Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η οδήγηση μεγάλων αποστάσεων και τα ταξίδια αναψυχής οι πιο δημοφιλείς χρήσεις των αυτόνομων Ι.Χ.


Engineer

Recommended Posts

Σκοπός νομίζω, δεν είναι να οδηγάει κάποιος άλλος το αυτοκίνητο την ώρα του μποτιλιαρίσματος αλλά να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα. Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και πάρτε μηχανές και μηχανάκια!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Η καλύτερη πλοήγηση σταδιακά θα μειώσει και το μποτιλιάρισμα. Εάν όλοι έχουν gps θα μπορεί να γίνει κεντρική διαχείριση της κυκλοφορίας ώστε να αξιοποιούνται όλες οι εναλλακτικές διαδρομές αλλά και σε επίπεδο δρόμου να μη μένουν νεκρά σημεία επειδή κάποιος ακολουθεί λάθος τροχιά και κόβει όλη την κυκλοφορία, εμποδίζοντας ακόμα και τα μηχανάκια (ή θέτοντας τα σε κίνδυνο). Επίσης θα γίνεται οικονομία στα καύσιμα και τους δίσκους. Ή αμα σου υποδεικνύει τη βέλτιστη θέση στάθμευσης θα λύσει αρκετά προβλήματα.

 

Το ότι μια μέρα θα καταργηθεί τελείως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι συνηθισμένη ατάκα των διαφημίσεων τεχνολογίας. Πάντα το τραβάνε σε ουτοπικό επίπεδο όταν στην πραγματικότητα πρόκειται για πολύ απλές ιδέες που συνήθως αφορούν συστήματα υποστήριξης αποφάσεων.

 

Μάλιστα, πολλές από αυτές τις εφαρμογές προορίζονται για επαγγελματικά οχήματα, τρακτέρ και τέτοια, όπου η ακρίβεια των χειρισμών έχει να κάνει και με την ποιότητα της εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

Σκοπός νομίζω, δεν είναι να οδηγάει κάποιος άλλος το αυτοκίνητο την ώρα του μποτιλιαρίσματος αλλά να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα. Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και πάρτε μηχανές και μηχανάκια!

 

Για το πρώτο περί μποτιλιαρίσματος χαίρομαι που συμφωνούμε, και να πω ότι η διαχείριση του προβλήματος με αυτοματισμούς και GPS δεν σημαίνει και λύση του.

 

Mε το δεύτερο μου έφερες τις μνήμες του χαμού του οδοντιάτρου της οικογένειας με μοτοποδήλατο, του χαμού ξαδέλφου μου στην Πειραιώς με 40 χλμ/ω, του χαμού μακρινού γνωστού όταν έπεσε κόντρα στην πίσω ρόδα πούλμαν που έκανε εγκληματική αναστροφή στην Κηφησίας, του κομένου δάκτυλου φίλου που προσγειώθηκε από τρία μέτρα ψηλά που τον πέταξε ενας Ι.Χής  από stop, και δύο πελάτες μου έμπειρους οδηγούς μηχανής που βρέθηκαν ...γυψοφόροι για κάποιους μήνες.....

Από αυτοκίνητο στο περιβάλλον μου  έχω  μόνο ένα περιστατικό τραυματισμού που αν ήταν με μηχανή θα μας έλειπε τώρα...

Αυτά περί χάρης.......

 

Τελικά ο Θεός να φυλάει όλους μας......

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Για το πρώτο περί μποτιλιαρίσματος χαίρομαι που συμφωνούμε, και να πω ότι η διαχείριση του προβλήματος με αυτοματισμούς και GPS δεν σημαίνει και λύση του.

 

Mε το δεύτερο μου έφερες τις μνήμες του χαμού του οδοντιάτρου της οικογένειας με μοτοποδήλατο, του χαμού ξαδέλφου μου στην Πειραιώς με 40 χλμ/ω, του χαμού μακρινού γνωστού όταν έπεσε κόντρα στην πίσω ρόδα πούλμαν που έκανε εγκληματική αναστροφή στην Κηφησίας, του κομένου δάκτυλου φίλου που προσγειώθηκε από τρία μέτρα ψηλά που τον πέταξε ενας Ι.Χής  από stop, και δύο πελάτες μου έμπειρους οδηγούς μηχανής που βρέθηκαν ...γυψοφόροι για κάποιους μήνες.....

Από αυτοκίνητο στο περιβάλλον μου  έχω  μόνο ένα περιστατικό τραυματισμού που αν ήταν με μηχανή θα μας έλειπε τώρα...

Αυτά περί χάρης.......

 

Τελικά ο Θεός να φυλάει όλους μας......

