georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) 1) Ποιος θα μπορεσει να μου απαντησει γτ ο εισακτεος σε ΤΕΙ μηχανικων, πχ. του 2010 ή 09 ή 08 με 15 βαση ειναι χειροτερος απο τον περσινο εισακτεο σε πολυτεχνειο με 12 και 13? 2) Απο που προκυπτει οτι οι προκηρυξεις κλαδου ΤΕ συνδεονται με επαγγελματικα δικαιωματα? 3) ΟΙ κλαδοι ΔΕ και ΥΕ εχουν επαγγελματικα δικαιωματα? 1) Δεν είναι χειρότερος και δε θα υπήρχαν αντιρρήσεις εάν τα επαγγελματικά δικαιώματα αφορούσαν τον μελλοντικό εισακτέο και όχι τον ήδη απόφοιτο. Μάλιστα αν το θέμα προχωράει οφείλεται και σ' αυτό. Οι κοινωνικές αλλαγές πχ δυσκολία σπουδών σε άλλη πόλη ανεβάζουν τη ζήτηση για τα αστικά τουλάχιστον ΤΕΙ και γι' αυτό και αναβαθμίζονται σε πανεπιστήμια, ενώ τα υπόλοιπα θα υποβαθμιστούν σε ΙΕΚ. 2) Εφόσον είσαι ο μοναδικός δικαιούχος για τις θέσεις αυτές, τότε ισοδυναμούν με επαγγελματικά δικαιώματα. 3) Για τους ΥΕ δε ξέρω αλλά οι ΔΕ έχουν. Δεν ανοίγουν πχ συνεργεία οι απόφοιτοι ΙΕΚ; δε διορίζονται στο δημόσιο ως υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι κλπ οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ; και ο πολυτεχνίτης μηχανολόγος με τα δήθεν απεριόριστα δικαιώματα σε όλα αυτά μια τέτοια θέση δε μπορεί να την πιάσει. Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by georgios_m 2
laxanos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Το ζήτημα για μένα είναι κυρίως ηθικό. Δεν αφορά μόνο εμένα προσωπικά αλλά το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο και το πλαίσιο ρύθμισης του επαγγέλματος του μηχανικού κόσμου.... Καλο ειναι να μην συζηταμε για βασεις γιατι ειναι ενα θεμα που ποναει και τις δυο πλευρες πλεον (μια απλη αναζητηση στις βασεις θα μας δυσαρεστησει ολους μας). Απλα να θυμισω οτι οταν οι ΠΜ ΕΜΠ ηταν στο 18,5 οι δομικοι του Πειραια ηταν στο 15.5. Οι μονες σχολες που αντεξαν βαθμολογικα στα χρονια της κρισης ειναι οι ηλεκτρολογοι και οι μηχανολογοι, ολες οι υπολοιπες ειδικοτητες τρωμε ρεγγες. Μπορουμε να δημιουργησουμε και ενα εξελακι με συγκριτικες βασεις για να σταματησει αυτο το λαθος επιχειρημα. Ποιος θα μπορεσει να μου απαντησει γτ ο εισακτεος σε ΤΕΙ μηχανικων, πχ. του 2010 ή 09 ή 08 με 15 βαση ειναι χειροτερος απο τον περσινο εισακτεο σε πολυτεχνειο με 12 και 13? Επισης δεν ειναι σωστο να φερνουμε ως παραδειγμα εισακτεους απο ΕΠΑΛ/ΤΕΛ που ειναι ελαχιστοι γιατι θα πρεπει να αναφερετε και τους εισακτεους Μουσουλμανους, Νυχτερινων Λυκειων, ατομα με παθησεις που εισαγονται στα Πολυτεχνεια με εξετασεις ή και χωρις για την τελευταια ευπαθη ομαδα. Στο θεμα της πρακτικης απο οσο γνωριζω και τα Πολυτεχνεια εχουν πρακτικη 3 μηνη και μαλιστα παιρνουν απαλλαγη απο μαθηματα, ενω στο ΤΕΙ πρεπει να χρωστας δυο μαθηματα ειδικοτητας το πολυ για να την ξεκινησεις, δλδ να εχεις περασει 38 ή 39 μαθηματα για να σου ξεκλειδωσει( στη σχολη μου ετσι γινεται). Απο τη μεριά μου λοιπόν, το κοινωνικό σύνολο το αφορά, ή μαλλον είναι πιο επίκινδυνο για το κοινωνικό σύνολο να έχει μηχανικό που έγραψε τάληρο στα μαθηματικά, από κολέγιο της πλάκας της Αγγλίας, γιατρό "ρουμάνο" ή "βούλγαρο" κλπ.... Είναι θέμα εξίσωσης προς τα κάτω συνάδερφοι είτε μας αρέσει είτε όχι και προφανώς για να γίνει προς τα πάνω χρειάζεται ριζική αναμόρφωση του συνολικού εκπαιδευτικού συστήματος- επαγγελματικού πλαισίου. Και εγώ παιδιά ήθελα να παίξω στον Ολυμπιακό ή να είχα το πόδι του μέσι . Άλλα δε το χα και το αποδέχτηκα-πήγα παρακάτω. Το θέμα της πρακτικής- σύνδεσης με αγορά εργασίας είναι άλλο μεγάλο θέμα και ευχαρίστως να το συζητήσουμε κάποια στιγμή... Ο αριθμός των μαθημάτων είναι για τα προσχήματα... Το είπα και σε παλαιότερη ανάρτηση, ας κρατήσουμε μια σταθερή βάση και ας μην εθελοτυφλούμε πίσω από ποσοτικά στοιχεία ή πιστωτικές μονάδες... 1
pallaks Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) @georgios_m 1) Νομιζω κανεις λαθος σε αυτο που λες. Ολοι μας ξερουμε οτι στην Ελλαδα θα μεινουν 20-22 πανεπιστημια λογω μνημονιου σε βαθος 6ετιας και θα σταματησει αυτο το αναρχο τοπιο να ιδρυονται τμηματα με 3-4 καθηγητες και 15 εκτακτους. 2-3) Δεν καταλαβαινω τι εννοεις?..Ενας μηχ. μηχ. θελει να διοριστει σε κλαδο ΔΕ και δεν μπορει λογω ΠΕ πτυχιου? Αν αυτο εννοεις σαφως και μπορει αν χρησιμοποιησει το απολυτηριο Λυκειου που εχει ή του Γυμνασιου αν ειχε βγαλει μεγαλυτερη βαθμολογια, οχι του Πολυτεχνειου ομως. Στις προκηρυξεις μια θεση εργασιας διεκδικεις και οχι οσες θελουμε. Οποτε που ειναι το προβλημα δε καταλαβα? Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by pallaks
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Συγγνώμη που επεμβαίνω αλλά, 2 & 3 δεν είναι ίδια... 2 είναι προκηρύξεις για ΤΕ ενώ 3 για ΔΕ & ΥΕ
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Αλήθεια ποια είναι η ποιοτική διαφορά ενός απόφοιτου πολυτεχνείου που είναι άχρηστος από έναν απόφοιτο Βουλγαρίας που είναι άχρηστος; 1
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Και από το ΜΙΤ να είναι (λέμε τώρα), ένας άχρηστος είναι πάντα άχρηστος.... 1
pallaks Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 @ laxanos Ναι μαζι σου ειμαι εγω, αλλα δυστυχως και το μαθηματικο 11 ειχε φετος οποτε τι ψαχνουμε δε καταλαβα? Περιπτωσεις πολλες να σου πω, εχει νοημα? Θεωρεις οτι ο μηχανικος που εγραψε 5 μαθηματικα θα κανει μελετη σοβαρη? Εγω πιστευω οχι και το βλεπω στη ζωη μου απο αλλους οπως το βλεπεις και εσυ. Για αυτο και ειπα να μην αναφερομαστε ποσοτικα γτ δεν συμφερει κανενα μας. Στο θεμα που ανοιγεις για αμφιβολου ποιοτητας ''ρουμανους'', ''βουλγαρους΄'' κλπ αν δεν κανω λαθος τους εχετε δεχτει στο ΤΕΕ μια χαρα ολους. Αν θελουμε να αλλαξουμε την παιδεια μας τοτε πανελλαδικες κοινες εξετασεις επαγγελματικης αδειας για ολους. Δικαιο δεν ειναι? 1
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) Και από το ΜΙΤ να είναι (λέμε τώρα), ένας άχρηστος είναι πάντα άχρηστος.... Ακριβώς, άρα γιατί είναι επικίνδυνος για το κοινωνικό σύνολο ένας απόφοιτος Βουλγαρίας ΠΡΙΝ τον κρίνεις ενώ είναι σίγουρα καλός για το κοινωνικό σύνολο ένας απόφοιτος Πολυτεχνείου ΠΡΙΝ τον κρίνεις; Εγώ έχω δει επικίνδυνους απόφοιτους πολυτεχνείου, με όλη τη σημασία της λέξεως για τους άλλους και τους εαυτούς τους (και σίγουρα υπάρχουν και απόφοιτοι ΤΕΙ επίσης). Άρα δεν υπάρχει καμία εξίσωση προς τα κάτω με την είσοδο αποφοίτων της ΕΕ στο επάγγελμα του μηχανικού. Απλά κάποιοι επιμένουν να μην μπορούν να ξεχωρίσουν την διαδικασία εισόδου σε ένα ίδρυμα από την ποιότητα του απόφοιτου τους. Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by stayros 2
pallaks Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 @ Faethon11 Συγγνωμη ισως κατι να μην καταλαβαινω καλα και δεν το λεω για να δημιουργησω προστριβες. Γιατι σε αυτο το θεμα [προεκυψε προβλημα με προκηρυξεις δημοσιου? Δεν υπαρχουν προκυρηξεις αποκλειστικα για ΠΕ? Δεν μπορει ενας ΠΕ αν εχει και πτυχιο ΤΕΙ να διεκδικησει θεση κλαδου ΤΕ? Aπο οσο γνωριζω και διαβαζω στις προκηρυξεις εχεις το δικαιωμα να διεκδικησεις οποια θεση θελεις αν εχεις το αντιστοιχο πτυχιο/πιστοποιηση/απολυτηριο. Δεν καταλαβαινω γτ το αναφερετε σαν επιχειρημα τοσο συχνα σε αυτο το topic?
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Ακριβώς, άρα γιατί είναι επικίνδυνος για το κοινωνικό σύνολο ένας απόφοιτος Βουλγαρίας ΠΡΙΝ τον κρίνεις ενώ είναι σίγουρα καλός για το κοινωνικό σύνολο ένας απόφοιτος Πολυτεχνείου ΠΡΙΝ τον κρίνεις; Εγώ έχω δει επικίνδυνους απόφοιτους πολυτεχνείου, με όλη τη σημασία της λέξεως για τους άλλους και τους εαυτούς τους (και σίγουρα υπάρχουν και απόφοιτοι ΤΕΙ επίσης). Άρα δεν υπάρχει καμία εξίσωση προς τα κάτω με την είσοδο αποφοίτων της ΕΕ στο επάγγελμα του μηχανικού. Απλά κάποιοι επιμένουν να μην μπορούν να ξεχωρίσουν την διαδικασία εισόδου σε ένα ίδρυμα από την ποιότητα του απόφοιτου τους. Το όλο ζήτημα είναι στο ζήτημα της κρίσης. Ποιος και πως κρίνει.... pallaks, ούτε εγώ θέλω να δημιουργήσω προστριβές. Απλά ανέφερα τι έλεγε το μνμ που απήντησες,,,
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα