Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

το 3+2 μπορεί να γίνει αλλά πρόσεξε μήπως από το ενιαίο και αδιάσπαστο πτυχίο περάσουμε στο ενιαίο και αδιάσπαστο μάστερ! 

με μπάτσελορ την "επιστήμη των κατασκευών" και με κατευθύνσεις μάστερ πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα και τοπογράφου!

πάλι δηλαδή τα δομοστατικά στον αχταρμά!

  • Απαντήσεις 1,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
42 λεπτά πριν, ekechagi said:

Ο απόφοιτος Υδραυλικού τα έφερε η μοίρα έτσι και τώρα εργάζεται σε γραφείο και αναλαμβάνει δημόσια έργα, οδοστρωσίες και συντηρήσεις οδοστρωμάτων. Και είναι καλός στη δουλειά του.

Και πως έγινε καλός στη δουλειά του αφού του έλειπαν γνώσεις; Με την εμπειρία προφανώς. Άρα καλά τα λέει ο steelman. Απλά πρέπει επιτέλους να πούμε και σε αυτόν τον κλάδο ότι η εμπειρία μετράει, όπως ισχύει για δικηγόρους και γιατρούς. Τώρα για τους μηχανικούς ισχύει ότι ΕΔ δίνουν μόνο ακαδημαϊκά προσόντα, που τελικά αποδεικνύονται και λειψά σε τομείς εκτός ειδικότητας.

Αυτό που χρειάζεται για να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα είναι διαβάθμιση δικαιωμάτων με ακαδημαϊκά κριτήρια και εμπειρία.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
17 λεπτά πριν, georgios_m said:

το 3+2 μπορεί να γίνει αλλά πρόσεξε μήπως από το ενιαίο και αδιάσπαστο πτυχίο περάσουμε στο ενιαίο και αδιάσπαστο μάστερ! 

με μπάτσελορ την "επιστήμη των κατασκευών" και με κατευθύνσεις μάστερ πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα και τοπογράφου!

πάλι δηλαδή τα δομοστατικά στον αχταρμά! 

Συγνώμη συνάδελφε, δηλαδή η Γερμανία που προχώρησε στο 3+2 έκανε τόσο μεγάλο λάθος που τα επ. δικαιώματα γίνανε σαλάτα;

Ή μήπως εδώ τα επ. δικαιώματα είναι σαλάτα και επειδή μας συμφέρει κάνουμε τις πάπιες;

4 λεπτά πριν, stayros said:

Αυτό που χρειάζεται για να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα είναι διαβάθμιση δικαιωμάτων με ακαδημαϊκά κριτήρια και εμπειρία.

Εννοείται αυτό. Είναι σαν να λέμε ένας είχε τελειώσε Μηχανικός ΤΕ Αθήνας αλλά ήταν καλός και συνέχισε για Master στο ETH. Και γυρίζει στην Ελλάδα να ακούς ότι όχι εσύ έχεις 3 χρόνια σπουδάσει τα 2 χρόνια στο ETH δεν μετράνε γιατί έτσι γουστάρουμε. Που προσέξτε, μιλάω για ETH δεν μιλάω για κανένα μπακάλικο ελληνικό πολυτεχνείο.

Και αναγκάζομαι να ακούω ότι έτσι είναι, επειδή ο μηχανικός ΤΕ είναι καλός, τα κατάφερε και πέρασε ETH και τελειώσε Master...αλλά να του ψοφήσει η κατσίκα.

Πλάκα έχετε εδώ μέσα μερικοί.

Edited by Steelman
  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε (edited)

Θέλω να σου πω ότι το 3+2 από μόνο του δεν εγγυάται αλλαγές. Υπάρχει πατέντα να εφαρμόσεις ακόμα και τη μπολόνια και να μείνουν τα κακώς κείμενα ως έχουν.  

Γι' αυτό μην περιορίζεσαι στο σύνθημα 3+2. Να επισυνάπτεις και μια λίστα με τις κατευθύνσεις που προτείνεις (εκτός από τα δομοστατικά). 

Να δούμε πχ αυτές που έχουν οι Γερμανοί πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν εδώ?

Όπως βλέπετε εγώ δεν είμαι αρνητικός στις αλλαγές. Αλλά κάθε φορά που σας λέω οκ, πάμε να το μορφοποιήσουμε σταματάτε και απλά επαναλαμβάνετε το σύνθημα και φεύγετε.

 

By the way, κι ο ΠΕ αν ζητήσει να διοριστεί σε μια θέση ΤΕ στο δημόσιο θα του πουν ότι το πτυχίο του πολυτεχνείου δε μετράει. Δώστε τη θέση να σας αναγνωριστεί και σας το "ΕΤΗ".

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε
22 λεπτά πριν, georgios_m said:

Γι' αυτό μην περιορίζεσαι στο σύνθημα 3+2. Να επισυνάπτεις και μια λίστα με τις κατευθύνσεις που προτείνεις (εκτός από τα δομοστατικά).

Συνάδελφε, αυτό είναι πολύ ευκολο και μπορώ να το κάνω. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο δύσκολο.

Αλλά δεν είμαι εγώ το υπουργείο παιδείας. Να το κάνουν αυτοί, δεν είναι δική μου αρμοδιότητα. Να μου αναθέσει μια μελέτη για αναδιάρθρωση και αλλαγή πρόγραμμα σπουδών για τους Πολ. Μηχανικούς, πολύ ευχαρίστως.

:mrgreen:

 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, stayros said:

Αυτό που χρειάζεται για να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα είναι διαβάθμιση δικαιωμάτων με ακαδημαϊκά κριτήρια και εμπειρία.

Συμφωνούμε σε αυτό.

 

1 ώρα πριν, Steelman said:

Συγνώμη συνάδελφε, δηλαδή η Γερμανία που προχώρησε στο 3+2 έκανε τόσο μεγάλο λάθος που τα επ. δικαιώματα γίνανε σαλάτα;

Ή μήπως εδώ τα επ. δικαιώματα είναι σαλάτα και επειδή μας συμφέρει κάνουμε τις πάπιες;

Τώρα ξαφνικά σε νοιάζουνε τα επαγγελματικά. Το 3+2 είναι που κάνει όλη την αλλαγή στα ΕΔ? Εάν κρατήσουμε το ενιαίο 5ετές και οριστεί ότι ο Δομοστατικός κάνει στατικές μελέτες, το ίδιο δεν είναι?

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, georgios_m said:

Θέλω να σου πω ότι το 3+2 από μόνο του δεν εγγυάται αλλαγές. Υπάρχει πατέντα να εφαρμόσεις ακόμα και τη μπολόνια και να μείνουν τα κακώς κείμενα ως έχουν.  

Γι' αυτό μην περιορίζεσαι στο σύνθημα 3+2. Να επισυνάπτεις και μια λίστα με τις κατευθύνσεις που προτείνεις (εκτός από τα δομοστατικά). 

Να δούμε πχ αυτές που έχουν οι Γερμανοί πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν εδώ?

Όπως βλέπετε εγώ δεν είμαι αρνητικός στις αλλαγές. Αλλά κάθε φορά που σας λέω οκ, πάμε να το μορφοποιήσουμε σταματάτε και απλά επαναλαμβάνετε το σύνθημα και φεύγετε.

 

By the way, κι ο ΠΕ αν ζητήσει να διοριστεί σε μια θέση ΤΕ στο δημόσιο θα του πουν ότι το πτυχίο του πολυτεχνείου δε μετράει. Δώστε τη θέση να σας αναγνωριστεί και σας το "ΕΤΗ".

Καλά εσυ συγκεκριμένα τα λες όλα αυτά ενώ ειναι όλα πολύ πιο απλά, πρώτα βασικά να αναλύσεις γιατί δέχεστε μηχανικούς με ολα τα ΕΔ 4ετούς φοίτησης απο εξωτερικό ( αδιάσπαστο και μη ) και μετα να αναλυσεις γιατι οι μηχανικοι 4ετους της Ελλάδας δεν εχουν ΕΔ. Να πάρουν θέση και άλλοι διπλωματούχοι παρακαλώ!   

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε
3 λεπτά πριν, ekechagi said:

Συμφωνούμε σε αυτό.

 

Τώρα ξαφνικά σε νοιάζουνε τα επαγγελματικά. Το 3+2 είναι που κάνει όλη την αλλαγή στα ΕΔ? Εάν κρατήσουμε το ενιαίο 5ετές και οριστεί ότι ο Δομοστατικός κάνει στατικές μελέτες, το ίδιο δεν είναι?

Οχι βέβαια,  γιατί είναι το ιδιο; Για να έχουν ΕΔ μόνο οι εννίαοι 5ετούς; Ή οι εννιαίοι 4ετούς ( εξωτερικού :cool: )  

Δημοσιεύτηκε (edited)
8 λεπτά πριν, ekechagi said:

Τώρα ξαφνικά σε νοιάζουνε τα επαγγελματικά. Το 3+2 είναι που κάνει όλη την αλλαγή στα ΕΔ? Εάν κρατήσουμε το ενιαίο 5ετές και οριστεί ότι ο Δομοστατικός κάνει στατικές μελέτες, το ίδιο δεν είναι?

Tα επαγγλεματικά από την αρχή με ενδιέφεραν συνάδελφε. Αλλά άλλοι κάνουν τις πάπιες επειδή στο χάος επωφελούνται !

Και ναι συνάδελφε, 3+2 και σε όποιον αρέσει. Αφού είναι το ίδιο όπως λες, 3+2 και τέλος.

Δεν θα είμαστε μια ζωή το μαύρο πρόβατο στην Ευρώπη, τουλάχιστον στα ακαδημαϊκά και στα επαγγελματικά να δείξουμε χαρακτήρα και θέληση ότι είμαστε και εμείς Ευρώπη. Όλη η Ευρώπη έχει 3+2 και η Ουγκάντα επειδή μερικοί επωφελούνται  κάνουν τις πάπιες.

Edited by Steelman
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

     Και μία ερώτηση. Γιατί να μην εφαρμόζεται παράλληλα η πρόσβαση στα Eπ. δικαιώματα και να συνυπάρχουν απόφοιτοι με καθεστός 5ετούς προπτυχιακού κύκλου σπουδών, και κάποια τμήματα με καθεστώς 4 + 1 ή 2 έτη μεταπτυχιακού από τα ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Και μη μου πει κάποιος ότι υποβαθμίζεται η παιδεία και τα Πολυτεχνεία.  Διαφορετικά ας μου εξηγήσει κάποιος με ποια προσέγγιση το ελληνικό κράτος, ο ΔΟΑΤΑΠ και το ΤΕΕ δέχονται αποφοίτους από κράτη (Ε.Ε ενδεχομένως...) με αμφιβόλου ποιότητας  εκπαίδευση-κτήση πτυχίου (και αποφυγή των Πανελληνίων εξετάσεων που κάποιοι πάλι τόσο πολύ θεοποιούν για να κρίνουν επαγγελματίες και επιστήμονες!!!!) Αυτά από εμενα!

Edited by fotis91
  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.