Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2017 Εκλεισε η υπόθεση των κρατικών ενισχύσεων του εταιρειών ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ανοίγει ο δρόμος για την αποκρατικοποίηση της δεύτερης. Χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι κλείνει τον φάκελο των κρατικών ενισχύσεων των εταιρειών σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα μας, ενώ ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Πάολο Τζεντιλόνι αποκάλυψε ότι η συμφωνία πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie dello Stato Italiane θα ολοκληρωθεί στις αρχές Ιουλίου παρουσία των δύο πρωθυπουργών της χώρας. Σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις στον όμιλο ΟΣΕ, η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp) ανακοίνωσε χθες ότι τα μέτρα της Ελλάδας για τη στήριξη της αναδιάρθρωσης των εταιρειών του είναι, σύμφωνα με τους κανόνες της Ε.Ε., για τις κρατικές ενισχύσεις. «Τα μέτρα αυτά θα βοηθήσουν τις δύο κρατικές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους Ελληνες επιχειρηματίες και επιβάτες γενικότερα», σχολίασε η επίτροπος Ανταγωνισμού Μαγκρέιτε Βέστεϊγερ. «Η σημερινή απόφαση», προσέθεσε, «εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των προσπαθειών της Ελλάδας για την αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας της και την επίτευξη σημαντικής ανάπτυξης». Τέλος, σύμφωνα με την επίτροπο, η εν λόγω ενίσχυση διευκολύνει επίσης τη μελλοντική ιδιωτικοποίηση των επιχειρήσεων και το άνοιγμα του ελληνικού σιδηροδρομικού τομέα στον ανταγωνισμό. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η χώρα βαρυνόταν με μέτρα κρατικών ενισχύσεων συνολικού ύψους 16 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα, τα μέτρα στήριξης για τον ΟΣΕ περιελάμβαναν τη διαγραφή χρέους ύψους 14,3 δισ. ευρώ και ετήσιες επιχορηγήσεις ύψους 340 εκατ. ευρώ, ενώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιελάμβαναν διαγραφή χρέους και ετήσιες επιχορηγήσεις ύψους 1,08 δισ. ευρώ. Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιτροπής, τα μέτρα ενίσχυσης υπέρ του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρίθηκαν «συμβατά με τους κανόνες της Ε.Ε. για τις κρατικές ενισχύσεις», αφού ελήφθησαν κυρίως υπόψη οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο ελληνικός σιδηροδρομικός τομέας και η σημασία της εύρυθμης λειτουργίας των σιδηροδρομικών υπηρεσιών για τον πληθυσμό. «Τα εν λόγω μέτρα», ανέφερε η ανακοίνωση της Κομισιόν, «έχουν ως θεμιτό στόχο την αποτροπή του κινδύνου σοβαρής διαταραχής της ελληνικής οικονομίας, χωρίς όμως να προκαλούν αδικαιολόγητη στρέβλωση του ανταγωνισμού στην ενιαία αγορά». Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες στο θέμα της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά είναι θέμα χρόνου η επίλυσή τους. Πηγή: http://www.kathimeri...talikh-ferrovie Click here to view the είδηση
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Δηλαδή το Ιταλικό κράτος μπορεί να είναι ικανός επιχειρηματίας, αλλά το Ελληνικό όχι. Μάλιστα...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Ετσι έχει αποδειχθεί ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε πολλές περιπτώσεις....
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 (edited) φυσικά (naturalmente) αν δεν πουλιόταν στη FS τα μέτρα ενίσχυσης του ΟΣΕ δεν θα κρίνονταν "συμβατά με τους κανόνες της ΕΕ" ή θα συνεχιζόταν η ομηρία (με το φάκελο ανοιχτό) ή ενδεχομένως θα τρώγαμε ένα πρόστιμο ως χώρα ίσο με τις ενισχύσεις τώρα τουλάχιστον τις πληρώνουμε μόνο μία φορά ως προς τα τραίνα λοιπόν μένουμε ευρώπη πάντως -μη βάλω καναν Πανούση τώρα (γιατί στο ΦΑ γίναμε αζέροι, και στα λιμανια κινέζοι) Edited Ιούλιος 23 , 2017 by imhotep
loser Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2017 το ελληνικο κρατος δεν μπορει ουτε περιπτερο να λειτουργησει σωστα . πριν μια δεκαετια ηταν η ολυμπιακη . δεν την ιδιωτικοποιουσαν δηδεν για την εθνικη ασφαλεια της χωρας και αλλα τετοια κουραφεξαλα στην ουσια ηθελαν να διοριζουν τον κομματικο στρατο κατοχης που επιβάλλεται με το ετσι θελω σε ολους τους υπολοιπους τους οποιους αναγκαζει να πληρωνουν φορους . απαιτησαν συνταξη από τα 45 και εφάπαξ 30-40 εκατ δραχμες ετσι και εγινε .
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα