Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το όλες είναι υπερβολή. Για δικηγόρους και γιατρούς είπαμε μόνο. Που στους μεν δικηγόρους είναι ένας απαξιωμένος θεσμός (κάτι σαν τις εξετάσεις του ΤΕΕ ας πούμε), στους δε γιατρούς μια καλοπληρωμένη θέση στο δημόσιο, (αυτό ναι, θα το δεχόμασταν). Διαβάθμιση δεν βρήκαμε σε κανέναν.

Κάτι που θα ήταν πραγματικά ωφέλιμο θα ήταν να συνεχίσουμε τη συζήτηση εξετάζοντας συγκεκριμένα παραδείγματα καταστροφών για να δούμε αν έφταιξε κάτι τέτοιο.

Edited by georgios_m
  • Απαντήσεις 1,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Είπαμε οι γνώμες δεν έχουν σημασία. Το κράτος έχει θεσμοθετήσει στους δικηγόρους την άσκηση και επιπλέον υπάρχει διαβάθμιση. Δε πάει ο νέος δικηγόρος στο ΣτΕ μόνος του. Ρωτάει ο άλλος, "μα καλά ακόμα δε βγήκε από το αυγό του και θα πάρει υποθέσεις του ΣτΕ;". Ο νομοθέτης εκεί σωστά δε σκέφτηκε επαγγελματικές πρακτικές και απλά ΔΕΝ  αφήνει νέο δικηγόρο να πάει στο ΣτΕ. Ομοίως για τους γιατρούς.

Τώρα το σκεπτικό πρώτα να μετρήσω τους νεκρούς και μετά να αλλάξω τα παράλογα, με αφήνει λίγο άφωνο να πω την αλήθεια...

Edited by stayros
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Και σε μας υπάρχει διαβάθμιση στα δημόσια έργα.

Τι όμοιο υπάρχει στους γιατρούς από πλευράς διαβάθμισης; (αν και σου είπα ότι το ιατρικό μοντέλο θα το δεχόμουν)

Ντάξει μη μετράς, ας περάσουμε κατευθείαν στα παράλογα. Θέλω όμως απάντηση καθηγητική, όχι βερμπαλισμούς.

Δημοσιεύτηκε
17 ώρες πριν, ted78 said:

........αλλά για το πώς θα κόψουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των διπλωματούχων μηχανικών....

να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν είναι ανεξάρτητα αυτά τα δύο. Ζητούν προσαρμογή των δικαιωμάτων σε ένα μοντέλο με το οποίο θα είναι συμβατά και τα δικά τους πτυχία. 

Επειδή όμως δεν πρέπει να είμαστε αρνητικοί στις νέες προτάσεις ας εξετάσουμε το σύστημα των γιατρών, πώς θα μπορούσε να έρθει και σε μας. Δηλαδή με το που τελειώνεις τη σχολή να μπαίνεις σε μια λίστα αναμονής (χωρίς δηλαδή βαθμούς κλπ - στην καλύτερη μόνο κοινωνικά κριτήρια) και να σε διορίζουν για καμια πενταετία σε μια έμμισθη θέση σε δημόσιο φορέα και στο τέλος να παίρνεις τη σχετική εξειδίκευση και άδεια άσκησης επαγγέλματος. Θα μου πεις το δημόσιο κάνει κυρίως ελέγχους, όχι παραγωγή έργων. Τα πανεπιστήμια όμως ασχολούνται και με την παραγωγή έργων μέσω ερευνητικών προγραμμάτων. Απλά να γίνεται και κει με λίστα αναμονής η πρόσληψη του "ειδικευόμενου" και να είναι με μισθωτή σχέση, όχι με μπλοκάκι και δουλειά 15 ώρες την ημέρα. 

Το σύστημα των δικηγόρων είναι όμοιο με το δικό μας στα δημόσια έργα. Τι μας μένει; Τα στατικά των ιδιωτών. Η συζήτηση λοιπόν έγκειται στο αν μια στατική μελέτη για 10 ορόφους είναι κάτι αντίστοιχο με τις πρώτες υποθέσεις που επιτρέπεται να αναλάβει ένας νέος δικηγόρος. Όποιος έχει αντίρρηση να μας φέρει μια τέτοια μελέτη και να μας εξηγήσει τη δυσκολία για το νέο μηχανικό. Γιατί εγώ νομίζω ότι όλος ο φόβος είναι στο μυαλό μας.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε

Καλά όλα αυτά που συζητάτε, αλλά δεν είναι δυνατόν το θεωρητικά καλύτερο συνεργείο σιδεραδων σε κοσμοπολιτικο νησί, να σου λένε ότι πρώτη φορά τους ζητάνε τα αυτονόητα (αγκυρωσεις οπλισμων σε δοκούς και των αναμονων υποστυλωμάτων στο δώμα). Υπάρχει τεράστιο mismatch στην παραγωγή έργων, μεταξύ μηχανικών και συνεργείων και εκεί πρέπει κατά την γνώμη μου να εστιάσει το ΤΕΕ. 

Σε επίπεδο μελετών θα συμφωνήσω με Ted. 

Δημοσιεύτηκε (edited)
21 ώρες πριν, georgios_m said:

Άσε που και η λέξη συγκοινωνιολόγος είναι κι αυτή αυθαίρετη για να χρησιμοποιείται. Τι θα πει συγκοινωνιολόγος; αναφέρεται πουθενά επισήμως; πού τη βρήκατε;

Για μένα Μηχανικός με κατεύθυνση συγκοινωνιολόγου ή υδραυλικού πρέπει να υπογράφει το πολύ μεχρι διώροφο.

Επίσης, εννοέιται, κανένας πολ. μηχανικός δεν μπορεί ούτε γραμμή από τοπογραφικά να έχει δικαίωμα (εννοείται και από αρχιτεκτονικά). Το δικαίωμα υπογραφής μόνο από το Master και την εξειδίκευση/κατεύθυσνη και εμπειρία. Μιλάμε πάντα για σύνολο σπουδών 5 ετών με το 3+2 ή 4+1.

Nα ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο γιατί το πολύ Uganda style βλάπτει και δεν θυμίζει τίποτα σοβαρό τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο όσο και σε επ. δικιαώματα. Το υπογράφω όλα, τα μαχαιρώνω όλα, τελειώσε.

 

20 ώρες πριν, ted78 said:

Πέρα από την πλάκα όμως, από όλη τη συζήτηση, αυτό που μου μένει είναι ότι οι περισσότεροι απόφοιτοι των ΤΕΙ, ή τουλάχιστον οι πιο "θορυβώδεις", που συμμετέχουν στην κουβέντα, δε νοιάζονται τόσο για το πώς θα αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά για το πώς θα κόψουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των διπλωματούχων μηχανικών.

Βέβαια, γιατί έχει όντως πλάκα οι διπλωματούχοι κατάφεραν τόσα χρόνια (30 και βάλε) όχι να κόψουν τα επ. δικιαώματα των Μηχανικών ΤΕ, αλλά κατάφερνα οι Μηχανικοί ΤΕ να ΜΗΝ έχουν καν επ. δικαιώματα από την στιγμή ίδρυσής τους...

3 ώρες πριν, tetris said:

να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...

Έτσι ακριβώς συνάδελφε !

Αλλά ευτυχώς που τώρα όπως είπα θα υπάρχουν ΜΟΝΟ Μηχανικοί Π.Ε.

 

 

Edited by Steelman
  • Upvote 3
  • Downvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Επειδή δεν είναι όλοι πολιτικοί μηχανικοί εδώ και μπορεί να φαντάζονται διάφορα μπορείς να πληκτρολογήσεις λίγο ένα παράδειγμα για διόροφο και ένα για τριόροφο και να μας πεις σε ποιό μάθημα διδάσκεται η επιπλέον γνώση που χρειάζεται; 

Γιατί τώρα ετίθετο σε αμφισβήτηση και του τομέα κατασκευών η γνώση στατικής κατά τη λήψη πτυχίου! 

Με τη λογική που τα λες εγώ θα προσέθετα να είσαι δομοστατικός αλλά και με συγκεκριμένα υποχρεωτικά μαθήματα και αντίστοιχη διπλωματική, γιατί πχ στην Πάτρα από τα 8 μαθήματα του τομέα τα δύο μπορείς να τα πάρεις από άλλο τομέα ή και τμήμα (πχ οικονομικά) και για τα υπόλοιπα σε βγάζουν οι επιλογές για μαθήματα τεχνολογίας υλικών, πέτρες, ξύλα κλπ, κάνεις και μια διπλωματική σ' αυτά και πάλι επιπλέον εμπειρία στις μεγάλες κατασκευές δεν έχεις. Είναι γεγονός επίσης ότι και οι δομοστατικοί στα μπετά και τη στατική κορμού τα βρίσκουνε μπαστούνια, στον τομέα είναι ψιλοχαλαρά (στην Πάτρα πάντα).

Edited by georgios_m
  • Upvote 3
  • Downvote 3
Δημοσιεύτηκε (edited)

Συνάδελφε τα παραπάνω ακούγονται αστεία όταν ένας Μηχανικός ΤΕ σπούδαζε 6 χρόνια Δομικών Έργων και Έργων Υποδομής (δύο πτυχία) αλλά μπορούσε να έχει μελέτη* μέχρι διώροφο !

49 λεπτά πριν, georgios_m said:

Γιατί τώρα ετίθετο σε αμφισβήτηση και του τομέα κατασκευών η γνώση στατικής κατά τη λήψη πτυχίου!

Εννοείται συνέδελφε, δεν σημαίνει ότι επειδή έγραψες 2 ώρες μαι εξεταστική με γνωστά θέματα από παλιές εξεταστικές γνωρίζεις το αντικείμενο. Και για παράδειγμα να ανφέρω παιδιά από το ΕΜΠ που είχαν έρθει για Master Γερμανία δεν μπορούσαν να περάσουν μεταλλικές...

Δεν σημαίνει συνάδελφε ότι επειδή πέρασες το μάθημα γνωρίζεις μεταλλικές ή είσαι διάνοια στην προένταση (για μπετόν).

Και για να τελειώνουμε με το αστείο δίπλωμα, που όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω, παραθέτω από μια τυχαία σχολή μηχανικών της Γερμανίας πως είναι σήμερα οι σημερινοί Μηχανικοί:

ns3a3qL.jpg

Όπως βλέπετε, στην χώρα του ΟΡΙΣΜΟΥ της επιστήμης των Μηχανικών, υπάρχει ΜΟΝΟ Master.

 

Aλλά όπως είπα δυνάδελφοι τώρα θα υπάρχουν ΜΟΝΟ Μηχανικοί ΠΕ και το πιθανότερο είναι να πάμε σε 4+1.

--------------
*Παράνομα αφού ουδέποτε οι Μηχανικοί ΤΕ είχαν επ. δικαιώματα.

Edited by Steelman
  • Upvote 3
  • Downvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δύο πτυχία, δύο αντικείμενα. Δεν είναι 6 τα χρόνια σπουδών του. Θα ήταν αν το δεύτερο πτυχίο είχε ως προαπαιτούμενο το πρώτο. 

Μπορείς να μας αναρτήσεις τα θέματα που δυσκόλεψαν εκείνους τους φοιτητές; 

Άρα άκυρο αυτό που είπες για τους συγκοινωνιολόγους και τους υδραυλικούς. Και οι δομοστατικοί λοιπόν μέχρι διόροφο χωρίς εμπειρία. Γιατί και του μάστερ τα μαθήματα τι νομίζεις ότι θα είναι; πάλι τα ίδια με 2 ώρες εξετάσεις και παλιά θέματα.

Να ορίσουμε όμως πότε τελικά ξέρεις μεταλλικές. Εσύ ας πούμε αισθάνεσαι ότι ξέρεις; Αν ναι, πότε πιστεύεις ότι τις έμαθες; ποιά ήταν η καθοριστική στιγμή της πορείας σου;  

Με την εικόνα δε καταλαβαίνω τι θες να πεις.  

Edited by georgios_m
  • Downvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.