mc95094 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί είναι το εξής. Έχουμε ένα τετραώροφο κτίριο με κύρια χρήση καταστήματος. Το ισόγειο, όροφοι α, β έχουν χρήση καταστήματος (πώληση παιδικών ειδών), ενώ ο όροφος γ χρήση γραφείων (λογιστήριο). Το υπόγειο θα χρησιμοποιηθεί ως αποθηκευτικός χώρος. Κάθε χώρος έχει καθαρό εμβαδόν 140 μ2. Στην κάτοψη που μου έστειλε ο αρχιτέκτονας εμφανίζει ένα κλιμακοστάσιο ενώ στο ισόγειο υπάρχει ακάλυπτος 15 μ2. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορεί να κατασκευαστεί εξωτερικό κλιμακοστάσιο (σιδηροκατασκευή) όπου να καταλήγει στον ακάλυπτο χώρο και να θεωρηθεί ως η δεύτερη έξοδος διαφυγής Το κτίριο αριστερά – δεξιά έχει όμορους τοίχους ενώ από μπροστά είναι η έξοδος που οδηγεί σε δημοτική οδό.
pk10gr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 πρωτη ερωτηση που μου ερχεται στο μυαλο ειναι αν αυτα τα 15 τμ μπορεις να τα εκμεταλευτεις απο αποψη καλυψης, αποστασεων και οποιον αλλο περιορισμο μπορει να υπαρχει..
mc95094 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 το θέμα ειναι ότι απο θέμα ΣΔ δεν παίρνει τίποτα γι αυτό και προτείνω σιδηροκατασκευή. το θέμα όμως είναι αν μπορεί να θεωρηθεί ως η δεύτερη έξοδο διαφυγής. εκεί εχω κολλήσει.
pk10gr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Νομιζω οτι ακομα και σιδεροκατασκευη να ειναι μετραει κανονικα.. (δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα αν δεν το επιβεβαιωσει καποιος συναδελφος αυριο θα το κοιταξω) Απο καλυψη, οικοδομικες και Δ δηλαδη εισαι οκ??? (Γιατι στην καλυψη θα μετραει 100%) Πισω ειναι ο ακαλυπτος ή μπροστα??? Το 1 κλιμακοστασιο ειναι και πυροδιαμερισμα ή οχι???
ss_sk Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2009 Οι έξοδοι διαφυγής από ένα κτήριο πρέπει να οδηγούν ''μακροπρόθεσμα'' σε ελεύθερους ασφαλείς χώρους. Αν δηλαδή βγεις στον ακάλυπτο πρέπει να υπάρχει κοινόχρηστη δίοδος στο δρόμο - και σε αυτήν την κοινόχρηστη δίοδο εννοείται ότι δεν μπορείς να φτάσεις πηδώντας μάντρες ή καταπατώντας ξένα οικόπεδα (ακαλύπτους). Οπότε τσεκάρεις την καταλληλότητα του ακαλύπτου - αν κατάλαβα καλά είσαι ΟΚ.
mc95094 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 ο ακάλυπτος είναι στο πίσω μέρος και δεν βλέπει κοινόχρηστο δρόμο ή χώρο. έτσι προκειμένου να αποτελεί έξοδο διαφυγής θα πρέπει να κατασκευαστεί πυροπροσταρευόμενος διάδρομος ο οποίος θα διέρχεται μέσα απο τον χώρο του καταστήματος? αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει να αλλαχτούν τα αρχιτεκτονικά!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Δες άρθρο 8 παρ 3γ/Γοκ/85 και άρθρο 13 κτριριοδομικού Εξαρτάται και απο χρονολογικά σου δεδομένα
mc95094 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 πρόκεται για έκδοση καινούργιας οικοδομικής άδειας
ss_sk Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2009 Στα νέα κτήρια πλέον απαιτούνται δύο έξοδοι κινδύνου. Αλλά καλού κακού να πάτε και στην Πολεοδομία και στην Πυροσβεστική (έχουν άλλο τρόπο προσέγγισης) μήπως με μέτρα ενεργητικής πυροπροστασίας επιτρέψουν μία μόνο.
gikasteo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2009 Το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί είναι το εξής.Έχουμε ένα τετραώροφο κτίριο με κύρια χρήση καταστήματος. Το ισόγειο, όροφοι α, β έχουν χρήση καταστήματος (πώληση παιδικών ειδών), ενώ ο όροφος γ χρήση γραφείων (λογιστήριο). Το υπόγειο θα χρησιμοποιηθεί ως αποθηκευτικός χώρος. Κάθε χώρος έχει καθαρό εμβαδόν 140 μ2. Στην κάτοψη που μου έστειλε ο αρχιτέκτονας εμφανίζει ένα κλιμακοστάσιο ενώ στο ισόγειο υπάρχει ακάλυπτος 15 μ2. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορεί να κατασκευαστεί εξωτερικό κλιμακοστάσιο (σιδηροκατασκευή) όπου να καταλήγει στον ακάλυπτο χώρο και να θεωρηθεί ως η δεύτερη έξοδος διαφυγής Το κτίριο αριστερά – δεξιά έχει όμορους τοίχους ενώ από μπροστά είναι η έξοδος που οδηγεί σε δημοτική οδό. Δες αυτο. Θα σε βοηθήσει σίγουρα!! Άρθρο 9 του 71/88 παράγραφος 5. ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΕΥΣΕΙΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ. Σε καταστήματα που δεν έχουν περισσότερους από έναν όροφο πάνω από το ισόγειο, ούτε περισσότερο από ένα υπόγειο, και κανένας όροφός τους δεν έχει εμβαδό μεγαλύτερο από 250 τ. μέτρα, εφόσον δεν περιλαμβάνουν επικίνδυνους χώρους, ισχύουν για τις οδεύσεις τα ακόλουθα: 5.1.Επιτρέπεται μία μόνο έξοδος κινδύνου δια μέσου πυροπροστατευμένου κλιμακοστασίου, που οδηγεί κατευθείαν σε τελική έξοδο, εφόσον η απόσταση του πιο απομακρυσμένου σημείου του ορόφου από την πυροπροστατευμένη όδευση ή την τελική έξοδο και στο υπόγειο και στο ισόγειο και στον όροφο δεν ξεπερνά τα 12 μέτρα (σχ. Ε.3). Σχήμα Ε.3. 5.2. Για την προηγούμενη περίπτωση, αλλά με μέγιστο εμβαδόν ορόφου 100 τ. μέτρα, επιτρέπεται μία μόνο έξοδος κινδύνου δια μέσου και απροστάτευτης σκάλας, εφόσον η απόσταση του πιο απομακρυσμένου σημείου του ορόφου από τη σκάλα ή την τελική έξοδο, δεν ξεπερνά τα 12 μέτρα, και η απόσταση της σκάλας από την τελική έξοδο στο ισόγειο δεν ξεπερνά τα 3 μέτρα (σχ. Ε.4). Σχήμα Ε.4.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα