Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
  • Upvote 1
  • Downvote 1
  • Απαντήσεις 1,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
39 λεπτά πριν, mikegad said:

...τα ΤΕΙ από την ανωτατοποίηση και μετά στράφηκαν σε μια κατεύθυνση που έχει να κάνει με πανεπιστημιακά ξεκάθαρα αντικείμενα»

...Θα υπάρχει, όμως, διαχωρισμός εκείνων που αποφοίτησαν πριν ή μετά από την πανεπιστημιοποίηση του Ιδρύματος»

 

Edited by georgios_m
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Άρα λοιπόν δεν υπάρχει επιπλέον γνώση και όποιος ξέρει το 2οροφο ξέρει κ το 3οροφο κοκ. Εξαιρετικά. Τουλάχιστον μεταξύ μας να μη κοροιδευομαστε.

 

Το ζήτημα θα έλεγα είναι να βρεθεί το σημείο που όντως διαφοροποιείται ένα έργο κ χρειάζεται έναν επιπέδου 7 μηχανικό από επίπεδο 6. Νομίζω πως ο προϋπολογισμός είναι ο καλύτερος τρόπος.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
52 λεπτά πριν, stayros said:

Άρα λοιπόν δεν υπάρχει επιπλέον γνώση και όποιος ξέρει το 2οροφο ξέρει κ το 3οροφο κοκ. Εξαιρετικά. Τουλάχιστον μεταξύ μας να μη κοροιδευομαστε.

Επιπλέον γνώση δεν υπάρχει όταν κάποιος μάθει τη στατική με τη σωστή σειρά! Δηλαδή να ολοκληρώσεις πρώτα τη θεωρία της ανάλυσης και μετά να πιάσεις τη σύνθεση, ένα ένα τα στοιχεία των κατασκευών και στο τέλος τη σύνθεσή όσων τελικά σου χρειάζονται σε οποιουδήποτε μεγέθους κτίριο. Δηλαδή μέχρι το πέρας ΟΛΩΝ των μαθημάτων αυτών ο φοιτητής δεν ξέρει ούτε ισόγειο να αναλύσει. Άσε που πολλά βασικά, πχ τα θεμέλια διδάσκονται στο τέλος.

Αυτοί που χτίζουν μέχρι διόροφο τους έχουν δοθεί με μια αφαιρετική διαδικασία μερικές έτοιμες λύσεις, όχι όμως γνώσεις..

Edited by georgios_m
  • Like 1
  • Downvote 7
Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή επιμένεις ότι κάποιος μπορεί να φτιάξει τέλεια ένα 2όροφο αλλά το 3όροφο που θσ φτιάξει μπορεί να πέσει;

28 λεπτά πριν, georgios_m said:

Αυτοί που χτίζουν μέχρι διόροφο τους έχουν δοθεί με μια αφαιρετική διαδικασία μερικές έτοιμες λύσεις, όχι όμως γνώσεις..

Δεν ξέρω κανένα ΑΕΙ που αντί να διδάσκει σωστά έναν μηχανικό του δίνει έτοιμες λύσεις και όχι γνώσεις. Μπορείς να μας πεις κάποια;

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Τι θα πει τέλεια;

Δε μας ενδιαφέρει τι διδάσκουν τα ΑΕΙ που δεν έχουν θεσμοθετημένα δικαιώματα.

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
4 λεπτά πριν, georgios_m said:

Δε μας ενδιαφέρει τι διδάσκουν τα ΑΕΙ που δεν έχουν θεσμοθετημένα δικαιώματα.

μας; Ποιοι είστε δηλαδή; Πολλαπλή προσωπικότητα ή εκπροσωπείς κάποιους;

Edited by stayros
  • Upvote 5
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, stayros said:

Το ζήτημα θα έλεγα είναι να βρεθεί το σημείο που όντως διαφοροποιείται ένα έργο κ χρειάζεται έναν επιπέδου 7 μηχανικό από επίπεδο 6. Νομίζω πως ο προϋπολογισμός είναι ο καλύτερος τρόπος.

Αυτό θα μπορούσε να γίνει, αλλά θέλει ισχυρή τεκμηρίωση και το πιθανότερο είναι πως θα αποτύχει και θα καταλήξουμε σε ένα πολύ συντηρητικό classification με το 6 να δίνει το πολύ τίποτα βεβαιώσεις. Άσε που θα πρέπει να προβλεφθεί τρόπος να ακολουθεί τον πληθωρισμό και τη μεταβολή των τιμών.

Αν έχει κάποιος μια πρόταση πάντως ας την πει.

Δημοσιεύτηκε

Το οτι μερικά ιδρύματα (ΑΕΙ) δεν έχουν θεσμοθετημένα δικαιώματα λόγω των γνωστών αιτιων , δεν σημαίνει οτι μαθαίνουν απλα κόπιες σχεδίων και εφαρμογή...  Αλιμονο δηλαδή...

 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Τα παιδία παίζει και συνεχίζουν.

Για μένα αυτή η εμμονή περί τριορόφου και λοιπών ανοησιών ένα πράγμα σημαίνει, τρομερή ανασφάλεια και άγνοια που μεταφράζεται σε κόμπλεξ ανωτερότητας.

  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.