ntanos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) Για το 14000 που γίνεται με τον τρόπο που λες 17000 ή 18000 ή 19000 δε συμφωνώ καθόλου. Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου, το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων παίζει και αυτό κάποιο ρόλο στην επιλογή των μαθητών και για αυτό είμαι υπέρ της ευνοϊκής για εσάς λύσης ώστε να αρθούν οι αδικίες. Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by ntanos
JimakosR Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 α)Δεν το "υπονοώ", στο λέω ξεκάθαρα ότι πριν δώσουν εξετάσεις π.χ. σε Μαθηματικά ή Φυσική σε επιλεγμένα φροντιστήρια (ή υπό την επίβλεψη καθηγητών που κάνουν ιδιαίτερα και είναι μέσα στα "κόλπα") έχουν λύσει θέματα με την ίδια δομή, μεθοδολογία κ.λπ. στα οποία οι καθηγητές τους παρότρυναν να "δώσουν ιδιαίτερη προσοχή" (όχι ότι γνωρίζουν ακριβώς τα θέματα)! Αν δε συνέβαινε στον αδερφό μου και σε άλλους γνωστούς μου δε θα το πίστευα και θα το θεωρούσα "σύμπτωση"... Πανελλήνιες 2008 2 μέρες πριν την εξέταση μαθηματικών (μην πω για τα αλλα ) σε γνωστό φροντιστήριο: Προσέξτε λίγο παραπάνω το θέμα , ειναι πολυ δυνατο (για 3ο θέμα) Αυτο το θέμα εχει πολυ ενδιαφέρον κατ' εμε (για 4ο) Προσοχή λύσαμε απο 4 υπερασκήσεις για κάθε περίπτωση.. μονο για 2 θέματα απο τα 8 είπε κάτι.. Την μεθοπόμενη μέρα τα είδα μπροστά μου στις 9:12 Μετα απο μέρες στα αποτελέσματα είδα 19.4 στα μαθηματικά (ήμουν πάντα στο 15) 1
Emporas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Για το 14000 που γίνεται με τον τρόπο που λες 17000 ή 18000 ή 19000 δε συμφωνώ καθόλου. Γιατί όχι; Στο 3ο και 4ο θέμα χάνονται οι μονάδες, αν εσύ π.χ. έλυσες δύο παρόμοια θέματα την προηγούμενη μέρα και θυμάσαι τη μεθοδολογία δε γράφεις;
ntanos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) Τα θέματα δεν είναι άπειρα και μπορεί ένας έμπειρος καθηγητής με λίγη τύχη να πέσει μέσα, στη γενική μορφή ενός Δ θέματος. Και στη φυσική και στα μαθηματικά είναι παρόμοια τα θέματα με μικρές λεπτές διαφορές για τα τελευταία 10 μόρια στα 100. Αν δεχθούμε όμως ότι υπάρχουν εκ των έσω πληροφορήσεις πάντως, που κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ότι δεν ισχύει (έχει αποδειχθεί περιστατικό στο παρελθόν), πόσους μαθητές μπορεί αυτό να αφορά?? 10? 50? 100? 10.000 με τίποτα όμως... Δεν μπορεί να αποτελεί επομένως επιχείρημα που να αφορά ένα ποσοστό των εξεταζόμενων ακόμα και της τάξης του 1%. Υ.Γ. οι μονάδες γενικά χάνονται ομοιόμορφα από όλο το διαγώνισμα. Ειδικά το Β θέμα έχει παγίδες. Προσωπικά έχω σχέση με την εκπαίδευση μαθητών Λυκείου για πανελλήνιες εδώ και χρόνια και τα λέω εκ των έσω αυτά... Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by ntanos
Emporas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) α)Τα θέματα δεν είναι άπειρα και μπορεί ένας έμπειρος καθηγητής με λίγη τύχη να πέσει μέσα, στη γενική μορφή ενός Δ θέματος. Και στη φυσική και στα μαθηματικά είναι παρόμοια τα θέματα με μικρές λεπτές διαφορές για τα τελευταία 10 μόρια στα 100. β)Αν δεχθούμε όμως ότι υπάρχουν εκ των έσω πληροφορήσεις πάντως, που κανείς δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ότι δεν ισχύει (έχει αποδειχθεί περιστατικό στο παρελθόν), πόσους μαθητές μπορεί αυτό να αφορά?? 10? 50? 100? 10.000 με τίποτα όμως... Δεν μπορεί να αποτελεί επομένως επιχείρημα που να αφορά ένα ποσοστό των εξεταζόμενων ακόμα και της τάξης του 1%. α)Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, παύει να είναι "σύμπτωση" συνάδελφε! β)Το έγραψα κάθαρα πιο πάνω: α)Δεν το "υπονοώ", στο λέω ξεκάθαρα ότι πριν δώσουν εξετάσεις π.χ. σε Μαθηματικά ή Φυσική σε επιλεγμένα φροντιστήρια (ή υπό την επίβλεψη καθηγητών που κάνουν ιδιαίτερα και είναι μέσα στα "κόλπα") έχουν λύσει θέματα με την ίδια δομή, μεθοδολογία κ.λπ. στα οποία οι καθηγητές τους παρότρυναν να "δώσουν ιδιαίτερη προσοχή" (όχι ότι γνωρίζουν ακριβώς τα θέματα)! Δε νομίζω να είπα πουθενά ότι ΟΛΟΙ όσοι πάνε φροντιστήριο ή κάνουν ιδιαίτερα ξέρουν...προφανώς και πολύ λίγα φροντιστήρια και καθηγητές έχουν πρόσβαση σε "διαρροές" και σίγουρα δε μιλάμε ούτε για φροντιστήρια των 2.000€-3.000€ ετησίως ούτε για καθηγητές των 10€-20€ την ώρα! Τέλοσπαντων, ξεφύγαμε απ' το θέμα νομίζω... Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by Emporas 1
stayros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Γενικά με τις πανελλήνιες πάντως να ξέρετε ότι και στο εξωτερικό υπάρχουν αντίστοιχες εξετάσεις. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Το σύστημα βέβαια εκεί λαμβάνει και άλλα πράγματα υπόψιν όπως συνεντεύξεις από τα πανεπιστήμια και διαμοιράζει κάπως το στρες και τον παράγοντα τύχης αλλά οι βασικές αρχές είναι ίδιες. Δεν λέμε αυτό. Είναι γεγονός ότι κάποιος που έχει γράψει μηδέν στις πανελλήνιες μπορεί να σπουδάσει ότι θέλει σε μία Βουλγαρία ή να αγοράσει πτυχίο από ένα κολέγιο. Άρα εκ των πραγμάτων οι πανελλήνιες έχουν χάσει την δυνατότητα να φιλτράρουν ποιοι έχουν πτυχίο και ποιοι όχι. Ο μοναδικός τρόπος να φιλτράρεις είναι με εξετάσεις για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Παλιά υπήρχαν τα λεγόμενα 8ωρα που καταργήθηκαν επειδή κάποιοι μηχανικοί ήθελαν να κληρονομουν το γραφείο τους στα παιδιά τους που έγραφαν μηδεν στις πανελλήνιες και τους αγόραζαν πτυχία από την Ιταλία... 4
laxanos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Προσωπικά έβγαλα 19100 μόρια πηγαίνοντας σε φροντιστήρια με γκρουπ των 3 ατόμων. Ουτε τα θέματα ήξερα, ούτε τα έπιασε κανενας καθηγητής απο αυτούς που είχαν τη φήμη ότι πέφτουν μέσα εδώ στο χωριό.. Παντα πίστευα ότι δε μου χρησίμευε σε κάτι το φροντηστήριο, πέρα απο τον χρονικό προγραμματισμό. Ετσι και αλλιώς ανέκαθεν μόνος μου διάβαζα. Σίγουρα αυτοί που προτείνουν τα θέματα έχουν κάποιο κύκλο και σίγουρα αυτά που προτείνουν κάπου τα διδάσκουν..Ενα περιστατικό που μπορώ να θυμηθώ σχετικά, είναι τη παραμονή που δίναμε έκθεση, είχε βγεί μια φήμη περι του θέματος, το οποίο όντως έπεσε. Ο γράφων δε πιστεύει σε θεωρίες συνωμοσίας και θεώρησε τις φήμες ανυπόστατες... Οι μαθητές αυτού που έβγαλε τη φήμη είχαν μέγιστο βαθμό το 13...και ήταν μαθητές του 19 γενικά.... Το θέμα της παραπαιδείας είναι πολυεπίπεδο. Ξεκινάει από την όχι αθώα ανικανότητα του κράτους και καταλήγει στους καθηγητές που τα παίρνουν απο τα φροντιστήρια και βολεύονται απο το να μη μπαίνουν για μάθημα ή να μπαίνουν για κοροϊδία. Στο ενδιάμεσο μπλέκονται οι συγγραφείς των βοηθημάτων, οι φροντιστηριάρχες μεγάλων φροντιστηρίων, ο υψηλός βαθμός ανεργίας των καθηγητών κλπ. Θυμάμαι το επίπεδο των σχολικών βιβλίων και την πλήρη αναντιστοιχία τους στα θέματα των εξετάσεων.
Emporas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Στο ενδιάμεσο μπλέκονται οι συγγραφείς των βοηθημάτων, οι φροντιστηριάρχες μεγάλων φροντιστηρίων, ο υψηλός βαθμός ανεργίας των καθηγητών κλπ. Οι οποίοι ούτε θέλω να φανταστώ τι φορολογικό "πάρτι" κάνουν σήμερα που καταργήθηκε η φοροαπαλλαγή από δαπάνες φροντιστηρίων...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 (edited) Κι εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης των πανελληνίων, αλλά αυτό προϋποθέτει το σχολείο να λειτουργεί από την α' δημοτικού και όποιος δε διαβάζει να επαναλαμβάνει την τάξη μέχρι να πιάσει τα στάνταρτς. Έτσι και στην τρίτη λυκείου ένα πλαφόν πχ 19000 μορίων θα κρίνει ποιοί είναι κατάλληλοι για την ανώτατη παιδεία. Δε νοείται πχ να γίνεσαι ωκεανογράφος πιάνοντας οριακά τη βάση, δηλαδή με κενά που θα σε ακολουθούν για πάντα. Εξ άλλου η δυσκολία που συναντούν τα παιδιά στις πανελλήνιες και η ανάγκη των φροντιστηρίων προέρχεται από τα κενά του δημοτικού που χρόνο με το χρόνο διογκώνονται. Ακόμα κι εγώ που δε πέρασα με 19 αλλά με 18.7 στην πρώτη επιλογή μου πάντως, γνωρίζω ότι αυτή η διαφορά μέχρι το 20 οφείλεται σε δικά μου σημαντικά σφάλματα από την αρχή του σχολείου και όχι σε αδικίες ή ατυχίες. Το κυριότερο είναι ότι οι πιο πολλοί δεν έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε για να αντιμετωπίσουμε ακόμα και με την κοινή λογική ένα θέμα που ξεχάσαμε να διαβάσουμε. Και δεν υπάρχει ούτε παιδεία στη διαχείριση των ψυχικών αποθεμάτων ώστε να μη χρειάζεσαι καφέδες ή και χάπια όταν με λίγους μήνες προετοιμασίας προσπαθείς να γίνεις επιστήμονας. Στα περί ξένων και περιφερειακών πανεπιστημίων είμαι μαζί σας. Δεν έπρεπε να αναγνωρίζονται/δημιουργούνται τόσο αβασάνιστα αλλά δεν είδα κανένα θρεντ που να το καταγγέλλετε στοχευμένα ώστε να αποκαθηλωθούν. Μόνο σαν επιχείρημα να συν-αναγνωριστείτε κι εσείς το λέτε. Εγώ προτιμώ το δικό μου πτυχίο να θεωρείται επιπέδου ΤΕΙ αν υπάρχει σημαντική διαφορά με τους εισακτέους του ΕΜΠ παρά να θεωρούνται όλες οι σχολές πανεπιστήμια και να βαυκαλιζόμαστε τους μηχανικούς και ο κόσμος να γελάει. Κι αν ακόμα και των εισακτέων του ΕΜΠ το επίπεδο δεν είναι αντάξιο των κορυφαίων του εξωτερικού τότε να μην έχουμε κανένα πολυτεχνείο στη χώρα, παρά να ρίχνουμε το επίπεδο του τίτλου μηχανικός στο επίπεδο του επαγγελματία τεχνικού κλάδου. Edited Φεβρουάριος 5 , 2018 by georgios_m
laxanos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5 , 2018 Να προσθέσω στο κομμάτι των εισαγομένων ότι υπάρχει ενα σημαντικό ποσοστό που όταν έρθει και αξιολογηθούν οι έως τότε σπουδές του ώστε να ορισθούν τα απαιτούμενα μαθήματα ώστε να πάρει αναγνώριση, ή τα παρατάει ή κάνει καμιά 10ετία να πάρει την αναγνώριση. Δεν είναι τυχαίο ότι στα μητρώα τεε δεν υπάρχουν μόνο σκέτοι πολιτικοί μηχανικοί, αλλά και πμ με δυνατότητα υπογραφής για μονώροφα μη αντισεισμικά κ.α. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα