AMHxaNos
ilias Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2017 Όχι οι μπαταρίες παιδιά είναι όλες ξεφορτιστες, μιας και μπαίνουν τετράδα. Σήμερα συνελαβα το φόρτιση σβηστό και μετά από λίγο άναψε, άρα πρέπει να σβήνει και να ανάβει και εγώ τυχαίνει να τον βλέπω πάντα αναμμένο......
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα