da-mi Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 http://www.aepi.gr/images/pdf_aepi/meli%20site%205%205%202017.pdf Διαβάστε ποιοί ήδη εισπράττουν ,μέσω της ΑΕΠΙ το χαράτσι από κάθε νέο παιδί που ανοίγει ένα cafe για να ζήσει ή από κάποιον που έχει 5 δωμάτια και τα νοικιάζει το καλοκαίρι και όχι μόνο.... Υπάρχουν και οι κληρονόμοι καλιτεχνών που είναι πεθαμένοι από το 1944 ..... Σε λίγο δε θα φτάνει ο προϋπολογισμός της χώρας για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις τους.... ΕΛΕΟΣ!!!!!
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Αφού δεν έκανε κάτι ο κόσμος ούτε πίεσε την πολιτεία να τους κόψει τον αέρα, καλά κάνουν. Ο κάθε επαγγελματίας και επαγγελματική ομάδα αν είχε την δυνατότητα θα το έκανε για να εξασφαλιστεί. Ειδικά σε αυτό με τα μαγαζιά που πρέπει να πληρώνουν ενώ μπορεί να βάζουν μουσική από γνήσιο δίσκο που είναι πληρωμένος ή να έχουν από ραδιοφωνικό σταθμό που είναι 100% νόμιμος. Άλλοι νόμοι για τα πνευματικά δικαιώματα ορίζονται είτε από ευρωπαϊκούς είτε από νόμους με διεθνή ισχύ, π.χ τα πνευματικά δικαιώματα διατηρούνται μέχρι 70 χρόνια από τον θάνατο του δημιουργού, αυτό ισχύει διεθνώς και ενσωματώθηκε στην ελληνική νομολογία δεν το αποφασίσαμε μόνοι μας στην Ελλάδα, οπότε αν θέλει μπορεί το εγγόνι και το δισέγγονο να κάνει νομική προσφυγή σε κάποιον που θα χρησιμοποιήσει χωρίς άδεια το έργο. Εκτός από αυτό, οργανώσεις τύπου ΑΕΠΙ υπάρχουν σχεδόν σε κάθε χώρα του κόσμου, υπάρχει και ομοσπονδία σε ευρωπαϊκό καθώς και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι οργανώσεις αυτές συνεργάζονται και μεταξύ τους για την είσπραξη ποσών από τα πνευματικά δικαιώματα από τραγούδια ξένων ερμηνευτών που παίζονται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, η ΑΕΠΙ στην Ελλάδα εισπράττει τα πόσα για τα πνευματικά δικαιώματα του ξένου τραγουδιστή και μετά τα στέλνει στην "ΑΕΠΙ" της χώρας του τραγουδιστή για να πάνε στον λογαριασμό του.
CybEng Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Προφανώς και η "κλίκα" έχει πλοκάμια σε όλο τον "πολιτισμένο" κόσμο. Κάποιες φορές μάλιστα φθάνει και σε ακρότητες όπως πχ στα τέλη της δεκαετίας του '70 η αντίστοιχη ΑΕΠΙ των ΗΠΑ είχε φθάσει μέχρι το ανώτατο δικαστήριο για να απαγορέψει την πώληση συσκευών βίντεο στα νοικοκυριά για να "προστατέψει" από την πειρατεία τους δημιουργούς κινηματογραφικών έργων. Αργότερα επέβαλε τεχνολογία αντι-πειρατείας στις συσκευές DVD και μάλιστα κινήθηκε νομικά εναντίων όσων παρέκαμπταν αυτές τις τεχνολογίες ( υποθέσεις DeCSS, AACS, HDCP κλπ ). Για να μην αναφέρω πλήθος λοιπών τεχνολογικών "φρένων" που ΕΠΕΒΑΛΑΝ σε διάφορα άλλα καταναλωτικά ηλεκτρονικά αγαθά Ομοίως στην πέρα του Ατλαντικού υπερδύναμη υπάρχουν επιχειρήσεις που το μοναδικό προϊόν που πουλάνε είναι η χρήση ευρεσιτεχνιών. Τα παραδείγματα άπειρα. Όποιος δεν μπορεί ή του κοστίζει πολύ να προστατέψει τα συμφέροντά του αλλά ταυτόχρονα έχει αρκετή πολιτική δύναμη, δημιουργεί μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία με υπερεξουσίες παραχωρημένες από το κράτος και ΕΠΙΒΑΛΕΙ αυτό που θέλει. Σε μπανανίες όπως στην χώρα μας μάλιστα φθάνουμε και στο γεγονός δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι πληρώνονται από τους φόρους μας να απασχολούνται για συμφέροντα ιδιωτικών εταιρειών. Υπόθεση εταιρείας BSA και ΣΔΟΕ για τον έλεγχο πειρατικού λογισμικού.
