sundance Δημοσιεύτηκε August 22, 2008 at 01:06 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε August 22, 2008 at 01:06 πμ 1. θα έχω την απαίτηση, αν όχι να μου κάνει τοπογραφικό μόνο του, τουλάχιστο να πηγαινει και να στήνεται στις στάσεις....!! χαχαχαχα!πολυ καλο.επισης να οδηγει και αυτοκινητο.
agior Δημοσιεύτηκε September 11, 2008 at 08:53 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2008 at 08:53 πμ αστειευόμενοι κάποτε με συνάδελφο, καταλήξαμε οτι η επόμενη γενιά οργάνων θα πρέπει να εκτοξεύει και τα πασσαλάκια
sundance Δημοσιεύτηκε December 3, 2008 at 11:19 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 3, 2008 at 11:19 πμ για να εχουμε ενδεικτικες τιμες για τα reflectorless μπορειτε να αναφερετε καποιες τιμες?(κυριως topcon,sokkia)
koulosb Δημοσιεύτηκε December 3, 2008 at 01:01 μμ Δημοσιεύτηκε December 3, 2008 at 01:01 μμ Εγω ενα Topcon GPT-3005 N με ακτινα laser μεχρι 250 μετρα...(συμφωνα παντα με την εταιρεια)....και μαζι πρισμα ....αλουμινενιο τριποδα και κονταρι μου πηγε 6300 ευρω πριν εναμιση χρονο.
AlexKat Δημοσιεύτηκε December 11, 2008 at 02:22 μμ Δημοσιεύτηκε December 11, 2008 at 02:22 μμ Καλησπερα. Ηθελα να ρωτησω αν εχει κανεις απο εσας τον ιδιο προβληματισμο με εμενα... Με Leica , οταν κλειδωνεις το σταυρονημα στο καρφι (σταση) και αρχιζεις να ανεβαινεις κατακορυφα προς τα πανω , αν στριψεις το οργανο και μετα χερια (εκτος απο τον κοχλια) , δεν θα κουνηθει εστω και ελαχιστα στον οριζοντιο κυκλο? Θα μου πει καποιος να κοιταω την ενδειξη της οριζοντιας γωνιας.. Εχει παρατηρησει κανεις εισαγωγη σφαλματος? Με τους ανασταλτικους αισθανομουν παραπανω ασφαλεια.
mastorakos Δημοσιεύτηκε December 11, 2008 at 02:49 μμ Δημοσιεύτηκε December 11, 2008 at 02:49 μμ Κουνιεται λιγο αλλα τι να κάνεις όσο μικροτερο σφαλμα οργάνου τόσο λιγότερο κουνάει
toponomos Δημοσιεύτηκε February 3, 2009 at 04:35 μμ Δημοσιεύτηκε February 3, 2009 at 04:35 μμ Καλησπερα. Ηθελα να ρωτησω αν εχει κανεις απο εσας τον ιδιο προβληματισμο με εμενα... Με leica , οταν κλειδωνεις το σταυρονημα στο καρφι (σταση) και αρχιζεις να ανεβαινεις κατακορυφα προς τα πανω , αν στριψεις το οργανο και μετα χερια (εκτος απο τον κοχλια) , δεν θα κουνηθει εστω και ελαχιστα στον οριζοντιο κυκλο? Θα μου πει καποιος να κοιταω την ενδειξη της οριζοντιας γωνιας.. Εχει παρατηρησει κανεις εισαγωγη σφαλματος? Με τους ανασταλτικους αισθανομουν παραπανω ασφαλεια. Πρέπει να προσέχεις αδερφέ μου γιατί πολλές φορές το κουνάς χωρίς να το καταλάβεις... Αυτό είναι άλλωστε και το βασικό μειονέκτημα της ατέρμονης...
Alessio Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 11:03 πμ Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 11:03 πμ Καλημέρα συνάδελφοι! Σε λίγο καιρό θα κάνω τις επιμετρήσεις ενός έργου οδοποιίας και σε αυτή τη φάση θα αφορούν την στρώση στράγγισης που έχει διαστρωθεί για να ακολουθήσει η υπόβαση.Οι μετρήσεις θα πραγματοποιηθούν με ένα Leica TCR 407power.To πρόβλημα μου είναι ότι το μήκος είναι 4χλμ και σε συνδυασμό με την οριζοντιογραφία θα χρειαστεί να κάνω κάμποσες αλλαγές στάσης!Ε με γεωδαιτικό σταθμό δεν έχω ξανακάνει...Όταν ολοκληρώσω τις μετρήσεις της πρώτης στάσης τί κάνω? Ευχαριστώ και sorry για το elementary επίπεδο της ερώτησης!
toponomos Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 11:23 πμ Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 11:23 πμ Συνάδελφε αν και η ερώτησή σου είναι αρκετά γενική, αυτό που πρέπει να κάνεις αλλάζοντας στάση είανι είτε να μηδενίσεις στην προηγούμενη είτε να κρατήσεις τον προσανατολισμό της προηγούμενης. Εγώ θα σου πρότεινα το μηδενισμό στην προηγούμενη στάση για να ελαχιστοποιήσεις τα όποια σφάλματα. Από κει και πέρα πρέπει να προσέξεις κατά την απίλυση των δεδομένων, με ποιο πρόγραμμα θα την κάνεις, για να σου βγουν σωστές οι συντεταγμένες. Όποια άλλη απορία έχεις, εδώ είμαστε...
agior Δημοσιεύτηκε February 5, 2009 at 06:58 πμ Δημοσιεύτηκε February 5, 2009 at 06:58 πμ Συνάδελφε καλημέρα και καλώς ήρθες στο φόρουμ, εδώ θα βρείς αρκετή βοήθεια για τα τεχνικά προβλήματα που σε βασανίζουν αλλά προϋπόθεση είναι να διαθέτεις στοιχειώδεις γνώσεις του αντικειμένου και στοιχειώδη εκπαίδευση. Κι αν δεν τα'χεις και τα δυο, καλύτερα να τα απαιτήσεις (απ τον εαυτό σου πρώτα). Αναρωτιέμαι τι μυαλά κουβαλάνε οι εργοδότες σου, πώς σε ρίξανε στα βαθιά να κάνεις επιμέτρηση (όλοι οι εργολάβοι κρέμονται και κρεμιώνται απ τον επιμετρητή τους) σε οδοποιία χωρίς να ξέρεις να στήνεις όδευση και να την λύνεις με εμπιστοσύνη σ αυτά που μέτρησες. Σαν οφειλή στον εαυτό σου και στην πολλά υποσχόμενη καρριέρα που ξεκινάς, φρόντισε το ταχύτερο να σε συνδράμει ένας έμπειρος τοπογράφος, για λίγες ώρες τουλάχιστον, ίσως από γειτονικό εργοτάξιο ακόμα κι αν είναι άλλης εταιρείας, υπάρχει αδερφικότητα (ισχυρότερη της συναδελφικότητας) μεταξύ μας. Απλά ζήτα το.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα