ppanag Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2018 (edited) 1 ώρα πριν, avgoust said: ppanag , θα μπορούσα να πω ότι μας δουλεύεις ! Είναι τελείως ..κουλή η περίπτωση ! Αν υποβάλεις την έγκριση τύπου με μια τεχνική έκθεση και βάλεις ένα εξώφυλλο "μελέτη στατικής επάρκειας" ? Γιατί να σε δουλεύω ? Ορίστε και φώτο .... τι εννοείς "έγκριση τύπου..." ??? Edited Απρίλιος 27 , 2018 by ppanag 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2018 Έχεις ένα στέγαστρο που κατασκεβάστηκε γύρω από το σημείο που παρκάρανε ένα τροχόσπιτο. Θεωρώ πως το τροχόσπιτο, ως ακόμα κινούμενο, δεν πάει με πολεοδομική νομοθεσία, αλλά με τις προδιαγραφές του ως τροχόσπιτο και δεν μας αφορά. Μόνο την κατασκευή γύρω του ελέγχεις, για ότι χρειαστεί. ΥΓ Ας του κάνουν ένα σέρβις στο χειρόφρενο που και που, να μην πάει βόλτα και πάρει μαζί του και το στέγαστρο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artemiscv Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2018 Καλησπέρα. Θα ήθελα τη γνώμη σας για την παρακάτω περίπτωση. Σε διώροφη οικοδομή έχουν κλείσει ένα μπαλκόνι από την κάτω πλευρά όμως και έχουν δημιουργήσει ένα επιπλέον χώρο στο ισόγειο (περίπου 10% υπέρβαση δόμησης). Πιστεύετε θα χρειαστεί μελέτη στατικής επάρκειας; Φημολογείται ότι στην Υ.Α. που αναμένουμε θα εξαιρείται η μετατροπή Pilotis σε κλειστό χώρο από την υποχρέωση εκπόνησης Μ.Σ.Ε. Και αυτή η περίπτωση όμως, αφού δεν επιβαρύνεται το κτίριο, δεν είναι κάτι ανάλογο και άρα με την ίδια λογική πρέπει να εξαιρεθεί; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 28 , 2018 Δε βλέπω αναλογία από στατικής άποψης του κλεισίματος πυλωτής με τον αυθαίρετο χώρο που περιγράφεις. Άσε με το καλό να βγει αυτή η απόφαση, γιατί τώρα συζητάμε άνευ αντικειμένου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2018 13 ώρες πριν, Pavlos33 said: Δε βλέπω αναλογία από στατικής άποψης του κλεισίματος πυλωτής με τον αυθαίρετο χώρο που περιγράφεις. Άσε με το καλό να βγει αυτή η απόφαση, γιατί τώρα συζητάμε άνευ αντικειμένου. σωστός... Εξ αλλου, μονον 7 μηνες περασαν που περιμενουμε την "αποφαση" Μονον... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppanag Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2018 On 28/4/2018 at 7:13 ΜΜ, jedi.Yannis said: Έχεις ένα στέγαστρο που κατασκεβάστηκε γύρω από το σημείο που παρκάρανε ένα τροχόσπιτο. Θεωρώ πως το τροχόσπιτο, ως ακόμα κινούμενο, δεν πάει με πολεοδομική νομοθεσία, αλλά με τις προδιαγραφές του ως τροχόσπιτο και δεν μας αφορά. Μόνο την κατασκευή γύρω του ελέγχεις, για ότι χρειαστεί. ΥΓ Ας του κάνουν ένα σέρβις στο χειρόφρενο που και που, να μην πάει βόλτα και πάρει μαζί του και το στέγαστρο. Δυστυχώς είναι συνδεδεμένο με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και δεν έχει ρόδες... Ειδικά η σύνδεση με τα δίκτυα, το καθιστά πολεοδομική παράβαση !!! (αν ανατρέξεις στη διαύγεια υπάρχουν παραδείγματα προστίμων από ΤΕΚ για τροχόσπιτα λόγω σύνδεσης με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας... φως, νερό, τηλέφωνο ή αποχέτευση, ακόμα κι αν είναι βόθρος). Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου, σχετικά με τις προδιαγραφές ως τροχόσπιτο... και προφανώς δεν είναι δυνατόν να κάνω ΜΣΕ σε τροχόσπιτο... αμφιβάλλω αν θα θα μπορούσα να βρω και τις προδιαγραφές του.... Τώρα ... για το χειρόφρενο δεν ανησυχούμε ... μόνο για αυτό είμαστε στατικά σίγουροι... είναι πακτωμένο !!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29 , 2018 Το πως τα ακινητοποιημένα τροχόσπιτα πήραν κάποτε σύνδεση με τα δίκτυα, να μην το συζητήσουμε καλύτερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2018 (edited) 10 ώρες πριν, Pavlos33 said: Το πως τα ακινητοποιημένα τροχόσπιτα πήραν κάποτε σύνδεση με τα δίκτυα, να μην το συζητήσουμε καλύτερα. και γιατι παρακαλω να μην παρουν??? αφου ειναι ακινητοποιημενα...αρα δεν κινουνται ... τοιγάρτοι, τοιγαροῦν (γι' αυτό ακριβώς λοιπόν) ειναι "ακινητα..." και δικαιουνται ρευματος... Edited Απρίλιος 30 , 2018 by dimitris GM Link to comment Share on other sites More sharing options...
civilpablo Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2018 On 27/4/2018 at 9:25 ΜΜ, ppanag said: Γιατί να σε δουλεύω ? Ορίστε και φώτο .... τι εννοείς "έγκριση τύπου..." ??? XAXAXAXAXA εντάξει νομίζω τα χουμε δει όλα πλέον. Συνδέσαν αυτή την κατασκευή με δίκτυα και μετά περιμένουμε ο κόσμος να σταματήσει να φτιάχνει αυθαίρετα; Συναδέλφε στείλε email στην κα Αγρίου, να το εξετάσει και αυτό με τις επιτροπές των καθηγητών στατικής. Να βγάλουν μια εγκύκλιο που να λέει "δεν χρειάζεται ΜΣΕ σε τροχόσπιτο μέχρι 150 ίππους υποδύναμη." 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxanos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30 , 2018 Μιλάμε για τρελή πατέντα στην φωτό. Αυτό έπρεπε να εξαιρείται από κατεδάφιση τιμής ένεκεν... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα