georgios_m Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 (edited) Μια δυσάρεστη έκπληξη επιφύλαξε το πρωινό της Κυριακής για διερχόμενους οδηγούς, αλλά και κατοίκους της γύρω περιοχής του Ιάσμου. Η γέφυρα του επαρχιακού οδικού δικτύου, στον ποταμό Κομψάτο, σύγχρονο κατασκεύασμα, στο ύψος του Πολυάνθου, κατέρρευσε με αποτέλεσμα η κίνηση να διεξάγεται από την παλιά παράκαμψη. Η πρωτόγνωρη για την περιοχή πτώση σημειώθηκε γύρω στις 6 και 30 σήμερα το πρωϊ και οφείλεται «μάλλον σε ολίσθηση-υποχώρηση του εδάφους»,όπως, χαρακτηριστικά, ειπώθηκε. Από την πρώτη στιγμή στο χώρο βρέθηκε κλιμάκιο της Πολιτικής Προστασίας με επικεφαλής τον προϊστάμενο της, κ. Κ. Χουβαρδά. Άγιο είχαν όσοι διήλθαν από εκεί την τελευταία, προ της κατάρρευσης, στιγμή μην μπορώντας ακόμη να πιστέψουν τι ακριβώς έχει συμβεί, ευχαριστώντας το Θεό για την τύχη «βουνό» που είχαν.Η γέφυρα πάνω στον ποταμό Κομψάτο βρίσκεται ανάμεσα από τον Ίασμο και τον Πολύανθο στο Νομό Ροδόπης στην Θράκη. (Η λεκάνη απορροής του Κομψάτου είναι 567 τ.χ. )Click here to view the είδηση Edited Σεπτέμβριος 10 , 2017 by georgios_m
melissa Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Τελικά είτε είσαι κάτοικος της Ελλάδας είτε διερχόμενος, μόνο στον "άγιο" και την "τύχη βουνό" μπορείς να βασιστείς. Η συντήρηση των έργων υποδομής στην χώρα πάντα ήταν κακή, τα χρόνια της κρίσης όμως έγινε ανύπαρκτη.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Ειδικός δεν είμαι, αλλά για πιά υποχώρηση εδάφους λένε... Τι έγιναν τα σιδεράκια ???? (μεταξύ γέφυρας αριστερά όπως βλέπουμε και οδοστρώματος που έπεσε)
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Βλέπω στα άρθρα την φωτογραφία με το μεσόβαθρο να έχει μικρή κλίση, και το κιγκλίδωμα να έχει τρείς σωλήνες:Βλέπω όμως και άλλα άρθρα, όπου το μεσόβαθρο έχει μεγάλη κλίση, και το κιγκλίδωμα έχει δύο σωλήνες: Όλα με ημερομηνία 10-09-2017... Ποιά είναι η σωστή γέφυρα; Κατά τα λοιπά, αν βλέπουμε την σωστή φωτογραφία, έχουμε άγρια υποσκαφή, ποιος ξέρει από ποια νεροποντή... Το μεσόβαθρο κουράστηκε να αψηφά την Νευτώνειο φυσική, και αποφάσισε ότι ήρθε ο καιρός να μπατάρει.
Apostolos-4 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Όταν το έμαθα τα έπαιξα λίγο γιατί τη τελευταία χρονιά πέρασα πάνω από 200 φορές από αυτή τη γέφυρα. Εδώ έχει αρκετές φωτογραφίες. http://www.tilestwra.com/katerrefse-gefyra-stin-xanthi/
Modern Newton Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Λοιπον ποιος παιρνει ευθυνη γι'αυτο? εργολαβοι ,μηχανικος ?
body125z Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 ρε παιδιά δεν έχω ιδέα απο γέφυρες, αλλά βάζουν στο κατάστρωμα τέτοια σίδερα - καρφίτσες;;
loser Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 (edited) Από την φωτο Είναι ολοφανερο ότι το μεσοβαθρο εχει μπαταρει προς τα αριστερα προς τον αριστερο κλαδο της γεφυρας ο οποιος εχει μετακινηθεί και καλυπτει -εξαιτειας της κλισης που πηρε το μεσοβαθρο - ακομα και την στηριξη του δεξιου κλαδου της γεφυρας , με αποτέλεσμα αυτος να βρεθει στον αερα και να εχουμε πτωση από ότι φαινεται είναι υποσκαφή δεν υπηρχαν πασσαλοι . οι τεχνικες υπηρεσίες του υπουργείου γιατι δεν συντηρουν τις γεφυρες όλα θελουν συντηρηση μετα το περας της 10 ετιας η 15 ετιας αλλα και παρακολουθηση , εφόσον το εργο εχει παραληφθεί από το ελληνικο δημοσιο οι υπηρεσίες τι κανουν ;;;; και ας πουμε ότι φταει ο εργολάβος πριν 15 χρονια τι εκανε η υπηρεσια δεν ενημερωσε κανεναν ;;; η γεφυρα ηταν 10 ετιας καινουργια ειχε πασσαλοστοιχια και κεφαλοδεσμο στην θεμελιωση ;; και αν ειχε πως εγινε η υποχωρηση ;;; Edited Σεπτέμβριος 10 , 2017 by loser
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 AlexisPap από ότι φαίνεται το μεσόβαθρο στράφηκε και προς τους δύο άξονες
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 10 , 2017 Αν η γεφυρα ειναι τοσο παλαια οπως λενε τοτε οι γεφυρες κατασκευαζοταν σαν δοκοι GERBER με πληρεις αρμους στα βαθρα . Απο εκει και περα καθε γνωμοδοτηση απο μακρια δεν προσφερει απολυτως τιποτα.Προσφατα επιθεωρησαμε μια παρομοια γεφυρα ετους αρχικης κατασκευης 1938.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα