Engineer Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Η κατασκευή της μεγαλύτερης κρεμαστής γέφυρας πεζών στον κόσμο ολοκληρώθηκε στην Ελβετία, με μήκος 494 μέτρα και σε ύψος 90 μέτρα πάνω από μια αλπική χαράδρα. Η γέφυρα Τσαρλς Κούονεν αποτελεί μέρος της διήμερης πεζοπορικής διαδρομής Europaweg, που συνδέει τις πόλεις Γκρέχεν και Τσέρματ. Η νέα γέφυρα γλιτώνει τους πεζοπόρους από μια μακρά παράκαμψη τριών με τεσσάρων ωρών μετά την καταστροφή μιας προηγούμενης γέφυρας από την πτώση βράχων. Σύμφωνα με το CNN, η γέφυρα αποτελείται από χάλυβα και έχει μόνο 63.5 εκατοστά πλάτος. Επειδή η επιφάνειά της είναι διάφανη, οι πεζοπόροι έχουν τη δυνατότητα να κοιτούν τη χαράδρα Γκραμπενγκούφερ καθώς περπατάνε. Η γέφυρα, η οποία άνοιξε το περασμένο Σάββατο, προορίζεται ειδικά «για πεζοπόρους χωρίς υψοφοβία», σύμφωνα με δελτίο τύπου τοπικού ταξιδιωτικού πρακτορείου, που περιγράφει την εμπειρία ως συγκινητική και αξεπεράστη. Σύμφωνα με την WWF, η υπερθέρμανση του πλανήτη θα επηρεάσει τις ορεινές περιοχές με ιδιαίτερα αρνητικό τρόπο, δημιουργώντας μια πολύ σοβαρή απειλή για την φύση των Άλπεων. Κατά τον τελευταίο αιώνα, η υπερθέρμανση του πλανήτη έχει προκαλέσει την υποχώρηση όλων των αλπικών παγετώνων. Η εισβολή παθογόνων οργανισμών από το Νότο, που φέρνουν ασθένειες κατά των οποίων η χλωρίδα και η πανίδα των Άλπεων δεν έχουν άμυνα, ίσως αποτελέσει επίσης συνέπεια της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Η κλιματική αλλαγή θα επιφέρει επίσης αλλαγές στις συνθήκες βροχής και χιονοπτώσεων και θα προκαλέσει αύξηση της συχνότητας ακραίων μετεωρολογικών γεγονότων, όπως οι πλημμύρες και οι χιονοστιβάδες. Πηγή: http://www.naftempor...kse-stis-alpeis Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Όλα καλά και bravo για την κατασκευή που σίγουρα μας κεντρίζει την περιέργεια του μηχανικού για την επιλεγείσα στάθμη επιτελεστικότητας σε εγκάρσιες ταλαντώσεις ανεμοπίεσης. Όμως ολόκληρη η εμβόλιμη παράγραφος: "Σύμφωνα με την WWF .......... χιονοστιβάδες" ...... μοιάζει να ξεχάστηκε σαν παλιό αυτοκόλλητο των γνωστών "opinion makers" υπέρ του "global warming", πριν το γυρίσουν σε "clιmate change" και που πάει παντού ως συνοδευτικό από πεζογέφυρες μέχρι και στην στειρότητα των κολεοπτέρων......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 (edited) αντονη καλημερα εδω εχει σχετικη αναφορα...χωρις τεχνικες λεπτομερειες... αποσπασμα "Μάλιστα οι μηχανικοί που την κατασκεύασαν για να περιορίσουν το κούνημά της και να κάνουν την διαδρομή πιο εύκολη για τους πεζοπόρους, εφάρμοσαν ένα πρωτοποριακό σύστημα, ειδικό κατά των κραδασμών. Για να φτιαχτεί χρειάστηκαν 8 τόνοι μεταλλικών καλωδίων, ενώ το βράδυ φωτίζεται για να διευκολύνει και τους νυχτερινούς ταξιδιώτες". εδω http://www.ant1iwo.com/news/kosmos/article/277347/stin-elvetia-i-megaluteri-kremasti-gefura-/ Edited Αύγουστος 6 , 2017 by dimitris GM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Καλησπέρα σου Δημήτρη και σ΄ ευχαριστώ, δεν είχα δει την αναφορά τους στις ταλαντώσεις, αλλά τώρα μας εξάπτουν ακόμη περισσότερο την περιέργεια αφού την "συνταγή" μας την κρατούν ως "μυστικό" ...! Σίγουρα πάντως δεν θα πρόκειται να ταλαντώνεται... όπως οι σχοινοπεζογέφυρες που περνούν οι Σαολίν στην Κίνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 πολυ σωστα, μπορει οι μελετες να χωρανε σε ενα... στικακι αλλα, εκτυπωμενες, θα πιανουν κανα μισο δωματιο... απλα να σκεφτουμε οτι στην αρχικη μελετη, πλην αλλων, επρεπε να γινει προβλεψη για "επι πλεον βαρος" στην ολη κατασκευη κατα 8 τονους.. παντως και νυχτα επιτρεπεται η διελευση αρα.... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2017 (edited) Οι 8 τόνοι , όπως φαίνεται, είναι το βάρος των καλωδίων που ούτως ή άλλως θα υπήρχαν για την ανάρτηση του καταστρώματος. Και όπως συνάγεται έχοντας η γέφυρα 4 καλώδια των περίπου 500μ, άρα το καθένα ζυγίζει περί τα 4kg/m. Με δεδομένο δε το βάρος τένοντα Φ16mm διαμέτρου = 0,973kg/m συνάγεται ότι το κάθε καλώδιο πρέπει μάλλον να αποτελείται το πολύ από 4 τένοντες (συρματόσχοινα) και με συνολική διάμετρο μαζί με την "πλαστικοποίηση" του περί τα 6εκ. Όσον αφορά στον ακριβή προσδιορισμό των διαφόρων μορφών αεροδυναμικής ταλάντωσης αυτός ΔΕΝ είναι θεωρητικά εφικτός. Οι τρόποι αντιμετώπισης είναι εμπειρικοί και σε ειδικές αεροσήραγγες. Ένα "κολπάκι" που εφαρμόστηκε για την "απροσδόκητη" ίσως ταλάντωση της φόρτισης "βροχή+άνεμος" στα καλώδια της γέφυρας Ρίου ήταν η εγκάρσια ελικοειδής νεύρωση της επιφάνειας του καλωδίου προκειμένου για την αποδιοργάνωση της σταγόνας βροχής και δοκιμάστηκε σε αεροσήραγγα της Νάντης στην Γαλία !! Άλλος τρόπος αντιμετώπισης είναι η τοποθέτηση δευτερευόντων σταθεροποιητικών καλωδίων που εδώ όμως δεν φαίνεται να υπάρχουν.... Για τον "ρομαντικό" νυκτερινό φωτισμό της που μας αναφέρουν πάντως, ξέχασαν ότι με πλάτος 62,5 εκ. πως να χωρέσει δυό - δυό..... Edited Αύγουστος 7 , 2017 by Anton_civeng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα