Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, teo_z said:

Καλημέρα,

αν κάποιος δεν πραγματοποιήσει τις εργασίες που του επιβάλλει η επιτροπή πχ να αλλάξει την επικάλυψη της στέγης, αλλά προχωρήσει τη διαδικασία και πληρώσει τα πρόστιμα εξακολουθεί να είναι αυθαίρετο όλο το κτίριο ή μόνο τα μορφολογικά (πχ αυθαίρετη αλλαγή της επικάλυψης της στέγης);

Το έγγραφο της επιτροπής γράφει ότι εγκρίνει τις αυθαίρετες κατασκευές και επιβάλλει τις τάδε εργασίες.

Αν δεν γίνουν οι εργασίες προσαρμογής με πιστοποίηση ελεγκτου δόμησης , η όλη υπαγωγή είναι άκυρη {  ως μη γενομένη ) με ότι αυτό συνεπάγεται ειδικά για το Μηχανικό .

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Τι εννοείται " με ότι αυτό συνεπάγεται για τον μηχανικό";

Για να εκδόσει άδεια εκτέλεσης εργασιών πρέπει να πληρώσει το 30% του προστίμου. Άρα πρέπει να ανέβει στο σύστημα η απόφαση της επιτροπής με την επιβολή εργασιών και να γίνει η υπαγωγή. 

Από εκεί και πέρα δεν μπορώ εγώ να του βάλω το μαχαίρι στο λαιμό να μην πληρώσει το υπόλοιπο πρόστιμό ή να κάνει τις εργασίες.

Το είπα κι εγώ ότι θα εξακολουθήσει να έχει αυθαιρεσίες. Το θέμα είναι αν αυτά που έχει εγκρίνει η επιτροπή και έχει πληρωθεί πρόστιμο είναι νόμιμα.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

Δημοσιεύτηκε

Λάθος μου. Τώρα το είδα. 

"όπου απαιτούνται εργασίες προσαρμογής, αυτές εκτελούνται μετά την κοινοποίηση της απόφασης της επιτροπής στον ιδιοκτήτη και μετά την έκδοση σχετικής οικοδομικής αδείας, εφόσον απαιτείται. Στην περίπτωση αυτή, η άδεια εκδίδεται χωρίς να προηγηθεί η καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου."

  • Upvote 1
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Ωραία, μετά από.... 3,5+ χρόνια θυμηθήκαν να δώσουν οδηγίες για τα προφανή.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους.
Έπειτα από την σχετική μελέτη της οδηγίας που δόθηκε χτες σχετικά με το άρθρο 116 μου προέκυψε μια απορία.
Διαβάζω στην οδηγία ότι
"Στην διαδικασία της παραγράφου 2 του άρθρου 116 υπάγονται:
α) η προαναφερόμενη εξαίρεση της παραγράφου 1, ήτοι περιπτώσεις αυθαιρέτων κατασκευών σε παραδοσιακό τμήμα πόλης και σε παραδοσιακούς οικισμούς άνω των πέντε χιλιάδων (5.000) κατοίκων που διέπονται κατά τομείς και από άλλα ειδικά διατάγματα προστασίας  που εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 4 του ν.1577/85 "

Προς το τέλος την παραγράφου 2 διαβάζω επίσης :
" παραπάνω διαδικασία δεν εφαρμόζεται για αυθαίρετες κατασκευές της κατηγορίας 1 του άρθρου 96 (δηλαδή προ της 9.6.1975), καθόσον ο πρώτος χαρακτηρισμός παραδοσιακών οικισμών έγινε το 1978, και ως εκ τούτου τυχόν αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις της κατηγορίας 1 σε παραδοσιακούς οικισμούς ή παραδοσιακά τμήματα πόλης που προϋφίστανται του χαρακτηρισμού του οικισμού, εμπίπτουν στη διαδικασία της παρ.1 του άρθρου 116 "

Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο , η ερώτηση που θέτω είναι η εξής : αυθαιρεσίες κατηγορίας 1 σε παραδοσιακό οικισμό και ταυτόχρονα ιστορικό τόπο (άρα ειδικό διάταγμα προστασίας ) τις αντιμετωπίζω με αυτή την εξαίρεση της παραγράφου 2 αρθ. 116 (χωρίς έγκριση επιτροπής εφόσων έχω κατ 1) ή βάσει της παρ.  9α αρθ. 116 που αναφέρεται σε διπλό χαρακτηρισμό παραδοσιακός + ιστορικός ;;  H λογική προφανώς λέει σύμφωνα με την παρ. 9α αλλά με προβλημάτισε κάπως η εξαίρεση της παρ. 2 ...
Σας ευχαριστώ για την όποια διευκρίνηση.

Δημοσιεύτηκε

και πολυ σωστα σε προβληματισε.κι εγω εχω την ιδια απορια.εγω νομιζω οτι παμε με την εξαιρεση διοτι το επεξηγει στο αντιστοιχο εδαφιο.

Δημοσιεύτηκε

Ναι την Κατηγορία 1 την εξαιρεί από την διαδικασία. Ωστόσο αν είναι διπλοχαρακτηρισμένος οικισμός (δηλαδή ιστορικό κέντρο και σε περιβάλλον αρχαιολογικού χώρου κλπ) τότε ανεξαρτήτως κατηγορίας (εκτός της 5) πας με το 9α. Δηλαδή ΥΠΠΟΑ και ΚΕΣΑ... Αυτά καταλαβαινω εγώ.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους,

Θα ήθελα την άποψή σας για το εξής θέμα. Έχω μια περίπτωση τακτοποίησης εντός της παλιάς πόλης του Ναυπλίου, που είναι χαρακτηρισμένη ως παραδοσιακός οικισμός, αρχαιολογικός χώρος και ιστορικό διατηρητέο μνημείο. Το ακίνητο για το οποίο έχει γίνει η δήλωση δεν είναι διατηρητέο και οι αυθαιρεσίες είναι κατηγορίας 1. Μέχρι στιγμής έχω λάβει τη γνωμοδότηση του ΥΠΠΟΑ (η οποία περιλαμβάνει και εργασίες προσαρμογής) και έχω καταθέσει εδώ και περίπου 4 μήνες στο ΚΕΣΑ. Τόσο στην παρ. 9α του νόμου όσο και στην τελευταία οδηγία αναφέρεται ότι μετά τη γνωμοδότηση του ΥΠΠΟΑ η αίτηση εξετάζεται από το ΚΕΣΑ εντός προθεσμίας 60 ημερών. Σε χθεσινή επικοινωνία με τη γραμματεία του ΚΕΣΑ μου είπαν ότι ακόμα εξετάζονται θέματα του προηγούμενου έτους...

Θεωρείτε ότι θα μπορούσα να προχωρήσω τη δήλωση σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του ΥΠΠΟΑ, βασιζόμενος στο ότι η προθεσμία εξέτασης του θέματος από το ΚΕΣΑ έχει παρέλθει?  

Δημοσιεύτηκε

Προσοχή , το 2μηνο αναφέρεται για τις γνωμοδοτήσεις ΥΠΠΟ . Θα πρέπει να περιμένεις και τη γνωμοδότηση ΚΕΣΑ και να περατωθούν και οι εργασίες προσαρμογής ( με πόρισμα ελεγκτή δόμησης )πριν την οριστική υπαγωγή .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.