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Έγινε τέτοιο πράγμα στις ΗΠΑ με τα video; Φοβερή φάση. Εγώ θυμάμαι που υπήρχε ένα σύστημα προστασίας στις βιντεοκασσέτες, π.χ αν αγόραζες από videoclub ήτανε σπασμένο ένα πλαστικό κάτω αριστερά στην κασσέτα και αν την έβαζες στο video δεν μπορούσε να δουλέψει στο record, ορισμένοι μάγκες όπως εμείς είχαμε και δεύτερο video, έβαζες το πρώτο να παίζει και το δεύτερο συνδεόταν μέσω scart με το πρώτο, η αναπαραγόμενη εικόνα της κασσέτας μπορούσε να γίνει record σε μια κενή κασσέτα από το δεύτερο video. (Και θα μου πεις κάπως έτσι έκανε νομική προσφυγή η ΑΕΠΙ των ΗΠΑ να μην αγοράζουν video τα νοικοκυριά)....
CybEng Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2017 (edited) Για τον πόλεμο των συσκευών βίντεο κάποιες σχετικές παραπομπές : https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Corp._of_America_v._Universal_City_Studios,_Inc. επίσης https://www.law.cornell.edu/copyright/cases/464_US_417.htm και http://cryptome.org/hrcw-hear.htm Μια ενδιαφέρουσα υποσημείωση : Αφού η πανίσχυρη κινηματογρφική βιομηχανία έχασε την υπόθεση των συσκευών βίντεο προσπάθησε, μέσω της κοινής πρακτικής του λόμπυ που υφίσταται στις ΗΠΑ, να πείσει το Κογκρέσο για την νομοθέτηση επιβολής τέλους στις κενές βιντεοκασέτες υπέρ των "δημιουργών κινηματογραφικών έργων". Αυτή η πρόταση όμως ΔΕΝ πέρασε παρά τις ισχυρές πιέσεις. Το αντίθετο δηλαδή από ότι αποφάσισαν & διέταξαν οι εν Ελλάδι ταγοί της δημοκρατίας και της "πνευματικής δημιουργίας !" Edited Ιούλιος 19 , 2017 by CybEng
nvel Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2017 Εγώ θυμάμαι που υπήρχε ένα σύστημα προστασίας στις βιντεοκασσέτες, π.χ αν αγόραζες από videoclub ήτανε σπασμένο ένα πλαστικό κάτω αριστερά στην κασσέτα και αν την έβαζες στο video δεν μπορούσε να δουλέψει στο record, αυτό ήταν προστασία εγγραφής και όχι αντιγραφής, το είχαν και οι κασέτες ήχου. Υπήρχαν άλλα συστήματα προστασίας αντιγραφής
vasilllis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2017 Εμενα παλι κατι δεν μου κολαει. αν το κερδος αυτού του " φορου" ειναι 65.000.000/ετος. με 1% στα ταμπλετ 1€ δηλ.αντε να το κανω 2€ με μεσο ορο τα 200€ αγορα) μιλαμε δηλ για 32.000.000 ταμπλετ αγορα;(εστω και κινητα τηλ).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα