Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλημέρα , αλλαγή χρησης ανοιχτου χωρου σταθμευσης σε πυλωτή σε κλειστό χωρο στάθμευσης υπολογιζεται σαν 1 λοιπή ή με υπερβαση δόμησης.Αν ΥΔ χρειαζεται καποιο μειωτικό συντελεστή ( ειναι βοηθητικός σε βοηθητικό)??Βγαίνει τεραστιο πρόστημο.Ειναι περιπου 39τμ σε 100τμ πυλωτης.

Edited by taniag
  • Απαντήσεις 1,1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Όπως το γράφεις

Έχεις αλλαγή χρήσης ΒΧ--->ΒΧ εντός νόμιμου περιγράμματος όταν η ΥΔ=0-----> αναλυτικός.

 

....7.Σε περίπτωση αυθαίρετης αλλαγής χρήσης από βοηθητική χρήση σε βοηθητική και από κύρια σε κύρια, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου, εφόσον ο προϋ- πολογισμός των εργασιών που έχουν εκτελεστεί δεν ξε- περνά τις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, καταβάλ- λεται παράβολο διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και δεν καταβάλλεται ειδικό πρόστιμο. Σε αντίθετη περίπτωση εφαρμόζεται η παράγραφος 5.....

 

Τώρα μπαίνει ένα ερώτημα αν μπορούμε να πούμε ότι η ΥΔ=0.

Όταν έχουμε δέσμευση του χώρου στάθμευσης τότε σίγουρα είναι ΥΔ=0 , άρα προχωράμε όπως έχω γράψει.

Edited by karanus
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

διαφωνώ, πλήρως

Ο ανοιχτός ΧΣ δε μετράει στη δόμηση ενώ ο κλειστός ναι.

Η αλλαγή χρήσης ΒΧ--->ΒΧ εντός νόμιμου περιγράμματος αφορά χώρο που έχει ήδη μετρήσει στο ΣΔ.

Θα το έβαζα ΥΔ χωρίς φόβο και πάθος

Edited by Largy
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Το να έχει μετρήσει ή όχι στον ΣΔ δεν είναι απαραίτητη συνθήκη για να ισχύσει ο αναλυτικός στην ΑΧ. 

Παράδειγμα ένας υπόγειος χώρος που από αποθήκη έγινε ΧΣ..

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Largy

Δεν διαφωνώ. Αν ο κλειστός χώρος στάθμευσης συντελεί στην αύξηση δόμησης , τότει ναι με ΥΔ.

Γι' αυτό έβαλα και το ερώτημα  "....  Τώρα μπαίνει ένα ερώτημα αν μπορούμε να πούμε ότι η ΥΔ=0."

 

 

Ακριβώς! Αυτο το παράδειγμα του υπογείου ειναι αλλαγή απο ΒΧ σε ΒΧ

 

Ναι αλλά δεν συντελεί στην ΥΔ , πάει όμως με αναλυτικό. Αυτό φαντάζομαι ήθελε να πει ο Faethon11

 

 

taniag

Συνάδελφε προσπάθησα να κάνω έναν "ακροβατισμό" μήπως και σε βοηθήσω μιάς και είπες ότι το πρόστιμο βγαίνει μεγάλο με ΥΔ.

Μειωτικό με τα μέχρι στιγμής δεδομένα δεν μπορείς να βάλεις.

Edited by karanus
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Και για μένα είναι κανονικά ΥΔ και με τα σημερινά δεδομένα χωρίς μειωτικό. Είχες μια πιλοτή η οποία έγινε κλειστός χώρος. Άρα, έχεις προσαύξηση της δόμησης

Αν μπορεί να το καθυστερήσει λίγο ο πελάτης το καθυστερεί καθώς αναμένεται εγκύκλιος που θα μπουν και οι ισόγειες αποθήκες-χώροι στάθμευσης σε καθεστώς μειωτικού.

edit: Να συμπληρώσω ότι εφόσον είναι επείγον το θέμα βάζεις ΥΔΚΧ και δόσεις ώστε σε μεταγενέστερο χρόνο

αν μπει μειωτικός να επαναυπολογιστούν οι δόσεις.

Edited by laxanos
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Αφού δεν μετρούσαν τα κλειστά γκαράζ στη δόμηση, γιατί να μην πάει με αναλυτικό ως ΒΧ σε ΒΧ; Εκτός αν δεν έχει πια το 50% της pilotis ελεύθερο, οπότε το συζητάμε. (+1 karanus)

Δημοσιεύτηκε

Και τα υπόγεια δεν μετράνε στη δόμηση υπό τις προυποθέσεις των κανονισμών αλλά όταν έχεις αυθαίρετο υπόγειο το υπολογίζεις με υπέρβαση δόμησης. Άλλο πράγμα η Ο.Α (όταν δεσμεύεται συμβολαιογραφικά Θ.Σ και δεν μετράει στη δόμηση) και άλλο τακτοποίηση. Το λέμε από το 2011.

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.