 

Όσοι οδηγούν μηχανές ή μηχανάκια σε καθημερινή βάση είναι βέβαιο ότι γίνονται πολύ πιο προσεκτικοί και ευαισθητοποιημένοι προς τα δίκυκλα όταν πιάνουν στα χέρια τους τιμόνι αυτοκινήτου. Από αυτούς που ανέφερες όμως, πόσοι φορούσαν πλήρη εξοπλισμό; Πόσοι φορούσαν κράνος, γάντια, μπουφάν με προστασίες σε αγκώνες, πλάτη, πήχεις, ώμους, μπότες και παντελόνι; Δεν λέω ότι είναι πανάκεια αλλά είμαι σίγουρος πως με πλήρη εξοπλισμό τα μικροατυχήματα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες (που αντιπροσωπεύουν το 85% των θανατηφόρων ατυχημάτων συνολικά)  θα ήταν απλά μία αναποδιά και χάσιμο χρόνου και όχι απώλεια ζωής. 

Link to comment
Share on other sites

...σε κάθε περίπτωση πάντως φίλοι μου, πιστεύω ότι η 100% αντικατάσταση του ανθρώπου από τις μηχανές, είναι ευτυχώς, ακόμα πολύ μακρυά....

Edited by antloukidis
Link to comment
Share on other sites

Όσοι οδηγούν μηχανές ή μηχανάκια σε καθημερινή βάση είναι βέβαιο ότι γίνονται πολύ πιο προσεκτικοί και ευαισθητοποιημένοι προς τα δίκυκλα όταν πιάνουν στα χέρια τους τιμόνι αυτοκινήτου. Από αυτούς που ανέφερες όμως, πόσοι φορούσαν πλήρη εξοπλισμό; Πόσοι φορούσαν κράνος, γάντια, μπουφάν με προστασίες σε αγκώνες, πλάτη, πήχεις, ώμους, μπότες και παντελόνι; Δεν λέω ότι είναι πανάκεια αλλά είμαι σίγουρος πως με πλήρη εξοπλισμό τα μικροατυχήματα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες (που αντιπροσωπεύουν το 85% των θανατηφόρων ατυχημάτων συνολικά)  θα ήταν απλά μία αναποδιά και χάσιμο χρόνου και όχι απώλεια ζωής. 

 

Όλα αυτά μαζί πράγματι κανείς δεν τα φορούσε.... :sad:

όμως αυτή η υποχρέωση για την προστασία ζωής είναι που κάνει για μένα δύσκολη την επιλογή της μηχανής που σε κάνει να παρουσιάζεσαι σαν τον Robo-cop όπου πάς. :ph34r:

Πάντως θεωρώ ευεργέτημα το να κυκλοφορούν πολλοί με μηχανές, αφού στην αντίθετη περίπτωση που κι αυτοί έπερναν τα αυτοκίνητα τους ......

ε!  ..... οι δρόμοι θα πήζαν σαν τσιμέντο.      

Προσωπικά σε αστικές διαδρομές είμαι φανατικός των Μ.Μ.Μ  :idea:

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Πάντως θεωρώ ευεργέτημα το να κυκλοφορούν πολλοί με μηχανές, αφού στην αντίθετη περίπτωση που κι αυτοί έπερναν τα αυτοκίνητα τους ......

ε!  ..... οι δρόμοι θα πήζαν σαν τσιμέντο.      

 

Μακάρι να σκέφτονταν όλοι έτσι και να προσέχαν και να διευκόλυναν τους οδηγούς μηχανών. Για τα ΜΜΜ συμφωνώ κι εγώ απόλυτα, μακάρι να φτάσουμε τα επίπεδα του Λονδίνου που μπορείς να πας παντού πραγματικά χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις δικό σου όχημα. Δυστυχώς επειδή χρησιμοποιώ με την μηχανή καθημερινά την Αττική Οδό από Καματερό προς Ραφήνα βλέπω πάρα πολλά αυτοκίνητα να πηγαινοέρχονται με μόνο 1 άτομο μέσα. Τί σπατάλη και χάσιμο χώρου είναι αυτό; Αν το 1/5 από αυτούς χρησιμοποιούσαν μηχανή, μηχανάκι ή ΜΜΜ ή έστω πηγαινοερχόταν με έναν συνάδελφο πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα;

Link to comment
Share on other sites

Όμως αυτή η υποχρέωση για την προστασία ζωής είναι που κάνει για μένα δύσκολη την επιλογή της μηχανής που σε κάνει να παρουσιάζεσαι σαν τον Robo-cop όπου πάς. :ph34r: 

 

Εάν το βλέπεις μόνο σαν υποχρέωση και δε νιώθεις περήφανος που θα παρουσιάζεσαι έτσι τότε άστο..

Link to comment
Share on other sites

....θα ΄πρεπε να αισθάνομαι λές περήφανος επειδή  θα παρουσιάζομαι σαν Robo-cop ???!!!  :shock: :shock: :shock:

 

έχω ακούσει για διάφορα αξιακά και "αξιακά"  πρότυπα, αλλά αυτό πιά τα ξεπερνάει....

μάλλον έχεις χάσει  την πυξίδα στον δρόμο προς την δόξα....... B)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.